DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> stupizenii si gafe in proiectarea solenza !

solenzoi
post 8 Mar 2010, 20:53
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 11 November 07




In legatura cu parbrizul si luneta lipite , sunt si loganuri mai ales din cele mcv care deja au parbrizul crapat si care se crapa incontinuu. Nu este din cauza pietrelor sau a altor tipuri de lovituri ci tocmai din cauza caroseriei care se torsioneaza. Acelasi efect este vizibil si pe fiat ducato .Daca la solenza ar fi parbrizul lipit nu cred ca la ora actuala ar mai fi vreuna cu el intreg. Oricum exista diferenta intre solenza 2003 si cea 2004. Am condus din ambele si pot sa afirm ca cea din 2004 este putin mai inchegata ca si a mea din 2003 si aici merita amintit acele ranforsari ale caroseriei prezentate in materialele publicitare din cursul anului 2004 daca va mai amintiti. Daca e sa vorbim de greseli de proiectare si strupizenii merita amintit si busonul de la rezervor sursa multor pasti si ale unor parti ale corpului uman cel putin pentru mine si mai ales iarna. Nu se mareau costurile de productie daca la capatul gatului care duce combustibilul in rezervor se punea un filet si busonul se infileta dupa modelul care exista pe masinile de fabricatie germana si nu numai.Manivela aia de desurubat prezoanele nu e prea buna nici sa-ti dai cu ea in cap ca nu mori ci te chinui. Fereasca D-zeu sa faci pana noaptea si sa nu ai o manivela mai sanatoasa la tine ca stai cu roata pe pana , cu rezerva buna si te uiti la ele ca broasca la bariera. Sistemul de prindere al banchetei spate putea fi executat cu alta solutie tehnica si nu mai era sursa de greieri . Nu costa mult nici fractionarea banchetei spate 1/2 si 2/3 ca la cotiera spate ca si la berlinele produse in anii 80 nu ma mai gandesc. Dar poate daca le mai avea toate astea si cele enumerate de restul userilor nu mai aveam logan in ziua de azi si stiti si voi cum este :Oare mai exista viata dupa Logan? blink.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003, Scala - Cj-75 LAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 8 Mar 2010, 20:54
Post #62


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




dao bre in colo, tico masina ca aia nam vazut sa se torsioneze in halu ala,da nu se sparge parbrizu wink.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JOHN123
post 8 Mar 2010, 20:57
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 26 September 09




asta asa-i, eu am crezut ca numai a mea se 'iradiaza' cu stropi de noroi pe laterale fata, pana cand m-am uitat cu atentie si la altele, dar macar nu erau albe...
nu stiu daca a mai spus si altcineva, dar manerele interioare sunt de obida: cel putin la mine, ca sa deschizi usile din interior tb. in acelasi timp, sa tragi si de usa (de manerele lor de jos), si de clapetele de plastic cu parghie...


--------------------
SOLENZA 1.4MPI 2004, CLIMA
Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 8 Mar 2010, 21:02
Post #64


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 4 November 09
From: reghin




Manivela aia de desfacut prezoanele am scos-o demult la pensie,acum am o inelara de 19 facuta de un meserias,desfac si muntii cu ea.acum folosesc manivela doar sa dau jos roata de rezerva...si aia o data la 100 de ani...


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JOHN123
post 8 Mar 2010, 21:17
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 26 September 09




eu am maritat recent daciana mea din 83, dar am pastrat cricul si coarba, caci erau mai de incredere dacat cele ale solenzei...


--------------------
SOLENZA 1.4MPI 2004, CLIMA
Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 9 Mar 2010, 19:40
Post #66


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




aveti cuvintul meu de om ca anul trecut cind am venit de la mare mi-am adus aminte de roata de rezerva sa o mai verific si eu...stiti cum era roata??? desumflata complet...eu de cind am masina,2007,nu m-am uitat la roata:))


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crick
post 10 Mar 2010, 21:43
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 664
Joined: 2 January 09
From: Bucuresti




Eu am inlocuit acea manivela cu una telescopica luata din hipermarket,are tubulara cu 2 capete,19 ptr suruburi si 17 ptr antifurturi.Se pot atasa si alte capete si se intinde cca 40 cm deci parghie destul de mare.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B _____
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 10 Mar 2010, 22:50
Post #68


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Am citit repede postarile vostre, insa experienta mea cu Solenza a fost una extraordinara. Pentru 6850 € cat m-a costat si-a scos banii cu varf si indesat.

Am colindat cu ea toata Europa si toata Romania. Acum se apropie de memorabila varsta de 100k km si in toata perioada asta nu m-a lasat niciodata. Mai mult, nu s-a defectat niciodata, nu am avut nici o problema notabila (un actuator si scartiaie macaraua electrica usa sofer). Acum merge brici, exact ca atunci cand era noua, insa reviziile s-au facut mai mereu la 6-7k km (ulei ELF si filtre).

Daca ar fi sa-i caut defecte, i-as gasi cu siguranta, insa nu merita !! A fost si va ramane o masina de referinta, cel putin pana vor scoate cei de la Dacia butoanele de deschis/inchis geamuri de pe consola centrala laugh.gif de la Logan, Sandero si mai nou Duster.

Succes tuturor !


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen2
post 11 Mar 2010, 11:12
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 2 March 10
From: ROMANIA




QUOTE(adrian_c @ 10 Mar 2010, 22:50)
Am citit repede postarile vostre, insa experienta mea cu Solenza a fost una extraordinara. Pentru 6850 € cat m-a costat si-a scos banii cu varf si indesat.

Am colindat cu ea toata Europa si toata Romania. Acum se apropie de memorabila varsta de 100k km si in toata perioada asta nu m-a lasat niciodata. Mai mult, nu s-a defectat niciodata, nu am avut nici o problema notabila (un actuator si scartiaie macaraua electrica usa sofer). Acum merge brici, exact ca atunci cand era noua, insa reviziile s-au facut mai mereu la 6-7k km (ulei ELF si filtre).

Daca ar fi sa-i caut defecte, i-as gasi cu siguranta, insa nu merita !! A fost si va ramane o masina de referinta, cel putin pana vor scoate cei de la Dacia butoanele de deschis/inchis geamuri de pe consola centrala  laugh.gif de la Logan, Sandero si mai nou Duster.

Succes tuturor !
*


ai perfecta dreptate...


--------------------
Dacia Solenza Scala - BB 99 YYY
smecher de smecher:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Mar 2010, 14:34
Post #70


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(adrian_c @ 10 Mar 2010, 22:50)
in toata perioada asta nu m-a lasat niciodata. Mai mult, nu s-a defectat niciodata, nu am avut nici o problema notabila (un actuator si scartiaie macaraua electrica usa sofer).
*

Decat:
- scartait curea distributie (de fapt intinzatorul ei), intinsa corespunzator in franta: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=173925
- pierdere ulei la pompa de servodirectie http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1240579
- schimbat pompa de apa la 30.000 km http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f...dpost&p=1341933
- solenza nu e cine stie ce confortabila la condus http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f...dpost&p=1457677
- zgomot ciudat la 1500 rpm http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f...dpost&p=1622123
- niste tobe ruginite pe la imbinari (pe acelasi topic)
Si astea in conditiile in care nu ai mers pe drumurile din tara, alea belite si zdruncinate.

Eu aia cu ulei pe la semering la distributie nu as baga-o la problema nenotabila. Si chiar de noua sa fie reglata prost distributia, ce naiba sa mai zic, fara probleme...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 12 Mar 2010, 17:22
Post #71


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Salut Klaus,

Ai stat ceva sa cauti problemele mele ... smile.gif ... nu am uitat de astea cand am scris cele de mai sus, insa nu pot sa spun ca masina a avut cateva probleme daca ele s-au datorat maimutelor de la uzina care au strans cureaua de distributie mai mult decat trebuie.

Strangerea curelei nu este un defect de fabricatie sau de proiectare. Aceasta a condus in timp la pierderea de ulei pe la simering si deteriorarea pompei de apa. Toate au fost determinate de aceea strangere necorespunzatoare. Drept dovada, la inlocuirea distributiei la 80k km (deci a 2-a oara), nu era pic de ulei pe la simering si pompa de apa era ok (care oricum a fost schimbata si ea).

Acum :
- zgomotul ciudat la 1500 rpm vine de la tobe sau catalizator si numai atunci cand este ger;
- tobele erau ruginite pe la imbinari, le-am schimbat la 93k km, insa desi nu am mers pe drumuri cu gropi, era foarte mare umiditate acolo unde am locuit (primul oras era la malul oceanului si ploua tot timpul, si al doilea ploua mai rar, insa nu era saptamana fara ploaie);
- iar de confort ce sa spun, imi lipsea susinerea laterala in viraje, insa nu pot sa ii cer acest lucru la Solenza.

Si in final, pompa de servodirectie, probabil de la traseele lungi, pentru ca mergea masina 14-15 ore pe zi cu mici pauze, insa 2-3 zile consecutive. Si am facut peste 6-7 drumuri din astea (nici eu nu le mai stiu numarul exact). Insa arunca foarte putin. De la max la min in 6 luni inainte sa folosesc un produs de la Bardahl, si dupa ce l-am folosit scade intr-un an.

Acum este si ea la pensie, nu mai face trasee asa lungi. smile.gif


Dar ca sa nu fiu asa pozitiv, sa spun cateva defecte de proiectare specifice :
1. la viraj maxim, rotile tind sa se vireze de tot;
2. capota, pe care daca o ridici putin mai tare (sau nu central), iti poti inndoi coltul dinspre parbriz;
3. capota pe care trebuie sa ai grija sa o lasi sa se tranteasca, ca daca apesi pe ea imediat s-a deformat partea din fata;
4. nu stiu ce unghi nu se poate regla cand faci geometria;
5. luft-uri diverse la caroserie;
6. manifestari de dacie veche cand motorul se incalzeste foarte tare;
7. suruburile de la prinderez banchetei, te dor mainile la cat desurubezi si insurubezi la ele smile.gif .

Cam atat, daca imi mai aduc aminte mai scriu !

This post has been edited by adrian_c: 12 Mar 2010, 17:31


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 13 Mar 2010, 15:50
Post #72


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Eu-s de părere că au pus șuruburile alea la prinderea spătarului banchetei pt. rigidizarea caroseriei. biggrin.gif

Altfel, în 84+ mii de kilometri, nu i-am schimbat mașinii decât eșapamentul, bucșile de basculă pe față (nu băteau dar dacă tot am schimbat amortizoarele...), distribuția, amortizoarele față, senzorul de viteză de pe cutie, telescoapele de la hayon și... consumabilele. Și mașina a cărat de au halit-o dracii, că deh, așa e la români, de ce să angajeze pe cineva să care cu un papuc, mai bine bagi tu tot în mașina ta, dacă tot ai.

Din categoria "gafe", ca să nu fiu total off-topic, la a mea am observat:

- găurile pt. tratare anti-corozivă la oalele spate care-s neastupate și se fac oalele praf;
- antifonarea extrem de spartană;
- construcția idioată a scaunelor care scârțâie și fac ca toți dracii după câteva zeci de mii de kilometri;
- scutul subțire care se îndoaie după orice pietricică ce îl lovește;
- plasticăraia prinsă defectuos, care zdrăngăne și ea, ca scaunele, după câteva zeci de mii de kilometri, chiar mai puțin;
- papucul prost izolat anti-coroziune la electromotor.

This post has been edited by VyRuZ: 13 Mar 2010, 15:59


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, 09/2007 - B-***-**F
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 13 Mar 2010, 20:43
Post #73


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




Eu zic ca scutul este destul de solid,sun destule masini care nu il au deloc sau au scut din plastic.


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian corbu
post 13 Mar 2010, 21:46
Post #74


bafta


Group: Members
Posts: 178
Joined: 4 January 10
From: ploiesti PH




minusuri ale solenzei:-ambreaj[durata relativ mica de folosire]-usile[sistemul mecanic de inchidere.....net superior la logan]-bucse bara stabilizatoare,bascule-tratament anticoroziv etc....


--------------------
dacia solenza 2003/confort - ph 11ubu
confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 13 Mar 2010, 21:53
Post #75


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




De obicei cauzele pentru care ambreiajul se defecteaza sau se uzeaza prematur se afla la celalalt capat al cablului. Si sint independente de marca masinii.

This post has been edited by corbex: 13 Mar 2010, 21:54


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 14 Mar 2010, 22:29
Post #76


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(adrian_c @ 12 Mar 2010, 17:22)
Strangerea curelei nu este un defect de fabricatie sau de proiectare. Aceasta a condus in timp la pierderea de ulei pe la simering si deteriorarea pompei de apa.
Strangerea defectuoasa a curelei este fix-fix defect de fabricatie.
QUOTE(adrian_c @ 12 Mar 2010, 17:22)
Si in final, pompa de servodirectie, probabil de la traseele lungi, pentru ca mergea masina 14-15 ore pe zi cu mici pauze, insa 2-3 zile consecutive.
Mi-a soptiti mie o pasarcica faptul ca masinile sunt facute pentru a fi puse in vitrine de cristal, nicidecum de a fi utilizate la mersul pe drum...

Observ o tendinta (cel putin pe net) de oarecare "divinizare" a solenzei de catre proprietarii lor. Eu sunt un cetatean care a avut DSN, a avut (si inca mai are) in familie vreo 2 solenze, am avut Logan si stiu suficient de bine ce inseamna fiecare. Si parerea mea este ca aceasta "idolatrizare" este complet nefundamentata, are la baza in special lipsa experientei cu alte masini.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian corbu
post 14 Mar 2010, 23:16
Post #77


bafta


Group: Members
Posts: 178
Joined: 4 January 10
From: ploiesti PH




radmasa.gif wub.gif daca la aceeasi marca-model de masina la ,,celalalt capat " se afla persoane diferite cu stiluri diferite de a conduce sunt de acord cu tine dar in momentul in care la solenza f. multi utilizatori au avut probleme pana in 40-50.000 km[ca sa nu zic12-20.000] atunci pot fi de acord cu tine doar daca toti acestia sunt femei incepatoare care conduc in oras si in rampa 24 din 24 de ore...ATENTIE DL. CORBEX


--------------------
dacia solenza 2003/confort - ph 11ubu
confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 15 Mar 2010, 10:23
Post #78


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(klaus @ 14 Mar 2010, 23:29)
Observ o tendinta (cel putin pe net) de oarecare "divinizare" a solenzei de catre proprietarii lor. Eu sunt un cetatean care a avut DSN, a avut (si inca mai are) in familie vreo 2 solenze, am avut Logan si stiu suficient de bine ce inseamna fiecare. Si parerea mea este ca aceasta "idolatrizare" este complet nefundamentata, are la baza in special lipsa experientei cu alte masini.
*



Uite asa ne strici tu buna dispozitie lunea, la prima ora... tongue.gif


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikemaniack
post 15 Mar 2010, 10:53
Post #79


Membru Maniac


Group: Members
Posts: 357
Joined: 8 April 08
From: Bucuresti




am 74.500 de km si n-am schimbat nicioadata ambreiajul si nu merg prea incet.


--------------------
BMW 320D TOURING
EX SOLENZA CLIMA 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 15 Mar 2010, 12:00
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 4 June 08




eu am 81500 km si sunt din bucuresti,si ambreajul inca merge perfect


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reddacy
post 15 Mar 2010, 16:36
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 18 January 08
From: In inima Ardealului




eu am 110.000km si inca merge bine ambreiajul..........

un singur lucru ma deranjeaza mai tare....siguranta activa [franele si stabilitatea in curbe],care sunt slabe [in comparatie cu alte masini ]......restul "este fleacuri" .....


--------------------
dacia solenza 2003 scala - AB-29-RAZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutsb
post 15 Mar 2010, 16:59
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 15 September 07




QUOTE(klaus @ 14 Mar 2010, 22:29)

Observ o tendinta (cel putin pe net) de oarecare "divinizare" a solenzei de catre proprietarii lor. Eu sunt un cetatean care a avut DSN, a avut (si inca mai are) in familie vreo 2 solenze, am avut Logan si stiu suficient de bine ce inseamna fiecare. Si parerea mea este ca aceasta "idolatrizare" este complet nefundamentata, are la baza in special lipsa experientei cu alte masini.
*



In targ, un domn vindea o Solenza, incerca sa ma convinga ca fata de Logan e bijuterie "nici nu se compara, am mers chiar si cu 160 si mai avea pedala".


--------------------
Wir leben Autos
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 15 Mar 2010, 17:37
Post #83


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Solenza din dotare vede 160-170 (pe ceas) in fiecare saptamana, da' nu pot sa zic ca se compara cu loganu, acesta fiind cu muuult superior solenzei.

Am mai descoperit un lucru care ma deranjeaza la Solenza: frate... ce-i cu flegma aia de cric? ph34r.gif A trebuit sa schimb o roata si am urcat-o pe "cric"... dupa aia s-a miscat masina cu tot cu cric in lateral.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 15 Mar 2010, 18:37
Post #84


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




fiecare masina a fost buna la timpul ei...trabantul a fost bun ,skoda 100S a fost buna,dacia berlina 1300 a fost buna...asa au fost bune si masinile din timpurile noastre...peste vreo 10 ani o sa comparam masinile de pe atunci cu cele din timpul nostru logan,skoda,renault etc etc etc...deci fiecare la timpul lor


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 15 Mar 2010, 19:42
Post #85


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




Eu cred ca unii pe aici nu pre fac diferenta intre o greseala de fabricatie cum este cazul gaurilor la oalele spate si anumite mofturi care tin in mare parte de soferi cum este cazul ambreiajului care este un consumabil.

Referitor la cric,care nu este un defect de fabricatie al Solenzei ci un accesoriu care foloseste la ridicarea masinii,mi-a facut si mie probleme in sensul ca s-a rupt,noroc ca apucasem sa pun roata.


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 15 Mar 2010, 23:39
Post #86


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




QUOTE(klaus @ 14 Mar 2010, 21:29)
Strangerea defectuoasa a curelei este fix-fix defect de fabricatie.
Mi-a soptiti mie o pasarcica faptul ca masinile sunt facute pentru a fi puse in vitrine de cristal, nicidecum de a fi utilizate la mersul pe drum...

Observ o tendinta (cel putin pe net) de oarecare "divinizare" a solenzei de catre proprietarii lor.


klaus,

Daca cureaua aia a fost stransa cum nu trebuie de noua, s-a datorat manutei umane. Sunt de acord ca este un defect de fabricatie, insa nu unul de proiectare. Din cate am citit, foarte multe Solenze au avut problema asta, insa repet nu este o gafa de proiectare.

Arata-mi cate Solenza din Romania au facut drumurile de mai jos (dus-intors) :
1. 8 Romania-Franta (8 x 6000 km)
2. 5 Belgia - Franta (5 x 2400 km)
3. 2 Romania - Belgia (2 x 4000 km)

Iar despre divinizare nici nu poate fi vorba, personal fiind destul de critic cu tot ceea ce tine de lumea auto. Numai ca pentru mine a fost o masina care nu m-a lasat niciodata, am fost mereu multumit. Acum am C4 si ma asteptam la o diferenta foarte mare fata de Solenza, insa nu este chiar asa. Intradevar, este mai cocheta, mai frumoasa, mai puternica, insa unde ajung cu C4 ajungeam si cu Solenza.

De experienta nu mai zic nimic. Vorbim in particular daca vrei. smile.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 16 Mar 2010, 00:30
Post #87


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Păi ce e de zis despre experiență? Solenza are antifonare slabă, deci e zgomotoasă, bâțâie ca dracii plasticele de pe ea, mai fluieră pe ici pe colo de la vânt, scaunele și volanul nu se reglează pe înălțime, respectiv profunzime (volanul), are suspensiile moi și la viteze mari pe drumurile noastre ești ca-n vapor (exagerez un pic, dar nu ai feeling-ul ăla de "se lipește de șosea"), și mă rog, puterea nu e cea mai bună-n depășiri. Altfel e o mașină fiabilă, te duce de la A la B, dacă n-o pocnești pe drum (altă problemă - siguranța).


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, 09/2007 - B-***-**F
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoR
post 16 Mar 2010, 09:06
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.854
Joined: 20 October 08
From: Buzau




Este adevarat,dar referitor la reglarea pe inaltime si profunzime a a volanului exista si o parte buna: nu se mai uzeaza asa de repede axul volan ca la Supernova.


--------------------
Dacia SuperNova/ Opel Astra Sports Tourer/ Lada 1200 Combi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Mar 2010, 10:31
Post #89


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(rratzoiusexos @ 15 Feb 2010, 19:55)
alta prostie e cheder la luneta.puteau sa o lipeasca si ei..ca nu mai suntem in 80
*




ba fix de la inceputul anilor '80 e Solenza, dar asa s-au gandit romanasii in 2003 sa dezgroape mortii.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedros
post 16 Mar 2010, 11:20
Post #90


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 30 December 09




Gaurile de la oalele spate se pot astupa(lucru facut de mine cu silicon sanitar)


--------------------
Renault Megane 2.2 2008 - CL 79 GYA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th September 2024 - 15:53
Forum Renault