DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema dacia DropSide-Diesel, Am smuls un fir si nu stiu de la ce e...

DomnulK
post 5 Jul 2005, 12:54
Post #1


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




Am smuls un fir gri de la o mufa situata undeva sub filtrul de aer. Masina merge, porneste, dar nu stiu de la ce e si daca se strica ceva daca il las scos.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raptordivx
post 5 Jul 2005, 13:28
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 26 November 04
From: Suceava




Singurul mod de a opri o DACIE e sa ii scoti rotile blink.gif . Cel mai bine este sa te bagi frumusel sub masina si sa te uiti pe dedesubt daca se vede vreun papuc gol, sau baga o oglinda pe deasupra si te uiti in ea sa vezi ce si cum pe acolo.


--------------------
Renault Laguna 1999 / 1.6 16v / concorde - SV-10-SIS
Vreau LAGUNA 2 :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 5 Jul 2005, 13:33
Post #3


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




Mufa e una gri care se afla pe o chestie rotunda de metal de culoare galbena<cred ca e solenoidul> firul e smus din mufa, si se vede si locul in care se afla.
la ce folosea si ce ar putea sa se strice? asta era intrebarea.
Chestia in care e infipta mufa e pe partea dreapta spate a fitrului de aer<cum stai in masina, sau stanga cum te uiti din fatza la masina>


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raptordivx
post 5 Jul 2005, 13:49
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 26 November 04
From: Suceava




Eu nu prea pricep de ce nu il pui la loc? Daca stii si de unde este si cum vine... eu ma gandeam ca nu stii de unde a iesit. Fii sigur ca are el un rol acolo ca altfel nu il puneau astia degeaba.


--------------------
Renault Laguna 1999 / 1.6 16v / concorde - SV-10-SIS
Vreau LAGUNA 2 :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ache2
post 5 Jul 2005, 14:21
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 9 October 03
From: Berceni, PH




este vorba de vestita EGR (valva recirculare gaze arse) sau, mai bine zis, de mecanismu ei de actionare ... in momentul de fata nu-ti mai functioneaza cea mai sus mentionata !
poti merge linistit fara ea insa, probabil, o sa ai probleme la ITP.
sfatul meu e sa scoti mufa (utilizind o surubelnita plata pt. ca altfel risti s-o rupi) si sa incerci sa pui firul la loc ! nu-i mare filosofie
sau sa o lasi asa 053.gif !

This post has been edited by ache2: 5 Jul 2005, 14:25


--------------------
FIAS / Baikal Clona BROWNING / IJ 18 MN calibru 12 / 223Rem - PH-07-LUD, PH-10-CJF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 6 Jul 2005, 19:45
Post #6


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




am si eu o problema cu firele si mufele azi am scos masina din vopsitorie!eu sunt incepator sunt varza la mecanica si la electronica!oricum stiu sa deosebesc o siguranta arsa de una buna sau sa deosebesc filtru de aer de carburator etc blink.gif biggrin.gif blink.gif dar am o problema azi am deschis capota si am inceput sa numar dupa 10minute conluzia a fost:am 25de mufe si fire si papuci care nu sunt conectati nicaieri!am observat mai de mult aceasta ambrambureala in masina mea dar pana acum a fost a tatalui meu care n-a ingrijit-o deloc!ce sunt firele alea oameni buni!cred ca maine iau un cutter si fac liposuctie la firaraia masini mele(just kidding)! In fine concluzia aveti idee ce-s firele alea?sunt utile?ce rol au ele in schimb masina merge perfect electronica tot fiecare beculet fiecare siguranta fiercare motoras!apropo pun pariu cu cei cu daci dupa 98 dar nu mai vechi de 96 ca puteti scoate minim 3sigurante si masina din punct de vedere electronic functioneaza!ajutati-ma.m-as duce la un electrician da cred ca o sa rada in lacrimi de cerinta mea idioata! huh.gif blink.gif blush.gif huh.gif


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anducu
post 13 Sep 2005, 12:32
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 September 05




Stai linistit ....mai bine scoti mufa cu totul!! E de la EGR!! Mie cei de la Dacia mi-au zis ca e mai bine fara...doar ca nu mai corespunde la noxe...deci la rar trebe pusa inapoi!!!


--------------------
Dacia 1307DoubleCab 1.9D - vl 07 jue
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poe
post 4 Aug 2008, 08:59
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 7 June 06
From: Constanta




Stiu ca topicul asta este foarte vechi dar nu am gasit in alta parte sa se vorbeasca despre aceasta valva EGR, chiar nu si-a facut nimeni probleme din cauza ei?
Socrul meu are un papuc diesel de care ma ocup eu, zilele trecute mi-a zis ca a-nceput sa mearga motorul anapoda si cineva i-a zis sa scoata mufa de la EGR, ca prin minune motorul merge perfect acum. Eu nu sunt de acord cu aceasta metoda, banuiesc ca acea valva nu mai functioneaza cum trebuie, s-o fi imbacsit asta stiu de pe alte forumuri. A-ncercat cineva sa o dea jos sa o curete, mai are vreun efect? Nu mi se pare normal ca o piesa montata din fabrica cu un scop sa se renunte la ea pur si simplu.


--------------------
Dacia Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 4 Aug 2008, 09:04
Post #9


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




de obicei trebuie schimbat acel egr si e o galagie de bani nou, nu faci mare branza daca il cureti, doar prelungesti agonia.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ten
post 16 Aug 2008, 22:54
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 24 June 08




daca e vorba de renuntat hai sa ducem si roata de rezerva in casa si cricu si trusele de prim ajutor scoate si niste capace de pe la motor ca nu ne trebuie... haideti mai baieti terminati cu "aa aia poti sa o scoti ca nu e buna"


--------------------
Dacia Logan II 2014 - B 97 BEM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 11:03
Forum Renault