DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema oprire in mers

cristio_79
post 27 Apr 2009, 16:52
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Tot ce tine de partea electrica din compartimentul motor a fost curatat, am scris mai sus.
Nu stiu cum se gasesc, mecanicii mi-au aratat vreo doua pompe (motorase) Bosch, sunt intr-o cutie galbena pe care scrie marca cu rosu. Acum nu stiu cat ar costa tot ansamblul, ca nu am ajuns pe la magazine, dar ei mi-au spus ca ar fi destul de scumpa si sa cumpar doar motorasul, pentru ca doar acela se strica si nu are rost sa cumpar tot.
Am dat telefon mai devreme la Bosch Car Service si mi-a spus ca nu au piesa pe stoc, vine din Germania cam in 5 zile, dar nu stie sa-mi spuna un pret pentru ca trebuie facuta o comanda scrisa.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 8 May 2009, 14:09
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Revin cu cateva impresii dupa schimbarea pompei de benzina.
Nu se mai aude acel zgomot la punerea contactului si nici la ralanti.
Partea inferioara a corpului pompei, cea in care se afla filtrul, a iesit foarte usor.
Filtrul era plin de acea pulbere fina care se depune pe fundul unui bidon, in cazul in care benzina se lasa la decantat. L-am spalat si suflat cu aer.
Am curatat interiorul rezervorului cu o carpa curata. Se poate baga mana chiar si pana la umar.
Nu aveam picatura de apa in rezervor.
Mai mult ca sigur, pompa a cedat din cauza ca filtrul era murdar si a fost fortata.
Inca nu am avut ocazia sa fac un drum mai lung, dar in oras nu am sesizat o diferenta in ceea ce priveste mersul.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nec
post 8 May 2009, 16:01
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 11 February 08
From: Constanta




Sa schimbat mersu motorului la relatiu dupa ce ai facut treaba asta ? Si la ce pret ai gasit motorasul la Bosch?

This post has been edited by Nec: 8 May 2009, 16:03


--------------------
Solenza Scala 2003 - CT -- PMR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 8 May 2009, 18:46
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Nu!
Si inainte de schimbare, motorul functiona foarte bine atat la relanti, cat in sarcina la mersul prin oras. Problema aparea la drum lung, cand mergeam mai mult la turatii peste 2500-2800.
Motorasul nu l-am cumparat de la Bosch, deoarece cand am sunat la ei nu mi-au dat nici macar un pret estimativ, piesa nu era pe stoc si cred ca nu aveau chef sa faca o comanda si sa ramana cu piesa in magazie.
Preturile le-am pus in topicul dedicat.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
god2no1
post 11 May 2009, 13:43
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 May 09




Salutare... am si eu probleme cu masina, se opreste in mers. Am schimbat pompa de benzina, am schimbat filtrul de aer, filtrul de ulei, am curatzat contactele, am schimbat bujiile, senzorul de turatzie, am verificat injectoarele, nu cred ca am ratat ceva... dar tot se opreste in mers. Care sa fie problema, dupa ce se opreste, ma chinui sa o pornesc, uneori porneste la prima cheia dar alteori stau vre`o 10 min. Ce am omis? ce sa mai verific? ce sa mai schimb? Solenza e din 2004. Am curatzat si corpul clapeta cu motorasul pas cu pas... nimik nu a mers! Ma dispera!

This post has been edited by god2no1: 11 May 2009, 13:45


--------------------
solenta solenta 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brambus
post 11 May 2009, 14:11
Post #36


member


Group: Members
Posts: 647
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Pai ai uitat :mufa de la calculator , firul de masa, bobina de inductie si fisele


--------------------
Renault Megane 2 2007 Megane 2 R26 - B969FEF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neny_gty
post 11 May 2009, 14:24
Post #37


membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 October 08




Si yo am patit-o, am dat rezervorul jos si am gasit capacul de la pompa de benzina spart, pe acolo mi-a intrat gunoaie, praf, mizerie(se facuse moloz) . imi statea la relantiu, nu facea figuri, dar cand bagam picioru in ea imi taia benzina si se oprea motoru. nu spun ca am gasit si pe conduca care iese din rezervor (chiar in mufa) un "somoioc" blush.gif
Daca tu zici ca ai schimbat/verificat tot, y o te sfatuiesc sa verifici si conducta.


--------------------
dacia solenza 2005 / europa+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
god2no1
post 13 May 2009, 16:03
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 May 09




Am fost cu masina ieri la un electrician... si acum merge dar sa vad cat va merge. Am fost inainte cu masina la 3 mecanici, din cauza lor am schimbat tot ce am zis la primul post, dar si cand am luat masina de la mecanici a mers 2-3 zile fara probleme, apoi iar a inceput sa se opreasca aiurea. Sper ca s`a rezolvat problema sad.gif Electricianul cica a curatzat mufa care intra in bobina si a strans`o mai bine acolo. Deja urasc sa am dacie...


--------------------
solenta solenta 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 24 Jun 2009, 16:31
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Revin cu cateva impresii dupa ce am facut un drum mai lung.
- motorul nu s-a mai oprit aiurea, impresia a fost ca trage bine, dar in jur de 130 ajung cu pedala in podea si parca se plafoneaza. Inainte pedala era la podea in jur de 160 sau chiar peste, dar masina se simtea ca mai duce. Proba asta am facut-o pe autostrada, sa nu se inteleaga ca merg asa tot timpul.
E drept ca azi am prins si vant destul de puternic din fata si lateral dreapta, dar, mai mult ca sigur, nu aceasta este cauza. In depasiri am dus-o pe la 3500-4000 rot/min in treptele a III-a si a IV-a, dar mai mult nu i-am dat si nu dadea semne de plafonare. Problema aparea in a V-a.
O alta chestie care mi-a atras atentia si ii rog pe cei care au bord de Logan si au verificat, sa-mi spuna si mie ceva:
- cand intru in meniul de diagnosticare al tabloului de bord, la testul debit de carburant, pornesc motorul si la relanti imi indica 0.0, dupa care, in momentul cand ating usor pedala de acceleratie sare la 1.3 si creste pe masura ce turatia creste, trecand chiar si de 2.0.
Nu am prea mare incredere in acest test, dar vroiam sa stiu daca asa se intampla si la alte masini.

This post has been edited by cristio_79: 24 Jun 2009, 16:39


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nec
post 24 Jun 2009, 17:08
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 11 February 08
From: Constanta




QUOTE(cristio_79 @ 24 Jun 2009, 17:31)

- cand intru in meniul de diagnosticare al tabloului de bord, la testul debit de carburant, pornesc motorul si la relanti imi indica 0.0, dupa care, in momentul cand ating usor pedala de acceleratie sare la 1.3 si creste pe masura ce turatia creste, trecand chiar si de 2.0.
Nu am prea mare incredere in acest test, dar vroiam sa stiu daca asa se intampla si la alte masini.
*



la fel imi arata si mie


--------------------
Solenza Scala 2003 - CT -- PMR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 24 Jun 2009, 21:25
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Multumesc!

Pana la urma cred ca voi cauta sa cumpar un manometru. Urmeaza doua intrebari:
- de unde gasesc un T care sa se potriveasca cu rampa si conducta?
- trebuie sa caut un manometru pentru lichide sau sunt universale?
Intreb pentru ca cineva mi-a spus ca ar trebui un manometru special pentru asa ceva, nu merge cu orice fel.

This post has been edited by cristio_79: 25 Jun 2009, 16:27


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Emid
post 25 Jun 2009, 09:14
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 11 May 08




Salut. Anul trecut am avut o problema asmanatoare... murea motorul in sarcina, depasiri, cand urcam un deal... Am vorbit cu un mecanic si mi-a zis sa vrific mufa de pe bobina de inductie. Am verificat, curatat, toate bune si frumoase pana ieri, cand problema a revenit dar de data asta invers! se opreste motorul la relanti si nu are viata neam.... Ce ar putea fi??? Help!


--------------------
Dacia Solenza Europa in metamorfoza..... 2005 - B XX UOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 29 Jun 2009, 19:42
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Azi am facut un nou drum.
Intre Constanta si Valul lui Traian am mers cu 140 si mai aveam pana pedala ajungea in podea, dar au intrat in functiune limitatoarele de pe bancheta din spate.
Masina tragea foarte bine. Pana la urma nu stiu ce sa mai cred. Cateodata parca as simti cum benzina ar veni cu intermitente, dar nu stiu ce sa zic.
Joi am pus-o iar pe CLIP, pentru ca am discutat cu cineva dupa patania de saptamana trecuta si m-am enervat pentru ca ii tragea intr-una ca e din altceva, nu din alimentare. Masina a iesit iar in parametri foarte buni, a fost prima data cand a fost turata pana la taierea injectiei, de imi venea sa-l si bat pe cel care mi-a facut testarea.
Astept si un telefon de la cineva de la o reprezentanta auto pentru testarea injectiei, nu Dacia / Renault, pentru ca la ei acestea sunt niste operatiuni cu care ii jignesti.
Din 4 reprezentante Dacia la care am sunat sa ma interesez daca se face operatiunea de masurare a presiunii de benzina in rampa injectoarelor, singura la care am primit un raspuns pozitiv si foarte amabil din partea cuiva care era de specialitate, a fost IATSA Campina. Chiar a fost mirat ca la alte reprezentante mi-au spus ca asa ceva nu se face. Probabil merg pe sistemul "cumperi piesele pe ghicite pana dispar simtomele" .


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Jul 2009, 18:08
Post #44


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cristi ce e asa de greu sa cumperi un manopetru de aer comprimat si o cupla in T dupa aceea 3 coliere sau 4 .Montezi un furtunel intre o iesire de la cupla in T si rampa iar tot in cupla T montezi si manometrul evident furtunele le prinzi cu coliere metalice. Restul sti operatiunea , ar fi bine sa faci cea ce a facut si Bullix.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 21 Jul 2009, 20:57
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Manometrul il cumpar, dar nu-mi dau seama ce T-eu s-ar potrivi cu diametrul rampei si cu stutul care intra in ea. Cu cine vorbisem, mi-a spus ca are dispozitiv, dar cand a vazut ce diametru are rampa, s-a lasat pagubas.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casto vs03skp
post 26 Jul 2009, 18:38
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 7 March 09




salut...akum vreo 6 luni mi sa intamplat sa patrticip la o inmormantare si trebuia sa merg cu masina in coloana mult drum. dar pe la jumatatea drumului a inceput sa imi moara motorul si pierdeam putere...incercam sa o turez si murea...am banuit ca e de la benzina dar dupa o sap aceasi trb la un semafor..imi murea motorul...si asta la treapta 1 sh a 2-a...akum numi mai face asa..sper sa nu patesc altcv si sa raman in strada cu ea


--------------------
dacia solenza 2004 dacia solenza 2004 2004 - vs03skp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Scostin22
post 8 Oct 2010, 09:42
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 10 October 05




Salut,

Am si eu aceeasi problema cu solenza mea clima din 2004. Am fost la service si mi-au curatat senzorul de turatie si mi-au schimbat pompa de benzina dar problema nu sa rezolvat. E adevarat ca acum trage altfel dar tot se opreste. Am observat ca pentru a o putea porni din nou trebuie sa scot si sa bag mufa centrala de pe bobina de inductie. Pe tester nu a aparut nimic legat de bobina. Ma gandeam la releul de la pompa de benzina... Aveti idee ce ar putea fi?


--------------------
Dacia 1310TX - B-42-GYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vitamina
post 8 Oct 2010, 21:37
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 273
Joined: 4 January 10




Salutare!
Eu am avut o problema asemanatoare cu ce descrieti aici cand mi-am cumparat masina prin Aprilie.Murea in sarcina;eu acceleram ea incetinea si se oprea motorul.Am curatat si eu corp clapeta senzor de turatie,etc.Am fost la un meserias si mi-a gasit mufa care intra in senzorul de turatie oxidata.Cele doua contacte.Mi le-a dat atunci cu spray de contact si nu am mai avut niciun fel de problema.Verificati si asta in momentul cand nu mai aveti portite!


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gean1man
post 10 Oct 2010, 18:36
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 23 December 09




Daca ai verificat cablajul masinii si nu ai nici o problema, mai poti verifica si mufa de contact la calculatorul de injectie.


--------------------
dacia logan 2005 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pepsikaru
post 17 Apr 2011, 21:51
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 3 March 11




Salut o prb asemanatoare am si eu acum 2 zile am plecat de la bucuresti pana la rosiorii de vede i-am bagat aditiv si full la benzina carera 100 si am plecat la drum
mi-a mers perfect. azi am plecat intr-un sat invecinat pana am iesit din satul meu mi s-a oprit de 6x tinand cont ca i-am curatat corpul clapeta acceleratie acum vreo 3 sapt si chiar l-am schimbat asta acum 2 sapt , bujiile la fel le-am schimbat si pe ele senzorul de temperatura la fel si el schimbat tot mi se opreste. si culmea de cele mai multe x mi se opreste in curbe cand le-am zis unor amici ce ai mei radeau cand le-am dat masina sa mearga cu ea si au patito se inchinau. Sa fie vreo mufa defecta?


--------------------
Dacia Solenza 2004 - b-25-ylx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 18 Apr 2011, 12:49
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Pare a fi senzorul de turatie- incearca sa umbli putin la mufa lui


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pepsikaru
post 18 Apr 2011, 21:19
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 3 March 11




am sa incerc cred ca o sa iau toate mufele la rand pt a ma asigura biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - b-25-ylx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu41
post 19 Apr 2011, 09:25
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 11 March 08




A mea se opreste din mers dupa 1-2ore de rulaj


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoreDan
post 26 Jun 2011, 09:31
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 23 June 11




Salut ,

Am si eu o problema asemanatoare cu o Solenza doar ca la mine dupa ce rulez vreo 15 km se opreste motorul daca pornesc din nou merge 30 max 1 min dupa care se intampla de cate ori pornesc motorul daca ma apresc si stau 10-15 min si pornesc din nou merge cam aprox 15-20 km si din nou se repeta problema , anul trecut la sfarsitul veri a aparut problema dupa ce sa spart un furtun de la racire dar problema dispare in zezonul rece merge normal dar in momentul cand este cald ( vara ) apare problema .
Va rog daca aveti un sfat util si ptr mine ca nu mai stiu ce sa-i mai fac


--------------------
DACIA SOLENZA 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 26 Jun 2011, 14:47
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Si la mine se intampla tot cand se incalzea afara. Am dedus ca filtrul fiind infundat, pompa tragea greu, se incingea si se gripa pe moment. Inainte de schimbarea pompei, aceasta ajunsese sa huruie ca o rasnita.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 15:07
Forum Renault