verificare nivel CNC
![]() ![]() ![]() |
verificare nivel CNC
soulraven |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|||
baranga |
![]()
Post
#2
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
o lasi la ranti vre0 15 secunde;opresti motorul si vezi sa tragi masina pe un plan drept;daca nivelul e bun trebuie sa fie la baza planului inclinat de JOS din corpul carburatorului;(stiu ca la carte zice sa fie al baza planului inclinat de SUS;dar puneti voi cei care nu credeti ce zic eu nivelul cum scrie la carte si sa vedeti dupa aia fum negru dupa voi de zici ca sunteti locomotivi pe aburi si aveti consumuri de petrolier
![]() ;daac e mai mare nu e bine;iei doua spirale;unu de 8mm si unul de 14 mm(atentie;ii dai cotele astea fara garnitura dintre capac si corp);hai ca iti pun si un desen ca vorba aia 1000 ed vorbe nu face cat un desen ![]() vezi sa fie etans capacul si corpul carburatorului;altfel iti trage benzina pe acolo si iar fum negru..... Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 164.77k ) Number of downloads: 266 |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Merge pana la cel mult , la jumatatea planului.
1 Sep 2008, 23:10: Dar la tine cred ca nu tine cuiul, si inunda. Vezi daca dupa ce ai oprit ( pornirea la cald e grea?) motorul, peste clapeta de acceleratie, continua sa curga benzina. Daca curge, schimba cuiul ponto. This post has been edited by PH-06-BOA: 1 Sep 2008, 23:10 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
soulraven |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
care plan?acuma l-am reglat cam pana in buza deformarii din dreapta...nu stiu daca am explicat
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
In partea opusa jiclorului principal, cele doua urechi de la plutitor, inta intr-o degajare , care are un plan oblic. Toate laturile camerei de nivel sunt verticale, asta-i oblic. Ei, nivelul ( cu capacul dat jos ) nivelul benzinei sa fie pana la maxim jumatatea acelei inclinatii.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
soulraven |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
adica inclinatia din dreapta.......pana la maximul jumatatea ei
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Da, cea de sub cuiul poanto.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 19:52 |