Un motociclist, ...dezamagit
![]() ![]() ![]() |
Un motociclist, ...dezamagit
argon |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
Flamingo |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Argon... Iti dau o "problema" cu 2 variante de raspuns.
Te deplasezi cu o motocicleta / scuter pe un drum public. Din dreapta apare o masina care iti "taie" fata, pentru ca fie vorba intre noi, nu da doi bani pe tine. Pe jos ai pete de ulei si se presupune (atentie) ca ochii tai de soim le-au vazut deja. Ce faci in aceasta situatie ? 1. Franez... existand riscul sa derapez. 2. Nu franez ci intru in plin in masina pentru ca oricum as fi cazut... pe jos fiind pete de ulei. Astept raspuns. Multumesc. This post has been edited by Flamingo: 15 Oct 2008, 12:11 |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#153
|
![]() - Group: Members Posts: 22.754 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 15 Oct 2008, 12:35) Un exemplu de alt necunoscator care-si baga coada unde nu-i fierbe oala. Ai macar idee cat de greu se conduce un motor cu atas? Sau cat de greu vireaza? Ala e mai nesigur decat o motocicleta solo Serios? Eu am mers cu motocicleta cu atas si nu mi s-a parut asa cum zici tu. Nu trage dreapta (daca stii la ce senzatie ma refer...).QUOTE(argon @ 15 Oct 2008, 12:56) Apropos de asta, eu ma dadeam cu 'minimobra' cand Einstein trecea de la rotobil la tricicleta Conteaza cand am mers si eu cu motocicleta? Daca zic sfarsitul anilor '80 se pune?![]() This post has been edited by IRONICK: 15 Oct 2008, 12:17 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#154
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.688 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
ironik, mersul pe 2 roti e intuitiv oarecum. Mersul cu atas e mult mai greu, trebuie sa intelegi ca nu vireaza la fel la stanga respectiv la dreapta , trebuie sa stii cand sa dai gaz si cand frana.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#155
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Flamingo @ 15 Oct 2008, 13:10) Argon... Iti dau o "problema" cu 2 variante de raspuns. Te deplasezi cu o motocicleta / scuter pe un drum public. Din dreapta apare o masina care iti "taie" fata, pentru ca fie vorba intre noi, nu da doi bani pe tine. Pe jos ai pete de ulei si se presupune (atentie) ca ochii tai de soim le-au vazut deja. Ce faci in aceasta situatie ? 1. Franez... existand riscul sa derapez. 2. Nu franez ci intru in plin in masina pentru ca oricum as fi cazut... pe jos fiind pete de ulei. Astept raspuns. Multumesc. frana de motor, ca se presupune ca nu ai viteza, eu, automobilist fiind, si aflandu-ma in masina, cand ma apropii de strazi de genul ala am luat piciorul de pe acceleratie, pentru ca nu se stie niciodata cine 'uita' sa acorde prioritate..motociclistii trebuie sa fie si mai atenti la acest aspect, macar datorita faptului ca sunt mai greu de vazut. Un sofer bun, si includem aici si categoria A, trebuie sa anticipeze greselile celorlalti participanti la trafic, un sofer amator(la propriu) ii baga tare, ca doar e pe drum cu prioritate. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#156
|
![]() - Group: Members Posts: 22.754 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 15 Oct 2008, 13:14) Mersul cu atas e mult mai greu la fel ca si mersul cu "propulsie". Toata lumea se plange, dar de fapt daca intelegi ce se intampla acolo, este usor.This post has been edited by IRONICK: 15 Oct 2008, 12:19 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
@Argon...
Ca sa stii si tu si altii de pe aici (mai putin Ironick) franatul pe doua roti nu este la fel ca franatul pe patru roti... asta unu la mana si doi la mana, masina ti-a iesit brusc in fata, deci te afli intr-o situatie limita... Nu stiu de ce o tot dai cu frana de motor. ![]() In alta ordine de idei... Se uita cineva duminica pe TVR 2 la emisiunea Motomagia care se difuzeaza la orele 11:00 si apoi la Autocritica, emisiune care incepe la orele 11:30 ? Si v-as ruga sa nu-mi spuneti ca "Motomagia" prea putin va intereseaza si ca stiti destule despre masini cat sa nu va uitati la "Autocritica". Un pic de "educatie" rutiera, sfaturi, ponturi despre auto-moto nu cred ca strica nimanui. Se pare ca unii chiar au nevoie de asa ceva.... iar altii de transfuzie cu bun simt. This post has been edited by Flamingo: 15 Oct 2008, 12:26 |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
bocxoa |
![]()
Post
#158
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 13 October 08 ![]() |
iti spun eu ce faci intr-o astfel de situatie, te ridici in scarita si in momentul impactului speri sa zbori peste masina, frana de motor la un motoras de 250-500 cm e aproape inexistenta, iar de franat nu-ti vine sa nu derapezi si sa dai cu lateralul in masina si sa-ti faca praf piciorul.
|
--------------------
capra transalp
opel
conserva opel
- mmxxxxxx
|
|
hash |
![]()
Post
#159
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Pai secretul e sa conduci in asa fel incat sa NU te pui niciodata intr-o situatie limita.. altfel te numesti sofer prost.
Mai postez odata clipul ala?! Think when you drive! Joci sah, cu viata ta, de fiecare data cand intri pe drum, ca esti cu TIR-ul sau cu bicicleta. Depinde cu ce probabilitate de castig incepi jocul. |
--------------------
-
-
-
|
|
RainHawk |
![]()
Post
#160
|
![]() Dus cu pluta. Group: Members Posts: 349 Joined: 4 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bocxoa @ 15 Oct 2008, 12:30) iti spun eu ce faci intr-o astfel de situatie, te ridici in scarita si in momentul impactului speri sa zbori peste masina, frana de motor la un motoras de 250-500 cm e aproape inexistenta, iar de franat nu-ti vine sa nu derapezi si sa dai cu lateralul in masina si sa-ti faca praf piciorul. Stii ce faci cand tirul sau vreu dobitoc cu masina iti taie fata? Pui mainele pe volan si te impingi in scaun gandindu-te ce bun e ABS-ul si Airbagul. Oare fac fata? Sau ce mai aveai de spus prietenilor sau familiei. Sau sotia cum se va descurca dupa? Sau... ce ar fi fost daca... |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI
2004 Confort
- B-xx-XXX "I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
|
|
argon |
![]()
Post
#161
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bocxoa |
![]()
Post
#162
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 13 October 08 ![]() |
mai hasu cum poti conduce preventiv cand din partea stanga pe trecerea de pietoni nu vine pietonul catre tine ci o blonda intr-un suv care a parcat pe trotuar, cu motocicleta ii acorzi prioritate ca altfel te omoara (asta daca poti frana la timp) dar cu masina daca ai sange in tine dai in ea.
asta am patit eu luni, am vazut masina, m-am oprit si eu si masina din spatele meu in mijlocul intersectiei si ne uitam amandoi la ea si ne miram de faptul ca nu se asigura, doar un claxon lung a trezit-o la realitate, in astfel de momente imi doresc sa am si eu toba zgomotoasa omologata de rar |
--------------------
capra transalp
opel
conserva opel
- mmxxxxxx
|
|
RainHawk |
![]()
Post
#163
|
![]() Dus cu pluta. Group: Members Posts: 349 Joined: 4 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai ca ati spus-o de m-ati spart. Si daca e camionul in loc de SUV si eu cu masina in loc de motocicleta? Nu e acelasi lucru? Ca astea se intampla frecvent. Aia cu TIR-ul se baga ca stiu ca nu ai tupeu sa intri in ei. Oare nu e acelasi lucru?
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI
2004 Confort
- B-xx-XXX "I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bocxoa @ 15 Oct 2008, 12:30) iti spun eu ce faci intr-o astfel de situatie, te ridici in scarita si in momentul impactului speri sa zbori peste masina, frana de motor la un motoras de 250-500 cm e aproape inexistenta, iar de franat nu-ti vine sa nu derapezi si sa dai cu lateralul in masina si sa-ti faca praf piciorul. Multumesc Boxcoa, sa stii ca ai dreptate. Se pare ca esti cam singurul care a inteles exact ce-am vrut sa spun.... adica mare lucru nu prea ai ce sa faci in astfel de situatii... Eh.... si uite ca invat chestii noi legate de motociclism si de pe forumuri auto nu numai de pe www.motociclism.ro ! Respectele mele colega ! Heheee... ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
klaus |
![]()
Post
#165
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 15 Oct 2008, 12:35) klaus, ai putea sa renunti la a combate omul si a incerca sa combati ideea? Ca nu te credeam in stare de a te purta asa. Sa avem pardon, eu nu am atacat omul, nu i-am zis ca e tampit sau altele. Am avut insa obraznicia sa-i spun ca-i fariseu. Deci daca motociclistul recomanda soferilor sa mearga cu RATB-ul treaba e super ok, dar daca un sofer recomanda unui motociclist sa mearga cu RATB-ul ca e mai sigur pentru el face atac la persoana? Super tare, imi place cum ganditi. Incurcati repetarea mea obsesiva a intrebarii de ce motociclistii sa nu mearga cu ratb-ul, care a distrus topicurile si a enervat pe multa lume (prin repetabilitate) cu atacuri la persoana. As observa ca in ciuda obsesivei mele intrebari, motociclistul nu a raspuns la ea. Iar pentru mine un om care considera ca numai altii trebuie sa faca o treaba mai naspa (sa mearga cu RATB-ul in speta, cand e mai comod cu masina personala) dar el nu e un IPOCRIT. Atitudinea mea este fata de IPOCRIZIE |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Offf, s-au cam incurcat topicurile
![]() ![]() Si aprpo de Motociclist, din cate am observat a spus aseara sau azi dimineata ca nu mai posteaza pe forum. ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
RainHawk |
![]()
Post
#167
|
![]() Dus cu pluta. Group: Members Posts: 349 Joined: 4 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Da s-au incurcat putin topicurile dar o spun si aici.
![]() Daca noi nu vrem sa mergem cu RATB-ul, indiferent ca suntem motociclisti sau soferi macar sa le facilitam traficul. Ca oamenii aia ne fac noua mai mult bine decat rau. Eu recunosc, sunt un nesimtit comod caruia i se pare ca RATB-ul face mult, e aglomerat, etc, etc. Dar oare nu contribui si eu la asta atunci cand imi conduc masina? Dar cateodata merg cu metroul. Macar mai e o speranta in mine. ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI
2004 Confort
- B-xx-XXX "I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#168
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(kaspersky @ 15 Oct 2008, 13:16) Deja incep sa-mi fac probleme pt. biciclisti ca astia de obicei merg mai repede de 10 km/h si suprafata de rulare fiind mai mica sa vezi derapaje, drifturi la astia pe petele de ulei. ![]() Mergi te rog in Parcul Tineretului sau ma rog, undeva in Timisoara unde se strang bikerii (biciclistii) si stai cu ei vreo 2-3 ore. Ma rog, ii privesti doar... si numara te rog cazaturile. Normal ca si ei cad din diferite motive si iar normal ca si ei injura petele de ulei, pietris, nisip, noroi etc... Si daca tot am ajuns la noroi... Stiti cate accidente s-au intamplat din cauza basculantelor care ies de pe santieri si care imprastie pe carosabil noroiul "stocat" in cauciucuri ? Povestea cu pata a fost asa, una generica... |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
klaus |
![]()
Post
#170
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Accidente cu masini sau cu motorete?
Nu de alta, de curiozitate, daca o fi mai sigur cu masina/autobuzul sau cu motoreta... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Ordinea sigurantei dupa mine ar fi RATB-ul, apoi masina si abia apoi motocicleta... iar ref. la accidentele produse din cauza mizeriei de pe carosabil... clar ca la mobre / scutere ma refeream.
![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
hash |
![]()
Post
#172
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
QUOTE(bocxoa @ 15 Oct 2008, 13:40) mai hasu cum poti conduce preventiv cand din partea stanga pe trecerea de pietoni nu vine pietonul catre tine ci o blonda intr-un suv care a parcat pe trotuar, cu motocicleta ii acorzi prioritate ca altfel te omoara (asta daca poti frana la timp) dar cu masina daca ai sange in tine dai in ea. asta am patit eu luni, am vazut masina, m-am oprit si eu si masina din spatele meu in mijlocul intersectiei si ne uitam amandoi la ea si ne miram de faptul ca nu se asigura, doar un claxon lung a trezit-o la realitate, in astfel de momente imi doresc sa am si eu toba zgomotoasa omologata de rar hai sa-ti dau o contraproblema, cu acelasi (intuibil) raspuns. ce faci daca treci prin preajma trecerii de pietoni si pe trecere nu vine, ci se arunca orbeste un copil? e pe trecere .. de data asta iese din discutie izbitul si saritul peste el, intrucat intra motorul fix in el. eu mi-am invatat lectia asta (the easy way). pentru reflectie. This post has been edited by hash: 15 Oct 2008, 13:47 |
--------------------
-
-
-
|
|
bj |
![]()
Post
#173
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 14 Oct 2008, 19:19) Eee, acu inteleg de fapt supararea. Pai normal, daca stai in drumul -taberei-militari-crangasi e normal sa fii suparat pe circulatie. Insa oricat de multa imaginatie as avea eu tot nu as putea sa vad autobuzele din acele cartiere goale, la nici o ora din zi si din noapte, d-apai la ore de varf cand sunt ca pe vremea lui ceasca, doar ca acu se inchid si usile, insa conservaria e tot la fel. Imi cer scuze dar printre ultimele dati cand m-am dat eu cu 41 chiar asa era: i.e. in apropierea sarbatorilor, eu in masina sa ajung de pe Turda la Plazza. Dupa ce au trecut trei tramvaie aproape goale si eu nu ma miscasem, am parcat masina pe dreapta si m-am suit in 41. Nu va mai spun ce artificii facusem in precedentele 45 de minute pentru a ajunge de la Buzesti pe Turda. In 10, maxim 15 min am fost in Plazza si mi-am recuperat masina cand am terminat treaba in Plazza si cand traficul era mult mai liber. |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
klaus |
![]()
Post
#174
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
in apropierea sarbatorilor lumea se duce la cumparaturi, si se duce cu masina ca nici pe motoreta nu incap cumparaturile de sarbatori. Si multi din aia care in mod normal se regaseau in tramvai erau acum in masini
Exemplele exceptionale generalizate sunt un alt tip de manipulare. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#175
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Gresala e ca majoritatea confunda motociclistii cu scuteristii, unde marea majoritate a scuteristilor=cocalari de 14-20 de ani.
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#176
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(kaspersky @ 15 Oct 2008, 14:16) Deja incep sa-mi fac probleme pt. biciclisti ca astia de obicei merg mai repede de 10 km/h si suprafata de rulare fiind mai mica sa vezi derapaje, drifturi la astia pe petele de ulei. Poate ti se pare ciudat, dar cu cat cauciucul e mai ingust, aderenta este mai buna ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
klaus |
![]()
Post
#177
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai si atunci de ce isi ia lumea motociclete cu roti late?
![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#178
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
De... basini.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
hm...esti sigur????
o suprafata de contact mai mare...frecare mai mare..aderenta mai mare...... poate pe ud cu slick sa fie cum zici tu.... ca nu ai canale care sa scoata apa dintre pneu si strada..... dar in rest........ This post has been edited by b76bgaarh: 15 Oct 2008, 19:46 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
klaus |
![]()
Post
#180
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Aderenta o fi mai mare, dar forta de frecare....
Forta de aderenta e diferita de forta de frecare. Forta de aderenta depinde si de suprafata, aia de frecare nu prea. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 18:05 |