Taxa auto
![]() ![]() ![]() |
Taxa auto
cmandrei |
![]()
Post
#931
|
||
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
||
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|||
cristio_79 |
![]()
Post
#932
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Din ciclul "cu ce impozite sa-i mai lovim pe romani".
http://stirileprotv.ro/stiri/social/taxa-d...de-poluare.html |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Candyman |
![]()
Post
#933
|
![]() Membros Group: Members Posts: 63 Joined: 21 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Platim platim pana saracim !!!
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
kog |
![]()
Post
#934
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
pai de ce sa fie doar unii foarte saraci? De ce sa nu fim toti foarte saraci? sau de ce sa nu f=== statul pe romanul sarac pana moare?
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
renodood |
![]()
Post
#935
|
![]() Sofer dement Group: Members Posts: 1.988 Joined: 23 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Iubesc tara asta:)
|
--------------------
Renault
Laguna 2 Grandtour
2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
|
|
aphophis |
![]()
Post
#936
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
http://www.standard.ro/articol_76811/valma...a_in_curte.html
pt cei care credeau ca cei de la dacia is rai si ca doar din cauza lor am avut tpi ![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
kog |
![]()
Post
#937
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
"Valmar, Porsche: nu neaparat toti romanii trebuie sa aiba o masina in curte" adica doar cei bogati au dreptul la o masina, restul nu au nevoie de masina sau o sa punem atatea taxe pe ele incat au sa renunte la ele, deci mai putina poluare(saraci sunt foarte multi sau sa nu spunem saraci, sa spunem persoane care nu isi permit o masina noua). Pentru mine e foarte clar; daca astia pun taxe aberante pentru berline eu ma duc la Bucuresti si ii dau foc in fata parlamentului, dupa care plec in munti unde ma ascund intr-o pestera si vanez sobolani cu arcul. Sper ca atunci voi face statul roman fericit
Valmar, Porsche: nu neaparat toti romanii trebuie sa aiba o masina in curte e ca faza aia "a omorat doar un om" Romania frateeeee This post has been edited by kog: 20 Jan 2009, 22:53 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
ionutctn |
![]()
Post
#938
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Degeaba sariti in sus pe aici. Principiul acesta trebuie sa fie: cu cat masina polueaza mai mult, taxele trebuie sa fie mai mari. De ce sa platim taxe la fel? Pai atunci unde mai e avantajul unei masini care nu polueaza? Si taxa de drum trebuia la fel: la un non-euro de 4 ori mai scumpa ca la euro 4. Stiu ca parcul auto din Romania este foarte vechi. Daca nu ma aflu intr-o eroare cam 50% sunt masini mai vechi de 10 ani asa ca ce sa mai vorbim. Nu toata lumea isi permite sa isi cumpere o masina care nu polueaza dar nu asta e atitudinea corecta. Eu mereu am spus-o ca Tariceanu a gresit-o cu Taxa asta. Daca vroia sa protejeze productia interna ar fi trebuit sa creeze niste facilitati speciale de creditare pentru Logan si gasca. 90% din masinile noi de la noi sunt luate pe imprumut iar din alea luate cash mai sunt unele la care s-a facut imprumut de nevoi personale (a avut omul jumate din suma si a mai facut imprumut la banca de inca jumatate). Asa ca situatia parcului auto nu e deloc asa roz cum o arata masinile care defileaza zilnic pe Magheru, in drum spre servici. Parcul auto la nivel national e la pamant iar dintre alea noi cam toate sunt luate pe imprumut.
Si ca sa raspund si celor care spun ca in Germania se merge si cu Golf 1 pe strada: DA, de acord dar in Germania media de varsta a parcului auto nu e asta de la noi si nemtii au cati producatori de masini? Si in acelasi sens ma intreb daca nu cumva cei care zic sa "lasam" orice fel de masina sa circule nu sunt tot cei care tipa dupa autostrazi si drumuri civilizate? Unde? Intr-o tara unde parcul auto e la pamant? Si vrem autostrazi? Pentru ce? Sa defileze tot alea de pe Magheru? This post has been edited by ionutctn: 20 Jan 2009, 23:23 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
andu911 |
![]()
Post
#939
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Brent Valmar a vorbit ca sa n-adoarma... N-a fost niciun pic de gandire in ce-a zis el... Presupunand ca a fi director la Porsche Romania nu e ceva usor si un om prost nu poate ajunge in functia lui, cred ca i-a scapat pe gura fara sa gandeasca.
In Germania exista 1 masina la 2 locuitori. In Romania exista 1 masina la 5 locuitori. Ca noua ni se par multe, asta e din cauza ca avem 3 sosele, iar jumatate din Romania s-a mutat in Bucuresti... |
--------------------
-
-
-
|
|
marksman |
![]()
Post
#940
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.705 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(cristio_79 @ 20 Jan 2009, 20:26) Din ciclul "cu ce impozite sa-i mai lovim pe romani". http://stirileprotv.ro/stiri/social/taxa-d...de-poluare.html Niste idioti. Au promis mariri peste mariri de salarii si de pensii ca sa-si asigure voturile pro... pardon! poporului si nu si-au pus niciun moment problema de unde scot banii. Acum s-au vazut cu sacii-n caruta, bani nu-s, ca economia e vai de capu ei, solutia e sa mai bage un impozit, ca plateste fraieru de contribuabil. QUOTE(kog @ 20 Jan 2009, 22:50) "Valmar, Porsche: nu neaparat toti romanii trebuie sa aiba o masina in curte" adica doar cei bogati au dreptul la o masina, restul nu au nevoie de masina sau o sa punem atatea taxe pe ele incat au sa renunte la ele, deci mai putina poluare(saraci sunt foarte multi sau sa nu spunem saraci, sa spunem persoane care nu isi permit o masina noua). Pentru mine e foarte clar; daca astia pun taxe aberante pentru berline eu ma duc la Bucuresti si ii dau foc in fata parlamentului, dupa care plec in munti unde ma ascund intr-o pestera si vanez sobolani cu arcul. Sper ca atunci voi face statul roman fericit Valmar, Porsche: nu neaparat toti romanii trebuie sa aiba o masina in curte e ca faza aia "a omorat doar un om" Romania frateeeee Oarecum mi se pare corect. Nu toata lumea isi poate permite sa intretina o masina. Tu crezi ca nenorocitul ala care umbla in prezent cu Dacia toata gauri o sa aiba bani sa intretina un BMW din '93? Maine-poimaine o sa aiba vreunu ideea sa ceara subventie de la stat ca sa-si intretina masina. Nici cu taxele foarte mari si discriminatorii nu-s de acord, dar sunt de acord ca sa se plateasca taxa functie de norma de poluare la care masina se incadreaza. QUOTE(ionutctn @ 20 Jan 2009, 23:15) Degeaba sariti in sus pe aici. Principiul acesta trebuie sa fie: cu cat masina polueaza mai mult, taxele trebuie sa fie mai mari. De ce sa platim taxe la fel? Pai atunci unde mai e avantajul unei masini care nu polueaza? Si taxa de drum trebuia la fel: la un non-euro de 4 ori mai scumpa ca la euro 4. Stiu ca parcul auto din Romania este foarte vechi. Daca nu ma aflu intr-o eroare cam 50% sunt masini mai vechi de 10 ani asa ca ce sa mai vorbim. Nu toata lumea isi permite sa isi cumpere o masina care nu polueaza dar nu asta e atitudinea corecta. Eu mereu am spus-o ca Tariceanu a gresit-o cu Taxa asta. Daca vroia sa protejeze productia interna ar fi trebuit sa creeze niste facilitati speciale de creditare pentru Logan si gasca. 90% din masinile noi de la noi sunt luate pe imprumut iar din alea luate cash mai sunt unele la care s-a facut imprumut de nevoi personale (a avut omul jumate din suma si a mai facut imprumut la banca de inca jumatate). Asa ca situatia parcului auto nu e deloc asa roz cum o arata masinile care defileaza zilnic pe Magheru, in drum spre servici. Parcul auto la nivel national e la pamant iar dintre alea noi cam toate sunt luate pe imprumut. Si ca sa raspund si celor care spun ca in Germania se merge si cu Golf 1 pe strada: DA, de acord dar in Germania media de varsta a parcului auto nu e asta de la noi si nemtii au cati producatori de masini? Si in acelasi sens ma intreb daca nu cumva cei care zic sa "lasam" orice fel de masina sa circule nu sunt tot cei care tipa dupa autostrazi si drumuri civilizate? Unde? Intr-o tara unde parcul auto e la pamant? Si vrem autostrazi? Pentru ce? Sa defileze tot alea de pe Magheru? Spune-mi si mie care e masina aia care nu polueaza si maine ma duc sa-mi fac un credit ca s-o cumpar. Toate masinile polueaza. Chiar si alea hibride, dar banuiesc ca polueaza atat de putin incat s-ar incadra intr-o norma Euro foarte stricta si probabil inexistenta azi. Referitor la taxa de drum, eu unul nu-s de acord ca sa fie platita diferentiat functie de norma de poluare. Folosim aceleasi drumuri cu totii, sa fie atunci o taxa de acces/intretinere/constructie de drumuri! In rest, avantajul unei masini mai putin poluante sa se vada in impozitul anual platit si intr-o "taxa de prima inmatriculare" corect stabilita. Referitor la harburile care circula pe sosele (si cand zic harb ma refer la starea tehnica deplorabila, nu la vechimea masinii) daca s-ar face ITP-ul (si RAR-ul) pe bune, daca s-ar da amenzi usturatoare celor care circula cu masina intr-o stare tehnica precara (sau mai bine, li s-ar retine certificatul de inmatriculare pana la remedierea tuturor defectiunilor) atunci populatia de harburi de pe soselele patriei ar scadea simtitor, locurile de parcare ar fi aproape suficiente si ar scadea si numarul accidentelor cu cauze gen "nu mi-a prins frana, dom'le". Dar toate acestea, intr-o alta viata. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
andu911 |
![]()
Post
#941
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
corect, nici eu nu vad legatura intre drum si norma de poluare
![]() Cum e acum... rovinieta e in functie de euro1,2... ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#942
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.629 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
eu astept sa vad cum va arata taxa...
ca tot veni vorba de rovinieta... cati au rovinieta din astia cu masini care mai de care mai pricopsite? eventual de abia aduse ![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#943
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andu911 @ 21 Jan 2009, 01:44) corect, nici eu nu vad legatura intre drum si norma de poluare ![]() Cum e acum... rovinieta e in functie de euro1,2... ![]() Legatura este indirecta. O masina mult mai putin poluanta este de generatie mai noua, are o valoare mai mare pe piata, se plateasc taxe (inclusiv casco si revizii) in valoare mai mare si toate cheltuielile generate de aceasta masina mai putin poluanta conduc la contributii mai mari la bugetul de stat ale detinatorului masinii. Legatura este foarte simpla. Nu am nimic cu cei care au masini vechi (si eu am avut o dacie) dar repet parcul auto de la noi este la pamant. Pana nu vom accepta in sensul de a remedia aceasta problema nu se va ajunge nicaieri. This post has been edited by ionutctn: 21 Jan 2009, 01:55 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
andu911 |
![]()
Post
#944
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Tot n-am inteles legatura dintre uzura drumului public si gradul de poluare.
Cu ce se deterioreaza asfaltul daca eu am non-euro ? Si in afara de asta, rovinieta se plateste asa : non-euro, euro 1 si euro 2. Si gata. Tu daca ai euro 3 sau euro 4, tot ca euro 2 platesti. |
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
![]()
Post
#945
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
esti in urma rau, rovinieta se plateste la fel la toate normele, si nu de azi de ieri.
apropos de stirea de la Protv, chiar nu remarcat nimni ca e facuta de niste incompetenti. QUOTE O solutie - destul de scumpa insa - ar fi sa-si monteze un filtru care sa reduca din cantitatea de noxe. Dar omologarea filtrului la Registrul Auto Roman ar putea sa coste inca 400 de euro. pe post a zis cam tot asta, dar si ca filtrul se monteaza in spatele motorului ![]() btw, astia sunt tot aia care care faceau furori acum cativa ani ca nu mai ai voie cu 3 prezoane de la aderarea in UE. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bardu |
![]()
Post
#946
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
Paraca am auzit ceva de 400 pentru omologare la RAR, da nu stiu de ce! Foarte tare sa pui pe o masina de 1000 de lei un filtru de ~ 1100 de euro cum zicea meseriasul care indica si pozitia aia suspect de suspicioasa "in spatele motorului" ...!
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
Fidji
- MS-08-?MS Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
argon |
![]()
Post
#947
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
din ce au zis si filmat ei in reportaj m-a dus cu gandul la filtru de particule, dar asta e doar la diesel-urile de generatie noua, si nu are legatura cu norma de poluare, in sensul ca nu o imbunatateste. La un Diesel vechi non euro eventual euro2 ma indoiesc ca poti sa-i pui filtru de particule. Oricum ei vorbeau la masini in general, nu la diesel.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#948
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
Parerea mea e ca nu stiu cum sa mai scoata bani de pe populatie. Oricum parerea mea e ca da este poluare si masinile poluaza dar... hai sa vedem si de ce poluam poate din cauza infrastructurii de 2 lei care ne face sa stam minute sau chiar ore in sir in trafic din cauza blocajelor a drumurilor proaste care fac sa ne rupem masinile si a lipsei de autostrazi care face ca viteza medie pe la care o poti scoate pe un drum mai ales in zona transilvaniei unde sunt si multe curbe si dealuri sa fie de 65 70 in cel mai bun caz???? oare nu de acolo apare poluarea.... si totusi sa nu uitam de multe ori regret ca nu umblu cu dacia 1300 pe drumuri cand vad ce pline de gropi sunt si cum indiferenta aceasta a autoritatilor ma face sa imi rup masina in toate gropile si gurile de canal. Asa ca degeaba ne uitam la danemarca si alte tari cu venituri ridicate si incercam sa imitam taxele de acolo cat timp la noi nu sunt nici macar 500 de km de autostrada.
Totusi poate nu e corect ca un om sarac care umbla cu dacia duminica la biserica sa plateasca taxa anuala la fel de mult ca un om care umbla zi de zi cu o masina euro 2 sau 3 care anual ar polua mult mai mult. De acea corect ar fi ca aceasta taxa de poluare sa fie inclusa in pretul carburantilor umblii mai mult consumi mai mult poluezi mai mult...... dar stai deja este o astfel de taxa inclusa in pretul carburantilor ![]() ![]() This post has been edited by ViperRS: 21 Jan 2009, 09:21 |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
argon |
![]()
Post
#949
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
inca nu se stie nimic, speculatii, probabil va face impozitul la Dacia non euro de la 45 ron anual la 100, la cate sunt in Romania(spre deosebire de tarile de unde s-a inspirat pacaliciul ala) nu va fi mai mult zic eu.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#950
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#951
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andu911 @ 21 Jan 2009, 03:20) Tot n-am inteles legatura dintre uzura drumului public si gradul de poluare. Cu ce se deterioreaza asfaltul daca eu am non-euro ? Si in afara de asta, rovinieta se plateste asa : non-euro, euro 1 si euro 2. Si gata. Tu daca ai euro 3 sau euro 4, tot ca euro 2 platesti. Cum care e legatura? Autostrazile alea pe care le tot reclamam se fac din fonduri europene plus bani de la bugetul de stat. La bugetul de stat contribuie mai mult aia care au masini mai putin poluante pentru ca o astfel de masina duce indirect la contributii mai mari la bugetul de stat. Atunci sa lasam parcul auto asa cum e si sa se faca autostrazi din ce? 21 Jan 2009, 09:53: QUOTE(sorin1983 @ 21 Jan 2009, 01:52) eu astept sa vad cum va arata taxa... ca tot veni vorba de rovinieta... cati au rovinieta din astia cu masini care mai de care mai pricopsite? eventual de abia aduse ![]() Nu inteleg ce vrei sa spui. Rovinieta aia e aproximativ 100 ron si e pentru toti la fel indiferent de norma de poluare. This post has been edited by ionutctn: 21 Jan 2009, 09:53 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
Candyman |
![]()
Post
#952
|
![]() Membros Group: Members Posts: 63 Joined: 21 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Concluzia este protestam sau nu? Ca sa stiu daca 'imprumut catalizatorul' vecinului
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
andu911 |
![]()
Post
#953
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 21 Jan 2009, 09:32) Ba da, am facut-o in iunie 2008. E valabila 1 an, nu m-a mai interesat de-atunci. Habar n-aveam de modificari. Oricum eu asta tot n-o inteleg... Platesti o data taxa de prima inmatriculare in fuctie de poluare, iar taxa de drum tot in functie de poluare. Eu prin toate tarile prin care am fost am platit taxa de drum, standard pentru toate autoturismele... In fine, noi intotdeauna am fost cu un pas inaintea altora... ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
vijelie |
![]()
Post
#954
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Bai fratele meu, taxa de drum NU se plateste dupa norma de poluare.
Tipul autovehiculului: Autoturisme Valabilitate: 12 luni - Din 25/01/2009 in 24/01/2010 De plata: 111.61 RON This post has been edited by vijelie: 21 Jan 2009, 11:09 |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
kog |
![]()
Post
#955
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
eu nu sunt impotriva undei astfel de taxe, e chiar corecta pana la urma, dar traim in romania si nimic nu e ceea ce pare. Acuma spunem ca e o taxa de poluare cat de cat corecta, dar pun pariu ca o sa fie atat de mare(pentru dacii) incat are sa scoata posesorii in strada. Data trecuta au iesit doar cocalarii aia care aduc jeguri, acum or sa iasa mult mai multi oameni daca vor face o tampenie cu taxa asta
This post has been edited by kog: 21 Jan 2009, 11:52 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
akileon |
![]()
Post
#956
|
Membru autentic Group: Members Posts: 903 Joined: 6 March 06 From: Finland ![]() |
o sa iasa in strada impreuna cu cei de la dacia , sa vezi miting daca se da afara din angajati , mii , zeci de mii de oameni or sa iasa in strada , nu 100 cum au fost la protestele samsarilor
|
--------------------
Honda
Accord
2009 2.0 i-vtec 156 cai
|
|
kog |
![]()
Post
#957
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
deci cocalarii astia din guvern ar trebui sa se gandeasca bine la cat are sa fie valoare taxei (mai ales pentru daciile non euro). Mai sunt inca ff multi propietari de dacii (nu neaparat jeguri rupturi si ruginituri) iar problema ca majoritate firmelor care asigura transport de materiale (constructii, termopane aproape orice ce se poate transporta cu un pickup si nu numai) folosesc dacii pick-up sau double cab si nu stiu cati au bani sa isi cumpere utilitare euro4. Io zic ca are sa iasa un scandal foarte mare
oare ce vor face propietarii de ROMAN? This post has been edited by kog: 21 Jan 2009, 12:30 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#958
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
da' macar or tine cont de aia cu gpl ?
in anglia iti deconteaza statul o parte din pretul instalatiei, esti scutit de anumite taxe..(sau ma rog, platesti mai putin) This post has been edited by ArtVandelay: 21 Jan 2009, 12:29 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
argon |
![]()
Post
#959
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu, e non euro si gata, da' inteleg ce va agitati atat, s-a staibilt, mai bine zis aprobat ceva?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
kog |
![]()
Post
#960
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
la noi probabil ca vei plati mai mult pentru gpl ca la noi nu e Anglia
This post has been edited by kog: 21 Jan 2009, 12:31 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th June 2025 - 09:19 |