DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Schimbarea simeringului de palier, Astept sfaturi.....

mad toz
post 27 Aug 2008, 16:32
Post #1


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Doresc sa schimb singur simeringul de palier,deoarece a fost schimbat acum jumatate de an odata cu schimbarea ambreiajului si mecanicul la ciupit ,iar acum curge. Nu mai vreau sa apelez la mecanici deoarece am vazut ce treaba fac si pe deasupra iau si 100 si ceva de ron manopera.

Cutia stiu sa o dau jos la fel si ambreiajul ,si volantul. Problema intervine la montaj : Simeringul intra usor sau e vreo metoda anume de montat? , la volant trebuie sa schimb suruburile? Cat de tare trebuiesc stranse?(nu dispun de cheie dinamometrica)
Si cel mai importat daca ma poate ajuta cineva cu un ax de cutie pentru a centra ambreiajul.(astept PM)


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 27 Aug 2008, 16:53
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Simeringul intra relativ usor, dar trebuie sa ai grija sa nu il fortezi sa intre stramb. Schimba suruburile la volanta si strange-le la bunul simt...dar nu dintr-o data ci cate putin pe fiecare pana sunt stranse bine


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 Aug 2008, 20:37
Post #3


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.920
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Ai cuplu de strangere in manualul de reparatii, deci se strange cu cheia dinamometrica. Musai sa schimbi suruburile.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 27 Aug 2008, 23:26
Post #4


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ax iti dau eu...acu sunt l mangalia:) vin pe 12 sept:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexutzu_arte
post 28 Aug 2008, 10:00
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 28 August 08




daca tot dai cutia de viteze jos, vezi si in ce stare se afla ferodourile de pe discul de ambreiaj. eu am aceiasi problema cu simeringul de palier si ferodourile mele erau fierte in ulei incins....in secunda 2 le-am si schimbat.....pur si simplu se rupeau ca niste biscuiti. Succes la reparatii!!:D


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - VS 03 VMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 28 Aug 2008, 12:58
Post #6


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Discul meu de ambreiaj are abia 5-6 luni,e nou ,sper sa nu fi patit ceva.
Merci daniel ,daca se putea si mai repede era si mai bine.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 28 Aug 2008, 20:59
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu vad logica schimbarii suruburilor, tatamare si nici 90% dintre noi nu a trans cu dinamometrica.
Sfatul meu, da jos si retine ordinea si ce-ai facut, volanta se potriveste la gauri numai intr-o singura pozitie, nu forta la insurubare, strange la simtul mainii cu inelara de 17 sau tubulara si boraci, si chiar de se rupe vr-unul (m-as mira) nu-i nimic, nu se pune problema dezechilibrului (e aproape de centru), la cate are, tine si doar in trei (in niciun caz nu primeste socuri ca la roata, si aia are doar trei). Gandeste-te ce dantura marunta are bucsa de la priza (totalitatea lor, nu face nici cat un surub) nu la capatul care intra pe disc, celalalt. Arunci suruburile originale sa iei "mamaliga" lor din magazin?
Simeringul , baga-l cu o piesa de acelasi diametru exterior, pentru a intra concomitent pe toata circumferinta (sa nu fie inclinat).


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 28 Aug 2008, 22:34
Post #8


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




QUOTE(PH-06-BOA @ 28 Aug 2008, 21:59)
Nu vad logica schimbarii suruburilor, tatamare si nici 90% dintre noi nu a trans cu dinamometrica.
      Sfatul meu, da jos si retine ordinea si ce-ai facut, volanta se potriveste la gauri numai intr-o singura pozitie, nu forta la insurubare, strange la simtul mainii cu inelara de 17 sau tubulara si boraci, si chiar de se rupe vr-unul (m-as mira) nu-i nimic, nu se pune problema dezechilibrului (e aproape de centru), la cate are, tine si doar in trei (in niciun caz nu primeste socuri ca la roata, si aia are doar trei). Gandeste-te ce dantura marunta are bucsa de la priza (totalitatea lor, nu face nici cat un surub) nu la capatul care intra pe disc, celalalt. Arunci suruburile originale sa iei "mamaliga" lor din magazin?
      Simeringul , baga-l cu o piesa de acelasi diametru exterior, pentru a intra concomitent pe toata circumferinta (sa nu fie inclinat).
*



La treaba cu schimbatul suruburilor nu te contrazic la fel legat de cheie, insa IN NICIUN CAZ nu sunt suficiente doar 3 suruburi!!! Au fost destule cazuri cand volanta a ajuns pe la picioarele soferului...asa ca trebuiesc stranse cu simt de raspundere, (de aceea acest tip de surub se cere inlocuit dupa demontare , conform manual).
Introducerea simeringului este destul de simpla, o atentie sporita fiind necesara la partea lui interioara care trebuie sa "calce" perfect, manevrele brutale nefiind admise...

This post has been edited by BZN: 28 Aug 2008, 22:36


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 29 Aug 2008, 15:02
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Am exagerat putin, intentionat, pentru a va scoate di starea aia fixista, limita stricta pe care o creeaza altii.
Nici nu va imaginati cate trucuri se pot folosi la masina, incat i-ati schimba si numele!
Si de multe ori sunt mai bune de cat ce-a facut constructorul, care si-asa e depasit. De aceea , lasati manualul , e bun doar pentru initiere si-atat.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2024 - 09:38
Forum Renault