un pic de sprint in depasiri, modificari carburator
![]() ![]() ![]() |
un pic de sprint in depasiri, modificari carburator
otonel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|||
ArtVandelay |
![]()
Post
#2
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
ce vrei tu sa faci acum e exact ce ai anulat inainte
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
otonel |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Da dar ce am anulat inainte intrau si la regimuri medii ale motorului si aveau influenta asupra consumului,iar acuma vreau ceva ce sa intre in functiune doar la regimul maxim al motorului adica cand este pedala la blana
|
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
Reinventarea gaurii de la macaroana .... monteaza un dublucorp cu jiglere infime pe tr1 si pe treapta 2 ai putere...
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#5
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
ca tot veni vb de jiglere micsorate...
daca am un jigler de benz de 95, ala de aer cat ar trebui sa fie???100? acum am carb de 1.4 cu j. benz 135 si j. aer 140. (cu 170 dadea in nas rau si se oprea.) pe motor de 1.3 iar gaura in centrator i-ai dat-o in bratul opus, similar ca si-n cel cu gaura, tot sus? |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
otonel |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Nu stiu exact care-i relatia dintre dimensiunile la jicloare dar nu mi-se pare normal sa-ti dea in nas cu jiclorul de 170, sunt curios daca ai schimba tubul emulsor cum ar merge,sa pui unul cu gauri mici pe toata lungimea lui
Dupa ce m-am chinuit sa aduc carburatorul meu la nivelul asta de consum nu-mi mai vin e sa ma apuc sa-l schimb cu unul cu camera dubla doar pt un pic de demaraj mai mare,o sa incerc cu o mica improvizatie de alimentare suplim cu benzina sa vad ce iese |
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
Kinetix |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
otonel, circuitul econostat (de putere maxima) nu intra in actiune la regimuri medii. Doar spre cursa maxima a clapetei, E foarte util si nu iti creste consumul semnificativ (de aia se cheama econostat). Asa ca fa bine si infunda gaura aia pe care ai dat-o. Alfel, faci ingineria aia cu jiclorul adaugat si iesi tot acolo, dar cu mai multa munca...
O alta sugestie este sa iti pui/faci o aprindere cu plasma. Face o scanteie trasnet. tzepesch, jicloarele se coreleaza intre ele dar si cu diametrul difuzorului si nivelul in CNC. DIn cate imi amintesc, o regula de baza este ca diametrul difuzorului se imparte la 0.21 pentru a obtine jiclorul principal. Rezultatul se inmulteste cu 1.1 pentru a obtine jiclorul de aer. Toate cele bune. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#8
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
cu 135 pe benzina si 170 pe aer iti dadea in nas fiindca la carburatorul de 1.4 difuzorul e mai mare iar jicloarele alea sunt pentru carburator de 1.3
la 1.4 se pune 145 cu 145 parca |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
tzepesch |
![]()
Post
#9
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
145 benzina cu 140 aer. sau invers. oricum, asta e perechea... acu nu mai stiu sigur emulsoru...
da d-aia dadea in nas, ca are difuzorul mare un emulsor cu gauri mici/mari, la ce ajuta mai exact? 17 Sep 2008, 12:36: deci la dif de 27mm jiglere de 128 cu 141. hihi, cine are niste spirale. ala de aer il las la 140, dar am un jigl de 95. ala vreau sa-l maresc. This post has been edited by tzepesch: 17 Sep 2008, 12:36 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Kinetix |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
La difuzor de 27 merge totusi perechea 135/145 (benzina/aer), eventual 135/140, desi din calcule rezulta mai putin. O mica supradimensionare e mai buna decat subdimensionarea, pentru siguranta la depasiri, etc. Nu are sens sa saracim amestecul daca nu acceleram arderea cumva (aprindere mai puternica, cresterea compresiei, etc)
Totusi, jiclorul principal cu care va luptati voi incepe sa conteze peste vreo 2500rot/min estimativ. Pana acolo lucreaza predominant jiclorul de ralanti si progresiune (NU e totuna cu cel de amestec la ralanti). Daca ala nu e potrivit, saboteaza consumul si demarajul reglat din ceilalti parametri ai carburatorului. S-a scris mult si pe tema verificarii regimului de progresiune. Cititi, baieti! tzepesche, nu fi lenes! Am scris in detaliu (este si schita) despre emulsor la topicul "economizor benzina" sau "imbunatatiri acceleratie si consum", nu mai stiu sigur acum. Pune manuta pe mouse si cauta. De fapt, otonel, cred ca topicul deschis de tine mergea foarte bine lipit de cel existent "Imbunatatiri acceleratie si consum", deoarece abordeaza aceeasi tematica. Toate cele bune. This post has been edited by Kinetix: 17 Sep 2008, 20:26 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
In locul gaurii, mai bine era sa reduci diametrul jiglorului , care se afla in capac,alaturi de cel de aer ( care are gaura mai mica) Fa-le cam la fel.
Cauta si citeste modificarile mele (le-am scris de vreo trei ori), cu care se reduce consumul la 5,3 fara reducerea performantelor. Poate continui. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
MECCA |
![]()
Post
#12
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
la ce topic de pe forum??
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
ramses86 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 ![]() |
cel mai simplu: schimba masina...nu o sa-ti para rau
![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 13:05 |