DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa pun alt motor pe Logan, - din alt topic -

Valmotor2
post 23 Aug 2008, 23:12
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 February 06




Este obositor sa ma apuc sa citesc de la cap la coada acest topic stufos!

Am sa trec direct la subiect ... Ma intereseaza motor + cutie care sa se potriveasca pe logan ... ma gandesc sa fac un transplant, ca deja am schimbat suspensiile, si cauciucurile mult mai bune fata cu ce era echipata, acum sunt in cautare dupa motor. Un minim 140 cp - maxim 180 cp ( nu am chef sa stau sa o fac tractiune spate mai ales ca nu dispun de finante) ... acum nu stiu cat ma tin planetarele, pivoti la asemenea putere si vor cei de cauza sa imi spuna si mie mai multe detali ... cum sunt prinderiile de exemplu de la renault laguna mai ales cel disel de 150 cp?


si bineinteles dupa puterea motorului o sa schimb si franele ... dar mai intai de toate sa gasesc un motor si o cutie ...

This post has been edited by Valmotor2: 23 Aug 2008, 23:17


--------------------
Dacia Logan - OT-87-MWM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N0mak
post 24 Aug 2008, 03:46
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 18 August 08




da ma si eu vreau la fel ca tine dar ma gandeam sa pun un motor de maseratti sau macar corvette...ca am schimbat husele si mi-am pus si niste ploape cu banda izolatoare si am zis ca motor imi mai trebuie.frane nu imi pun ca imi da un prieten o parasuta si o leg de toba popa.gif


--------------------
VW Golf 1.9 TDI Dacia Logan 1.6 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 24 Aug 2008, 11:04
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Lenea asta .... da crezi ca modificarile se fac asa usor? Hop țup gata? Tre sa te interesezi, sa citesti ca sa sti ce si cum. Ca doar nu schimbi un bec. Sau daca esti asa lenes, mergi la o firma ce se ocupa de astia cu impresii de reisari si te rezolva ei.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 24 Aug 2008, 11:22
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Mie imi place partea asta:"nu am chef sa stau sa o fac tractiune spate".....Tare de tot.Ca parca e o problema de chef... radmasa.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valmotor2
post 24 Aug 2008, 14:58
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 February 06




smile.gif ... bugetul de care dispun este de 1500 euro. Ma gandeam la motorul ala R5 TURBO de 1700 CMC . dar mai caut , ma mai documentez!


Oricum am incercat sa caut niste posesori de logan care au modificat masina dar in afara de cip, evacuare si un arbore cam atat am gasit. Iar timpul meu este foarte scurt si de asta am specificat ca nu am chef smile.gif si fiind si singura masina care o dispun iar asta nu mi-ar conveni sa stau fara masina.


Si totusi in afara de instalatie electrica motor, cutie ... poate poate si planetarele daca cele de logan nu tin la o putere aproximativ de 140-160 cp.




Ce vreau sa va mai intreb, aveti careva(va rog) o schita cu prinderile de la logan la motor si cutie ? Ca sa vad cu motor s-ar potrivi fara modificari majore.

This post has been edited by Valmotor2: 24 Aug 2008, 15:02


--------------------
Dacia Logan - OT-87-MWM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 24 Aug 2008, 15:01
Post #6


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




ce vrei u sunt vise,crede-ma decat sa schimbi motorul si cutia mai bine de bani astia fa niste modificari la motor actual si la rapoartele cutie si o sa fii destul de multumit sau daca nu cauta un logan prestige busit iei motorul dupa ala si pui la tine dar la cat o sa umblii pe la rar.........


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valmotor2
post 24 Aug 2008, 15:04
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 February 06




Lasa RAR-ul ca nu imi bat capul cu asta ... o sa ii pun la loc motorul pentru alta inspectie tehnica, si asa de cand merg cu masina si aproximativ 120k km ... nu am vazut un rar pe drum sau politia sa imi verifice mie masina daca e ceva neinregula cu ea, si totusi am la logan de ceva timp evacuare care urla nesimtitor de urat dar a inceput sa devina enervant la drumuri lungi.

This post has been edited by Valmotor2: 24 Aug 2008, 15:05


--------------------
Dacia Logan - OT-87-MWM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 24 Aug 2008, 15:07
Post #8


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




e de volvo motorul ala de 1.7 tongue.gif


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 24 Aug 2008, 15:09
Post #9


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




caroseria nu te ajuta sa pui alt motor ai nevoie de ranforasari speciale deci nu o sa iasa e foarte greu.


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valmotor2
post 24 Aug 2008, 15:10
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 February 06




ma si miram ca eu stiam doar de 1.4 si 1.6 pe r5.


--------------------
Dacia Logan - OT-87-MWM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 24 Aug 2008, 15:11
Post #11


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




de ce nu te gandesti la un 2.0 l 16v de pe laguna din 96


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valmotor2
post 24 Aug 2008, 15:12
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 February 06




din cate stiu caroseria o sa aiba nevoie de ramforsari abia dupa 200 cp. Deci rezista fara probleme ... mai pun niste bari de rigiditate, fata - spate pentru o mica singuranta la viraje.

24 Aug 2008, 15:13:
Sincer ma gandesc pana la un motor de 1.9 maxim, ca cel de 2l nu stiu daca are loc si nu are sens sa ma complic prea mult cu alte modificari majore.

This post has been edited by Valmotor2: 24 Aug 2008, 15:13


--------------------
Dacia Logan - OT-87-MWM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 24 Aug 2008, 15:16
Post #13


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




ma gandeam ca e bun ala de 2.0 il gasesti repede si are loc pe logan ca si laguna I nu e prea mare. cauta pe net niste dimensiuni intai si vezi. ala de laguna ar trebuie sa se potriveasca mai bine ca doar sunt asemanatoare.


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 24 Aug 2008, 21:19
Post #14


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(Valmotor2 @ 24 Aug 2008, 14:58)
smile.gif ... bugetul de care dispun este de 1500 euro. Ma gandeam la motorul ala R5 TURBO de 1700 CMC . dar mai caut , ma mai  documentez!
Oricum am incercat sa caut niste posesori de logan care au modificat masina dar in afara de cip, evacuare si un arbore cam atat am gasit. Iar timpul meu este foarte scurt si de asta am specificat ca nu am chef smile.gif si fiind si singura masina care o dispun iar asta nu mi-ar conveni sa stau fara masina.
Si totusi in afara de instalatie electrica motor, cutie ... poate poate si planetarele daca cele de logan nu tin la o putere aproximativ de 140-160 cp.
Ce vreau sa va mai intreb, aveti careva(va rog) o schita cu prinderile de la logan la motor si cutie ? Ca sa vad cu motor s-ar potrivi fara modificari majore.
*



renunti la motor Euro 4 pe motor de R5 GTT radmasa.gif

uite aici o idee... 16V + turbo compresor , vorba aia motoare sunt, daca sunt si bani este si mai bine... dar sa stii si ce faci este alta smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 24 Aug 2008, 21:58
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Cu 1500 de euroi? Asta ii gluma buna.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valmotor2
post 24 Aug 2008, 23:27
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 February 06




aa? de ce sa fie o gluma ... gasesc motoare pe bursa cu tot cu cutie si electronica la maxim 1000 euro . La motorul lui nu renunt, il tin doar pentru a folosi la rar, la inspectie.


Hai totusi sa nu sarim cu turbo , compresoare si cu alte chesti, ramane la motoare aspirate datorita intretineri ieftin ... tot ce vreau e doar un surplus de putere care in veci nu o sa-l am indifirent ce as face la motorul lui de 1.4 MPI.

Am gasit un motor de megan Laguna I 1.9 TDI 120 cp ... dar totusi nu e cea ce vreau ... vreau un minim 140 cp, fie ca e diesel fie ca e benzina .

Cel cu motoarele dupa R5 renuntam, sunt batai de cap cu ele trebuie modificat cutia, bla bla ... dureri de cap.

@CriSTI68


Chiar putin ma intereseaza daca renunt la euro pentru un non - euro, mai intai sa renunte fabricile la "non-euro" si apoi renunt si eu, nu e simplu ? smile.gif

Ce ma intereseaza e sa imi ating obiectivul de 140-160cp ...


Si va rog lasati rar-ul deoparte ca nu ma complic cu asta, desi am vazut o gramada de oameni cu diferite masini si motoare diferite si merg cu ele bine merci ... iar la RAR, lasi 100 euro pe moschet si gata smile.gif

This post has been edited by Valmotor2: 24 Aug 2008, 23:35


--------------------
Dacia Logan - OT-87-MWM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 24 Aug 2008, 23:33
Post #17


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(Valmotor2 @ 24 Aug 2008, 23:27)
aa? de ce sa fie o gluma ... gasesc motoare pe bursa cu tot cu cutie si electronica la maxim 1000 euro . La motorul lui nu renunt, il tin doar pentru a folosi la rar, la inspectie.
Hai totusi sa nu sarim  cu turbo , compresoare si cu alte chesti, ramane la motoare aspirate datorita intretineri ieftin ... tot ce vreau e doar un surplus de putere care in veci nu o sa-l am indifirent ce as face la motorul lui de 1.4 MPI.

Am gasit un motor de megan Laguna I 1.9 TDI 120 cp ...  dar totusi nu e cea ce vreau ... vreau un minim 140 cp, fie ca e diesel fie ca e benzina .

Cel cu motoarele dupa R5 renuntam, sunt batai de cap cu ele trebuie modificat cutia, bla bla ... dureri de cap.
*



sunt vechi cele de R5 biggrin.gif

Renault Clio 2.0 16V


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valmotor2
post 24 Aug 2008, 23:38
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 February 06




Renault Clio 2.0 16V e si asta o varianta buna ... dar gasesti greu motoare de vanzare ... se pare ca trebuie sa am rabdare sa prind niste motoare din clasa renault.

Ca asta am vazut ca se potrivesc.


P.S. imi poate explica si mie cineva cum se foloseste quote ala ?


--------------------
Dacia Logan - OT-87-MWM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 24 Aug 2008, 23:38
Post #19


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




apasa quote la ce messaj vrei si dai add reply smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 24 Aug 2008, 23:44
Post #20


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




Eu nu cred ca un motor diesel (mai mare, ca putere, 141cp) iti va incapea in locul ala, unul pe benzina poate.

This post has been edited by logan1.5dci: 24 Aug 2008, 23:48


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 25 Aug 2008, 01:14
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Pai 1000 euro motoru, ceva pe la sistemu de franare, suspensii, planetare... plus manopera... Cum da asta 1500? Numa manopera cred ca-i mai mult de 500.
Vrei atata putere? Vinzi rabla si iti iei alta rabla second care are deja ceea ce vrei.
Daca chiar ai pitici ca vrei musai rabla asta sa aiba atata, majoreaza capitalu'.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 25 Aug 2008, 01:21
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




Nu inteleg insa principiul. Ai dat niste mii de euro pe o masina slabutza la multe capitole, dar care nu vrea sa para mai mult decat ceea ce e.

Vrei sa mai dai niste mii de euro pentru a-i pune alt motor. Daca berlinezii fac treaba asta cu babutele, acolo e alta mancare de peste, si toata lumea stie motivele.

Dar tu ai o masina care merge foarte bine asa cum e, si stai linistit ca nu duce nimic mai mult. E facuta la cost.

Daca vroiai altceva, iti luai cu banii astia un golf3 GTI sau chiar un 4gti de prin 99', care era deja o masina sport, gandita, facuta, omologata, fara dureri de cap, cu frane bune si siguranta pe masura.

Ai luat logan in schimb, ca sa ai garantie, nu ? Ca deh, e masina noua, si vrei sa stai pe un scaun curat, nu pe unul sub care si-a lipit neamtul mucii.

Bun, daca tu schimbi motorul, si vei baga o caruta de bani pentru a obtine o alta caruta fortoasa, unde mai functioneaza garantia si principiul pentru care ti-ai luat logan in primul rand ?
Sa trecem mai departe. Vrei sa faci niste ramforsari pentru "un pic de siguranta" ? Amice, esti hilar de-a dreptul. Ai citit ce scrie in talonul masinii tale la viteza constructiva ? Crezi ca acea caroserie, suspensii, frane, directie etc. sunt desenate si proiectate de un ametit care nu stie pe ce lume e, si a trecut acea viteza din burta ?

Ai mers vreodata intr-un atelier dacia sa vezi cum se indreapta un lonjeron de logan ? Se trage cu mana de trei mecanici, pentru ca e facut din tabla de conserva.

Sa nu arunc cu rahan, majoritatea masinilor sunt facute asa, pentru ca spre deosebire de masinile vechi, acum se pune importanta pe siguranta pasiva si pe celula de resistenta a masinii. Dar, asta inseamna ca masinile sunt din ce in ce mai exact proiectate sa faca EXACT ce trebuei sa faca, si modificarile se fac mult mai greu.

Ai pus toba la masina si te deranjeaza la drum lung ? Bun. Sa te deranjeze in continuare.

Ai trei solutii:

1 - Daca tot esti pasionat de fiare si vrei putere, vinde conserva si ia-ti alta fortoasa SH, la care vei baga bani in gume, ambreiaje, ulei si benzina, nu vei omori oameni pe strada si vei fi om in toata regula.

2 - Mergi cu Loganul, bucura-te de el, de aia ai dat bani pe masina noua, ia-ti prietena/nevasta/catelul, faceti un barbecue si beti o bere, mergand frumos si safe, ai o masina comoda, silentioasa, care face caldura si racoare, ai loc de cort si gratar in ea.

3 - Ia Loganul, si fa-l cum vrei. Dar, nu cum ai povestit tu. Ci cum se prepara o masina adevarata. Adica, caroserie goala, regandit totul, si pregateste-te de niste sume exorbitante. In cazul ala, voi veni si o sa-ti strang mana cu adanc respect, te voi considera pasionat intr-adevar, si daca vei avea placere putem sta de vorba si despre cat zgomot face la drum lung.


Noapte buna.




--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N0mak
post 25 Aug 2008, 02:16
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 18 August 08




nu va inteleg de ce il bagati atata in seama ca si-o ia in cap si incepe sa creada ca poate sa faca din logan,bugatti.parerea mea e ca s-a uitat la prea multe filme gen "the fast and the furious" si isi cumpara multe reviste auto.tu ce logan ai de zici ca vrei sa faci imbunatariri la motor?ai macar abs si airbag pasager?trezeste-te baiete.esti genul de baieti care si-au luat logan si scartaie la semafoare incercand sa prinda suta in 10 minute.eu zic sa se inchida topicul ca nu are rost.asa hai sa facem un topic pentru fiecare idee "desteapta" care ni se nazare peste noapte.loganul e facuta ca fiind o masina de familie,pentru un buget redus.tu vrei sa schimbi un motor dar habar nu ai sa postezi pe internet un mesaj "P.S. imi poate explica si mie cineva cum se foloseste quote ala ? " Kruger ai perfecta dreptate. somn usor in continuare.sa ne zici si maine ce ai mai visat.trebuie introdusa o regula in forum sa nu se mai faca topicuri degeaba.maine fac si eu un topic...vreau sa imi pun esp pe logan si sa il fac cu tractiune integrala.ma poate ajuta cineva ca nu am chef sa caut eu

This post has been edited by N0mak: 25 Aug 2008, 02:19


--------------------
VW Golf 1.9 TDI Dacia Logan 1.6 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valmotor2
post 25 Aug 2008, 13:46
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 February 06




QUOTE(Serje @ 25 Aug 2008, 01:14)
Pai 1000 euro motoru, ceva pe la sistemu de franare, suspensii, planetare... plus manopera... Cum da asta 1500? Numa manopera cred ca-i mai mult de 500.
Vrei atata putere? Vinzi rabla si iti iei alta rabla second care are deja ceea ce vrei.
Daca chiar ai pitici ca vrei musai rabla asta sa aiba atata, majoreaza capitalu'.
*



suspensi are deja ... iar franele o sa ne ocupam si de asta imediat dupa instalarea motorului ... nu`i bai ... iar planetarele am intrebat intr-un post anterior daca rezista sau trebuie schimbate si ele.



QUOTE(Kruger @ 25 Aug 2008, 01:21)
Nu inteleg insa principiul. Ai dat niste mii de euro pe o masina slabutza la multe capitole, dar care nu vrea sa para mai mult decat ceea ce e.

Vrei sa mai dai niste mii de euro pentru a-i pune alt motor. Daca berlinezii fac treaba asta cu babutele, acolo e alta mancare de peste, si toata lumea stie motivele.

Dar tu ai o masina care merge foarte bine asa cum e, si stai linistit ca nu duce nimic mai mult. E facuta la cost.

Daca vroiai altceva, iti luai cu banii astia un golf3 GTI sau chiar un 4gti de prin 99', care era deja o masina sport, gandita, facuta, omologata, fara dureri de cap, cu frane bune si siguranta pe masura.

Ai luat logan in schimb, ca sa ai garantie, nu ? Ca deh, e masina noua, si vrei sa stai pe un scaun curat, nu pe unul sub care si-a lipit neamtul mucii.

Bun, daca tu schimbi motorul, si vei baga o caruta de bani pentru a obtine o alta caruta fortoasa, unde mai functioneaza garantia si principiul pentru care ti-ai luat logan in primul rand ?
Sa trecem mai departe. Vrei ca tu schimbi motorul, si vei baga o caruta de bani pentru a obtine o alta caruta fortoasa, unde mai functioneaza garantia si principiul pentru care ti-ai luat logan in primul rand ?
Sa trecem mai departe. Vrei sa faci niste ramforsari pentru "un pic de siguranta" ? Amice, esti hilar de-a dreptul. Ai citit ce scrie in talonul masinii tale la viteza constructiva ? Crezi ca acea carosersa faci niste ramforsari pentru "un pic de siguranta" ? Amice, esti hilar de-a dreptul. Ai citit ce scrie in talonul masinii tale la viteza constructiva ? Crezi ca acea caroserie, suspensii, frane, directie etc. sunt desenate si proiectate de un ametit care nu stie pe ce lume e, si a trecut acea viteza din burta ?

Ai mers vreodata intr-un atelier dacia sa vezi cum se indreapta un lonjeron de logan ? Se trage cu mana de trei mecanici, pentru ca e facut din tabla de conserva.

Sa nu arunc cu rahan, majoritatea masinilor sunt facute asa, pentru ca spre deosebire de masinile vechi, acum se pune importanta pe siguranta pasiva si pe celula de resistenta a masinii. Dar, asta inseamna ca masinile sunt din ce in ce mai exact proiectate sa faca EXACT ce trebuei sa faca, si modificarile se fac mult mai greu.

Ai pus toba la masina si te deranjeaza la drum lung ? Bun. Sa te deranjeze in continuare.

Ai trei solutii:

1 - Daca tot esti pasionat de fiare si vrei putere, vinde conserva si ia-ti alta fortoasa SH, la care vei baga bani in gume, ambreiaje, ulei si benzina, nu vei omori oameni pe strada si vei fi om in toata regula.

2 - Mergi cu Loganul, bucura-te de el, de aia ai dat bani pe masina noua, ia-ti prietena/nevasta/catelul, faceti un barbecue si beti o bere, mergand frumos si safe, ai o masina comoda, silentioasa, care face caldura si racoare, ai loc de cort si gratar in ea.

3 - Ia Loganul, si fa-l cum vrei. Dar, nu cum ai povestit tu. Ci cum se prepara o masina adevarata. Adica, caroserie goala, regandit totul, si pregateste-te de niste sume exorbitante. In cazul ala, voi veni si o sa-ti strang mana cu adanc respect, te voi considera pasionat intr-adevar, si daca vei avea placere putem sta de vorba si despre cat zgomot face la drum lung.
Noapte buna.
*



Principiul meu sta cam asa : lupul imbracat intr-o blana de oaie.


QUOTE(N0mak @ 25 Aug 2008, 02:16)
nu va inteleg de ce il bagati atata in seama ca si-o ia in cap si incepe sa creada ca poate sa faca din logan,bugatti.parerea mea e ca s-a uitat la prea multe filme gen "the fast and the furious" si isi cumpara multe reviste auto.tu ce logan ai de zici ca vrei sa faci imbunatariri la motor?ai macar abs si airbag pasager?trezeste-te baiete.esti genul de baieti care si-au luat logan si scartaie la semafoare incercand sa prinda suta in 10 minute.eu zic sa se inchida topicul ca nu are rost.asa hai sa facem un topic pentru fiecare idee "desteapta" care ni se nazare peste noapte.loganul e facuta ca fiind o masina de familie,pentru un buget redus.tu vrei sa schimbi un motor dar habar nu ai sa postezi pe internet un mesaj  "P.S. imi poate explica si mie cineva cum se foloseste quote ala ? " Kruger ai perfecta dreptate.  somn usor in continuare.sa ne zici si maine ce ai mai visat.trebuie introdusa o regula in forum sa nu se mai faca topicuri degeaba.maine fac si eu un topic...vreau sa imi pun esp pe logan si sa il fac cu tractiune integrala.ma poate ajuta cineva ca nu am chef sa caut eu
*





Esti foarte glumet si mai mult sarcastic!

Tocmai astazi am cunoscut un om in toata firea, avand aceasi masina ca si mine, dar motorul fiind renault laguna 1.9 diesel de 150 cp.


omul in afara de motor, suspensi, frane si cauciucuri nu avea altceva modificat la masina . Mi-a cam spus ca i-a cam sarit pretul la 2400 euro cu toate modificariile si piesele ... hm.



Am un logan preference din 2005. Iar alta masina nu mi-am permis de noua asa ca am luat loganul, si -a facut treaba pana acum are deja 135k km. Garantia dusa ... deci masina nu mai e noua.

Totusi am o rugaminte ... imi spuneti si mie de unde pot lua schitele de la logan din compartimentul motorului ? apoi puteti inchide treadul si mai tarziu o sa rog un moderator sa imi deschida topicul ... cu proiectul.
wub.gif


--------------------
Dacia Logan - OT-87-MWM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 25 Aug 2008, 14:05
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Serje @ 25 Aug 2008, 02:14)
Pai 1000 euro motoru, ceva pe la sistemu de franare, suspensii, planetare... plus manopera... Cum da asta 1500? Numa manopera cred ca-i mai mult de 500.
Vrei atata putere? Vinzi rabla si iti iei alta rabla second care are deja ceea ce vrei.
Daca chiar ai pitici ca vrei musai rabla asta sa aiba atata, majoreaza capitalu'.
*




QUOTE(Valmotor2 @ 25 Aug 2008, 14:46)
suspensi are deja ... iar franele o sa ne ocupam si de asta imediat dupa instalarea motorului ... nu`i bai ... iar planetarele am intrebat intr-un post anterior daca rezista sau trebuie schimbate si ele.

Tocmai astazi am cunoscut un om in toata firea, avand aceasi masina ca si mine, dar motorul fiind renault laguna 1.9 diesel de 150 cp.
omul in afara de motor, suspensi, frane  si cauciucuri nu avea altceva modificat la masina . Mi-a cam spus ca i-a cam sarit pretul la 2400 euro cu toate modificariile si piesele ... hm.

*



Deci am cam avut dreptate ...
Iar despre planetare.... oricum cred ca trebuie modificari si la ele si daca rezista (ceea ce ma cam indoiesc), alta cutie... alte dimensiuni ....



--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OldMan
post 25 Aug 2008, 14:22
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 8 April 05




[quote=Valmotor2,24 Aug 2008, 23:27]
"""""aa? de ce sa fie o gluma ... gasesc motoare pe bursa cu tot cu cutie si electronica la maxim 1000 euro . La motorul lui nu renunt, il tin doar pentru a folosi la rar, la inspectie.""""""


....adica tu vrei sa dai motoru original jos, pui altul pentru fite si cand te duci la inspectie il dai jos pe cel de fite, si-l pui pe cel original? Tare, n-am ce zice.

Parintii tai stiu ce faci tu? Daca nu stiu e jale...suna la 112 ...

Uita-i, parca ziceai ca ai modificat suspensia...aia originala banuiesc ca o pui pe masina cand te duci la inspectie, NU? smile.gif biggrin.gif laugh.gif radmasa.gif

This post has been edited by OldMan: 25 Aug 2008, 14:22


--------------------
Logan 1,5 dci ABS plus 2007 - SV-91-KUL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 25 Aug 2008, 14:31
Post #27


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Exemplu clar de minte care a decolat rau si nu mai are nici un contact cu pamantul. Adica cu realitatea.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Aug 2008, 14:35
Post #28


-


Group: Members
Posts: 21.850
Joined: 19 April 05
From: Romania




Adica voi credeti ca el a schimbat bascule, bucse, pivoti, capete de bara? radmasa.gif

This post has been edited by IRONICK: 25 Aug 2008, 14:41


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 25 Aug 2008, 14:53
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Da arcuri si eventual telescoape nu ajunge, nenea IRONICK? Restu' oricum is in plus. radmasa.gif


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 25 Aug 2008, 15:09
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Ma si mir cum de nu a ajuns topicul asta la 'bula' ca de bula e...sau e topicul unui pusti pus pe sotii...mai de curand cred eu...


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2024 - 05:30
Forum Renault