Sandero a obtinut 4 stele le EURONCAP
![]() ![]() ![]() |
Sandero a obtinut 4 stele le EURONCAP
hornedfiend |
![]()
Post
#61
|
||
nimeni Group: Members Posts: 249 Joined: 26 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3 1.6 16V
2007 Exception
|
|||
andivl |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 12 September 06 ![]() |
Da, dar uite in Franta cu cate airbag-uri vine :
Airbags Opel* frontaux conducteur et passager Airbags Opel* latéraux sur sièges avant Asa e piata la noi, saracie. Iar la euroncap se foloseste un model de baza de pe o piata occidentala. Dacia totusi vinde si in franta cu 2 airbag-uri by default, de asta are 3* pe site la euroncap. QUOTE(hornedfiend @ 2 Dec 2008, 13:10) Asta sa-ti iei alt nivel de echipare ca sa atingi 5 stele e veche si se intampla si la case mai mari. Eu cand mi-am luat opel corsa citisem ca a luat 5 Stele la Ncap dar cand am fost sa-mi cumpar masina am constatat cu stupoare ca pe oferta scria "Pachetul 5* Ncap" si am inteles ca numai cu pachetul ala optional masina are 5*. Am ras o zi intreaga si mi-am luat cu 2 airbag-uri, pentru ca cereau infinit de mult pe pachetul ala de 2 lei si am preferat totusi altceva in schimb, mai mult de nervi. Iar acum daca mai vad pe undeva optional pachet de 5*, nici macar nu ma mai uit la producator, ce sa mai zic de model. |
--------------------
Magane
Sedan 2, 1.6 16v
2009
|
|
maddan |
![]()
Post
#63
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Am pus si la stiri, dar cred ca e mai bine sa continuam discutia pe acest topic:
Crash test de uzina cu impact frontal Dacia Sandero diesel Euro 5 Cei de la Dacia fac un test de impact la fiecare 3-4 zile (n-am inteles daca cu o masina intreaga sau doar pe anumite zone), iar cel de azi a fost facut dupa normele EuroNCAP. Energia impactului este slab redata de filmuletul meu (voi mai uploada aici si filmarile urmarilor, dar aveti putintica rabdare sa le procesez), zgomotul este infernal, iar modul in care Sandel rezista la impact frontal nu e chiar placut de privit. Adica pasagerii sunt protejati, intr-adevar, insa cam la limita. Nu am vazut genunchi loviti sau membre care sa arate nenatural, insa indoiturile din pavilion si din stalpul frontal arata ca peste 65km/h aceasta masina nu este foarte sigura. Ideea de baza este ca 89% dintre accidente au loc la viteze de sub 65km/h, iar purtarea centurii de siguranta pe TOATE scaunele si montarea de scaune speciale pentru copii PE LOCURILE DIN SPATE sunt esentiale pentru supravietuire. Usa soferului parea ca se poate deschide usor, iar de sus se putea vedea cum s-au strans piesele din compartimentul motor intr-o singura piesa compacta (capota a lipsit din test, tocmai pentru a filma ce se intampla acolo). Revin azi sau maine cu restul cadrelor, de detaliu. Filmul 1: <span class='edit'>14 Jul 2009, 20:57:</span> Iata clipul in care am inclus si urmarile (2-3 minute de rabdare, pana il proceseaza iutub) ![]() This post has been edited by maddan: 14 Jul 2009, 18:57 |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
fansuv |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 ![]() |
Cu centuri speciale, cu pre-tensionare, cu airbag cortinua ia lejer 5.
ORICUM E BINE CA SE STUDIAZA PROBLEMELE DE IMNPACT IN ROMANIA! This post has been edited by fansuv: 15 Jul 2009, 18:19 |
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
dacialoganmcv |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 522 Joined: 9 July 08 ![]() |
maddan, eu inteleg evolutia de la Sandero diesel Euro4 la Sandero diesel Euro5 prin schimbarea convertorului catalitic, soft, posibil injectoare+pompa de injectie, etc; nu inteleg care-i faza cu Euro5, cu ce este mai bun acesta fata de modelul actual Euro4 dpdv rezistenta la impact frontal/lateral?
![]() Asta-i tare rau ![]() QUOTE Daca va intrebati cu ce se ocupa o parte a celor 2200 de ingineri de la Centrul Renault Technologie din Mioveni, aveti raspunsul in filmuletul atasat precum si in pozele din galeria foto: fac praf masini. |
--------------------
Dacia /
Logan MCV /
2006 / Preference / Gris platine
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#66
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dacialoganmcv @ 15 Jul 2009, 19:47) nu inteleg care-i faza cu Euro5, cu ce este mai bun acesta fata de modelul actual Euro4 dpdv rezistenta la impact frontal/lateral? Poate ca trebuie sa te uiti mai atent la masina aia si pe urma sa vorbesti. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dacialoganmcv |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 522 Joined: 9 July 08 ![]() |
ma refeream la faptul ca scrie acolo mare in titlu EURO5, eu personal n-am inteles care-i faza cu Eu4 si Eu5
PS: stai calm, masina am vazut-o ieri ![]() |
--------------------
Dacia /
Logan MCV /
2006 / Preference / Gris platine
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
(Parere de nespecialist)
Mi se pare ca ar trebui mai multa atentie la arcul format montanti, primul a cedat iar usa a sarit din locasul ei. Podeaua pare a avea o rezistenta mult mai buna, asta dezechilibreaza putin celula habitaclu. In rest mi se pare absolut OK. E o masina usoara, ieftina si relativ mare. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
fansuv |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 ![]() |
1. Structura pare ok- masca varza. Plastic chel.
E dintr-o bucata si s-a deplasat cu totul. 2. Plafonul s-a deformat foarte putin la sofer - FOARTE BINE. 4. Din lateral usile par perfecte! IMPACT LATERAL - aveti? This post has been edited by fansuv: 17 Jul 2009, 11:00 |
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
ATM |
![]()
Post
#70
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
E bine ca totusi se avanseaza, cinste Dacia pentru rezultatele astea. Si la mai multe airbaguri (eventual unul pentru genunchi?) .Nu ma pot impiedica sa nu observ totusi stilul hei-rupist al articolului. Accentul ala cu o stea nu e modelul actual, deci iar a dat jurnalistul cu profesionalismul de pamant. Mi-l si inchipui, cu cine sa comparam noi Sandero sa dea bine? uite , search pe site NCAP doua minute, Accent are o stea, meeerge! ce mai conteaza ca e cu vreo 2 versiuni si 11 ani in urma.
|
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 10:45 |