gata, am luat-o, batranica albastra
![]() ![]() ![]() |
gata, am luat-o, batranica albastra
eurofighter |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 31 May 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1974 cu gandul la termica
|
|||
varu_vyyp |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
si eu am avut probleme cu ranele, am rezolvat usor:
2 cilndrei spate + 2 conducte noi ptr spate = 50 de ron piesele sunt noi si merge frana perfect .....Asa iti recomand si tie sa faci ....schimba garniturile de la etriere de pe fatrza ( costa doar 2 lei prentru un etrier si 1 airisitor = 1 leu ) nu stiu cat costa conducata aia fexibila care intra in etrier dar astea si eftine in raport cu alte marci de masini. Spor la treaba!.... |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#3
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
racord felxibil de frana de arteca jilava fata de la 34 lei in sus:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
verifica sa nu iti curga si nu le schimba aiurea....sau daca ai bani de arunca schimba si conducte si tot..nu dati banii pe prostii, faceti ceva bun cu ei
schimbatorul este moale, dar dupa ce am mers ieri si azi cu ea nu mi se pare o problema prea moale ce intelegi prin moale? relantiul este cam mare, si cred eu ca si amestecul este cam bogat pentru ca se simte mirosul - asta trebuie rezolvat reglat carburator, da un search, s-a discutat in jdemii de locuri reglat avans...la fel verificat bujii, la fel nu prea tin franele, iar daca apas mai tare pedala se blocheaza roata stanga fata; tata mi-a zis ca e posibil sa fie de la placute - asta ar fi prioritara verifici grosimea placutelor, stergi discurile si placutele, si vezi sa nu se blocheze etrierii sau cilindrii...o zi ai de lucru la frana, pt fiecare roata verifici instalatia de franare(cilindri pt spate, sa nu fie blocati, sa nu curga si sabotii sa nu fie f uzati si etrierii pe fata sa nu curga sa nu fie blocati)...aerisesti, etc...vezi sa nu fie furtune sparte, etc s-a mai discutat in cateva topicuri nu merge indicatorul de benzina vezi sonda din rezervor. pui cate un fir care ajunge acolo la masa si trebe sa se aprinda becul(pt un fir) si pt celalt sa sara indicatorul la maxim. daca se intampla asa, instalatia e buna pana la sonda. daca nu, pana la sonda cva nu e ok si trebuie rezolvat. nu merge faza scurta pe dreapta schimba becul, verifica sigurantele am atins din gresala parghia stergatoarelor si voiau sa se miste, dar nu a reusit decat dreptul sa se ridice un pic or fi intepenite sau motorasul parlit.... in schimb merg stropitoarele las ca vine ploaia si nu ai nevoie de ele spor la lucru si multi km fara belele 5 May 2009, 12:14: p.s. nu te mai apuca de mii de topicuri, da un search inainte , sau pune problemele aici, ca deja l-ai deschis This post has been edited by cristitranca: 5 May 2009, 12:14 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
eurofighter |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 31 May 04 ![]() |
merci mult de informatii
exact de asta aveam nevoie search-ul nu mi-a folosit la nimic si nu e prima data cand patesc asta; acum sunt convins ca cineva care a urmarit forumul de mai mult timp stie cateva cuvinte cheie si o sa-mi dea peste nas; una peste alta n-am gasit mare lucru cu topicul a fost invers: intai le-am facut pe celelalte si apoi a venit asta, dar cum ziceam intr-unul din ele, pot fi sterse; sper ca vede vreun moderator schimbator moale: recunosc, exprimarea e aiurea un schimbator ar trebui sa stea la punctul mort; al meu sta in zona moarta, adica tot ce e in jurul a ceea ce a fost odata punctul mort pe o raza de x centimetri (nu ma puneti sa aproximez acum) si de vreo 2 ori am patit ca in loc de treapta 2 sa intre in reversor; din treapta 1 trebuie sa dau exact in spate sa nimeresc 2; la cuplarea reversorului dau in scaun, dar problema asta a avut-o si tata la masina azi n-am avut timp sa ma uit la ea, sper ca poate maine |
--------------------
Dacia
1300
1974 cu gandul la termica
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
uzuri la cutie...la legaturile dintre maneta si cutie(timonerie)
iti intra in marsarier ca nu e reglata patina de sub masina care limiteaza cursa manetei de viteze sa nu intre in marsarier decat la apasare, si nu din greseala cand tragi spre a 2-a |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
a..si inca o chestie care tine mai mult de estetic decat functional pe care am adoptat'o la mine.Un arc de la acceleratie prins de schimbator(pe dedesubtul masinii) astfel incat atunci cand cuplez treapta 1 trag de schimbator spre mine,iar in timpul mersului nu topaie schimbatorul cum vrea el.Cred ca ati inteles ce am spus.
Referitor la problema lu' tata ![]() This post has been edited by CandyMan13: 5 May 2009, 22:15 |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#8
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
aia cu arcu, pe lonjeron e prevazut loc sa bagi arcul si trebuie sa aiba arc, deci tu ai completat o lipsa , nu ai adaugat
nu arc de acc se pune, ci dala care tine sabotii de frana sau cele facute special pt asa cva |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
eurofighter |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 31 May 04 ![]() |
a venit buba
s-a oprit la semafor, unde in alta parte? si nu a mai vrut sa plece norocul meu ca era ultimul semafor spre casa asa ca mi-am luat haine de scandal si am incercat sa vad ce are a plecat, dar nu tinea relantiul, dar in ture urca apoi a murit iar si n-a mai vrut simptome: electromotorul invarte, pompa benzineste, in carburator ajunge benzina ca mi-era sa nu se inece, dar nu porneste bobina era destul de calda, dar nu fierbinte ce s-ar putea sa aiba: jiclor infundat scanteie prea slaba la bujii bujii ude de la amestecul prea bogat cu care am mers zilele astea doua n-am avut timp sa ma uit la ea mai mult ca am mers sa fac din acte si apoi m-a prins ploaia o sa le iau usor pe fiecare sa vad unde e buba cine imi poate spune si mie pas cu pas cum se regleaza amestecul? sau macar sa ma directioneze catre un link, pentru ca search-ul iar nu mi-a fost de ajutor merci din nou scanteie slaba This post has been edited by eurofighter: 6 May 2009, 19:01 |
--------------------
Dacia
1300
1974 cu gandul la termica
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#10
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
las pe altcineva cu searchu, eu iti spun asa
pt scantee...rogi pe unu sa dea la cheie cand tii tu capatul de al fisa centrala care il scoti din capacul delco la 0,5 cm de un surub legat la masa..trebuie sa dea o scantee regulata, nu una acu, una peste 3 rotiti daca se inneaca se vede ori cand e motoru pornit (e clapeta de acc uda la ralanti) ori cand e oprit(dai la codita pompei de benzina de mai multe ori si nu are voie sa se vada prin carburator curgand benzina) jiglerul de ralanti il suflii, pt restul carburatorului de curatat...il turezi si pui mana pe adimise, ii dai voie sa respire(sa nu se opreasca)....s-a mai explicat metoda, sa puna cine gaseste cu searchu ca pana gasesc eu trece anul. |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
eurofighter |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 31 May 04 ![]() |
la asta cu scanteia exact asa ma gandeam si eu; sa iau fiecare fisa in parte si sa vad ce poate
procedura cu palma pe carburator am vazut-o live dar cu amestecul? |
--------------------
Dacia
1300
1974 cu gandul la termica
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Amestecul(raportul), nu se regleaza, decat modificand jiglerele. Cantitatea se regleaza(e valabil numai la ralanti), din surubul de jos, sucesti in ambele parti, pana gasesti turatia cea mai mare, apoi reduci din surubul de la clapeta sub turatia de relanti, iar cauti maxima din cel de jos , si repeti, pana nu mai ai ce regla din cel de la clapeta, dar din cel de amestec (cel de jos) ai turatia normala de ralanti.Daca e prea mica, jiclorul de relanti e mic. Ori il maresti putin (e vorba de sutime), ori compensezi din surubul de la acceleratie . Normal, clapeta trebuie sa fie inchisa total, si asa cum a zis Cristi, sa fie uscata. Daca e umeda, ai nivel mare, nu tine cuiul, jiclorul principal e mare sau cel de franare mic, supapa de la sprit, nu tine bine. Cu fisa centrala, vezi daca merge platina si bobina. Pentru capac si celelalte fise, trebuie sa le scoti pe fiecare de la bujie. Daca masina a stat mai mult timp, e posibil sa fi ruginit cama, si "polizeaza" din pintenul izolator al platinei, facand ca in scurt timp, sa nu mai fie deschisa. La maneta, Cristi, faci confuzie cu arcul de saboti. E extrem de tare, si nici nu ajunge. Pune o patina, sau fa-o dintr-o tabla de 1,5 indoita pe latura care freaca maneta, pe o latime de 5mm , asa fel ca atunci cand tragi maneta spre picior, sa loveasca de patina (reglezi din cele doua suruburi de sustinere)si sa intre osor vit. 1si 2. Arcul se pune (nu neaparat), sa stea maneta, pe pozitia la vit. 3 si 4. Cand apesi maneta, pentru inapoi, boltul de la maneta, care freaca pe patina, trebuie sa treaca sub partea indoita a tablei, in cazul in care ai facut-o , si nu ai pus originala, dandu-ti voie sa bagi in treapta de mers inapoi, fara efort prea mare. Ai sa te insori, si nevasta , n-o sa poata sa apese. Furtunele, sa nu fie nici crapate, d-apoi sa curga. Placutele sa nu fie uzate trapezoidal, ca vor tine etrierul inclinat, la franare pistonul va iesi, dar nu se mai retrage, pentru ca va ingradi, cu atat mai mult, cu cat placutele sunt mai uzate. Atentie, daca cumperi noi, sa nu iei cu suportul metalic subtire ( 3 mm) , cauta normale ( cam de 5 mm). Deja e prea mult. Le mai pui pe forum, pe masura ce treci de astea.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nu fiecare fisa pt scantee...fisa centrala e de ajuns..sa vezi ce scantee ajunge la delco
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
roland |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(eurofighter @ 5 May 2009, 08:48) intotdeauna am zis ca prima mea masina va fi o Berlina din '75 ![]() am gasit batranica din '74 si am luat-o ieri De curiozitate... Nu ai avut bani de ceva mai nou? Injectie? Ca batranica o sa-ti dea multe batai de cap... Bine, e posibil sa fi pasionat si sa vrei sa inveti, nu e deloc o problema, e laudabil. Intreb pentru ca eu nu mai am vreme nici sa ma duc s-o spal... copil mic, servici, etc... Am alte prioritati acum... |
--------------------
.
.
.
|
|
eurofighter |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 31 May 04 ![]() |
de fapt am vrut subiect pentru Rabla
o sa merg cu ea doar in perioada in care trebuie sa rezolv cu creditul inca nu m-am hotarat ce voi lua revevnind la problemele masinii m-am dus azi la ea pus pe treaba cu instructiunile de la PH-06-BOA i-am dat o cheie, a pornit impecabil la "sfert de cheie" relantiul stabil, motorul mergea rotund m-am invartit pe aici ceva timp si merge la fel parca nici nu mai e turata ori e zona crepusculara, ori au venit piticii peste noapte, nu-mi pot explica ramana insa valabila explicatia aia cu bujiile ude care poate s-au uscat peste noapte si inca n-au avut timp sa se ude iar conducta de benzina care ajunge la carburator picura am taiat o bucata din ea, i-am pus si un colier, am fortat usor stutul metalic ce intra in carburator si astept urmarea mai vedem maine ca iar a inceput ploaia |
--------------------
Dacia
1300
1974 cu gandul la termica
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Am zis toate, sa se convinga ca nu e vr-una intrerupta, sau plot crapat la capac, care ar da cu intermitente. O verificare.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
eurofighter |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 31 May 04 ![]() |
dupa ce s-a oprit ploaia am zis sa vad ce pot sa-i mai fac
am desfacut farul dreapta fata, am incercat vreo 3 becuri si faza scurta tot nu merge; probabil e cablul intrerupt; inca n-am gasit o solutie am descoperit de ce nu merge indicatorul de combustibil voiam sa pun firele la masa sa vad daca imi indica ceva surpriza! nu era nici un fir! nici n-am mai desfacut capacul sa vad daca am plutitorul si tot mecanismul aferent bornele sunt vopsite in culoarea rezervorului, deci sunt convins ca de mult nu mai sunt firele acolo daca ar fi totusi sa pun eu firele, unde le leg in bord? This post has been edited by eurofighter: 7 May 2009, 23:13 |
--------------------
Dacia
1300
1974 cu gandul la termica
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pe undeva trebuie sa ai un fir care vine la manunchiul de fire care se duce la lampile spate si ptebuie sa fie pe acolo de obicei este intr-un varnis , de la rezervor se duce la bord la ceasul de benzina
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
neamtzu25 |
![]()
Post
#20
|
cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate... Group: Members Posts: 175 Joined: 10 March 09 ![]() |
la mine nu mergea uneori faza scurta din cauza blocului..daca ii trageam 2-3 claxoane se mai aprindea:)
|
--------------------
DACIA 1,4 berlina
S
1997
- BR 28 PSM cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
QUOTE(sorin1983 @ 7 May 2009, 17:08) pune tu d-ala de saboti sa vedem cum il intinzi si cum o sa il folosesti. se poate folosi cel de la acceleratie fara probleme. Lasa ca am pus eu azi unul mai gros decat ala de saboti si e beton. Singurul inconvenient este ca trebuie sa trag mai tare putin de schimbator pentru a o baga in marsarier. Dar imi place feelingul. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#22
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(sorin1983 @ 7 May 2009, 17:08) pune tu d-ala de saboti sa vedem cum il intinzi si cum o sa il folosesti. se poate folosi cel de la acceleratie fara probleme. tu crezi ca il intinzi cu o surubelnita sau cu mana? citeste capitolul parghii si mai vorbim oricum sunt arcuri speciale de cumparat la pret de juma de bere..... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Robagorib |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 May 09 ![]() |
QUOTE(eurofighter @ 7 May 2009, 14:42) de fapt am vrut subiect pentru Rabla o sa merg cu ea doar in perioada in care trebuie sa rezolv cu creditul inca nu m-am hotarat ce voi lua revevnind la problemele masinii m-am dus azi la ea pus pe treaba cu instructiunile de la PH-06-BOA i-am dat o cheie, a pornit impecabil la "sfert de cheie" relantiul stabil, motorul mergea rotund m-am invartit pe aici ceva timp si merge la fel parca nici nu mai e turata ori e zona crepusculara, ori au venit piticii peste noapte, nu-mi pot explica ramana insa valabila explicatia aia cu bujiile ude care poate s-au uscat peste noapte si inca n-au avut timp sa se ude iar conducta de benzina care ajunge la carburator picura am taiat o bucata din ea, i-am pus si un colier, am fortat usor stutul metalic ce intra in carburator si astept urmarea mai vedem maine ca iar a inceput ploaia Din cate stiu eu, ca sa poti beneficia de Rabla tre sa ai rabla pe numele tau timp de 2 ani... Sper sa ma-nsel, dar din cate stiu eu, asa este... |
--------------------
Dacia
1310
1994
|
|
argon |
![]()
Post
#24
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
te inseli, asa era cand a inceput programul acum cativa ani.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Arcul de saboti, e bun in pantaloni mai tarziu , cand s-o inmuia originalul.Sub masina n-ar trebui arc. Dar pentru ca nu oricine isi poate imagina cum si ce lucreaza acolo, s-a apelet la acel arc, sa tina maneta pe pozitia vitezelor 3-4 , probabil ca astea sunt cele mai des folosite. Oare? Daca pui unul tare, va freca cautatorul intre furci pana uzeaza si va ramane blocat intr-o viteza candva. Asa ca e mai bine fara. Daca maneta vibreaza inseamna ca e masina de dama. Ia-ti una barbateasca, sau schimba-i tampoanele si echilibreaza rotile.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
roland |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Adica vrei sa zici ca aia de la Dacia bateau campii?
Ca e un arc acolo din fabricatie! Arc special pt. asa ceva. |
--------------------
.
.
.
|
|
lethal88 |
![]()
Post
#27
|
![]() Yes, there may be limits!I just don't care! Group: Members Posts: 105 Joined: 13 February 07 ![]() |
pune si tu poze cu masina..
|
--------------------
Dacia
-
-
- IL
|
|
eurofighter |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 31 May 04 ![]() |
inca n-am rezolvat cu amestecul
am plecat la Brasov sambata seara am facut plinul la un Petrom pe undeva pe langa casa si am plecat rovigneta nu am gasit la Petromul respectiv; aveau numai pentru utilitare la OMV-ul de la Baneasa le vindeau numai intre 8 si 20 am gasit abia la un MOL pe DN1 de la Brasov am mers la Sanpetru, la vreo 5 km la plecare am facut iar plinul prin Brasov pe undeva au intrat 13 litri sunt foarte multumit de consum la intoarcere am facut pana pe dreapta fata in Ploiesti normal ca un prezon era intepenit si am rupt coarba cea de la Matiz nu se potriveste; aceeasi poveste si cu una de Volvo m-a ajutat tot un sofer de Dacie care oprise la semafor ii multumesc foarte mult avea o cheie solida de tot si extensibila sa fie bratul mare; a mers din prima azi am gasit la Auchan si am luat si eu; e vreo 22 de lei am primit un pont cu carburatorul: sa-l desfac si sa stabilesc nivelul plutitorului la o distanta egala cu diametrul unei tigari probabil voi face si operatiunea asta inca n-am incercat metoda lui PH-06-BOA, pentru ca nu sunt lamurit cum e cu surubul de sus si cel de jos |
--------------------
Dacia
1300
1974 cu gandul la termica
|
|
baranga |
![]()
Post
#29
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(eurofighter @ 11 May 2009, 22:53) am primit un pont cu carburatorul: sa-l desfac si sa stabilesc nivelul plutitorului la o distanta egala cu diametrul unei tigari probabil voi face si operatiunea asta inca n-am incercat metoda lui PH-06-BOA, pentru ca nu sunt lamurit cum e cu surubul de sus si cel de jos pontul cu tigarea nu e pont;mai bine in locul tigarii folosesti un spiral de 7mm pentru cota A,si un spiral de 13mm pentru cota B;iti pun si un desen Attached thumbnail(s) untitled22.JPG ( Size: 162.93k ) Number of downloads: 181 |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 23:00 |