Dacie cu fite., merge si nu merge.
![]() ![]() ![]() |
Dacie cu fite., merge si nu merge.
badboy_marius |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#2
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
ce-i drept, pe la 1500 - 2000 -2500 rpm, se simte cum merge aiurea motorul, dar daca ii dau la 3000 rpm si mai sus...parca parca, pai azi am venit de acolo, am prins si 120 km/h...in schimb, am un demaraj de mobra...a-2a tre sa-i dau pe la 20km/h ca sa nu dea sa moara motorul...
pai culbutorii...s-au dereglat asa...in mers? am aprindere electronica...chestie dinaia de tg. mures rosie pusa pe bobina. bobina da scanteie la 1 cm, si mai bine de caroserie, deci...numai la cilindrul ala am pb si asa, deodata This post has been edited by badboy_marius: 10 Aug 2008, 20:57 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#4
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Asa deodata da eu zic sa-ti verifici toti culbutorii , supapele iti pot crea probleme. Ai rateuri la relantii ? din cate ai spus trepideaza turometru deci ai mai dai putin gaz din carburator si mai reduci putin avansul miscand delcoul un pic stre stanga - spre radiator.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
la relanti nu am rateuri, in schimb este instabil, intrerupe, si cand accelerez in gol se simte cum merge in 3, tremura, parca e posedata.
da, am sa verific culbutorii, vad eu de unde gasesc o lera. altceva ar mai putea fi in afara de culbutori? am citit pe aici pe forum de alte complicatii...desi, nu cred ca sunt atat de ghinionist. eu in septembrie o sa cam fac drumuri lungi prin tara cu ea, si de asta intreb, sa ma astept la ce-i mai rau si sa fac acum tot ce pot sa nu am necazuri printr-un pustiu sau printr-un sat de tzigani... 11 Aug 2008, 19:57: revin. azi am reglat culbutorii. A 0,15 E 0,20. la fel face. am pus pe cilindrulala 5 buji de 5 feluri plus bujiile de pe ceilalti cilindrii care functionau. nimic. fisele le-am schimbat intre ele, am pus fise si de la altii, nimic. am scos aprinderea electronica, si am pus condesatorul inapoi, am inlocuit capacul de la delco, am platina reglata la 0,4, platina si platoul noi de altfel... aaa, ca uitasem, distantele la bujii...am incercat si la 0.7, si mai mica si mai mare, nici un efect, scot fisa nu se simte nici o diferenta in mersul motorului. deci...daca ati putea sa-mi spuneti ce sa-i mai fac, ce sai cumpar...orice ca am nevoie de masina acum ca de aer. mersi` ![]() This post has been edited by badboy_marius: 11 Aug 2008, 19:57 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
dani_devito |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
Apropo , ai incercat alta fisa de bujie ... daca nu aia e . Alceva nu vad ce poate fi.
|
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
uda bujiile tot timpu?
cati km are motorul? s-a cam varzit ...ceva la supape sau la compresie daca le afuma sau le uda tot timpul...si numai la pistonul ala..... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
badboy_marius |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
da, fisele le-am schimbat intre ele ca n-am par in cap sa numar de cate ori.
motorul are in jur de 150-160.000 km...pai eu ma gandesc asa...daca era, se duceau toate, nu numai pistonu 2. pai si la supape...ce-as putea sa le fac...cum verific? si da, bujia aia o uda tot timpul. celalalte merg perfect, si porneste la sfert. This post has been edited by badboy_marius: 11 Aug 2008, 21:30 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
un test de compresie la pistonul ala......daca nu are compresie destula....supapele sau segmentii(camasa, piston)
supapele se verifica cand dai chiuloasa jos. poti sa lasi evacuarea la 0,3mm si sa vezi daca cumva cu o bujie buna se simte o anumita schimbare cand scoti fisa. pe fisa aia sa fii sigur ca vine scantee(verifici la masa) 11 Aug 2008, 22:45: un test de compresie la pistonul ala......daca nu are compresie destula....supapele sau segmentii(camasa, piston) supapele se verifica cand dai chiuloasa jos. poti sa lasi evacuarea la 0,3mm si sa vezi daca cumva cu o bujie buna se simte o anumita schimbare cand scoti fisa. pe fisa aia sa fii sigur ca vine scantee(verifici la masa) evacuarea la pistonul ala....atat...pentru test This post has been edited by cristitranca: 11 Aug 2008, 22:45 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
badboy_marius |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
este extraordinara masina asta...serios, am incercat si ce mi-a zis cristitranca, si nimic. la fel
cineva mi-a spus ca nush ce camasa a pistonului e dusa, dar...nu vad logica... daca as lasa culbutorul de admisie mai liber...la 0.25-0.30 ar avea vreun efect? This post has been edited by badboy_marius: 12 Aug 2008, 20:21 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#11
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
da....nu o sa ai putere...care oricum lipseste
prin lasarea dist de evacuare mai mare, asiguri ca evacuarea se deschide mai greu si poate poate mai face ceva compresie....admisia oricum se va deschide dupa evacuare, nu are rost sa ii maresti distanta acolo. test de compresie si te asiguri....uda bujia la un singur piston..schimbat tot de la aprindere.....atunci ai probleme cu compresia.... ori supapele, ori segmentii ori pistonul ori camasa. fa un test de compresie la vreun service(roaga un muncitor sa iti faca el, nu cu factura, ca iesi mai ieftin) si vezi cum sta treaba...... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
badboy_marius |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
cred ca ai dreptate...maine merg si o bag la service si va spun cum sta treaba...
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
exista o mica posibilitate sa aiba prob axul cu came....sau compresia, dar multi ar tinde spre compresie, oricum fa-i un test sa vezi....sa ne spui si noua rezultatele
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
badboy_marius |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
acum am venit de la service. am dus-o de dimineata de la 10, si acu am mers dupa ea. mecanicu de acolo a facut testele la toti cilindrii, si cilindru cu buba nu are nici un fel de problema la compresie. e in parametri si nu e nici o diferenta fata de ceilalti.
in schimb mi-a spus ca as putea avea probleme cu supapele. in service sa mi-o faca nu o bag acum ca nu am bani, dar n-ar mai strica sa mai aflu si alte posibile cauze... |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
renotgo |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Marius ,daca masina ta are servo-frana ,scoate capatul furtunului ce vine de la servo catre motor (capatul de pe motor) si obtureaza orificiul .Fa-i o proba dupa ...daca merge ,schimba supapa , furtunul sau plosca ...succes !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
masina are servo frana.
pai noh, m-am gandit si la treaba asta, dar am zis ca daca e de acolo buba, trebuia sa faca figuri tot motorul, nu numai un piston... dar incerc si va spun pe urma ce sa intamplat. mersi]. <span class='edit'>14 Aug 2008, 17:00:</span> mda...am fost azi la masna si i-am scos furtunul de la servo. nimic ![]() ![]() This post has been edited by badboy_marius: 14 Aug 2008, 17:02 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ai scos furtunul ,dar l-ai astupat cand ai facut proba? La 2-3000 de ture in gol, daca scoti fisa, se simte diferenta? Ai fost de fata cand ala de la servis a facut testul? Eu nu cred ca nu e diferenta de compresie, ceea ce inseamna ca o supapa poate sa fie crapata, blocata ,scaun ciupit.
Incearca si tu compresia, cu un manometru, sudat printr-o tava,de o bujie carei i-ai spart ceramica de la interior, si ar fi bine sa-i bagi si o bila de rolment (ca supapa de sens) sa nu vibreze acul tare, sa nu poti citi. Scoti toate bujiile, fixezi manometrul pe fiecare in parte si dai la cheie (cu celelalte bujii scoase). La cele 200 si ceva de ture pe care le face electromotorul, trebuie sa ai presiuni aproape egale in jur de 8-9 atmosfere (si un pistol de umflat rotile , poti folosi sau de verificat, daca tine cel putin 10 atm) dar tu ai motorul cu multi Km si e posibil sa ai si 6 Atm. dar sa fie egale intre ele( cu diferente de cam o jumatate de atm.). Daca n-ai posibilitatea sa faci asta, o bucata de furtun de acetilena sau altul care sa etanseze pe gaura bujiei, pui pistonul in compresie (luleaua in dreptul fisei de la 2, ca inteleg ca asta e, se numara de la volanta) si sufla pe furtun , fara zgomot, sa poti auzi daca scapa in carburator (supapa de admisie) sau in toba, cealalta supapa (asculta altcineva la toba). |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#18
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
servofrana este legata la admisia pistonului 2, nu la 4.
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
badboy_marius |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
un fel de test de compresie, acum nu stiu cat de valabil sa fie, mi la facut un batran astfel : a scos fiecare bujie pe rand si in locul ei a pus un fel de dop de pluta, si apoi a invartit de elice pana dopul ala a sarit de acolo, si a sarit destul de violent. a facut asta la fiecare cilindru, inclusiv cel cu buba.
cel de la service tocmai imi monta bujiile cand am vaneit sa iau masina si atunci mi-a si spus cum sta treaba. cand am scos furtunul de la servo (de la motor, nu de la pompa), am astupat orificiul acela. tragea aer pe acolo si tare mi-a fost mirarea ca atunci cand luam degetul de pe orificiul ala parca altfel mergea motorul, adica in sensul ca crestea in turatie cu 50 - max. 100 rpm, dar tot in 3 buji. se vedea clar si se auzea la fel. la turatii mari 2500-3000 ture cand scot fisa nu se simte nici cea mai mica diferenta. ce-i drept, acum mi-am amintit, tot asa mai acum cateva luni, tot bujia asta nu-mi lucra, dar dupa ce am schimbat-o a fost ok. pana acum cand nu mai vrea de nici un D-zeu sa mai mearga....si ma prins ca acum in septembrie tre sa plec cu ea...am asa o nevoie de ea... ![]() 14 Aug 2008, 22:35: trebuia sa fac eu schimb cu tipul care mi-a propus sa-i dau dacia pe audi 80 model 1977... This post has been edited by badboy_marius: 14 Aug 2008, 22:35 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
coronarian |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 4 August 08 ![]() |
Mariuse poti sa-mi trimiti un PM cu id-ul tau de mess ca vreau sa te intreb ceva
|
--------------------
Renault
21
1993 Diesel, 2068 cm3
- BV xx xxx
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
done.
15 Aug 2008, 12:23: dar delcoul ar putea sa fie de vina...? a inceput sa-mi mearga in 3 dupa ce am luat o groapa...si ma gandesc sa fi sarit ceva pe acolo...eu stiu... This post has been edited by badboy_marius: 15 Aug 2008, 12:23 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2025 - 14:59 |