DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cateva intrebari....

shakaluxxxx
post 7 Feb 2009, 20:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 10 August 08
From: Arad




1. Prima intrebare este legata de ciocul din carburator pe care benzina tzasneste in carburator. Cand accelerez motorul acel cioc arunca benzina in carburator dar doar pentru scurt timp dupa care nu mai arunca chiar daca tin accelereat.Nu trebuia sa fie un jet continu acolo cat timp accelerez?

2. A doaua intrebare este legata de pompa de benzina.Acuma 2 sapatamni s`a spart membrana si imi arunca benzina afara.Tot atunci am vericifat si nivelul la ulei sa vad daca nu a crescut.Din cate am citi aici daca se sparge membrana este sansa ca benzina sa ajunga in ulei si sa`mi ridice nivelul.Am cumparat o membrana noua si am montato....nu mai arunca benzina.Astazi am verificat nivelul la ulei si era foarte mare....repede am desfacut pompa de benzina si spre surpinderea mea membrana era rupta...membrana noua :|.Am schimbato si pe asta. Ce`i de facut in cazul asta? Trebuia sa schimb uleiul?Revine uleiul la nivel normal fara sa`l schimb?Am atasat o poza.....acolo(unde`i sageata) era benzina...in mod normal acolo nu trebuia sa fie benzina,nu?

3. Cred ca mai era o intrebare dar acuma nu`mi mai amintesc.Daca imi apmitesc am sa postez.


In final vreau sa va multmesc pentru ca datorita "daciaclub" am reusit sa`mi fac un motor care merge bine.Astazi am fost la magazin si mi`am cumparat aprindere electronica AT01, platina noua,lulea+capac delcou bosch.Buji Brisk,set de lere.Am montat aprinderea,am montat platina si am reglato la ~0.3--0.35.Am reglat distana la buji la 0.8.Am reglat avansul static dupa care m`am pus si am reglat culbutorii dupa metoda Evacurate deschisa si apoi am incercat si metoda cu piston in PMS si reglat A si E la fiecare piston.Nu s`a simtit diferenta la mersul motorul indiferent de varinate( nu s`a simit diferentza intre cele doua varinate, nu intre cum mergea inainte si dupa reglaj smile.gif era o diferentza enorma)..m incercat doar cu masina pe loc....pentru ca timpul nu mi`a permis sa testez fiecare metoda in sarcina.Am ramas la varinat cu PMS si regalt A si E pentru ca nu mi`a permis timpul mai mult.
Dupa ce am termina toata treaba asta...(mi`a luat 3 ore pentru ca este prima data cand reglerz culbutorii) am pornit masina si am dat sa plec din parcare....am oprit sa dau prioritate pentru ca aveam stop si in acel moment am ramas surprins....am crezut ca mi s`a oprit motorul si am dat la automat...dar supriza...motorul mergea...dar mergea atat de bine fatza de cum a mers pana cuma si nu am fost obisnuit cu el smile.gif.Motorul a mers foart bine (am facut doar 7500Km cu el) pana cand a venit iarna smile.gif dar acuma merge iar super bine smile.gif

dsc02739ji9.th.jpg

This post has been edited by shakaluxxxx: 7 Feb 2009, 21:08


--------------------
Dacia 1310 TL 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 7 Feb 2009, 21:23
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




1. jet puternic e numai la pompare, dupa ia motoru prin aspirare,daca nu da in nas e ok
2.ar trebui sa arda benzina pe la epurator dar iti va imbogatii amestecul. Strica proprietatile uleiului benzina din el. Daca se apropie shimbul schimba-l

schimba si fisele cu unele de cupru - luleaua bosch care am luat-o eu are 5-6 kohmi si avind deja fise tesla am suntat luleaua cu un fir


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shakaluxxxx
post 7 Feb 2009, 21:43
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 10 August 08
From: Arad




Nu da in nas deloc,am intrebat doar pentru ca mi s`a parut ciudat.Am schimbat uleiul acuma 500KM dar daca trebuie il schimb.Nu am gasit fise tesla, doar urzicei erau si am zis ca mai caut saptamana viitore si la alte magazine. Ii o problema daca luleaua bosch are 5K? (eu nu am masurat`o pe a mea).Inainte aveam una de metalplast veche de cand ma stiu.

This post has been edited by shakaluxxxx: 7 Feb 2009, 21:53


--------------------
Dacia 1310 TL 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 7 Feb 2009, 22:30
Post #4


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Schimba uleiul!!!
In legatura cu memebrana sper ca ai montat-o corect.Dupa ce intra tija in locasul acela rasuceste membrana cu 90 de grade , monteaza capacul pompei de benzina la loc si nu strange suruburile prea tare.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shakaluxxxx
post 7 Feb 2009, 22:33
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 10 August 08
From: Arad




Da asa am facut cu membrana.


--------------------
Dacia 1310 TL 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 7 Feb 2009, 22:34
Post #6


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




SI nu uita schimba uleiul!!!
Cumpara alta membrana si atentie al montaj sa nu se ciupeasca.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 8 Feb 2009, 00:16
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




QUOTE(shakaluxxxx @ 7 Feb 2009, 22:43)
Nu da in nas deloc,am intrebat doar pentru ca mi s`a parut ciudat.Am schimbat uleiul acuma 500KM dar daca trebuie il schimb.Nu am gasit fise tesla, doar urzicei erau si am zis ca mai caut saptamana viitore si la alte magazine. Ii o problema daca luleaua bosch are 5K? (eu nu am masurat`o pe a mea).Inainte aveam una de metalplast veche de cand ma stiu.
*


ia fise de cupru, tesla si urziceni sunt rezistive , nu merg cu rotoru rezistiv dar mai sigur ne spune gotronic (si eu am at dar 011) scrie in prospect sa nu fie fisele peste 4kohm, reduc scinteia prea mult


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shakaluxxxx
post 8 Feb 2009, 10:42
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 10 August 08
From: Arad




Acolo unde`i sageata in pompa nu trebuie sa ajunga beznina,nu?

Nu vreau sa lungesc topicul asta pre mult dar daca tot am deschis topicul intreb aici: Ce marca de fise nu au rezistentza? sa stiu ce sa caut. Si daca fisele de la bobina si buji si eventual luleaua nu au rezistentza alt efect in afara de paraziti mai sunt?Adica imi solicita bobina prea mult? Daca sunt doar parazitii.....aia ii pot rezolva usor cred....un filtru de deparazitare pe casetefon cred ca ajunge.

This post has been edited by shakaluxxxx: 8 Feb 2009, 10:43


--------------------
Dacia 1310 TL 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 8 Feb 2009, 11:04
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




- Ciocul, pisa corect
- Parca ai spus, ca membrana care s-a rupt, era noua? Nimeni nu ti-a spus cum sa o montezi corect. Sunt niste erori ale tampitilor care le fac, pentru ca pe margine, ar trebui sa fie ondulata, pentru a se putea intinde la pompare , asemeni membranelor de la difuzoare. Ei nu le mai fac asa, sau chiar asa. Pentru aceasta, in momentul cand strangi suruburile, cu o mana ti de coada apasat pana jos, si cu cealalta strangi toate suruburile, pentru ca membrana sa fie prinsa, in pozitia de maxima intindere. Daca o montezi in pozitie normala, la prima intindere de catre cama, plesneste.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 8 Feb 2009, 13:05
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nu ar trebui sa fie benzina sub membrana.
nu strica sa fie din cupru, nu stiu o marca anume , sunt si mai ieftine si se pot schimba mai des dar ce am vazut eu sufera la calitatea izolatiei , mai bine cu fisa tesla si rotor(lulea) nerezistiv


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shakaluxxxx
post 8 Feb 2009, 14:19
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 10 August 08
From: Arad




Consider ca am primit raspunsul la intrebarile mele. Multumesc


--------------------
Dacia 1310 TL 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 14:04
Forum Renault