DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor ramane pornit, Desi scot cheile din contact

Marius97fer
post 17 Sep 2008, 13:49
Post #1


Membru cu IQ :)


Group: Members
Posts: 208
Joined: 12 October 06




Astazi, dupa mult timp, am decis sa pornesc aeroterma pentru a dezaburi putin parbrizul. Dupa cateva minute de asteptare am recurs la servetelele din dotare caci iubita de aeroterma nu scotea nici un zgomot, cu atat mai putin aer cald...

Nu mica mi-a fost mirarea, cand, in momentul in care am ajuns acasa, am scos cheile din contact si motorul nu s-a oprit iar de sub bord am auzit sunetul ragusit al aerotermei... huh.gif

Nu stiu cum se explica chestia asta. Cert e ca acu vreo luna am dat bordul jos si e posibil ca in momentul in care am pus totul la loc sa fi incurcat cate ceva, dar totusi...

LE. Motorul se opreste in momentul in care opresc si aeroterma... sleep.gif

This post has been edited by Marius97fer: 17 Sep 2008, 13:50


--------------------
Opel / Rover Astra / 25 2000 / 2001 hecibec
nu sunt inteligent
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 17 Sep 2008, 14:06
Post #2


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Marius97fer @ 17 Sep 2008, 14:49)
LE. Motorul se opreste in momentul in care opresc si aeroterma...  sleep.gif
*




Pai ti-ai raspuns singur , motorul aerotermei nu mai este alimentat pe "+" contact ci pe "+" permanent .

This post has been edited by Minel: 17 Sep 2008, 14:06


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius97fer
post 17 Sep 2008, 14:15
Post #3


Membru cu IQ :)


Group: Members
Posts: 208
Joined: 12 October 06




ok. si motorul???


--------------------
Opel / Rover Astra / 25 2000 / 2001 hecibec
nu sunt inteligent
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 17 Sep 2008, 14:21
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Da, dar asta nu raspunde la intrebarea de ce se opreste motorul cand se opreste aeroterma.
Sugestia e sa apelezi la un electrician. E mai sigur.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Sep 2008, 14:23
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ramane bobina alimentata, cand opresti aeroterma se taie si alimentarea, legaturi aiurea sub bord, probabil se ating 2 fire neizolate bine, bucura-te ca nu ai luat foc.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius97fer
post 17 Sep 2008, 14:45
Post #6


Membru cu IQ :)


Group: Members
Posts: 208
Joined: 12 October 06




ok. urmeaza operatiunea "electricianul" biggrin.gif


--------------------
Opel / Rover Astra / 25 2000 / 2001 hecibec
nu sunt inteligent
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 17 Sep 2008, 16:07
Post #7


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Mai mult ca sigur ti-a alimentat aeroterma in paralel cu "contactul" de pe cheie, singura explicatie a fenomenelor descrise.
Cauta la bornele aerotermei si vezi ce gasesti: un + permanent (prin intrerupatorul aerotermei) si un + prin cheie?!!! Daca este asa cum banuiesc eu, izoleaza firul cu + permanent si in locul sau adu o masa pe aerotema.


Chiar sunt curios.

This post has been edited by vi_escu: 17 Sep 2008, 16:08


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Sep 2008, 17:01
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




mai degraba minusul aerotermei este la + permanent iar plusul normal la contact asa incit cind iei contactul bobina isi ia + prin aeroterma (+ cheie care devine minus dupa luarea contactului prin consumatori , aeroterma , +permanent)

problema este undeva la cele 2 reglete din partea stinga deasupra releului de semnalizare

This post has been edited by bygy007: 17 Sep 2008, 17:04


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 17 Sep 2008, 17:16
Post #9


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Pai nu-i tot aia? intrebare.gif

In fine. Motorul aerotemei se leaga astfel: un + trecut prin cheie direct la motor (firul gri) ; un fir trecut prin intrerupatorul de actionare (cu doua viteze) la masa (firul negru). Masa este luata din zona brichetei, comuna cu bricheta si lumina din cutia de acte.

This post has been edited by vi_escu: 17 Sep 2008, 17:33


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 17 Sep 2008, 17:26
Post #10


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




e de la contact, si eu am avut unul la care puteam scoate cheia cu motorul pornit (dar cheia lasata pe M)


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 17 Sep 2008, 20:08
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Eu inainte sa-mi schimb instalatia electrica si mergeam o vreme cu farurile aprinse ramanea la fel motorul pornit cand scoteam cheia din contact. Solutia era sa sting farurile =))


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 18 Sep 2008, 07:41
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




neajiji si cum ai facut legaturile ...... pt ca e cea mai buna solutie la uitatul farurilor aprinse(adica stingi farurile si opresti si motorul ... ca nu esti cazut in cap sa pleci si sa lasi motorul; mergind)


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 18 Sep 2008, 14:50
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




QUOTE(vi_escu @ 17 Sep 2008, 18:16)
Pai nu-i tot aia?  intrebare.gif

In fine. Motorul aerotemei se leaga astfel: un + trecut prin cheie direct la motor (firul gri) ; un fir trecut prin intrerupatorul de actionare (cu doua viteze) la masa (firul negru). Masa este luata din zona brichetei, comuna cu bricheta si lumina din cutia de acte.
*



corect!vezi si schema
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627461760


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 18 Sep 2008, 17:00
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Mitu, eu nu am facut nicio legatura la fire, defectiunea a fost inclusa in optionalele masinii smile.gif)


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 18 Sep 2008, 17:20
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




sa nu spui ca asa ai luat masina de noua? blink.gif


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2024 - 14:11
Forum Renault