cum trebuie sa arate un bord iluminat(original), topic inspirat din sectiunea SN
cum trebuie sa arate un bord iluminat(original), topic inspirat din sectiunea SN
SSilent |
15 Oct 2008, 00:26
Post
#1
|
||
Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere |
|
||
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|||
craciun.mihai |
15 Oct 2008, 19:41
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 6 October 08 From: Navodari City |
Pe mine ma intereseaza sa ilumineze .
Stie cineva cum se demonteaza bordul de CN (parca d-ala am:P) ? |
--------------------
Dacia
1310
1998 Q: Ce masina ai ?
A: Hammer. Q: Pe bune ai Hammer ? A: Eh.. am Dacie, dar tot atat consuma. |
|
Ford_V6 |
15 Oct 2008, 21:43
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 |
Verde si din 3 locuri
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
adrianne |
16 Oct 2008, 04:39
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti |
QUOTE(craciun.mihai @ 15 Oct 2008, 19:41) Pe mine ma intereseaza sa ilumineze . Stie cineva cum se demonteaza bordul de CN (parca d-ala am:P) ? Salut, demontarea bordului pentru a da afara ceasurile presupune demontarea preliminara a grilei mari ce porneste de la scrumiera si bricheta, merge pe la cele 6 butoane si falsuri si se termina la ceasuri. Trebuie muuuulta rabdare. |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
baranga |
16 Oct 2008, 10:48
Post
#5
|
...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA |
QUOTE(adrianne @ 16 Oct 2008, 04:39) Salut, demontarea bordului pentru a da afara ceasurile presupune demontarea preliminara a grilei mari ce porneste de la scrumiera si bricheta, merge pe la cele 6 butoane si falsuri si se termina la ceasuri. Trebuie muuuulta rabdare. ba te contrazic;ca sa nu mai muncesti atat de mult si practic degeaba;slabesti bordul din cele 3 suruburi de pe stalp(10 la cheie);scoti tubul acela de plastic ce da aer de afara prin aeratarul lateral din stanga,inclusiv aeratorul;slabesti polita aceea ce tine tabloul de sigurante;bagi mana pe la tabloul de sigurante si scoti mufele din ceasurile de bord,inclusiv cablul de kilometraj;scoti clema din stanga ce fixeaza ceasul de bord;acum ridici de bord in sus cu o mana si cu alta scoti ceasurile de bord prin dreptul pedalei de ambreiaj;pare complicat dar nu este;m-am chinuit si eu prima oara cand le-am dat jos dar acu in 5 minute le si dau jos le si pun; o mica smecherie ce va poate fi utila:in loc de clemele ce fixeaza bordul puteti folosi arici din plastic;dati cate o gaurica in marginea din plastic a ceasurilor de bord(acolo unde vine clema) si pe stanga si pe dreapta;apoi mai dati o gaurica exact pe marginea unde vine prins aeratorul lateral din stanga si o alta gaurica o dati langa butonul de la aeroterma;desfaceti acel capac;dati gaurica si astfel puteti prinde ceasurile de bord cu arici de plastic;e chinuiala dar merita pentru ca o sa injurati de toti sfintii cand o fi sa nimeriti clema din dreapta;eu asa am facut la mine si nici o problema;ceasurile stau fix;nu joaca |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th May 2024 - 03:27 |