DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> un pic de sprint in depasiri, modificari carburator

otonel
post 14 Sep 2008, 22:05
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




Vreau sa mai modific ceva la daciuta mea:pana acuma am tot facut modificari de am ajuns la consum de 5,5 la o dacie 1310 din 86 si reversul medaliei este ca nu mai am demarajul de il aveam inainte
Modificarile pe care i le-am facut sunt:
-aprindere electronica cu senzor
-uis si turbionator
-galerie largita si slefuita
-jicloare micsorate si nivel CNC 8,5
-am dat gaura in teul centrator in bratul fara gaura al economizorului pt ai intarzia intrarea in functiune
Acuma cea as vrea sa fac este sa incerc sa pun un jiclor suplimentar undeva la intrarea in carburator jiclor care sa ia benzina de dupa pompa si care sa intre in functiune la deschiderea maxima a clapetei de acceleratie sa mareasca cantitatea de benzina ce intra in cilindri.Comanda alimentari jiclorului de fapt injectorului mai bine zis ca asa ceva as vrea sa fie sa o dea o supapa care sa fie apasata cand clapeta de acceleratie ajunge in pozitia maxima
Oare m-ar ajuta asa ceva la un sprint mai puternic in depasiri ca cateodata este dificil sa depasesti coloane de tiruri cu o dacie reglata pe economic s-au exista alta solutie mai la indemana pentru asa ceva

This post has been edited by otonel: 14 Sep 2008, 22:06


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 14 Sep 2008, 22:08
Post #2


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




ce vrei tu sa faci acum e exact ce ai anulat inainte


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
otonel
post 14 Sep 2008, 22:18
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




Da dar ce am anulat inainte intrau si la regimuri medii ale motorului si aveau influenta asupra consumului,iar acuma vreau ceva ce sa intre in functiune doar la regimul maxim al motorului adica cand este pedala la blana


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 14 Sep 2008, 22:34
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




Reinventarea gaurii de la macaroana .... monteaza un dublucorp cu jiglere infime pe tr1 si pe treapta 2 ai putere...


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 15 Sep 2008, 23:03
Post #5


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




ca tot veni vb de jiglere micsorate...

daca am un jigler de benz de 95, ala de aer cat ar trebui sa fie???100?

acum am carb de 1.4 cu j. benz 135 si j. aer 140. (cu 170 dadea in nas rau si se oprea.) pe motor de 1.3

iar gaura in centrator i-ai dat-o in bratul opus, similar ca si-n cel cu gaura, tot sus?




--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
otonel
post 17 Sep 2008, 08:32
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




Nu stiu exact care-i relatia dintre dimensiunile la jicloare dar nu mi-se pare normal sa-ti dea in nas cu jiclorul de 170, sunt curios daca ai schimba tubul emulsor cum ar merge,sa pui unul cu gauri mici pe toata lungimea lui
Dupa ce m-am chinuit sa aduc carburatorul meu la nivelul asta de consum nu-mi mai vin e sa ma apuc sa-l schimb cu unul cu camera dubla doar pt un pic de demaraj mai mare,o sa incerc cu o mica improvizatie de alimentare suplim cu benzina sa vad ce iese


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 17 Sep 2008, 08:46
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




otonel, circuitul econostat (de putere maxima) nu intra in actiune la regimuri medii. Doar spre cursa maxima a clapetei, E foarte util si nu iti creste consumul semnificativ (de aia se cheama econostat). Asa ca fa bine si infunda gaura aia pe care ai dat-o. Alfel, faci ingineria aia cu jiclorul adaugat si iesi tot acolo, dar cu mai multa munca...
O alta sugestie este sa iti pui/faci o aprindere cu plasma. Face o scanteie trasnet.

tzepesch, jicloarele se coreleaza intre ele dar si cu diametrul difuzorului si nivelul in CNC. DIn cate imi amintesc, o regula de baza este ca diametrul difuzorului se imparte la 0.21 pentru a obtine jiclorul principal. Rezultatul se inmulteste cu 1.1 pentru a obtine jiclorul de aer.

Toate cele bune.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 17 Sep 2008, 09:17
Post #8


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




cu 135 pe benzina si 170 pe aer iti dadea in nas fiindca la carburatorul de 1.4 difuzorul e mai mare iar jicloarele alea sunt pentru carburator de 1.3
la 1.4 se pune 145 cu 145 parca


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 17 Sep 2008, 10:27
Post #9


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




145 benzina cu 140 aer. sau invers. oricum, asta e perechea... acu nu mai stiu sigur emulsoru...

da d-aia dadea in nas, ca are difuzorul mare

un emulsor cu gauri mici/mari, la ce ajuta mai exact?

17 Sep 2008, 12:36:
deci la dif de 27mm jiglere de 128 cu 141. hihi, cine are niste spirale. ala de aer il las la 140, dar am un jigl de 95. ala vreau sa-l maresc.

This post has been edited by tzepesch: 17 Sep 2008, 12:36


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 17 Sep 2008, 19:05
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




La difuzor de 27 merge totusi perechea 135/145 (benzina/aer), eventual 135/140, desi din calcule rezulta mai putin. O mica supradimensionare e mai buna decat subdimensionarea, pentru siguranta la depasiri, etc. Nu are sens sa saracim amestecul daca nu acceleram arderea cumva (aprindere mai puternica, cresterea compresiei, etc)
Totusi, jiclorul principal cu care va luptati voi incepe sa conteze peste vreo 2500rot/min estimativ. Pana acolo lucreaza predominant jiclorul de ralanti si progresiune (NU e totuna cu cel de amestec la ralanti). Daca ala nu e potrivit, saboteaza consumul si demarajul reglat din ceilalti parametri ai carburatorului. S-a scris mult si pe tema verificarii regimului de progresiune. Cititi, baieti!
tzepesche, nu fi lenes! Am scris in detaliu (este si schita) despre emulsor la topicul "economizor benzina" sau "imbunatatiri acceleratie si consum", nu mai stiu sigur acum. Pune manuta pe mouse si cauta.
De fapt, otonel, cred ca topicul deschis de tine mergea foarte bine lipit de cel existent "Imbunatatiri acceleratie si consum", deoarece abordeaza aceeasi tematica.
Toate cele bune.

This post has been edited by Kinetix: 17 Sep 2008, 20:26


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 26 Sep 2008, 21:36
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




In locul gaurii, mai bine era sa reduci diametrul jiglorului , care se afla in capac,alaturi de cel de aer ( care are gaura mai mica) Fa-le cam la fel.

Cauta si citeste modificarile mele (le-am scris de vreo trei ori), cu care se reduce consumul la 5,3 fara reducerea performantelor. Poate continui.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 26 Sep 2008, 22:36
Post #12


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




la ce topic de pe forum??


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 26 Sep 2008, 22:43
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




cel mai simplu: schimba masina...nu o sa-ti para rau wink.gif


--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 13:05
Forum Renault