DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Unde-i benzina ?, din carburator

marksman
post 14 Jan 2005, 22:55
Post #1


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.474
Joined: 1 November 04
From: sat




Se da: una bucata Dacia 1300 Berlina cu instalatie GPL. Se porneste pe benzina, se trece pe GPL si se circula normal, iar seara (cand vine acasa), se trece din nou pe benzina.

Problema: A doua zi dimineata, "dai cheie" si constati ca nu porneste (soc tras, ca doar motorul e rece). Se constata ca vine benzina cand "dai cheie". Torni un pic de benzina dintr-o alta sursa in carburator, dai cheie, pleaca !
A treia zi, dimineata, aceeasi problema, aceeasi rezolvare.
A patra zi, dimineata, inainte de a da cheie, desfaci racordul care vine de la filtrul de aer, te uiti in carburator si ramai perplex: benzina ioc !

Intrebare: 1. unde e benzina? 2. de ce seara exista iar dimineata nu mai e? 3. ce e de facut ?

Multam fain.

This post has been edited by Illusi0n: 14 Jan 2005, 22:57


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 14 Jan 2005, 23:13
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




se ia una bucata bata ranga sau ce ai p`acasa si il pandesti pala care te lasa noaptea fara benzina smile.gif

acum vorbind serios sa se evapore din carb asa repede nu cred ... uita-te si tu daca nu curge pe undeva




--------------------
Toyota Yaris TS - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 14 Jan 2005, 23:24
Post #3


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




Fenomenul se numeste evaporare. verificat pe propia piele de la ora 20 seara pana dimineata la ora 7.30 cand plecam la servici. Si eu am patit la fel la berlina carburatie
Cauze:
- pompa de benzina ( eu a scimbat-o si s-a dovedit ca si de la ea era)
- pompa de sprit de pe carburator ( unu din suruburi nu e strans bine si trage aer fals)
- furtunele nu sunt bine stranse si iti curge pe undeva)
Rezolvari:
1, schimbat pomapa de benzina ( atetie cand o schimbi cauta sa iei garnituri ( 2) NU de plastic)
2. verifa sa fie stranse suruburile altfel daca merge in gol .. atunci e mai nasol
3. verifica furtunele de tur si retur si pui colierele necesare


--------------------
Renault Megane 2 bicorp 2004 - 1.5 dci Conf Exp - XXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy76
post 15 Jan 2005, 00:26
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 January 05




Nu consuma mai mult decat trebuie pe benzina ? pt ca daca un jigler nu inchide bine, se scurge benzina din carburator si de-aia nu mai ai. Io cred ca ar trebui sa te uiti in camera de nivel constant si sa vezi daca e la nivelul care trebuie. Nu cred ca se duce asa, de seara pana dimineata.

This post has been edited by Floppy76: 15 Jan 2005, 00:27


--------------------
Dacia 1310TX - MM03GVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2024 - 08:41
Forum Renault