DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

36 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> geamuri electrice berlina

badboy_marius
post 12 Feb 2009, 23:01
Post #421


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




adaptezi instalatia. nu vad de ce nu ar merge. eu cred ca nu merita investitia, atata timp cat geamurile urca intr-un timp nesemnificativ.
daca urca mai greu, mai cauti pozitia macaralei, daca vrei musai impuls, adaptezi instalatia cumva, ca imposibil nu e, dar repet...parerea mea este ca nu merita.


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mabzii
post 12 Feb 2009, 23:03
Post #422


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 4 September 08
From: Ghencea




modulul pt ridicarea geamurilor l-am gasit acum pe net la un pret modest pt 4 geamuri electrice (in jur de 850 de mi) iar maine o sa ma interesez daca merge cuplat la macaralele noastre si va spun si voua
interesant este ca eu caut fel de fel de chestii dar inca nu am montat macaralele astea sa ma bucur si eu de ele asa cum sunt!!! biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 Li Berlina 2000 - B 64 J T S
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SB04AKI
post 12 Feb 2009, 23:12
Post #423


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 18 May 08
From: Sibiu/Romania




eu sper ca o sa reusesc in weekend sa le montez si eu ca o sa imi iei mai mult ca tre sa imi montez si kitul de IC cu alarma si tre sa vad cum fac loc si pt geamurile el si pt actuatoare.

marius se gasesc butoane in comert ca cele de UAMT? ca vrea comanda dubla pt geamul pasager. Pe usa mea 2 butoane si pe usa pasager 1 buton, am o ideie si vreau sa vad daca imi iasa cum vrea sa pun butoanele pe fata de usa.

This post has been edited by SB04AKI: 12 Feb 2009, 23:15


--------------------
Dacia Logan/1310 2005/2000 - SB 99 OOO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 13 Feb 2009, 08:21
Post #424


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 12 Feb 2009, 22:18)
va mai intreb odata, vi se pare ca-s cu impuls astea de UAMT?
*


Dar la logan ti se pare ca instalatia are impuls pe undeva? Doar butonul e veriga.

QUOTE(SB04AKI @ 12 Feb 2009, 22:42)
cotrobaind acuma pe net am vazut ceva la 150 RON dar zic eu nu are rost sa iti pui cu impuls ca daca vrei sa deschizi cata geamu iarna ce faci il deschizi complet si ingheti si costa mai mult decat setu complet de la marius. asta e parerea mea treaba cu modulul confort este OK ca nu poti uita geamu deschis tre vazut daca merge adaptat la modelul de la UAMT.
*

La impuls apesi un pic, porneste geamul. Il poti opri oriunde doresti pe traseu, daca mai apesi o data wink.gif

Hai ca la teorie stau bine, dar cum dracu vin alea 3 fire, ca ala alb cu gaura sigur nu e minusul (masa) radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 13 Feb 2009, 21:27
Post #425


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




SB04AKI, eu nu am vayut in comert butoane dinastea...nici nu m-am interesat ca nu mi-au trebuit.

firul rosu e plusu, firu negru e minusu, iar ala alb e plusu de pe pozitii, dar eu am taiat capetele firelor alb si negru si am inversat mufele, ca ala rotund il prind mai usor de caroserie, si ala cu papuc intra perfect in spatele tabloului de sigurante.

13 Feb 2009, 21:29:
pana una-alta, mi-au venit 3 kituri complete, din astea a mai ramas numai 1 disponibil.
mai e cineva interesat?


This post has been edited by badboy_marius: 13 Feb 2009, 21:29


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 13 Feb 2009, 21:37
Post #426


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(badboy_marius @ 13 Feb 2009, 21:27)
firul rosu e plusu, firu negru e minusu, iar ala alb e plusu de pe pozitii, dar eu am taiat capetele firelor alb si negru si am inversat mufele, ca ala rotund il prind mai usor de caroserie, si ala cu papuc intra perfect in spatele tabloului de sigurante.
*


Pai asa era normal sa fie. Le-am dibuit pana la urma, dar e prea frig sa mai fac ceva...

Or merge si pe spate? 243.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 13 Feb 2009, 21:50
Post #427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




numa` Dumnezeu stie.


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SB04AKI
post 13 Feb 2009, 22:08
Post #428


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 18 May 08
From: Sibiu/Romania




pe spate nu prea cred ca ar merge ca difera total prinderea macaralei pe geam. dar poate exista posibilitatea de adaptare a altui model de motorase si macarale mai ales ca la Dacia geamu spate coboara doar pana la jumatate. Asteptam rasp poate a reusit careva sa puna si pe spate.


--------------------
Dacia Logan/1310 2005/2000 - SB 99 OOO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 13 Feb 2009, 22:24
Post #429


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




QUOTE(vis-a-vis @ 13 Feb 2009, 21:37)
Or merge si pe spate? 243.gif
*


s-a uitat Argon si a zis ca nu merg puse pe spate.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Feb 2009, 09:51
Post #430


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




lasa-l ca a vazut dar intreaba la misto ph34r.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wizkid
post 14 Feb 2009, 09:54
Post #431


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 1 February 09




eu vreau. id mess alex1985ro.ne auzim diseara k plec la focsani.da-mi un id de al tau


--------------------
Dacia 1300 1976/berlina - vn-01-fgd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 14 Feb 2009, 11:31
Post #432


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Argon, si ce dai tu din buton e tot impuls. Sunt sigur ca stiai asta. Impulsurile pot avea durate diferite si pauze de lungimi diferite. Deci, daca tin apasat 1 sec. pe buton, si apoi iau degetul si il las in pace, se cheama ca am dat un impuls cu durata de 1 sec.
Acel modul are rolul de a da un impuls egal cu durata de ridicare a geamului + 5% pentru a se asigura ca geamul e clar inchis. Asta la modulele care nu stiu ca monitorizeze curentul absorbit de motoras. Alea care monitorizeaza curentul stiu cand s-a inchis geamul prin simplu fapt ca motorasul consuma un anumit curent la actionarea lui (sa zicem 3A) si cand ajunge la capat e tinut fortat in loc (geamul nu mai are unde sa urce sau sa coboare ca atat e cursa lui pe usa), consumul creste (sa zicem la 5,5A chiar 6A), tendinta fiind de a lua curent mai mare ca sa invinga "hopul".
Montajul citeste cresterea de curent si, daca cresterea se mentine un timp deja stabilit, decupleaza alimentarea. E nevoie sa vada CAT timp se mentine cresterea curentului ca, daca cumva merge greu geamul si apar cresteri de curent de durata scurta, sa nu intrerupa la mijlocul cursei.
Asa functioneaza aceste module. Eu am gasit si ceva scheme pe net pentru modulul confort. Construirea unuia pica la 2/3 din pretul celui pe care l-ati gasit voi (51.02 RON).

vis-a-vis, treaba cu impulsul mai e in felul urmator: daca dai o comanda scurta, geamul se deschide atat cat ai comandat. Daca tii un pic mai mult apasat, atunci da, coboara pana la capat. Dar aici intervine un montaj/modul care stie sa tina impulsul dat de tine mai mult timp, pana ce geamul a coborat sau a urcat complet. Cu alte cuvinte, daca tii apasat mai mult de 1.5 sec., geamul pleaca fara a-l mai putea opri decat daca ii dai comanda pe sensul celalalt de deplasare, adica:
- daca geamul coboara singur, il opresti unde vrei tu daca dai scurt pe ridicare
- daca geamul se ridica singur, il opresti unde vrei tu daca dai scurt pe coborare.
Toate comenzile date din butoanele de comanda sunt IMPULSURI... mai scurte sau mai lungi. Modulul nu face decat sa mentina impulsul tau mai mult timp. El citeste CAT timp tii apasat butonul respectiv si executa comanda aferenta dupa cum i-ai dat impulsul: mai scurt sau mai lung de....sec.

This post has been edited by Siconi: 14 Feb 2009, 11:43


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wizkid
post 14 Feb 2009, 16:29
Post #433


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 1 February 09




am ajuns.ura...ia zi badboy_marius m-ai ai kitu? daca da da un id de mess ceva sa vb cum le iau biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 1976/berlina - vn-01-fgd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 14 Feb 2009, 17:21
Post #434


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(Siconi @ 14 Feb 2009, 11:31)
vis-a-vis, treaba cu impulsul mai e in felul urmator: daca dai o comanda scurta, geamul se deschide atat cat ai comandat. Daca tii un pic mai mult apasat, atunci da, coboara pana la capat. Dar aici intervine un montaj/modul care stie sa tina impulsul dat de tine mai mult timp, pana ce geamul a coborat sau a urcat complet. Cu alte cuvinte, daca tii apasat mai mult de 1.5 sec., geamul pleaca fara a-l mai putea opri decat daca ii dai comanda pe sensul celalalt de deplasare, adica:
- daca geamul coboara singur, il opresti unde vrei tu daca dai scurt pe ridicare
- daca geamul se ridica singur, il opresti unde vrei tu daca dai scurt pe coborare.
Toate comenzile date din butoanele de comanda sunt IMPULSURI... mai scurte sau mai lungi. Modulul nu face decat sa mentina impulsul tau mai mult timp. El citeste CAT timp tii apasat butonul respectiv si executa comanda aferenta dupa cum i-ai dat impulsul: mai scurt sau mai lung de....sec.
*

La Logan e invers de cum descrii tu aici si iau asta ca referinta.
Adicatelea,
    apesi scurt pe buton, se deschide pana jos,
    tii apasat mai mult pe buton, se opreste cand il eliberezi,
    cat timp isi face cursa, poti apasa scurt pe buton sa il opresti in care pozitiei vrei, ori in sus, ori in jos. Unde apesi face acelasi lucru.



QUOTE(wizkid @ 14 Feb 2009, 16:29)
ia zi badboy_marius m-ai ai kitu?
*

M-ai ai? M-ai pe mine, "m"?
popa.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_13055
post 14 Feb 2009, 19:41
Post #435


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.536
Joined: 12 March 07
From: Bucuresti




wacko.gif

Attached thumbnail(s)
Imag029.jpg ( Size: 407.48k ) Number of downloads: 871
Imag030.jpg ( Size: 416.94k ) Number of downloads: 949
Imag031.jpg ( Size: 407.43k ) Number of downloads: 903
Imag032.jpg ( Size: 404.83k ) Number of downloads: 915


--------------------
Dacia 1310 1988
Reno Clio 2002 B-21-AYG
VW Golf 2 1988 B-211-AYG
Reno Clio 2000 B-131-DNS
Audi A4 Avant B-315-PAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheGreatBabanu
post 14 Feb 2009, 19:48
Post #436


Membru autentic


Group: Members
Posts: 373
Joined: 12 January 09
From: BUCURESTI - Sector 3




ce vor sa fie astea? :-/


--------------------
Dacia Sport-Sold :( Opel Corsa B - Swing 1988/1994 - IF 23 TGB / B 23 TGB
It's not about speed, It's about technique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_13055
post 14 Feb 2009, 19:58
Post #437


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.536
Joined: 12 March 07
From: Bucuresti




macarale de dacie cu motorase pe ele. adica geamuri electrice facute de mine...


--------------------
Dacia 1310 1988
Reno Clio 2002 B-21-AYG
VW Golf 2 1988 B-211-AYG
Reno Clio 2000 B-131-DNS
Audi A4 Avant B-315-PAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 14 Feb 2009, 20:06
Post #438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




cu motor de stergator sau altfel?


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheGreatBabanu
post 14 Feb 2009, 20:21
Post #439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 373
Joined: 12 January 09
From: BUCURESTI - Sector 3




pai, detaliaza si tu ce si cum.


--------------------
Dacia Sport-Sold :( Opel Corsa B - Swing 1988/1994 - IF 23 TGB / B 23 TGB
It's not about speed, It's about technique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_13055
post 14 Feb 2009, 20:36
Post #440


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.536
Joined: 12 March 07
From: Bucuresti




cu motorase de geam elecric de diferite tipuri de masini. marcile nu le stiu ca eu le-am luat din remat. mi-am luat niste macarale sa fac experimente pe ele, sa nu le stric pe originalele. motorasele le-am sudat pe macaralele originale... dar la montare tr decupata tabla in locu unde vine motorasele. am si pe fata si pe spate.

This post has been edited by dj_13055: 14 Feb 2009, 20:37


--------------------
Dacia 1310 1988
Reno Clio 2002 B-21-AYG
VW Golf 2 1988 B-211-AYG
Reno Clio 2000 B-131-DNS
Audi A4 Avant B-315-PAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheGreatBabanu
post 14 Feb 2009, 22:32
Post #441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 373
Joined: 12 January 09
From: BUCURESTI - Sector 3




si de unde esti de loc?
adica, unde stai? biggrin.gif

This post has been edited by TheGreatBabanu: 14 Feb 2009, 22:32


--------------------
Dacia Sport-Sold :( Opel Corsa B - Swing 1988/1994 - IF 23 TGB / B 23 TGB
It's not about speed, It's about technique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 14 Feb 2009, 23:00
Post #442


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




wizkid, am bagat id...


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_13055
post 14 Feb 2009, 23:01
Post #443


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.536
Joined: 12 March 07
From: Bucuresti




nu stiu ce conteaza. bucuresti


--------------------
Dacia 1310 1988
Reno Clio 2002 B-21-AYG
VW Golf 2 1988 B-211-AYG
Reno Clio 2000 B-131-DNS
Audi A4 Avant B-315-PAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 14 Feb 2009, 23:03
Post #444


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




vis-a-vis, eu si la Logan am vazut cum am descris mai sus. Probabil nu am retinut bine treaba de la Logan, insa stiu cert ca cele mai multe masini cu geamuri electrice functioneaza cum am descris. Probabil la unii producatori o fi o alta logica, deci nu te contrazic.
Ideea de baza ai inteles-o.

dj_13055, conteaza ca sa stie lumea si sa iti poata cere un sfat sau un ajutor. Doar nu ti-o fi fiind rusine ca esti bucurestean, nu?

This post has been edited by Siconi: 14 Feb 2009, 23:04


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_13055
post 14 Feb 2009, 23:10
Post #445


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.536
Joined: 12 March 07
From: Bucuresti




QUOTE(Siconi @ 15 Feb 2009, 00:03)
vis-a-vis, eu si la Logan am vazut cum am descris mai sus. Probabil nu am retinut bine treaba de la Logan, insa stiu cert ca cele mai multe masini cu geamuri electrice functioneaza cum am descris. Probabil la unii producatori o fi o alta logica, deci nu te contrazic.
Ideea de baza ai inteles-o.

dj_13055, conteaza ca sa stie lumea si sa iti poata cere un sfat sau un ajutor. Doar nu ti-o fi fiind rusine ca esti bucurestean, nu?
*



am la semnatura nr de imatriculare de la masinuta mea tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 1988
Reno Clio 2002 B-21-AYG
VW Golf 2 1988 B-211-AYG
Reno Clio 2000 B-131-DNS
Audi A4 Avant B-315-PAS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaby1989
post 14 Feb 2009, 23:25
Post #446


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 2 February 09




Salut Badboy_Marius ... ma intereseaza si pe mine un set de macarale .... mai aduci ... s-a schimbat pretul sau e acelasi ?


--------------------
Dacia Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 14 Feb 2009, 23:34
Post #447


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




e acelasi, 130 plus transport, daca te intereseaza si le vrei pe marti, PM cu adresa, nume, prenume, si nr de tel.

toate bune`


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheGreatBabanu
post 15 Feb 2009, 00:22
Post #448


Membru autentic


Group: Members
Posts: 373
Joined: 12 January 09
From: BUCURESTI - Sector 3




dj_13055
te-am intrebat ca vreau sa vad si eu cum ai facut .


--------------------
Dacia Sport-Sold :( Opel Corsa B - Swing 1988/1994 - IF 23 TGB / B 23 TGB
It's not about speed, It's about technique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D.J. B.K.LY
post 15 Feb 2009, 14:02
Post #449


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 29 March 08




Astazi am incercat sa pun si eu macaralele si am inceput cu portiera stanga. Am incercat o gramada de pozitii si nu am reusit sa ii dau de cap. De coborat mai coboara, dar de urcat nici vorba. Am incercat sa urc si sa cobor geamul du mana, fara macara sa vad daca nu cumva merge greu pe culisa, insa nu merge chiar asa greu. Am cam ramas fara idei...


--------------------
Dacia 1300 Dacia 1300 1979 - b-58-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheGreatBabanu
post 15 Feb 2009, 14:47
Post #450


Membru autentic


Group: Members
Posts: 373
Joined: 12 January 09
From: BUCURESTI - Sector 3




pai daca la manual "nu merge asa greu" inseamna ca la electric merge f greu.
vezi sa nu ai partea superioara a usii stramba. asa am avut si eu . eu am rezolvat-o dar am probleme cu centrarea macaralei.
anyway. important (cred eu) e sa iti merga usor pe manual ca dupa centrezi tu macaraua


--------------------
Dacia Sport-Sold :( Opel Corsa B - Swing 1988/1994 - IF 23 TGB / B 23 TGB
It's not about speed, It's about technique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









In acest topic discutati doar de MONTAJUL kiturilor de geamuri electrice.
Va rog sa raportati ORICE offtopic (mai ales anunturile de VANZARE).

Orice anunt de vanzare se pune la BURSA, nu aici!


--------------------
Go to the top of the page
36 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 12:19
Forum Renault