Ce e defect?, nu mi se incarca bateria
Ce e defect?, nu mi se incarca bateria
alin_xyk |
1 Sep 2008, 13:52
Post
#1
|
||
membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 |
|
||
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|||
ag02cws |
1 Sep 2008, 13:55
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti |
Verifica releul si carbunii de la alternator.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
alin_xyk |
1 Sep 2008, 13:58
Post
#3
|
membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 |
Cum pot verifica releul? Cred ca e releul ei, din fabrica.
1 Sep 2008, 15:05: Ma refer unde trebuie sa masor tensiunea si in ce conditii (lumini aprinse sau nu, semnalizare etc). Si care ar fi parametrii normali, atat la alternator cat si la releu. Multumesc. 1 Sep 2008, 15:29: Am citit pe forum ca releul electronic e mai bun decat cel electromecanic. Cam la ce pret e unul si unde pot gasi? Multumesc. This post has been edited by alin_xyk: 1 Sep 2008, 14:29 |
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
ZTV |
1 Sep 2008, 15:04
Post
#4
|
fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 |
releul de bunacalitate gasesti la 40 ron, sunt si la 18 ron dar sunt mai slabe la calitate, si gasesti la orice magazin piese auto.
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
alin_xyk |
1 Sep 2008, 15:10
Post
#5
|
membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 |
ms mult tzuku.
1 Sep 2008, 20:51: Merg maine la un meserias (sper). Pe undeva pe la intersectia de la Doamna Ghica. Are un atelier si se ocupa cu partea electrica. (Daca stie cineva). Sper sa ajung bine pana la el. A mai fost cineva acolo? Stiti la cine si unde ma refer? This post has been edited by alin_xyk: 1 Sep 2008, 19:51 |
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
bygy007 |
1 Sep 2008, 22:27
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
QUOTE(alin_xyk @ 1 Sep 2008, 14:52) Salut, Sunt incepator in ale mecanicii (dar vreau sa invat) si am o problema cu batrana mea de-o seama cu mine. (din '85). Am luat-o ieri de la bunicul meu, ca nu mai poate sa conduca, si am adus-o la Bucuresti. (distanta cam 150 km). Mi-a zis ca merge fara probleme, insa dupa vreo 40 km, la ralanti, imi licareau martorii de lichid de racire si ulei. Si motorul mergea foarte sacadat. Daca o turam usor, nu mai era nicio problema. Am observat si ca luminile sunt foarte slabe, la fel semnalizarea. Cand am plecat spre Bucuresti, am luat o baterie de la cineva, ca tataie mi-a zis doar ca nu mai e buna bateria. Insa mi-am dat seama ca problema de fapt e ca nu incarca. DUpa vreo 60 de km, daca o lasam la ralanti, se oprea. Intrebarea mea este: cum imi pot da seama ce este defect? (alternator, releu etc). Multumesc. despre partea de incarcare daca vrei sa inveti gasesti un intreg topic , daca vrei sa repari alternatorul si vrei sa inveti gasesti aici |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ZTV |
2 Sep 2008, 09:04
Post
#7
|
fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 |
off: eu nu inteleg reparatia la alternator, am luat pt mine ( pt rezerva ) un alternator de 50 A, in stare f buna de la o dezmembari am dat 35 lei , reparatia ajunge la 20 si mai mult + nervi + munca.....nu e mai rentabil sa-l schimbi ?
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
brigada_diverse |
2 Sep 2008, 09:07
Post
#8
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
daca e doar o piesa defecta de ce sa schimbi tot alternatorul? de plictiseala?
daca ti se aprind martorii la ulei si apa nu cred ca e din baterie, ci ca nu ai presiune la ulei......pompa de ulei...sau axa cu came....sau vilbrochen sau cuzineti......sau ulei chiar ffff prost, mai prost ca cel romanesc(si cu uleiul romanesc, daca iti face probleme inseamna ca e o problema) |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
alin_xyk |
3 Sep 2008, 08:02
Post
#9
|
membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 |
Am fost cu ea la service. A fost o dioda defecta si releul. Mi-au pus releu pe care scrie ca e facut in Romania, (40 ron la ei). Mi-au mai schimbat niste fire pe acolo, lumini spate, si toata afacerea m-a dus la 150 ron. Cam mult pt toata treaba asta. Asa e daca esti la inceput si nu stii. Acum am vazut cum sta treaba.
|
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
bygy007 |
3 Sep 2008, 23:52
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
QUOTE(tzuku @ 2 Sep 2008, 10:04) off: eu nu inteleg reparatia la alternator, am luat pt mine ( pt rezerva ) un alternator de 50 A, in stare f buna de la o dezmembari am dat 35 lei , reparatia ajunge la 20 si mai mult + nervi + munca.....nu e mai rentabil sa-l schimbi ? l-ai verificat? asta este o intrebare de curiozitate , sa nu ai surprize cind il montezi |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
pcostica |
4 Sep 2008, 16:10
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS |
QUOTE(alin_xyk @ 3 Sep 2008, 09:02) Am fost cu ea la service. A fost o dioda defecta si releul. Mi-au pus releu pe care scrie ca e facut in Romania, (40 ron la ei). Mi-au mai schimbat niste fire pe acolo, lumini spate, si toata afacerea m-a dus la 150 ron. Cam mult pt toata treaba asta. Asa e daca esti la inceput si nu stii. Acum am vazut cum sta treaba. cam mult!avand in vedere ca o dioda costa 2-3 lei |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
PH-06-BOA |
4 Sep 2008, 21:36
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Cea mai la indemana proba, de a verifica incarcarea, e, scoaterea bornei(numai la clasice) , si daca se mentine, e bine( nu accelera in acest timp, ca poti ajunge si la 70 V, si e vai de consumatorii mici de la bord). Alta e , scoaterea firului de la excitatie( cel verde) si motorul se tureaza putin,si nu se mai aude fluieratul specific functionarii alternatorului. Restul, masuratori (cum spunea cineva, "pana aici, de-acu-ncolo e secret").Nu trebuie sa fie secret!
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2024 - 00:46 |