DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> mers neregulat, ...in general dimineata

ZTV
post 12 Jan 2009, 10:07
Post #1


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




Am si eu o intrebare, am o problema cu masina mea. Dimineata cand e destul de frig, porneste greu, apoi merge in suturi, parca nu e alimentat cum trebuie, si cand pun frana se opreste motorul din mers. Sambata am schimbat cate ceva la ea: bujiile, capacul delcou, fisele, am pus lulea doduco, platina e bosch. Sambata si duminica era cam -5/-6 grade afara, mergea foarte bine, fara rateuri, duminica seara am facut vreo 5 km in oras fara probleme, imprecabil mergea. In dimineata asta la ora 6:30 era cam -8/-9 grade, pornesc , stau vreo 4-5 minute sa-l incalzesc, plec din parcare si incepe iar, merge parca nu e alimentat cum trebuie sau merge in suturi, si cand pun frana ( scot din viteza, si franez ) scade turatia pana ce se opreste motorul. Am aprindere AT01 gotronic. Am carton in fata la radiator si in fara de carburator, alimentez doar de la LukOil.
Oare e atat de sensibil la frig? Sau ce trebuia sa reglez sau sa schimb sa scap de necaz? In rest motorul merge exemplar, nu am probleme cu ea.
( de " mucii " am curatat sambata )

mc pt ajutor, orice sugestie e binevenita.


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 12 Jan 2009, 10:21
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




merge neregulat cu socul tras?


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sweetboy89
post 12 Jan 2009, 10:26
Post #3


Dacia Logan Driver


Group: Members
Posts: 166
Joined: 27 October 08
From: Slobozia




incearca sa ii reglezi avansul


--------------------
DACIA Logan 2010 Berlina Laureat - IL-18-YFL
Conduc Dacia Logan si sunt mai tare ca Van Damme !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 12 Jan 2009, 10:38
Post #4


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




-monteaza At011 si electroventilator:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cagulaa
post 12 Jan 2009, 11:58
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 24 September 08
From: Topoloveni




NU mai alimenta de lukoil, eu de cand am avut ^probleme bag numai efix este super buna


--------------------
dacia, Renault 1310, Clio Estate Dynamique 1,5 dCi 85 CP 1997 - @%&
Totul trece, dar nu totul se uita!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 12 Jan 2009, 12:50
Post #6


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




si cu socul tras, si cu socul la " zero" merge aiurea. Tot timpul de la LukOil alimentez, eu zic ca avansul e OK. Sambata, Duminica merge brici, fara cea mai mica problema, iar luni dimineata ia razna. Vreau sa inteleg unde e problema, condens sa fie? Undeva la delcou, sau altundeva, incerc sa caut o explicatie logica,...


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 12 Jan 2009, 14:35
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(ydaniel @ 12 Jan 2009, 10:38)
-monteaza At011 si electroventilator:)
*


ai cumva vro schema legata de montajul unui electroventilator???


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jan 2009, 16:49
Post #8


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(ZTV @ 12 Jan 2009, 13:50)
si cu socul tras, si cu socul la " zero" merge aiurea. Tot timpul de la LukOil alimentez, eu zic ca avansul e OK. Sambata, Duminica merge brici, fara cea mai mica problema, iar luni dimineata ia razna. Vreau sa inteleg unde e problema, condens sa fie? Undeva la delcou, sau altundeva, incerc sa caut o explicatie logica,...
*


ai turnat si tu in rezervor izopropil ?

12 Jan 2009, 17:56:
QUOTE(ydaniel @ 12 Jan 2009, 11:38)
-monteaza At011 si electroventilator:)
*


dal naiba de eletroventilator ca nu are nici o treaba atata timp cat ai termostatul inchis . Si eu am avut elice si nu am mai pus atatea minuni cartoane si alte chesti in fata radiatorului sau in fata carburatorului.
Am avut grije in schimb sa fie filtre de benzina bune carbul curatat izopropil in rezervor... reglajul bun si functiona frumos si fara aprinderi eletronice .
Cautati arcuri de avans centrifugal daca tot ziceti ca nu functioneaza cum trebuie avansul centrifugal desi nu cred.
Cand dai mai multa benzina si se ineaca problemele tin de avans mic , daca e mare tremura motorul , bobina si fise. Parca v-am spus eu am incercat si am mers 5000 km cu fise facute din cablu litat de 2,5-3mm ca sa fiu sigur ca ce imi livreaza bobina sa fie pe fiecare bujie .

This post has been edited by djasu82: 12 Jan 2009, 16:56


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 12 Jan 2009, 17:10
Post #9


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




QUOTE(djasu82 @ 12 Jan 2009, 16:49)
ai turnat si tu in rezervor izopropil ?

<span class='edit'>12 Jan 2009, 17:56:</span>

dal naiba de eletroventilator ca nu are nici o treaba atata timp cat ai termostatul inchis . Si eu am avut elice si nu am mai pus atatea minuni cartoane si alte chesti in fata radiatorului sau in fata carburatorului.
Am avut grije in schimb sa fie filtre de benzina bune carbul curatat izopropil in rezervor... reglajul bun si functiona frumos si fara aprinderi eletronice .
Cautati arcuri de avans centrifugal daca tot ziceti ca nu functioneaza cum trebuie avansul centrifugal desi nu cred.
Cand dai mai multa benzina si se ineaca problemele tin de avans mic , daca e mare tremura motorul , bobina si fise. Parca v-am spus eu am incercat si am mers 5000 km cu fise facute din cablu litat de 2,5-3mm ca sa fiu sigur ca ce imi livreaza bobina sa fie pe fiecare bujie .
*




am pus in rezervor solutia antiapa, dar vad ac nici asta nu am ajuta, si ma enerveaza ca nu inteleg de ce face asta. Daca nu mergea bine sambata si duminica era o chestie, dar asa din senin a luat-o razna?


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 12 Jan 2009, 17:17
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




E foarte simplu tzuku nu lucreaza o bujie, verifica scotand una cate una fisele. Ori e bujia proasta, ori se uda bujia de la socul tras. daca nici asta nu e atunci jiclor de relanti partial infundat. bafta!
LE: baga de la omv benzina si fa din nou avansul, se simte putin diferenta si nici nu e mult mai scump ca la lukoil

This post has been edited by neajiji: 12 Jan 2009, 17:18


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 12 Jan 2009, 17:18
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




mai bine uita-te daca mecanismul acela de la soc este in regula. am avut tija care modifica turatia indoita si nu tura motorul. mergea la fel cu motorul rece.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jan 2009, 17:21
Post #12


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




daca se uda si da tensiune fisa atunci e din reglajul supapelor. V-am spus cum se face verificarea la fiecare supapa fiindca a elimina aceste probleme. Daca tot nu putei sa le reglati cum trebuie reglatile pe toate la 0.2 si gata pana la vara.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 12 Jan 2009, 17:30
Post #13


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




QUOTE(neajiji @ 12 Jan 2009, 17:17)
E foarte simplu tzuku nu lucreaza o bujie, verifica scotand una cate una fisele. Ori e bujia proasta, ori se uda bujia de la socul tras. daca nici asta nu e atunci jiclor de relanti partial infundat. bafta!
LE: baga de la omv benzina si fa din nou avansul, se simte putin diferenta si nici nu e mult mai scump ca la lukoil
*





bujiile sunt noi champion ( 8 lei am dat pe bucata fiind original ), cu socul nu merg mult , eu banuesc sa faca undeva condens sau alte minuni. Sambata am facut revizia la masina ( am facut o mica revizie dupa 4300km in 2 sapt ), am verificat supapele, carburatorul, delcoul, avansul, tot ce este legat de aprindere ( si nu numai, ma refer si la directie, frane,... ) totul era OK, eu de vreo 1 an alimentez d e la LukOil, nu am avut probleme asemenea pana acuma din cauza benzinei. Este oare posibil sa faca condens asa de repede? A stat toate noaptea masina afara, noapte a fost -9 sau -10 grade, dimineata undeva la -8/-9. Chiar am ramas fara idei....


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 12 Jan 2009, 17:42
Post #14


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




condensul, scoate-i furtunul de la epurator si mergi asa intr-o zi, nu uita sa infunzi T-ul, vezi daca mai face, daca merge normal pune-i un separator dela de oltcit cum si-au pus baietii si scapi de belele. La fel facea si a mea si asa am verificat-o, bag o poza pentru idee...Imagine009.jpg ( Size: 429.9k ) Number of downloads: 307


L.E. inca ceva, am vazut ca ai champion, sper ca le-ai modificat distanta ca ele vin la 0.8, asa am si io

This post has been edited by nelu_1985: 12 Jan 2009, 17:44


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 12 Jan 2009, 17:50
Post #15


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




problema ta e ca masina nu are nimic wink.gif e din cauza la soc;daca il tragi prea mult si/sau il tii prea mult se afuma bujiile in special bujia 2 si 3 wink.gif ;
incearca sa pornesti cu socul tras doar jumatate si nu cu multe sprituri;
verifica si disanta la platina sa nu fie prea mica wink.gif
mult succes


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 12 Jan 2009, 18:03
Post #16


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.295
Joined: 24 June 07




Scoate in timp ce motorul merge furtunu' ala din capacul de la culbutori si vezi ce "tasneste" prin el in carburator. O sa fi surprins. Si eu care ma mandream ca n-am probleme, l-am scos ieri la misto si am vazut ca arunca stropi mici de "muci" albi pe el. In cantitati ok ca altfel incepea sa-mi mearga si mie rau, si momentan merge ok.
A, tot fara cartoane sunt, cred ca fac iarna pana la urma asa, acu' incepe sa se incalzeasca bine afara. rolleyes.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jan 2009, 18:28
Post #17


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(baranga @ 12 Jan 2009, 18:50)
problema ta e ca masina nu are nimic wink.gif e din cauza la soc;daca il tragi prea mult si/sau il tii prea mult se afuma bujiile in special bujia 2 si 3 wink.gif ;
incearca sa pornesti cu socul tras doar jumatate si nu cu multe sprituri;
verifica si disanta la platina sa nu fie prea mica wink.gif
mult succes
*


si cu socul tras la maxim daca e reglat perfect nu e afuma se mai poate afuma din cauza avansului cum am spus poate fi capsula vacumatica spre exemplu vedeti ca sunt dua modele unele cu orificiu altele fara orificiu la 1400 motor 1390 cum aveam eu era cu orificiu in capsula vacumatica. La altele am vazut fara orificiu dar capsula era mai mare , nu mi-au placut ...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 12 Jan 2009, 21:46
Post #18


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




QUOTE(baranga @ 12 Jan 2009, 17:50)
problema ta e ca masina nu are nimic wink.gif e din cauza la soc;daca il tragi prea mult si/sau il tii prea mult se afuma bujiile in special bujia 2 si 3 wink.gif ;
incearca sa pornesti cu socul tras doar jumatate si nu cu multe sprituri;
verifica si disanta la platina sa nu fie prea mica wink.gif
mult succes
*




decand am masina asta niciodata nu am tras socul pana la capat, tot timpul max 50 % sau daca ger naspa ( am prins - 24 de grade anul asta ) atunci am tras cam aprox 75 % din cursa. Distanta la platina eu zic ca e ok, dar oricum daca ar fi problema la distanta nu mergea bine sambata si duminica. Am venit pe la ora 19:00 acasa de la servici, mergea acceptabil, nu a mai oprit la franare, dar aveam in relantiu o turatie mult mai mica, si ce am mai observat ( tot la relantiu ) parca nu se alimenteaza cum trebuie merge cateva secunde rotund chiar frumos pe la 850 rot, apoi scade brusc la 600 rot.min, dupa aia revine cateva secunde si iara scade, parca simt ca nu primeste benzina, si mi se pare ca nu tot timpul merge in 4, cateodata parca are un rateu la un piston. Am scos bujiile , si am pus altele, nu am mai putut verifica bine ca era intuneric, am pus altele noi, si dupa vreo 3-4 km acelasi rezultat.


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 12 Jan 2009, 22:18
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Sufla jiclorul de relanti si schimba membrana pompei de sprit, daca tot zici ca ai kilometrat masina in ultima vreme. Apropo de bujii eu mi-am cumparat o data bosch (de la magazin!!) la 24lei setul si dupa 2 saptamani erau terminate, de atunci doar consumabile romanesti vede masina laugh.gif


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 12 Jan 2009, 22:21
Post #20


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




carburatorul am spalat, am facut " supa de carfil" acum o luna, am 2 filtre de benzina pe traseu, pompa de benzina e noua, e de scornicesti, am pus inainte sa plec pe drum, iar am avut bujiile am pus i seara asta au sub 5 km


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jan 2009, 22:22
Post #21


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




treuia sa-mi fi trimis tu bujiile alea ca le faceam eu tongue.gif va spun eu faceti rost de o bobina de inductie care sa va asigure destula energie . Daca avansul e decalat la fel se manifesta adica se afuma.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 12 Jan 2009, 22:39
Post #22


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




ce bobina de inductie imi recomanzi? Dar sa nu trebuie sa modific nimic ( ma refer sa mai pun releu sau altceva, ca nu ma pricep )


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 12 Jan 2009, 22:51
Post #23


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(Sorin_18 @ 12 Jan 2009, 14:35)
ai cumva vro schema legata de montajul unui electroventilator???
*


n-am da,daca ai chef mai bine vi intr-o zi si imi vezi caraciumba;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 12 Jan 2009, 22:57
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




QUOTE(Sorin_18 @ 12 Jan 2009, 14:35)
ai cumva vro schema legata de montajul unui electroventilator???
*




Ceva de genul asta:

Attached thumbnail(s)
ventilator.JPG ( Size: 11.17k ) Number of downloads: 224


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jan 2009, 22:58
Post #25


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




ia iame daca ai de unde desi eu tot pe aia de tico v-as recomanda-o fiindca am vazut ce inseamna sa pornesti un motor cu temperaturi de -18 grade . Pana si la super nova mi-as cumpara 2 bobine de tico in caz ca pica asta dubla tongue.gif
Nu o sa vedeti voi traznet la o boina normala cum o sa vedeti la una de tico. S-ar pune si direct in locul celeilalte dar papa platina mai repede ma rog o impusca fiindca curentul e mai mare. La scurt ia 12 A la pornire sta la 0.8A la 2000 de ture 3A - 4800 de ture urca la 5-6A.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 12 Jan 2009, 23:10
Post #26


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




si daca pun o bobina de tico, ce trebuie sa modific la masina? Sau de exemplu daca pun o bobina de tico, si pun si o aprindere at011 cu sezor mai trebuie sa modific ceva?


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 12 Jan 2009, 23:51
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




In privinta benzinei de la Lukoil sa stai linistit,eu tot de la ei alimentez de vreo 6 luni si nu am avut deloc probleme.In schimb pe vremea cand bagam de la Rompetrol de fiecare data incepea sa-mi bata avansu sau imi dadea cate un rateu doua,au benzina ciudata.Din ce ai spus tu aici e clar ca este o problema la aprindere,daca ai cumva prostia aia de capac asa zis de protectie de la platina scoate-l pt.ca din cauza lui face condens,asa am patit si eu am pus capacul acela peste si a doua zi dimineata pornea greu si mi-a facut ca naiba pana sa dus condensul.


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 13 Jan 2009, 06:06
Post #28


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




incerc si asta, scot capacul sa vad cum este fara


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 03:48
Forum Renault