Schimbarea simeringului de palier, Astept sfaturi.....
Schimbarea simeringului de palier, Astept sfaturi.....
mad toz |
27 Aug 2008, 16:32
Post
#1
|
||
fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|||
OAP |
27 Aug 2008, 16:53
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti |
Simeringul intra relativ usor, dar trebuie sa ai grija sa nu il fortezi sa intre stramb. Schimba suruburile la volanta si strange-le la bunul simt...dar nu dintr-o data ci cate putin pe fiecare pana sunt stranse bine
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
einstein1984 |
27 Aug 2008, 20:37
Post
#3
|
fan Dacia Group: Members Posts: 19.920 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Ai cuplu de strangere in manualul de reparatii, deci se strange cu cheia dinamometrica. Musai sa schimbi suruburile.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb "Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan" |
|
ydaniel |
27 Aug 2008, 23:26
Post
#4
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
ax iti dau eu...acu sunt l mangalia:) vin pe 12 sept:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
alexutzu_arte |
28 Aug 2008, 10:00
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 August 08 |
daca tot dai cutia de viteze jos, vezi si in ce stare se afla ferodourile de pe discul de ambreiaj. eu am aceiasi problema cu simeringul de palier si ferodourile mele erau fierte in ulei incins....in secunda 2 le-am si schimbat.....pur si simplu se rupeau ca niste biscuiti. Succes la reparatii!!:D
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- VS 03 VMT
|
|
mad toz |
28 Aug 2008, 12:58
Post
#6
|
fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti |
Discul meu de ambreiaj are abia 5-6 luni,e nou ,sper sa nu fi patit ceva.
Merci daniel ,daca se putea si mai repede era si mai bine. |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
PH-06-BOA |
28 Aug 2008, 20:59
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Nu vad logica schimbarii suruburilor, tatamare si nici 90% dintre noi nu a trans cu dinamometrica.
Sfatul meu, da jos si retine ordinea si ce-ai facut, volanta se potriveste la gauri numai intr-o singura pozitie, nu forta la insurubare, strange la simtul mainii cu inelara de 17 sau tubulara si boraci, si chiar de se rupe vr-unul (m-as mira) nu-i nimic, nu se pune problema dezechilibrului (e aproape de centru), la cate are, tine si doar in trei (in niciun caz nu primeste socuri ca la roata, si aia are doar trei). Gandeste-te ce dantura marunta are bucsa de la priza (totalitatea lor, nu face nici cat un surub) nu la capatul care intra pe disc, celalalt. Arunci suruburile originale sa iei "mamaliga" lor din magazin? Simeringul , baga-l cu o piesa de acelasi diametru exterior, pentru a intra concomitent pe toata circumferinta (sa nu fie inclinat). |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
BZN |
28 Aug 2008, 22:34
Post
#8
|
Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti |
QUOTE(PH-06-BOA @ 28 Aug 2008, 21:59) Nu vad logica schimbarii suruburilor, tatamare si nici 90% dintre noi nu a trans cu dinamometrica. Sfatul meu, da jos si retine ordinea si ce-ai facut, volanta se potriveste la gauri numai intr-o singura pozitie, nu forta la insurubare, strange la simtul mainii cu inelara de 17 sau tubulara si boraci, si chiar de se rupe vr-unul (m-as mira) nu-i nimic, nu se pune problema dezechilibrului (e aproape de centru), la cate are, tine si doar in trei (in niciun caz nu primeste socuri ca la roata, si aia are doar trei). Gandeste-te ce dantura marunta are bucsa de la priza (totalitatea lor, nu face nici cat un surub) nu la capatul care intra pe disc, celalalt. Arunci suruburile originale sa iei "mamaliga" lor din magazin? Simeringul , baga-l cu o piesa de acelasi diametru exterior, pentru a intra concomitent pe toata circumferinta (sa nu fie inclinat). La treaba cu schimbatul suruburilor nu te contrazic la fel legat de cheie, insa IN NICIUN CAZ nu sunt suficiente doar 3 suruburi!!! Au fost destule cazuri cand volanta a ajuns pe la picioarele soferului...asa ca trebuiesc stranse cu simt de raspundere, (de aceea acest tip de surub se cere inlocuit dupa demontare , conform manual). Introducerea simeringului este destul de simpla, o atentie sporita fiind necesara la partea lui interioara care trebuie sa "calce" perfect, manevrele brutale nefiind admise... This post has been edited by BZN: 28 Aug 2008, 22:36 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
PH-06-BOA |
29 Aug 2008, 15:02
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Am exagerat putin, intentionat, pentru a va scoate di starea aia fixista, limita stricta pe care o creeaza altii.
Nici nu va imaginati cate trucuri se pot folosi la masina, incat i-ati schimba si numele! Si de multe ori sunt mai bune de cat ce-a facut constructorul, care si-asa e depasit. De aceea , lasati manualul , e bun doar pentru initiere si-atat. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2024 - 09:38 |