Filtru aer
Filtru aer
nh1980ro |
18 Jan 2010, 12:06
Post
#61
|
||
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. |
|
||
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|||
vicentiuandrei |
18 Jan 2010, 16:00
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 27 January 09 |
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004/1.4 MPi/Comfort
- B-81-ZWG
|
|
alinbum |
3 Apr 2010, 13:32
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 9 February 08 |
si eu am gasit mici pete de ulei in carcasa filtrului de aer. este vreo problema sau se poate trece cu vederea? la motor nu s-a umblat deloc, masina are 85k km.
Attached thumbnail(s) DSC00716.JPG ( Size: 353.75k ) Number of downloads: 356 DSC00718.JPG ( Size: 264.66k ) Number of downloads: 403 |
--------------------
dacia
solenza 1.4
2003
|
|
rratzoiusexos |
4 Apr 2010, 20:32
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 |
cat ulei ai pus la ultimul schimb?
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
alinbum |
4 Apr 2010, 21:50
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 9 February 08 |
2.8 litri. sa fi pus prea mult?
|
--------------------
dacia
solenza 1.4
2003
|
|
ramsen |
5 Apr 2010, 13:37
Post
#66
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
eu numai 2,8L de ulei pun cu tot cu filtrul de ulei...pe joja arata exact cu 2 mm mai jos decit semnul de maxim...este bine atit pus...ma rog si la logan cind ajut prieteni le pun decit 3 L cu filtru cu tot si este la nivel maxim pe joja...daca depasiti cum fac mecanici in service adika la slz 3L aveti ocazia sa il arunce afara pe la semeringul de palier,adika pe la distributie...eu sint patit si de 3 schimburi numai 2,8L pun si nu il mai arunca...bafta
6 Apr 2010, 11:29: QUOTE(rratzoiusexos @ 27 Dec 2009, 21:52) am vazut pe forum pe aici ca se da cu silicon rosu...o sa curat tot corpul si apoi il siliconez..doar ca e cam frig afara....si mi ingheata mainile..astia pe la service uri se ocupa de curatat corpuri clapeta ?prin bucuresti sa nu faceti asa ceva cum spune colegul rratzoiusexos...este total gresit si nu da nici un rezultat...decit cu silicon cum spune el mai bine dati jos garnitura ,curatati bine acel sant din corpul clapeta si bagati vreo..depinde de cit de uzata este garnitura, banda izoliera si dupa garnitura la locul ei...dupa aceasta operatie puneti corpul clapeta la locul lui si urmarit sa intre un pic mai greu decit inainte...in situatia ca nu se gasesc garnitura pentru a fi inlocuita... QUOTE(vicentiuandrei @ 18 Jan 2010, 16:00) prietene de ce nu mi-ai spus de problema asta ca ti-l schimbam eu atunci cind ai venit la mine...bafta This post has been edited by ramsen: 6 Apr 2010, 11:29 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
marius80_eugen |
6 Apr 2010, 19:08
Post
#67
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti |
QUOTE(alinbum @ 3 Apr 2010, 13:32) si eu am gasit mici pete de ulei in carcasa filtrului de aer. este vreo problema sau se poate trece cu vederea? la motor nu s-a umblat deloc, masina are 85k km. Ce ai tu acolo nu prea sunt "mici" . Desfa bucata de furtun dintre cutia de filtru de aer si capacul motorului , bagi incet o surubelnita si scoti bucatica de plastic din interior , cureti bine de tot furtunul si dupa ce ai curatat si acel plastic il bagi inapoi in aceeasi pozitie in furtun si apoi instalezi inapoi furtunul intre cutie si capac . 2,8 litri nu este "mult" , DAR data viitoare , schimbi si filtrul de ulei , si dupa ce ai strans tot , bagi 2,5 litri de ulei si apoi COMPLETEZI numia la nivelul dat de JOJA ! Nu bagi uleiul si speri sa fii la nivel . Vezi ca masina sa fie pe suprafata plana ! ramsen - fiecare face cum vrea cu rezolvarea problemei cu acea garnitura . Cat timp se face cu rabdare , se poate folosi si silicon . vicentiuandrei - cauta in forum ca gasesti procedura de schimbare . Pe scurt : se desface plasticul negru de langa vasul de la pulverizator , adica de desupra compartimentului aerotermei , cam la jumatatea plasticului aerotermei se vede un surubel mic , cauti o cheie mica de 7-8 sau hexagon , desfaci surubelul , incet scoti filtrul vechi , lasi plasticul desfacut , mergi in masina si pornesti de mai multe ori aeroterma pe trepte superioare 3-4 si pe diferite locatii ( picioare - fata - parbriz ) ca sa iasa toate mizeriile si praful , iei filtrul nou , pufaiesti cu un spray de camera de cateva ori pe el , il bagi cu atentie in locul lui putin strans ca un evantai ( verifica sensul , ca pe filtru ar trebui sa fie desenata o sageata ) , apoi il misti si trebuie sa se miste usor si sa incapa fara probleme in locasul lui . Montezi la loc capacul de plastic , strangi surubelul , cureti cat poti de bine tot compartimenteul aerotermei peste tot si bagi mana si sub aeroterma in partea stanga si scoti toate frunzele si desfunci toate scurgerile , apoi montezi plasticul de deasupra compartimentului aerotermei la loc , in locasul lui . Ai grija la distantele laterale fata de aripi , sa nu blochezi scurgerile de pe aripi . - cand mai vrei sfaturi , cauti sau scrii pe forum si te poti adresa general , nu personal , ca eu nu caut prin toate topicurile sa vad intrebarile care mi se adreseaaza . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
alinbum |
6 Apr 2010, 22:59
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 9 February 08 |
cand am schimbat uleiul la motor am schimbat si filtrul de ulei. cred ca am procedat corect la schimbul de ulei. atunci este in regula cu uleiul din cutia filtrului de aer?
|
--------------------
dacia
solenza 1.4
2003
|
|
ramsen |
7 Apr 2010, 09:23
Post
#69
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
marius...nu te contrazic dar solutia cu silicon pe garnitura de jos de la corpul clapeta este de moment...parerea mea cum am spus si mai sus este mai fiabila pentru functionarea motorului...ai incercat sa desprinzi corpul clapeta cind motorul functioneaza la relantiu din locasul lui???eu da si nu am putut...deci pe acolo nu trebuie sa avem aer fals si daca pe linga garnitura avem silicon avem ocazia sa fie tras in galerie ...mai bine sa fie etans de propria lui garnitura...eu am experimentat chestia asta cind prietenul meu vicentiu mi-a spus problema lui si intrebind mecanicul mi-a spus ca nu este indicat a se pune silicon acolo din motivul enumerat mai sus...nu stiu daca ai inteles domnule mariusica dar eu am incercat chestia asta...cu silicon pe viu nu am incercat,dar in schimb am incercat cu banda pe sant si cu o garnitura nou noutza...si a functionat beton
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
marius80_eugen |
7 Apr 2010, 18:31
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti |
Siliconul ETANSEAZA mai BINE decat banda izolatoare sau chiar garnitura originala uzata ! NU este recomandat daca nu esti atent cu el , nu este recomandat daca nu pui de calitate ... dar in rest , daca umbli o data pe an la acel corp clapeta nu are NIMIC .
Decat sa dai 80-90 ron pe o nenorocire de garnitura , mai bine rezolvi cu silicon . Si daca as incerca pe viitor si varianta ta cu banda izolatoare , nu as renunta la silicon . Deocamdata garnitura mea este doar putin crapata si tot sunt multumit de solutia cu silicon . Eu cred ca mai depinde si de elementrul filtrant folosit . Daca folosesti filtrul stock si este murdar , normal ca incearca sa traga pe oriunde aer , dar daca ai un filtru sport si ai pastrat si carcasa , are destul aer filtrat in carcasa deja , ca sa mai faca acea presiune negativa si sa traga prin alte parti . Apoi , daca trage aer pe acolo la filtrul stock eu cred ca s-ar auzi suieratura sau fasaituri ciudate . Aerul tras pe acolo NU este "aer fals" , ci aer nefiltrat !!! Aerul "fals" se poate numi aerul tras pe SUB corpul clapeta , care nu este controlat de nimic si induce un relati variabil sau acceleratie anormala a motorului , dar cel de sus este controlat de corpul clapeta si indiferent ca este tras sau nu , motorul se comporta la fel , singurul inconvenient fiind ca acel aer este nefiltrat ( nu ca ar putea fi trase pietre sau alte obiecte mari pe acolo , ca distanta fara garnitura deloc este de 1 - 2 mm ) . - pastreaza-ti diminutivele , ca nu-si au rostul ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ramsen |
7 Apr 2010, 18:59
Post
#71
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
si eu am garnitura corpului de cind este masina...in caz de ceva am de rezerva un corp clapeta original nou noutz in tipla pus...iar garnitura aia o am si pe aia de rezerva si am dat 33 lei pe ea ...culmea este cumparata din Bucuresti de la magazinul Dacia din Obor parca...in rest totul este ok la ce spui tu...fiecare cu variantele lui
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
bogdanelkva |
7 Apr 2010, 19:07
Post
#72
|
/\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin |
Deci pana la urma e bun siliconul?
la mine garnitura aia din partea de jos a corpului clapeta mi s-a parut cam coapta la exterior,niste crapaturi prin ea,nu stiu cat mai tine. se gaseste de cumparat garnitura separat de corpul clapeta? |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
marius80_eugen |
7 Apr 2010, 19:12
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti |
Am mai spus o data . Se gaseste NUMAI impreuna cu cutia filtrului de aer la vr-eo 2,5 milioane , iar separat se vinde pe la 80-90 ron .
Si eu am patit ce spui tu , si dupa ce am montat garnitura incet si firav la locul ei am dat si cu silicon unde face contact cutia cu garnitura si cu corpul clapeta . Vezi ca face contact pe buza EXTERIOARA a garniturii si a corpului clapeta , nu pe interior sau pe sus ! Nu pune mult , nu te grabi , sa NU misti apoi tot ansamblul pana pui cablul de acceleratie , furtunul de la recirculare si ce mai ai tu pe acolo ! Daca nu ai puse si se misca , pune saiba sau mai multe la fiecare surub care prinde cutia filtrului de aer ! Sa NU o lasi sa se miste DELOC dupa strangere ! De obicei numai cele 2 din fata se misca ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ramsen |
7 Apr 2010, 21:23
Post
#74
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
mariuse...eu cred ca tu explici de garnitura care vine la carcasa filtrului de aer,iar eu ma refer la garnitura corpului clapeta...aia de pe corpul clapeta intelegi...nu cea de pe filtru
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
rratzoiusexos |
7 Apr 2010, 21:30
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 |
QUOTE(ramsen @ 5 Apr 2010, 13:37) <span class='edit'>6 Apr 2010, 11:29:</span> sa nu faceti asa ceva cum spune colegul rratzoiusexos...este total gresit si nu da nici un rezultat...decit cu silicon cum spune el mai bine dati jos garnitura ,curatati bine acel sant din corpul clapeta si bagati vreo..depinde de cit de uzata este garnitura, banda izoliera si dupa garnitura la locul ei...dupa aceasta operatie puneti corpul clapeta la locul lui si urmarit sa intre un pic mai greu decit inainte...in situatia ca nu se gasesc garnitura pentru a fi inlocuita... ete na..de ce sa nu faca?eu am facut asa si e perfect.nu trage nici aer fals,nu intra nici impuritati si nici nu largesti gaura cum faci daca pui banda izoliera,asa cum ai zis tu |
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
sebastianu |
2 May 2010, 15:29
Post
#76
|
feel good on weels Group: Members Posts: 591 Joined: 26 April 07 |
A incercat careva, sa scurteze furtunul de aer?; fara sa aiba cotul ala, sa vina un pic mai drept. Oare ar trage mai bine aer?
|
--------------------
dacia
solenza
2003
|
|
Iulikk |
2 May 2010, 16:55
Post
#77
|
Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral |
Da, au incercat cativa, erau si cateva poze, dar nu mai stiu unde . Cat despre tras mai bine, teoretic asa ar trebui
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
CIPTUNING |
2 May 2010, 17:28
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 |
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
serviccom |
2 May 2010, 22:20
Post
#79
|
Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton |
In principiu motorul isi trage aer cat are nevoie, daca il montezi in fata va trage si praf si asta nu e bine.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th June 2024 - 05:58 |