DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu racirea, se incinge inexplicabil

viperfox
post 21 Sep 2008, 21:45
Post #31


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




aham, deci ce caut eu se gaseste sub denumirea generica de solutie de curatat radiatorul...
stiam si eu de asta, dar credeam ca am nevoie de ceva diferit, avand in vedere ca la mine e infundat ceva in motor, nu in radiator
am sa caut


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cobra_boss70
post 25 Sep 2008, 18:47
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 11 September 07




SALUT am si eu o problema la sistemul de racire la dacie 1310 .o aerisesc si dupa ce opresc motoru si pornesc dinou prinde aer si nu mai incalzeste radiatorul de incalzire apa nu urca temperatura mai mult de95 grade am verificat toate furtunele colierele pompa de apa radiatorul de incalzire radiatorul mare. eu nu mai stiu ce sa ii fac. sad.gif pierde de lichid nu este


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 25 Sep 2008, 20:55
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Vezi termostatul. Daca raane blocat pe imchis nu iti mai da apa in calorifer.


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeciAcustic
post 25 Sep 2008, 21:35
Post #34


BlackLine


Group: Members
Posts: 1.574
Joined: 29 March 08
From: Constanta




Pentru viperfox: Daca masina merge la 95 grade la drum intins sau in aglomeratie mare este foarte NORMAL deoarece unele termostate la aceasta temperatura declanseaza si apoi incepe sa scada temperatura ajungand la 90(nivel normal.) Daca ajunge la 100 grade in conditii de: panta destul de mare cu bagaj sau 5 oapmeni in masina cand masina trage greu este iarasi foarte NORMALA temperatura...., dupa ce scapi de panta isi revine. La fel patesc si eu inafara localitatii deoarece plec numai cu cate 5 persoane in masina si bagaj plin portbagajul ... si exact asa se manifesta... 90 temperatura de mers la drum normal (drum drept) iar in pante ajunge undeva la 95 si cateodata cand este panta mai lunga undeva la 100 dar cum scap de panta revine la 90. Asa ca daca aerisirea e buna si masina face asa cum am spus mai sus e normal. Numai bine!


--------------------
DACIA LOGAN 2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V - CT - numere rosii
Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 26 Sep 2008, 06:39
Post #35


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Cu precizarea ca o temperatura de 100 de grade este acceptata si normala doar daca sistemul de racire este in foarte buna stare. Adica daca vasul expansor are supapa aia tarata inca in stare buna de functionare, ceea ce impiedica fierberea apei la 100 de grade (incepe sa fiarba pe la 110 daca smerchezul ala isi face bine treaba si tine sistemul sub presiune). Daca supapa nu mai e buna, capacul e fisurat sau nu este insurubat complet, nu e chiar bine sa iti ajunga apa la 100, chiar daca isi revine rapid...

This post has been edited by ATM: 26 Sep 2008, 06:40


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BeciAcustic
post 26 Sep 2008, 09:18
Post #36


BlackLine


Group: Members
Posts: 1.574
Joined: 29 March 08
From: Constanta




in conditii extreme nu am ce sa fac.... exemplu este muntii dobrogei cand merg de la constanta spre Tulcea si retur ... am panta mare si pe distanta mai mare ... cu 5 oameni + bagaj ... pana la jumate nu simte nimic dar dupaia se inmoaie si trebuie sa trec intr-o treapta inferioara de viteza si turata mai tare si normal ca temperatura creste ... dar cum ajung in varf incepe un drum drept si dupaia o vale si sa raceste aproape instantaneu smile.gif nu e cine stie ce pb ca ajunge pe la 96-98 maxim .... liniuta e putin inainte de 100 ... deci nu fierbe smile.gif


--------------------
DACIA LOGAN 2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V - CT - numere rosii
Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 26 Sep 2008, 10:35
Post #37


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




De exemplu ieri seara am facut un drum de 130 km dus-intors , drum presarat in procent de 80 % de dealuri abrupte , pe o ploaie buna , apa la mine nu a urcat mai mult de 80 nici moarta smile.gif , termocupla imi porneste undeva la 92 si opreste la 87 grade .
Iar pe unele portiuni unde puteam sa mai calc un pic acceleratia , apa ,spre uimirea mea ,scade si la 70-75 de grade la o viteza de 100-110 km.

Precizez ca radiatorul il am mare si caldura era pornita ( daca ar avea vreo relevanta ...dry.gif )


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Sep 2008, 10:38
Post #38


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




biggrin.gif normal ca are o relevanta daca e caldura pornita...chiar conteaza foarte mult..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ucidero
post 26 Sep 2008, 19:59
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 15 September 08




sar putea sa ai chiuloasa ciupita vezi daca ai pete de ulei in vasul de expansiune sau scoate joja de ulei si vezi daca sunt bule albe pe ea asta insemnand ca ai garnitura de chiuloasa ciupita adika arsa


--------------------
Dacia 1300 berlina 1974 frantuzeasca - B 18 XHT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperfox
post 27 Sep 2008, 14:33
Post #40


Membru de la electronica in transporturi


Group: Members
Posts: 254
Joined: 15 March 05
From: Bucuresti




nu, nu am urme de ulei in apa, sau invers

epilog:
i-am facut in aceasta dimineata o spalatura completa: am demontat de tot termostatul, am montat la loc furtunul, am scos surubul de la bloc, de la radiator, capacul de la radiator si de la borcan si am asteptat sa se scurga tot; dupa care am turnat apa pe sus pe la radiator ca sa spal radiatorul, am turnat pana cand iesea curata pe jos (a durat ceva); dupa care am umplut tot circuitul cu apa, am aerisit, am turnat in radiator solutie de curatat cirtuitul de racire, si am facut un drum de 30km;
dupa care am scurs iar tot lichidul, am mai turnat niste apa ca sa se limpezeasca bine, dupa care am montat termostat nou (cumparat), am pus antigel proaspat (50-50 cu apa distilata), am aerisit si gata povestea.
ce a ieist din motor...pai cam ce iese din caloriferele care le duc tiganii la fiare vechi...un mal ruginiu si cremos...smile.gif acum se comporta normal (am mai facut un drum de proba), acul urca pana sub linia mediana si ramane acolo, incalzirea merge bine, lichidul din borcan este (deocamdata) tot albastru:)

acestea fiind zise, fericit de izbanda mea, am cam rezolvat problemele care le avea masina, asa ca pot sa o lansez linistit la vanzare biggrin.gif

http://www.daciaclub.ro/-VAND-Dacia-1310-Break-t125494.html


--------------------
Dacia 1310 CL 1999
Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th May 2024 - 05:01
Forum Renault