Probleme delcou + avans vacumetric, Intrerupere
![]() ![]() ![]() |
Probleme delcou + avans vacumetric, Intrerupere
UncleSam |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 14 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
1999 GT
|
|||
tzepesch |
![]()
Post
#2
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
salut, esti de pe forumul oltcit?
jocul la ax daca e sus jos e in regula sau daca e un joc de rotatie. asa e normal. sa nu se bataie stanga dreapta in plan vertical. deci sa nu i se schimbe pozitia perpendiculara. eu te sfatuiesc asa.... desfaci delcoul de pe masina, ii scoti platinile si platoul, ii marchezi, in interior bratele si contragreutatile. 1 cu 1 de ex ... doar un brat de pe ax si 1 contragreutate care ii este aferenta e suficient (ca la montaj sa-l pui invers ca spargi toba... e patita de Hacker) il cureti f bine. ii ungi toate angrenajele cu spray silicon de motoare. vezi arcurile sa nu fie decalibrate. montezi tot la loc, schimbi platinile cu unele deduco-beru si condensatorul asemenea, nu conex sau mai stiu ce alte ragalii. fise albastre tesla, capac maro Beru-Deduco sau bosch. bujii Beru, Bosch, Ngk, Denso, in ultima instanta brisk sau sinterom. faci avansul la 0 cu motorul rece. (cand o fi cald il mai misti stg-dr. sa nu dea rateuri. il misti lovind usor cu coada unei surubelnite in capsula, sa nu-l misti mult.) capsula o verifici sufland si tragand pe furtun sa lucreze corect membrana, si axul care misca platina fixa, carligul acela care se insurubeaza in membranasa se miste perpendicular, nu staga drepata cand sufli pe furtun. si,f important, sa ai gaurica desfundata. vezi, e sub stutul capsulei. poti sa schimbi si arcul capsulei cu unul de capac de pompa de benzinsa. iti va lucra mai bine. in mod normal, cand masina e pornita si scoti furtunul din carb trebuie sa scada turatia la masina. daca ai dubii o schimbi. treaba cu incalzitul, depinde, ai calorifer mic? termostatul functioneaza, l-ai probat intr-un ibric cu apa care fierbe? poti sa ai depuneri fie in radiator, fie in bloc. mergi fara termostat si vezi daca se incinge la fel. foloseste numai antigel cu apa dist. This post has been edited by tzepesch: 10 Sep 2008, 12:51 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
ydaniel |
![]()
Post
#3
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
la mine cand a inceput sa faca figuri am luat delcou nou de EP.si bine am facut:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Cand scoti furtunasul de la capsula de vacuum a delcoului turatia motorului trebuie sa scada. Sufland in furtun trebuie sa creasca turatia motorului, la relanti. Cu acceleratia apasata avansul vacumatic nu mai are nici un efect.
Delcoul poate avea un joc daca misti de lulea in sens invers acelor de ceasornic, in sensul acelor de ceasornic NU. De asemenea nici joc pe raza perpendiculara cu linia pamantului nu are voie sa aiba. apa fierbe daca termostatul este blocat sau chiulasa nu este stransa bine. De asemenea daca garnitura de chiulasa este terminata la fel, apa va fierbe. In mod normal fierbera apei daca nu este din cauza termostatului defect si eu inclin sa cred ca in 70% di cazuri nu e indica si ceva componente foarte uzate in blocul motor. tzepesh si ma rog, ce are daca eu montez un condensator dintr-o sursa pc chinezeasca de 0,25uf/400v in locul celui original? Lasa ca nu mor asa usor condensatoarele. Mor alea cu ulei facute prin anii 80, un condensator actual nu prea mai are moarte, evident, nu vorbesc de cele electrolitice care au o durata de viata limitata. O idee inteligenta (practic este cam ce am facut eu cu termostatul) este probarea termostatului in ibricul de cafea. Daca el se deschide cand avem apa in vas care poate chiar sa fiarba cand termostatul este complet deschis, evidentiaza faptul ca functionarea acestuia este buna. Ca o nota explicativa: apa de la robinet incepe sa fiarba de pe la 93 - 94 de grade celsius, testat cu un termometru cu termocuplu, industrial. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#5
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
nu stiam exact ce valoare are condensatorul de la delcou. are ceva daca ii pui unu cu o valoare putin mai mare in F? 0.30, 0.50uF?
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
parpanel |
![]()
Post
#6
|
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
Incearca sa schimbi axul care se gaseste separat la aprox. 35 RON. Axul vine impreuna cu contragreutatile. Am scos si eu delcoul si i-am schimbat axul, dar l-am montat in pozitia in care a intrat pe ghidajele din blocul motor si merge.
Verifica bujiile daca lucreaza si compresia. |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#7
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
da, dar cand i-ai montat si partea de sus ai nimerit-o.... altfel aveai decalaj mare de avans si pocneai si tu ceva...
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
UncleSam |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 14 April 07 ![]() |
Am uitat sa mentionez, in legatura cu problema de incalzire excesiva a motorului:
- motorul este nou (500 km facuti - set, cuzineti, arbore, placa, disc, distributie, pompa apa etc), (i-am si spalat canalurile pt apa cu jet de presiune) deci nu se pune problema unei garnituri de chiluoasa terminate - radiator (mare) nou - aerisiri facute k la carte, pe toate partile, din saptamana in saptamana. - termostatul l-am scos - cureaua este noua si este stransa exact cat trebuie Cat despre delcou, jocul axului (care este nou) este stanga - dreapta (am mentionat ca nu am o distanta stabila intre platini atunci cand se pozitioneaza pe cama). Iar despre avansul vacumetric eu stiam ca rolul lui este de a modifica momentul deschiderii platinilor, la turatie marita. La relanti eu stiam ca e egal cu zero. Dar nu asta e problema mea. Problema este in partea cealalta a furtunului, acolo unde intra in carburator. Acolo este infundat ceva...in carburator. Mi-e sa nu stric ceva p-acolo....sau sa-l infund mai rau... Daca nu o fac sa mearga k lumea ori ii dau foc, ori intru cu ea in pom.... ![]() Va multumesc! |
--------------------
Dacia
Nova
1999 GT
|
|
baranga |
![]()
Post
#9
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
la tine e problema cu avansul(e prea mare);daca zici ca in turatie in gol oscileaza;cauta topicul "avans initial....etc" ,reglezi avansul;apoi nu mai umblii la el si reglezi amestecul din nou
![]() la partea cu incinsul iar nu este in regula,mai ales ca zici ca n-ai termostat;vezi in ce stare se prezinta pompa de apa;vezi sa nu traga aer pe undeva sistemul de racire;de obicei pe la busonul radiatorului(mi-a mancat creierii intr-o zi problema asta;aeriseam si se incingea rau;aproape fierbea) mult succes |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 22:59 |