DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noua Mazda 3

Modus
post 10 Oct 2008, 00:39
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




padre, nu te raporta doar la putere. Mazda 3 MPS e mai puternica decat Megane R26, dar degeaba, R26 o bate la manevrabilitate, stabilitate, la felul in care e distribuita puterea motorului.
Intre Mazda 2 si Clio 3, am impresia ca nu Mazda 2 e castigatoarea.
Megane 3 ramane de vazut daca va fi net inferior Mazdei 3.
Laguna GT are doar 205 cai, insa are alte atuuri.
Koleos in offroad nu stiu daca e sub o Mazda CX9.
Laguna Coupe nu stiu daca e in concurenta cu vreo Mazda, dar e un model unanim apreciat.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 10 Oct 2008, 00:50
Post #62


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




"nici nu se compara", "net inferior", etc etc: NU, Mazda e un pic in fata Renault.
La capitolele mentionate in ghilimele se incadreaza Mercedes, BMW, d-astea.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 10 Oct 2008, 01:50
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Uite ce zic specialistii de la Auto Motor und Sport... Ca Laguna a iesit in teste pe locul 6, iar Mazda pe 7...

Laguna 3 are 395 puncte, iar Mazda 6 368... Deci o diferenta nu de 2-3 puncte, ci de 27...

http://www.auto-motor-und-sport.de/tests/v...testwertung.hbs

Poate veniti si voi cu un test din care reiese ca Mazda e mai presus decat Laguna... Ca asa pe vorbe sunt oameni care spun ca vechea Dacia 1300 e mai buna decat Loganul... icon_mrgreen.gif

This post has been edited by andu911: 10 Oct 2008, 02:14


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 10 Oct 2008, 07:42
Post #64


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Eu nu inteleg cum se hazardeaza unii in a da verdicte din astea asa de categorice de genul "marca x este peste y la toate capitolele", "modelul x este net inferior lui y" etc. Probabil se cramponeaza in niste ochelari de cal care filtreaza doar elementele bune de la marca mai buna si se limiteaza la a face totalul luandu-le in considerare doar pe acelea.

Parerea mea este ca diferentele intre masini sunt mult mai mici decat le place unora pe aici sa puncteze. De exemplu in clasa compacta avem segmentul non-prenium, cu Golf, Focus, Astra, Megane, Bravo, 307 etc ... masini care sunt perfect comparabile. Unele exceleaza la un capitol, altele la alt capitol.

Apoi mai avem si segmentul prenium, cu A3, Seria 1 sau Alfa 147 dar care chiar daca se afla putin mai sus tot pot fi comparate bine mersi cu cele din clasa non prenium. Doar ca au o bruma de materiale mai bune si o imagine pe care dai in plus cateva mii de euro, nu inseamna ca ai luat o masina net superioara celorlalte. Bine, cine doreste e liber sa se minta cu asa ceva. In realitate diferentele nu sunt asa de colosale.

Eu imi permit sa consider ca si intre clase de exemplu, nu sunt diferente extraordinar de mari. De altfel, suficient de mici cat sa cred ca nici macar intre doua modele apropiate nu poti sa spui ca unul e net inferior. Sau superior. De exemplu Clio fata de Megane. Sau Invers. Sau Megane fata de Laguna. Sau invers.

Cu atat mai mult cat exista momente diferite de aparitie in timp a generatiilor si modelul din clasa inferioara ajunge sa fie mai nou, mai dotat, cu inovatii tehnologice.

Iar in final ajungem la cel mai important factor in aprecierea unei masini, subiectivisimul. Asta se traduce prin faptul ca daca tie iti place o masina nu trebuie sa generalizezi cu un obiectivism parca tipic romanesc ca masina aia e cea mai buna. Lucrurile sunt mult mai apropiate in piata decat credeti. Pe cat de diversificate sunt masinile pe atat de variate sunt si nevoile si cerintele oamenilor.

Si daca intre modele echivalente e greu sa dai un verdict categoric, atunci intre marci in intregul lor este si mai greu sa pui un semn de egalitate, mai mare sau mai mic. Iar daca o faci, doar dai dovada de superficialitate. In primul rand pentru ca nu poti face o analiza obiectiva pentru a ajunge la o asemenea concluzie si in al doilea rand, daca marca aia chiar este asa de buna ar trebui sa o spulbere pe cealalta la vanzari. Si daca in plus mai vii si cu glume de autobaza de genul "pai ce, x e masina?" sau aluzii pe aceeasi tema te descalifici singur si te pui in categoria "trol" de meserie.

Nu ma incanta cu nimic daca Mazda 6 e de doua ori mai buna ca Laguna dar de trei ori mai scumpa. M-ar incanta insa daca ar fi de doua ori mai buna si de doar 1,9 ori mai scumpa. Sau poate de 1,5 ori. Dar nu se intampla asta. In realitate in majoritatea cazurilor, pornindu-se de la cel mai ieftin model din gama, calitatea modelelor devine inelastica in functie de pret. Adica acesta creste, dar calitatea nu o face in acelasi ritm, ci intr-unul mai mic.

This post has been edited by ssilviu: 10 Oct 2008, 07:44


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 10 Oct 2008, 07:58
Post #65


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




aplauze.gif foarte bine punctat.


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 10 Oct 2008, 07:58
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(ssilviu @ 10 Oct 2008, 07:42)
Apoi mai avem si segmentul prenium, cu A3, Seria 1 sau Alfa 147
*



Acuma nu stiu cat de premium este Alfa 147. E criticata pentru anumite plastice si imbinari. Iar o masina care se comporta atat de slab la testele de siguranta, poate fi considerata premium? Nu stiu daca e asa, intreb.

Parerea mea e ca Alfei i s-a creat o imagine premium, fara ca asta sa aiba acoperire in realitate.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 10 Oct 2008, 08:26
Post #67


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Eu as mai puncta ceva: putem vorbi de obiectivitate atunci cand emitem pareri despre masini? Nu cumva marea majoritate a aprecierilor trec printr-un filtru subiectiv?
Exemplu: calitatea materialelor este mai buna la masina X, senzatiile sunt mai tari in masina X, scaunele sunt mai confortabile in masina Y, si asa mai departe.
Toate aceste aprecieri sunt influentate de perceptia personala a uneor senzatii. Singurele comparatii obiective se pot face intre date tehnice de genul lungime, ampatament, putere, cuplu, etc. Chiar si aici, insa, apare dracusorul subiectiv: masina X este prea mare, masina Y este mai rapida deci este mai buna, etc. Sper ca ati prins ideea.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 10 Oct 2008, 08:38
Post #68


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Modus @ 10 Oct 2008, 08:58)
Acuma nu stiu cat de premium este Alfa 147. E criticata pentru anumite plastice si imbinari. Iar o masina care se comporta atat de slab la testele de siguranta, poate fi considerata premium? Nu stiu daca e asa, intreb.

Parerea mea e ca Alfei i s-a creat o imagine premium, fara ca asta sa aiba acoperire in realitate.
*




Pai incadrarea in segmentul premium se face dupa perceptii personale? Nu se comporta bine in teste deci nu e premium? Asta inseamna premium, performante mai bune decat restul? Sau premium este o incadrare facuta de producator, tine mai mult de imagine si potentialii cumparatori carora li se adreseaza?
Normal ca Alfei i s-a creat o "imagine premium", pentru ca asta e premium - imaginea.
Poti spune ca un A3 e tehnic superior unui Golf?


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 10 Oct 2008, 09:09
Post #69


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Va rog continuati asa ca sa putem lua toti o pauza "bine meritata" de 2 saptamani. Succes,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 10 Oct 2008, 09:51
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(b76bgaarh @ 9 Oct 2008, 14:02)
service de kakao.....etc...etc....
*

QUOTE(b76bgaarh @ 9 Oct 2008, 15:31)
pai vio.....sunt f putine serviceuri in bucuresti.... pt mazda....
*

Eu as zice ca numarul de service-uri e raportat la numarul de Mazda de pe sosele. La Mazda pot sa-mi fac o programare la revizie de azi pe maine. Ultima data cand am verificat la reno ma chemau peste o saptamana cel putin.
QUOTE(Modus @ 10 Oct 2008, 01:39)
Mazda 3 MPS e mai puternica decat Megane R26, dar degeaba, R26 o bate la manevrabilitate, stabilitate, la felul in care e distribuita puterea motorului.

Koleos in offroad nu stiu daca e sub o Mazda CX9.
*

Ai vreun comparativ direct in care sa apara un 3MPS si un R26?

ps: pentru mine Laguna 3 e sub Mazda 6 pentru simplul fapt ca in masina din showroom duhnea a plastic de mi s-a facut rau si am iesit afara la aer. Nici macar in prima zi de Logan n-am mai simtit asa miros.


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 10 Oct 2008, 10:27
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08






--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 10 Oct 2008, 11:24
Post #72


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.258
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Io inteleg ca MPS-ul e mai bun decit R!


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe 2004 / 2019/2008 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 10 Oct 2008, 13:00
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Din pozele vazute de mine, Mazda asta 3 e copia la scara mai mica a Mazdei 6. Cam greu cu originalitatea.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RainHawk
post 10 Oct 2008, 13:46
Post #74


Dus cu pluta.


Group: Members
Posts: 349
Joined: 4 July 05
From: Bucuresti




Bai nene, mai aveti putin si va bateti, care masina e mai tare decat cealalta. Daca toti am gandi la fel unde am ajunge? Am fi ca in reclama aia la uleiul OMV parca.

Asta e modelul si cu asta basta. Fiecare om are parerea lui, opiniile lui si si-a cumparat masina cea mai buna pe care si-a permis-o la momentul respectiv.

Daca unul o sa isi ia Megane (care mie personal mi se pare o tentativa de masina) nu rad de el ca eu am Mazda 3 sau Gallardo sau draci baltati. Asta i-a placut omului, asta a vrut si a putut, la revedere si-un praz verde.

Dintr-o stire am facut poligon de comparatie pentru masina X si renault.

Maine poimaine o sa apara alt model si tot asa. Puii mei parca suntem la gradinita, a mea e mai mare si mai tare.


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI 2004 Confort - B-xx-XXX
"I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogy_10
post 10 Oct 2008, 22:07
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 901
Joined: 17 December 06
From: Timisoara




parerea mea e ca dpdvad al designului noile mazda sunt peste tot ce face reno....cand am luat clio mi sa parut cel mai tare de pe piata, insa daca atunci era mazda 2 nu cred ca as mai fi luat clio, defapt nu cred ca o sa mai iau vre-o data un reno, pt ca dupa 1 an de exploatare am vazut ca, clio 3 nu are nimic in plus fata de logan decat niste materiale mai bune la interior si o pozitie mai buna la volan si nu cred ca merita diferenta de 4500 de euro, in plus reault dezamageste rau de tot si prin calitatea masinilor, vopsea de tot kkt, si multe chestii enervante care tot apar....si in gama de motorizari exista o gaura neagra, adica sunt motoarele de 1.4, 1.6 care sunt acceptabile.....si mai vine cele super performante de pe rs......dar de la 1.6 la rs n-au niciun motor mai de doamne ajuta, ca cel de 2.0 140 de cai e praf fata de ce ofera concurenta......de ex eu vreau ca urmatoarea masina sa fie una de 150-160 de cai.....si reno nu ofera nimic competitiv acolo......iar ca sa nu fiu total offtopic sunt curios cum va arata m3 sedan ca mazda 3 sedan e foarte frumoasa

This post has been edited by dogy_10: 10 Oct 2008, 22:09


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 12 Oct 2008, 17:14
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Si la VW si la Ford sunt probleme cu vopseaua... Oricum, multi de pe forumul acesta n-au inteles ca la banii pe care i-au dat pe masina nu o sa se comporte niciodata ca un Mercedes...
Foarte putini se impaca cu gandul asta...

La 10.000 de euro iti iei Clio... la 25.000 iti iei Seria 1 de la BMW si nu mai auzi bordul cum scartie... Si vopseaua va tine mai mult.

Iar o Mazda 3 echipata, ajunge la 20.000 de euro.


Apropo, Mazda asta nu face motoare Diesel ?

EDIT: am gasit... mazda are motoarele diesel de la Peugeot...deci nu face.

This post has been edited by andu911: 12 Oct 2008, 17:30


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Oct 2008, 20:17
Post #77


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Sa vezi la mazda cum se zgaraie vopseaua cu unghia ...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine sã mã înºel din prea multã suspiciune decît din prea multã naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 12 Oct 2008, 20:56
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(andu911 @ 12 Oct 2008, 18:14)
La 10.000 de euro iti iei Clio... la 25.000 iti iei Seria 1 de la BMW si nu mai auzi bordul cum scartie... Si vopseaua va tine mai mult.

Iar o Mazda 3 echipata, ajunge la 20.000 de euro.

Si ca sa comparam mere cu mere, un Clio3 5 usi pleaca de la 12 249 DDP iar o Mazda 2 in 5 usi de la 9 990 DDP.

Iar un Megane 2 echipat, ajuge la 19 000 euro. (1.9 dci bicorp), pe cand o Mazda 3 2.0 143 cai ajunge la 19 982 DDP.
QUOTE
Apropo, Mazda asta nu face motoare Diesel ?
EDIT: am gasit... mazda are motoarele diesel de la Peugeot...deci nu face.
*


Ai gasit prost:
QUOTE
A central product of the ‘Sustainable Zoom-Zoom’ strategy will be introduced in Europe early next year. With its new-generation 2.2-litre common-rail turbo diesel, Mazda launches a clean, fuel-efficient and powerful engine. 185 PS of power and 400 Nm of torque make it one of segment’s liveliest diesels. To enhance overall fuel efficiency, the engine employs innovative new technologies including ultra high pressure fuel injectors and a lower compression ratio.

In addition, the Mazda developed diesel particulate filter has the world’s first catalyst activation mechanism that removes particulate matter from the exhaust gases more efficiently. The ceramic base material in Mazda’s unique catalyst has a molecular structure that increases the rate of particulate matter combustion and enhances the DPF regeneration speed.


QUOTE(klaus @ 12 Oct 2008, 21:17)
Sa vezi la mazda cum se zgaraie vopseaua cu unghia ...
*


Ca la orice masina care nu are pret de pornire 25k.


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VirgilAndrei
post 12 Oct 2008, 21:22
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 21 March 08




Eu sunt fan Renault, am un Megane de care sunt f multumit, dar consider Mazda peste Renault. Si viitoare masina cred ca va fi o Mazda 6. Mi se pare superba din toate punctele de vedere.
Cat despre Mazda 3, nu face exceptie de la designul superb impus in ultima vreme de Mazda


--------------------
Renault Megane 2006/1.5dCI/Confort Expression - DB-89-UFO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 12 Oct 2008, 22:27
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(ga!nusha @ 12 Oct 2008, 20:58)
mai cauta...
*



Pai lumineaza-ma tu Maria ta. Daca tot stii mai bine, ai face bine sa-mi explici, nu sa-mi raspunzi sec, de sus "mai cauta". .

Eu ce-am gasit pentru Mazda 3 a fost motorul 1.6 diesel de 109 cp, care cica e fabricat de Peugeot - Citroen.
Ca tie nu-ti place cum suna... da-i in judecata.

"Una dintre cele mai asteptate aparitii din segmentul mediu din acest an, Mazda 6 va putea fi echipata si cu o noua motorizare diesel.
Aceasta va dezvolta, se pare, o putere maxima de 175 CP si va permite soferului sa se bucure de un moment motor de peste 400 Nm.
Potrivit unor surse demne de încredere, acest motor va avea o cilindree de 2.2 litri si este dezvoltat din agregatul Ford-PSA de doi litri care a echipat si prima generatie Mazda 6. "

http://www.4-cars.ro/Articol.aspx?id=61&ti...iesel-de-175-CP


The Ford DLD engine is an automobile engine family - a group of compact straight-4 Diesel engines developed jointly by Ford Motor Company and the PSA Group (Peugeot/Citroën). The Ford/PSA joint-venture for the production of the DLD was announced in September, 1998. Some of the engines are produced at Ford's Dagenham Engine plant in Dagenham, England, others at PSA's Trémery plant in France.[1]

The straight-4 engines are sold under the Duratorq TDCi name by Ford, and as the HDi by Citroën and Peugeot. Mazda also uses the DLD engine in the Mazda2 and the Mazda 3, calling it the MZ-CD or CiTD.


The DLD-416 (or DV6) is a 1.6 L (1560 cc/95 in&sup3;) version used by Ford, Volvo, PSA, BMW and Mazda.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine

Mai bine nu te mai contrazice tu de dragul de a o face...

Am mai cautat, acum esti multumit ? Uite cu ce-mi pierd eu timpul...

This post has been edited by andu911: 12 Oct 2008, 22:37


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 12 Oct 2008, 22:31
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(dogy_10 @ 10 Oct 2008, 22:07)
pt ca dupa 1 an de exploatare am vazut ca, clio 3 nu are nimic in plus fata de logan decat niste materiale mai bune la interior si o pozitie mai buna la volan si nu cred ca merita diferenta de 4500 de euro, in plus reault dezamageste rau de tot si prin calitatea masinilor, vopsea de tot kkt, si multe chestii enervante care tot apar, ca cel de 2.0 140 de cai e praf fata de ce ofera concurenta......
*



Asa e, nu se merita sa dai 4500 de euro in plus pe un Clio fata de Logan pentru plastice mult mai calitative in interior, antifonare mult mai buna a caroseriei, siguranta MULT mai buna, motorizari mai performante, etc.

Prin ce mai dezamageste Renault in afara de vopsea?

motorul de 2,0l si 140 de cai de pe Clio e praf fata de concurenta... De cine e reprezentata concurenta, si cum face ea praf un Clio 3 cu acest motor?


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 13 Oct 2008, 09:44
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(andu911 @ 12 Oct 2008, 23:27)
Pai lumineaza-ma tu Maria ta.  Daca tot stii mai bine, ai face bine sa-mi explici, nu sa-mi raspunzi sec, de sus "mai cauta". .

Ma rog, la noi trebuie sa mai cauti si prin ce scriu ziarizdii de 2 lei. Adica la altii mai intai, daca vrei sa ai niste argumente credibile.
QUOTE
The engine is understood to be based on a new 2.2 litre capacity version of Mazda’s own 2.0 litre diesel unit, which was recently upgraded to 138 bhp in the new Mazda 6 – and is not related to the Ford-PSA joint venture diesel motor of similar capacity and power.


QUOTE(Modus @ 12 Oct 2008, 23:31)
Asa e, nu se merita sa dai 4500 de euro in plus pe un Clio fata de Logan pentru plastice mult mai calitative in interior, antifonare mult mai buna a caroseriei, siguranta MULT mai buna, motorizari mai performante, etc.
*


Din tot ce-ai scris trebuie taiat toate "mult" alea de acolo, mai ales cel de la siguranta, apoi partea cu motorizarea, si la final chiar ramai cu 4.5k dati pe o conserva, dar macar n-ai Logan parcat in fata blocului. cool.gif
QUOTE
Prin ce mai dezamageste Renault in afara de vopsea?

Service? Fiabilitate? Relatii Clienti? Timpi aducere piese? Service am zis?

This post has been edited by Codrin: 13 Oct 2008, 09:45


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmc
post 13 Oct 2008, 10:25
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Ce treaba are ce discutati voi aici cu Mazda 3?

Lasand la o parte offtopicul, mie sincer la prima vedere Mazda 3 imi place dar inainte sa dau un verdict final trebuie sa o vad live si sa o si incerc smile.gif


--------------------
Renault Megane II 2004 - 1.6 115
Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_s
post 13 Oct 2008, 10:26
Post #84


.


Group: Members
Posts: 305
Joined: 2 July 04
From: .




pt gainusa

Si ce treaba are pagina asta de wiki, iti zice ce mototare au fost folosite nu cine le face, eu garantez pt toate motoarele de pe pick-up-uri ca nus de origine mazda

This post has been edited by cmandrei: 13 Oct 2008, 11:49


--------------------
. . . - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ga!nusha
post 13 Oct 2008, 11:52
Post #85


Still here


Group: Members
Posts: 984
Joined: 6 September 05
From: Paris




zice ca sunt facute de mazda cu licenta, iar cele de pe bono sunt gandite si produse de mazda
nici cele de pe 3 nu sunt de origine mazda, dar asta nu inseamna ca mazda nu face diesel...


http://www.mazda.com/csr/download/pdf/2003/e200306.pdf

Cu alte cuvinte, motorul diesel de pe mazda 6 este produs de Mazda

@andu911: Mai bine nu te mai contrazice tu de dragul de a o face...

Acum esti multumit ? Uite cu ce-mi pierd eu timpul...

This post has been edited by ga!nusha: 13 Oct 2008, 12:09


--------------------
Mazda 3 MPS ex: Logan Preference+AC 1.6 2oo8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hornedfiend
post 13 Oct 2008, 18:46
Post #86


nimeni


Group: Members
Posts: 249
Joined: 26 May 07




Deci nu cred ca este discutie pe forum-ul asta ca sa nu duca la faptul ca Renault e un gunoi la fel ca Dacia si ca ce praf sunt in comparatie cu oricare alt producator de masini. Dar in ziua de azi toti sunt critici si experti in masini mai ceva decat Clarkson. De ce sa-mi iau Mercedes S klasse cand pot sa-mi iau Logan care e la fel de mare si nu e mare diferenta intre ele pana la urma ca tot tabla e nu? Sau de ce sa-ti iei Renault cand sunt mai proaste decat Dacia, iar restul de marci sunt bucati din rai cazute pe Pamant. Mie Mazda mi-a placut mereu si-mi va place iar Mazda 6 este o masina fenomenala la design cel putin, iar 3-ul nu se dezminte nici el (asta este filosofia de marca la Mazda). Cat despre originalitate, hai sa fim seriosi, ca tare as vrea sa-mi arate cineva vreun producator care este atat de original si bestial in fiecare masina pe care o face de zici ca de fiecare data este alta marca. biggrin.gif


--------------------
Renault Clio 3 1.6 16V 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 13 Oct 2008, 19:42
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




corect. is convins ca daca de exemplu scoate renault o masina ca mazda 2 (care mie mi se pare o masina urata si cu un interior cu o calitate foarte proasta) ziceau toti: ce masina oribila, ce design tampit bla bla. Pe cand , fiind mazda toti cu design in sus in jos, ce frumusete.. hai sa fim obiectivi si retinuti..

This post has been edited by aphophis: 13 Oct 2008, 20:12


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Oct 2008, 19:57
Post #88


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Nu stiu daca v-ati dori sa intru in detalii ce solutii au aplicat cei de la mazda pentru usurarea seriei 2... Si dupa ce s-au chinuit din greu si au taiat de unde nici cu gandul nu ganditi, au ajuns sa fie cu putin mai usoara (vreo 20 kg parca) decat clio 3.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine sã mã înºel din prea multã suspiciune decît din prea multã naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Oct 2008, 20:08
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Pai si pana la urma de ce au pus motor diesel de la Peugeot pe Mazda 3 ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ga!nusha
post 13 Oct 2008, 20:13
Post #90


Still here


Group: Members
Posts: 984
Joined: 6 September 05
From: Paris




@klaus... asa am auzit si eu... pacat... desi cred ca multe companii fac asa cu modelul "low cost"

This post has been edited by ga!nusha: 13 Oct 2008, 20:17


--------------------
Mazda 3 MPS ex: Logan Preference+AC 1.6 2oo8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 23:42
Forum Renault