DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Face ca toti dracii, nu sta turata, Bujii Brisk, fise noi, platina noua

Sir_Alex
post 19 Feb 2005, 00:17
Post #1


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Iar am patit-o cu masina. Am mers ce am mers si la un moment dat s-a oprit (a scazut brusc turatia - a mers cam partait). Am schimbat imediat bujiile cu unele BRISK noi noute, a plecat cu chiu cu vai si in 10 minute le-a nenorocit. Le-am scos ude si afumate.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 19 Feb 2005, 00:19
Post #2


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Intrebari:
1. credeti ca bujiile sunt de vina
2. e normal sa faca asa cu un set nou de bujii si fise?


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 19 Feb 2005, 00:20
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




e clar ca nu e de la bujii. acolo e ceva cu aprinderea...ori iti fura scanteia pe la axul platinii, firul de legatura al platinii cu masa, fise, bobina/aprindere electronica....poate fi oricare dintre ele nasoale....si te prinzi de urechi pana o gasesti.

PS: - iar daca platina care sta fixa nu e dreapta si cealalta bate stramb pe ea ...iar nu merge calumea.
- capacul delcou, verifica-l bine sa nu fie crapat...nu trebuie sa aiba crapatura mare si sa nu mai mearga bine

This post has been edited by Devils: 19 Feb 2005, 00:25


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 19 Feb 2005, 00:27
Post #4


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Deci e posibil sa fie de la aprindere? Credeti ca are vreo legatura cu motorul?


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 19 Feb 2005, 00:35
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




Cand am spus aprindere nu m-am referit numai la aprinderea electronica pe care banui ca o ai (cutia aceea ca tine loc de bobina), ci la tot ansamblul: bobina inductie/aptindere electronica (parca m-as contrazice smile.gif) + platina + delcou + fise + bujii.
Apoi s-ar putea sa nu fie nici una dintre ele, sa le schimbi pe toate, tot sa nu mearga si sa constati cu stupoare ca nu ai reglat bine avansul si bujiile nu primesc scanteie la timp sau primesc prea repede. Atunci clar ca se afuma si ca nu iti merge.
QUOTE
Credeti ca are vreo legatura cu motorul?

Nu-mi dau seama ce vrei sa intrebi, dar motor fara aprindere nu prea vad wink.gif

This post has been edited by Devils: 19 Feb 2005, 00:38


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 19 Feb 2005, 10:58
Post #6


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Da, corect. Ai dreptate. Nu m-am exprimat eu corect. Dilema mea este daca intr-adevar este de la sistemul de aprindere (nu stiu daca am aprindere electronica sau nu - masina nu e luata de noua si nici nu ma prea pricep) sau daca nu cumva e ceva paradit la setul motor.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 19 Feb 2005, 11:00
Post #7


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Daca ai aprindere electronica, trebuie sa ai o cutiuta rsie sau neagra legata la bobina.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 19 Feb 2005, 11:03
Post #8


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Nu am aprindere electronica deci sad.gif


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz83
post 19 Feb 2005, 13:44
Post #9


ing.


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05
From: Iasi




La prima vedere cam asta ar fi verdictul APRINDEREA,chestia e: toate bujiile ti se umezesc?


--------------------
Renault Twingo 1.2 8v 2001 - IS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 19 Feb 2005, 13:47
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




verifica filtru de aer. masina mea desi avea aprinderea pusa la punct si motoru e bun ulei tot ce trebuie schimbat la 6000 etc. avea filtru de aer extraordinar de murdar si probabil obturat.

astfel amestecu se facea prost si mergea jalnic consuma enorm sad.gif nici un mecanic nu se uitase la el.

e o posibila cauza si la tine


--------------------
Toyota Yaris TS - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 19 Feb 2005, 16:53
Post #11


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(ionutz83 @ 19 Feb 2005, 13:44)
La prima vedere cam asta ar fi verdictul APRINDEREA,chestia e: toate bujiile ti se umezesc?
*



Nu se umezesc decat 2. Se afuma ca dracu toate.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz83
post 19 Feb 2005, 17:24
Post #12


ing.


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05
From: Iasi




Pai ca sa vezi daca e de la aprindere scoate toate bujiile.Si le iei pe rand le pui fisa si dai la automat sa vezi daca dau scanteie.E buna metoda.


--------------------
Renault Twingo 1.2 8v 2001 - IS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz83
post 19 Feb 2005, 17:26
Post #13


ing.


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05
From: Iasi




Da tre sa le tii aproape de ceva metalic ca sa dea scanteia, ca altfel nu o vezi.De exemplu de suportu de la alternator,sau orice altceva metalic de pe acolo


--------------------
Renault Twingo 1.2 8v 2001 - IS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz83
post 19 Feb 2005, 17:29
Post #14


ing.


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05
From: Iasi




Daca bujiile dau scanteie atunci ar putea fi amestecu cum zicea steph, sa nu fie destul aer,e bogat tare si nu se aprinde.Ai de munca un pic
biggrin.gif


--------------------
Renault Twingo 1.2 8v 2001 - IS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 19 Feb 2005, 22:43
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




Verifica matale cuiul poato, e posibil sa curga benzina in nestire in cilindri.


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 20 Feb 2005, 13:27
Post #16


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




AC...il verific, dar dupa cum am spus nu sunt prea priceput. Ce e cuiul ala, unde il gasesc? blink.gif


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 20 Feb 2005, 13:36
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(Sir_Alex @ 20 Feb 2005, 13:27)
AC...il verific, dar dupa cum am spus nu sunt prea priceput. Ce e cuiul ala, unde il gasesc?  blink.gif
*


In capacul carburatorului, se vede dupa ce-l desfaci. De el este "agatat" plutitorul.
Dar mai simplu este fara sa demontezi carbul: scoti tubul de cauciuc care face legatura carburator filtru de aer astfel incat sa poti vedea in difuzorul carbului. In timp ce merge motorul la relanti, rogi p ecineva sa-l opreasca in timp ce tu te uiti acolo. Daca imediat dupa oprirea motorului observi ca se umezeste puternic clapeta de acceleratie, inseamna ca nu mai etanseaza cuiul poanto. Intrebare: de ce nu rogi pe cineva care se mai pricepe sa te ajute cu problema asta?


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 20 Feb 2005, 13:52
Post #18


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Nu cunosc pe nimeni care sa se priceapa. Am fost la mecanici de toate facturile, trag de cablurile alea, mi-au reglat carburatorul "cica" de imi consuma 20 cred (glumesc), porneste motorul, merg ce merg (si cam la 3 km se duce dracu - incepe sa tremure, da rateuri si se opreste). Credeam ca sunt eu imbecil si o innec. A mers cu masina si taica-miu care are 20 de ani de condus si nu o inneaca pe a lui si patit la fel.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 20 Feb 2005, 16:58
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(Sir_Alex @ 20 Feb 2005, 15:52)
Nu cunosc pe nimeni care sa se priceapa. Am fost la mecanici de toate facturile, trag de cablurile alea, mi-au reglat carburatorul "cica" de imi consuma 20 cred (glumesc), porneste motorul, merg ce merg (si cam la 3 km se duce dracu - incepe sa tremure, da rateuri si se opreste). Credeam ca sunt eu imbecil si o innec. A mers cu masina si taica-miu care are 20 de ani de condus si nu o inneaca pe a lui si patit la fel.
*



Salut ,

Incearca sa dai jos carbul si sa-l speli bine cu decarbusol .Sa scoti inainte tot ce e din plastic si cauciuc de pe el sa nu se topeasca. Asa ma patit si eu . Azi mergea , maine nu . Tot veneu si o reglau .Era prea murdar . De atunci nu am avut probleme decat cu bujiile .Acum cred ca am ceva cu jigloarele sau pompa de sprit (ramane fara benzina sau nu ramane cu suficienta).Nu este prea grav dar ma enerveaza cand pornesc pe benzina.Merg de regula pe GPL.Stiu ca dificil dar cu ocazi asta verifici daca nu are probleme carbul (jigloare , plutitor garnituri).Cu siguranta elimini o problema importanta . Eventual si pompa de sprit trebuie verificata . De geaba umbli si reglezi aprinderea si relantiul daca ai probleme cu murdaria .

Bafta .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valisupernova
post 20 Feb 2005, 17:34
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 20 October 04




Nu te mai chinui atat...e cuiul poantou toata ziua.


--------------------
dacia supernova - B 24 MWO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 20 Feb 2005, 21:33
Post #21


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Deci: e cineva in Bucuresti care sa ma ajute cu cuiul ala? Il cinstesc, platesc...


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 20 Feb 2005, 21:37
Post #22


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Si inca ceva. Sa zicem ca ar fi cuiul asta de vina. E normal sa ancraseze bujiile in halul ala dupa doar un drum?


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 20 Feb 2005, 22:52
Post #23


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Alex draga...
La cate probleme ai, nu mai deschide njpee mii de topicuri...daca nu gasesti aici raspunsul ( si ma indoiesc, trebuie sa ai rabdare sa mai si cetesti), suna la Dacia Asistenta, sau du-te la un Service DACIA.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 20 Feb 2005, 22:56
Post #24


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Ok....nu asta era insa problema. Ideea e ca de mecanici m-am cam saturat. Ma tot duc la ei si nimic. Nici o solutie calumea. Incerc sa vad care e problema asta. Am patit-o brusc si de atunci nu mai reusesc sa folosesc masina in parametri normali, cateodata mai deloc.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 20 Feb 2005, 22:58
Post #25


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Daca deranjeaza topicurile nu ma oftic daca sunt sterse. Ma gandeam ca forumul este pentru discutii. unsure.gif


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 21 Feb 2005, 08:42
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(Sir_Alex @ 21 Feb 2005, 00:58)
Daca deranjeaza topicurile nu ma oftic daca sunt sterse. Ma gandeam ca forumul este pentru discutii.  unsure.gif
*



Salut ,

Incearca sa cumperi ansamblu cui pontou (asta inacazul in care exista).Intreaba in targ in Vitan sau la magazine . Nu cred ca e dificil sa-l schimbi. Ai spalat carbul ?

Bafta.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 24 Feb 2005, 10:54
Post #27


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Am schimbat cuiul, am curatat carbul. Merge mai bine. Acum insa daca trag tare de acceleratie sau o apas repede sau trag socul la maxim cand pornesc tinde sa o innece.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th September 2024 - 10:47
Forum Renault