DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

39 Pages « < 25 26 27 28 29 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Taxa auto

ArtVandelay
post 14 Jan 2009, 18:55
Post #781


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




cum nu? parca pe 15 se discuta despre revenirea la vechiul sistem


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 14 Jan 2009, 19:16
Post #782


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Eu nu numai ca nu sunt de acord cu eliminarea taxei dar sunt impotriva aducerii masinilor vechi din afara si va spun si motivul:
- eu ma innumar ca multi altii printre cei care cotizeaza la bugetul de stat;
- din banii astfel colectati, statul, printre altele, da o prima de casare celor care isi conduc vechea masina pe ultimul drum la programul RABLA;
- deci, din banii mei statul da unui om bani sa isi ia o masina noua si sa o dea la casat pe cea veche;
- din moment ce in tara exista programul RABLA nu inteleg de ce este permis importul de masini vechi din afara!!

Mai mult de atat, parerea mea este ca la programul RABLA ar trebui sa fie inclusi doar producatorii autohtoni de autoturime.

Ca o concluzie finala: statul ar trebui sa se gandeasca bine ce vrea - ori programul RABLA din bani publici, ori programul de trecere a rablelor din Germania in Romania.
In situatia de fata, nu cred ca va mai dura mult pana cineva o sa dea statul in judecata pentru ca da bani publici la oameni pentru eliminarea rablelor dar in schimb are granitele deschise sa vina altele!

Cei care gandesc vor intelege foarte bine la ce ma refer.


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cocojambo
post 14 Jan 2009, 19:55
Post #783


Membru autentic


Group: Members
Posts: 795
Joined: 4 May 06
From: Bucuresti




Daca scot taxa (la cea din forma actuala ma refer) nu stiu cum o sa se descurce cu 100.000 de someri pe cap.

Plus ca o sa se umple strazile si parcarile cu masini din 1900 toamna de vanzare....


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.5dci 2006 - B-86-...
-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 14 Jan 2009, 20:37
Post #784


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




@ionut.tanase si eu sunt de accord cu o taxa de inmatriculare, dar facuta corespunzator, adica una care chiar sa protejeze mediul si chiar pe noi de rable antice de pe afara, care sunt sicrie pe roti. dar pentru masini mai noi, sa zicem ca an peste 2000 totusi sa fim seriosi.
@cocojambo au facut unii un studiu (nush exact cine, ca l-am citit pe "burtiera" la antena3) si cica tocmai din cauza taxei triplate, pe langa criza economica, are probleme asa mari, dacia.
tot pe burtiera am inteles ca leoni, o firma care produce pt dacia, s-a inchis, deci 3000 de oameni someri.
rezolvarea pt dacia ar fi simpla, taxa la nivelul netriplat, poate ceva mai micuta, si o reducere masiva a preturilor. eu cred ca dacia la un autoturism vandut are un adaos comercial, mai mare de 70%, deci ar avea de unde sa lase. nu ar mai castiga asa mult la unitati putine, dar ar vinde mai mult, n-ar mai concedia asa multi angajati. dar asta nu se va intampla niciodata, ca sunt prea avari.

This post has been edited by slider2: 14 Jan 2009, 20:41


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 14 Jan 2009, 21:07
Post #785


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Taxa pt haine seond-hand pe cand? Mai avem industrii de protejat.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 14 Jan 2009, 21:11
Post #786


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




Eu zic ca are 100%, poate chiar mai mult.

Dar daca privim problema altfel:
10% se duce pe curentul electric....
40% se duc pe salariile angajatilor care lucreaza la masina
5% pentru intretinerea utilajelor in stare de functionare.....
5% pentru amortizarea investitiilor initiale
...........
...........
...........
...........
3% pentru cercetare
________________________________________________

Din 100% adaos comercial, probabil profitul firmei este de 5-10%.
Bani care pot fi pusi deoparte pentru noi investitii.....

Nu cred ca o firma (care chiar produce ceva prin munca) poate avea un profit (net) mai mare de 10%


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 14 Jan 2009, 21:32
Post #787


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




astia decat sa lase la pret mai bine falimenteaza fabrica... treaba sta cam asa: in orasul meu era o fabrica de mobila destl de mica, dar care facea exporturi in toata Europa, mai ales in Marea Britanie, deci se muncea bine, 3 schimburi ca aveau atatea comenzi ca nu puteau fabrica destul (daca vedeti pe undeva vestitele seturi de bere mese si banci de lemn cu picioare de metal pliabile, probabil ca au trecut prin mainile lui tata). Asta se intampla inainte de 89. Dupa asta cativa ani inca a mers fabrica de mobila destul de bine, dar ce s-au trezit patronii sa faca? cu toate ca furau foarte mult din fabrica nu era foarte mare problema, dar intr-o zi s-au hotarat sa fure vreo 4 tiruri de marfa, pentru o firma mica 4 tiruri de marfa e enorm. Din aceasta cauza fabrica de mobila a falimentat, si in loc ca acei patroni sa mai fure inca 20 de ani poate de 100 de ori mai mult decat valorau alea 4 tiruri, dar nevoia de bani e mult prea mare, te orbeste si te gandesti doar la viitorul apropiat. Oricum nu s-au ales cu mare lucru din alea 4 tiruri, dar au lasat pe drumuri o gramada de angajati, unul din ei a murit de vreo doua saptamani inghetat in parc...

sper ca nu v-am plictisit cu povestitul, dar e o realitate. Astia de la dacia in loc sa reduca pretul la masina si sa castige mai putin la unitate vanduta, dar de 10 ori mai mult la cantitatea mai mare vanduta datorita scaderii pretului mai bine il lasa asa si perd o gramada de bani.

This post has been edited by kog: 14 Jan 2009, 21:35


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 14 Jan 2009, 22:39
Post #788


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Si daca reduc pretul ce se intampla? Or sa dea navala romanasii sa cumpere Dacii? Problema este alta, nu ca sunt prea scumpe.
Mai devreme am urmarit pe TMC o emisiune despre Automobile Dacia. In 2008, peste 8% din PIB s-a datorat Automobile Dacia, statul a incasat peste 120 miliarde euro numai din TVA + peste 8 miliarde euro din impozitul pe profit, plus alte sume. Asta numai de la Dacia. Daca se pun la socoteala si sumele de la celelalte firme care lucreaza cu Dacia, incasarile sunt mult mai mari.
Guvernantii ar trebui sa se gandeasca bine inainte de a anula varianta actuala a taxei.
Ma uitam zilele trecute prin oras, in intersectiile unde sunt lasate masini sh de vanzare si majoritatea covarsitoare a acestora sunt peste 10-12 ani vechime.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Jan 2009, 22:41
Post #789


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




Daca ratatii astia de la guvernare nu fac ceva, Renault mai mult ca sigur se cara din Romania.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 14 Jan 2009, 22:47
Post #790


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




din partea mea sa se care toti ca si eu fug in munti daca tot asa merge treaba...


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Jan 2009, 22:51
Post #791


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




Cu gandirea asta de cocalar nu o sa mai progresam niciodata. Aici nu este vorba de ce castiga francezul, ci de ce pierde Romania. O tara locuita numai de oameni cu minte ingusta.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 14 Jan 2009, 23:14
Post #792


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




Intreb si eu, dar oare vanzarile Dacia nu au scazut si din cauza ca pana acum toata lumea care si-a dorit un Logan are deja unul ? happy.gif
Nu cred ca cei care au scapat de vechiile dacii si si-au facut credit pentru un Logan si-ar dori sa il schimbe acum cu un Sandero sau un Logan nou.

This post has been edited by Shush: 14 Jan 2009, 23:14


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cocojambo
post 14 Jan 2009, 23:22
Post #793


Membru autentic


Group: Members
Posts: 795
Joined: 4 May 06
From: Bucuresti




pai cica ar mai fi cam 1.000.000 de dacii vechi inca inmatriculate (asa am auzi la tv), daca macar 10% din astia ar schimba masina cu ceva nou (nu neaparat dacia) eu cred ca s-ar schimba niste treburi pe piata auto...


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.5dci 2006 - B-86-...
-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 14 Jan 2009, 23:24
Post #794


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




@Shush gandeste-te ca multi care vor un logan nou sau in general o masina noua prin programu de innoire a parcului auto poate nu s-au incadrat in cei 12 ani vechimea minima a autoturismului!
apoi cand mai toti producatorii de masini si dealerii lor din tara fac reduceri de pana la 20% din valoarea masinii pentru a fi mai atractivi Dacia nu aplica strategia asta. si atunci un om care vrea o masina noua de ce sa nu opteze pentru o marca occidentala care in urma discount-ului oferit are un pret apropiat cu cel al loganului!


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 14 Jan 2009, 23:26
Post #795


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




Inmatriculate, dar nefolosite. Rar se intampla sa mai vad pe strada cate o Dacie 1310.
Era de asteptat ca la inceput vanzarile o sa fie mari, deoarece orice ar spune unii, pretul e destul de bun. Dar dupa ce si-a cumparat toata lumea cui sa mai vanda ?
Eu, si cred ca de aceasi parere sunt majoritatea posesorilor de Logan, daca ar fi sa-mi cumpar o alta masina as alege tot una noua, dar straina. Nu are rost sa schimb Loganul cu unul mai nou happy.gif

@andreiutzu : e normal sa incerci sa cumperi ce e mai bun, care se incadreaza in suma de bani disponibila. Argumentul cu vechimea de 12 ani nu este unul solid, deoarece acum 2 ani o Dacie de 9-10 ani, banuiesc ca valora cam cat prima de casare. Asa ca solutii ar fi fost. Problema nu e de aia 3000 de lei pe care ii da statul, ci de ceilalti minim 20000 pe care trebuie sa ii puna cumparatorul.

This post has been edited by Shush: 14 Jan 2009, 23:30


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 14 Jan 2009, 23:51
Post #796


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.278
Joined: 24 June 07




Iar aceeasi poveste cu plansu' uzinei care si asa avea oameni la ansamblare de parca facem Ferrari-uri nu masini ordinare, oameni care fara suparare au ramas doar pentru ca statul a impus o limita. Mai devreme sau mai tarziu oricum ar fi pierdut acel loc de munca ce-i ce-s "in plus", "criza" e doar un pretext in opinia mea.
Eu pot sa jur, chiar vreau sa scoata taxa de tot sa vada toata lumea ca vanzarile la Dacia nu vor scadea mai mult decat au scazut acum. Sau s-o faca de 10 ori mai mare si vor vedea ca nu o sa creasca mai deloc.
Sunt putini si de-a dreptul imbecili aceia care ar avea bani de Logan nou si ar lua straineze mai mult sau mai putin obosite la a cincea mana. Cel putin eu n-as face asta.
Dupa cum am mai tot zis, daca s-ar face un ITP serios, si nu s-ar inmatricula rable care fumega de 10 ori peste limita lor de poluare, rable fara directie/frane si alte chestii vitale, normal cu caroserie prin care sa nu-ti intre mana de rugina, n-ar fi vreun impact pentru mediu. Unii pur si simplu nu au de unde sa scoata 7000 de euro ca sa ia masina noua. Si in ziua de azi nebun te numesti daca faci credit pentru o tinichea...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 15 Jan 2009, 00:08
Post #797


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




cu itp-ul nu am ce zice, acolo e numai pe bani Mai ales la rar. Acum 4 ani a trebuit sa fac itp la dacie. E, dacia mea a luat itp-ul cu brio... fara sa paraseasca garajul(daca as fi dus-o nu ar fi luat verificarea, era inainte de restaurare). Deci va dati seama ce se face cu itp-ul...


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 15 Jan 2009, 00:11
Post #798


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.278
Joined: 24 June 07




Nu cred ca mai gasesti azi sa faci ITP pe "neve", dar oricum banul sterge orice dubii, atata timp cat nu ramai fara directie sau frane la iesirea de pe rampa ii doare in basca p-aia...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 15 Jan 2009, 00:14
Post #799


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




e o chestie simpla si de logica , ei se plang ca vanzarile au scazut dar mentin acelasi pret fara sa faca o reducere de 1%.
@Shush berlina mea are 10 ani si vreau sa scap de ea. crede-ma ca nu mai imi da nimei cei 3800 lei prima de casare de la stat pe ea. bine ca au redus la 10 ani minim vechimea autoturismului ca nu mai scapam de ea.
@Merced din moment ce la ITP trebuie facute niste poze la masina nu se mai da pe "neve".

This post has been edited by andreiutzu: 15 Jan 2009, 00:14


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 15 Jan 2009, 00:14
Post #800


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




asta era inainte sa se fotografieze masina la inspectie (cu vreo-2-3 luni inainte cred). Mecanic era perfecta dar la aspect..... rugina peste tot, ii cadeau si ochii...aripi gaurite, contraaripipraf etc. Ultima data a luat-o pe bune si sunt tare multumit de ea.

de dat la schimb pentru credit pentru un logan sau ceva de genul nici nu ma gandesc. Mie imi place asa cu e ea cu toanele ei, urata, prietena la catarama cu rugina, dar a fost cumparata cu economiile familiei stranse multi ani si ar fi pacat sa o dau asa sa o faca praf aia de la remat..

This post has been edited by kog: 15 Jan 2009, 00:18


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 15 Jan 2009, 00:15
Post #801


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




Dupa parerea mea de necunoscator, mai bine ar muta oameni de la productie la departamente de piese de schimb si ar fi bine daca s-ar ingriji putin mai mult de reteaua de service-uri. Pana la urma au vandut un numar foarte mare de masini, masini care au nevoie de intertinere si piese de schimb !
Peste 6-7 ani cand Loganurile o sa ajunga cum erau Daciile 1310 acum 2-3 ani sa se astepte din nou la vanzari spectaculoase. Pana atunci serviciile post-vanzare cred ca sunt o sursa buna de venit.

QUOTE(andreiutzu @ 15 Jan 2009, 00:14)
@Shush berlina mea are 10 ani si vreau sa scap de ea. crede-ma ca nu mai imi da nimei cei 3800 lei prima de casare de la stat pe ea. bine ca au redus la 10 ani minim vechimea autoturismului ca nu mai scapam de ea.
*



Acum 2 ani sigur luai pe ea mai mult de 3000 lei cat era prima de casare !



Pensionarul care are o Dacie 1300 din '80 pe care o foloseste o data pe luna sa mearga la piata (cativa km, nu 60-70 de mii de km pe an de mers la piata ca pensionarul din vest radmasa.gif ) si o data pe an sa mearga la tara sa aduca porcul si damigenele sigur nu va avea bani sa cumpere o masina noua, fie ea si Logan, cu tot cu aia 3800 de lei de la stat. Si nici la masina nu va renunta ca nu poate care borcanele cu muraturi cu autobuzul sau trenul happy.gif Asa ca din alea 1 milion de Dacii vechi inmatriculate de care se vorbea mai sus (numar exagerat mult dupa parerea mea) jumatate sunt "rezervate" wink.gif

This post has been edited by Shush: 15 Jan 2009, 00:25


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adipo
post 15 Jan 2009, 09:54
Post #802


Membru


Group: Members
Posts: 88
Joined: 20 September 05
From: Pitesti




Din presa locala de Arges:

Taxa de poluare, între proteste și avertismente
http://www.ziarulargesul.ro/partide/taxa-d...ertismente.html

Disperații de la Dacia!
http://www.ziarultop.ro/top-news/disperatii-de-la-dacia.html

Uzina Dacia întrerupe din nou producția pentru două săptămâni
http://www.ziarultop.ro/top-news/uzina-dac...-saptamani.html

Sindicalistii de la Dacia ameninta Guvernul
http://www.curier.ro/index.php?option=com_...2788&Itemid=375
(interesanta si directia comentariilor, cu toate ca este vorba de “o mandrie locala”)

Si mai ales rezultatul:

Taxa auto nu se va anula
http://www.curier.ro/index.php?option=com_...2811&Itemid=375


--------------------
Dacia 1410 1996 / 1600cmc - AG-XX-XXX
+ Peugeot 206 Sedan Plus (2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 15 Jan 2009, 10:01
Post #803


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




QUOTE(adipo @ 15 Jan 2009, 09:54)
...

Si mai ales rezultatul:

Taxa auto nu se va anula
...



...si mi se pare foarte normal.
O sa repet chestia asta pana o sa pricepeti cu totii:

QUOTE
Eu nu numai ca nu sunt de acord cu eliminarea taxei dar sunt impotriva aducerii masinilor vechi din afara si va spun si motivul:
- eu ma innumar ca multi altii printre cei care cotizeaza la bugetul de stat;
- din banii astfel colectati, statul, printre altele, da o prima de casare celor care isi conduc vechea masina pe ultimul drum la programul RABLA;
- deci, din banii mei statul da unui om bani sa isi ia o masina noua si sa o dea la casat pe cea veche;
- din moment ce in tara exista programul RABLA nu inteleg de ce este permis importul de masini vechi din afara!!

Mai mult de atat, parerea mea este ca la programul RABLA ar trebui sa fie inclusi doar producatorii autohtoni de autoturime.

Ca o concluzie finala: statul ar trebui sa se gandeasca bine ce vrea - ori programul RABLA din bani publici, ori programul de trecere a rablelor din Germania in Romania.
In situatia de fata, nu cred ca va mai dura mult pana cineva o sa dea statul in judecata pentru ca da bani publici la oameni pentru eliminarea rablelor dar in schimb are granitele deschise sa vina altele!

Cei care gandesc vor intelege foarte bine la ce ma refer.


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 15 Jan 2009, 10:14
Post #804


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




sunt sigur ca daca ti-ai lua acum focusul din semnatura ti-ar conveni sa platesti 4-5 sute de euro in loc de 1-2..


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 15 Jan 2009, 10:22
Post #805


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Focusul din semnatura este luat din Romania. Fostul proprietar l-a luat de nou de la reprezentanta FORD asa ca nu intru in categoria pe care o insinuezi wink.gif .
Si ... apropo, sunte destule masini SH in Romania pe care le poti cumpara asa ca nu vad de ce trebuiesc aduse altele din Germania.

Ca sa nu ma repet, citeste mai departe postul meu de mai sus.


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 15 Jan 2009, 10:22
Post #806


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.224
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Taxa, ca taxa! Cresterea sau scaderea ei ajuta dacia ca frectia la picior de lemn!
Ar trebui combinata, pe linga prog. rable, si cu taxarea ( impozit pe profit si TVA) vinzarilor de SH, de catre persoane fizice, importate sau deja ''naturalizate"!



--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe 2004 / 2019/2008 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 15 Jan 2009, 10:22
Post #807


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




inseamna ca nu faci diferenta dintre o masina cu 100.000 km rulati in romania si una cu acelasi nr de km rulati in germania ...


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 15 Jan 2009, 10:24
Post #808


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




QUOTE(ArtVandelay @ 15 Jan 2009, 10:22)
inseamna ca nu faci diferenta dintre o masina cu 100.000 km rulati in romania si una cu acelasi nr de km rulati in germania ...
*



Da de ce nu incerci sa te stabilesti in Germania sa ai o masina buna ? Nu are rost sa o aduci aici sa o strici prin drumurile patriei ...


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 15 Jan 2009, 12:22
Post #809


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(ArtVandelay @ 15 Jan 2009, 11:22)
inseamna ca nu faci diferenta dintre o masina cu 100.000 km rulati in romania si una cu acelasi nr de km rulati in germania ...
*


Detaliaza....nici eu nu vad diferenta...poate in romania merge numai pe traseul Bucuresti -Fetesti si retur...terminati-o cu bullshituri ieftine....miturile astea s-au spulberat demult...eu imi "calcam" masina in Austria mai abitir ca in Romanica


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Jan 2009, 12:25
Post #810


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Dacia produce mai mult pentru export decat pentru intern, aia de ce nu mai cumpara? tot din cauza taxei? sa fim seriosi, e o vrajeala ieftina, si cu taxa neschimbata se duce naibii sandramaua daca e sa fie, da de cursul Euro nu zice nimeni nimic? fata de 2007 s-a scumpit cel mai ieftin Logan cu 70 de milioane ROL doar din diferenta de curs, ati fi in stare sa ziceti ca BNR e de vina ca raman jdemii de someri..

M-a scarbit si circul ieftin de zilele trecute de la Dacia, ia reducerea, nu e reducerea..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
39 Pages « < 25 26 27 28 29 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th June 2025 - 04:46
Forum Renault