Explozie capac culbutori
Explozie capac culbutori
baniiro |
22 Sep 2008, 13:17
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 September 08 From: Brasov |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2009
|
|||
argon |
22 Sep 2008, 13:29
Post
#2
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
emilperijoc |
22 Sep 2008, 13:31
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 19 October 07 From: Bucuresti |
cati km are motorul ?, banuiesc ca iti scapa compresie pe la segmenti .... iar rezolvarea ar fi sa ii scoti un furtun de la T-ul care intra in carburator sub masina ..... las colegii de forum sa ma corecteze daca sunt pe aratura.
|
--------------------
Dacia / Opel
... 1310 break / Vectra
... 1996 /2001 ...
- TL 01 SLU/ TL 08 EML
|
|
renotgo |
22 Sep 2008, 13:51
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 957 Joined: 10 September 07 From: Onesti |
Motor foarte uzat sau benzina in ulei ...sau...ai avut furtunul de la circuitul de reaspirare (cel dintre capac chiulasa si admisie carburator ) infundat .
22 Sep 2008, 14:54: In general sare joja ...nu-i exclus sa ai probleme la pompa de benzina (membrana sparta) sau probleme pe la carburator (benzina din camera de nivel o pierzi in galerie ). This post has been edited by renotgo: 22 Sep 2008, 13:54 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
baniiro |
22 Sep 2008, 14:21
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 September 08 From: Brasov |
|
--------------------
Dacia
Logan
2009
|
|
Buyaka |
22 Sep 2008, 14:25
Post
#6
|
Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti |
Masina e pe GPL?
Daca da, fenomenul se datoreaza uzurii motorului, la functionarea pe benzina se poate intampla fenomenul doar daca ai benzina in ulei. Rezolvare ai 2 variante, de fapt 3: 1. incerci un reglaj al supapelor (se deterioreaza mai repede de la GPL) 2. montezi asa cum s-a spus mai sus un furtun din "T" 3. segmentare sau RK motor, dupa caz Numai bine! |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
brigada_diverse |
22 Sep 2008, 15:12
Post
#7
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
da foc la uleiu de pe joja direct.....nu pe galerii
totusi...nu are cum sa scape compresie asa multa sa miste capacul de la culbutori... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
baniiro |
22 Sep 2008, 15:17
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 September 08 From: Brasov |
QUOTE(Buyaka @ 22 Sep 2008, 14:25) Masina e pe GPL? Daca da, fenomenul se datoreaza uzurii motorului, la functionarea pe benzina se poate intampla fenomenul doar daca ai benzina in ulei. Rezolvare ai 2 variante, de fapt 3: 1. incerci un reglaj al supapelor (se deterioreaza mai repede de la GPL) 2. montezi asa cum s-a spus mai sus un furtun din "T" 3. segmentare sau RK motor, dupa caz Numai bine! Masina e pe benzina. Posibil sa fie benzina in ulei (am verificat nivelul de ulei si este de cam un cm (pe joja) in plus....In acest caz ce e de facut (trebuie schimbat din nou uleiul?) Multumesc, A. |
--------------------
Dacia
Logan
2009
|
|
bucatzel |
22 Sep 2008, 15:24
Post
#9
|
Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.227 Joined: 19 May 08 From: Timisoara |
Daca ai gpl... daca nu, ignora-ma.
Ti-o murit motorul, dar instalatia de gpl e tampa in cazul asta, si ajungi sa ai surplus de gaz pe instalatie., iar cand ai iar scanteie (de cand ai dat iar cheie), presiunea la ulei a fost foarte mare, motiv pentru care ti-a aruncat joja afara, si ti-a scos in afara garnitura de la capacul de culbutori. Pune capacul frumos la loc, porneste masina pe benzina, ca asa se pornesc astea pe gpl in mod normal, trecerea pe gaz facandu-se la cald. Si eu am patit asta, cu o masina imprumutata de la un prieten. din cate am aflat, ceva reglaj la instalatia de gpl a rezolvat problema. Si masina aia era in stare buna. N-aveam benzina in ulei, ca n-avea cand sa ajunga benzina acolo... de obicei mergeam dimineata pana in colt pe benzina, restul zilei pe gpl. pana s-o facut toamna, nici nu porneam pe benzina (dar nici nu murea motorul ). |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
brigada_diverse |
22 Sep 2008, 15:32
Post
#10
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
daca e in plus...oare de unde e?
da-i foc, dar departeaza-te cu joja de masina cand incerci asta. daca este benzina in ulei, atunci se schimba membrana de la pompa de benzina, apoi se schimba uleiul si filtrul |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
renotgo |
22 Sep 2008, 17:19
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 957 Joined: 10 September 07 From: Onesti |
QUOTE(baniiro @ 22 Sep 2008, 16:17) Masina e pe benzina. Posibil sa fie benzina in ulei (am verificat nivelul de ulei si este de cam un cm (pe joja) in plus....In acest caz ce e de facut (trebuie schimbat din nou uleiul?) Multumesc, A. Daca ai benzina in ulei ...schimba uleiul ...i s-a cam dus proprietatile de ungere ...etc ... |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
BH 59 FIF |
22 Sep 2008, 17:29
Post
#12
|
Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului |
Exact acelasi lucru mi s-a intamplat si mie acum cativa ani, pe timp de iarna. Motorul s-a oprit din senin, "explozie", sarit joja de ulei (noroc ca in momentul respectiv, aveam capota ridicata), iesit garnitura afara. Cauza: Benzina in ulei. Am schimbat si pompa de benzina cu aceasta ocazie. In cazul meu, se pare ca problema a fost cauzata de folosirea excesiva a socului. Am schimbat uleiul in aceeasi zi. Mirosea a benzina, iar facand testul cu joja si bricheta, s-a aprins.
This post has been edited by BH 59 FIF: 22 Sep 2008, 17:31 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
didosdoru |
22 Sep 2008, 20:07
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 |
Fenomenul se intampla atunci cand aprinderea nu este reglata cum trebuie, se produce o explozie in carburator urmata de cea din motor.Regleaza si aprinderea - avansul, platina, dupa ce schimbi uleiul daca constati ca nivelul a crescut (prezenta de benzina).
|
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
bygy007 |
22 Sep 2008, 23:44
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
aprindere nereglata corespunzator sau pompa de benzina defecta , defapt membrana care se poate schimba usor , eu cind am devenit GPL-ist am avut mari probleme din cauza aprinderii (pinionul de la delco de nou a fost defect , avea joc mare delcoul acea fanta din pinion era prea lata iar delcoul intra in ambele pozitii) la benzina nu prea facea probleme dar cum am bagat GPL au aparut de mai multe ori acest fenomen , am schimbat pinionul cu altul nou si de atunci nu mai am probleme
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
baniiro |
23 Sep 2008, 10:46
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 September 08 From: Brasov |
Gata....identificat si remediat problema....
Benzina in ulei (membrana de la pompa era harcea - parcea + returul infundat) Schimbat membrana, desfundat retur, schimbat ulei + filtru (abia le schimbasem ) Multumesc tuturor ptr ajutor. Succese! |
--------------------
Dacia
Logan
2009
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2024 - 11:47 |