DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Schimbare treapta de viteza solenza, 1.9d

cipoc
post 10 Apr 2010, 12:22
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 4 May 08
From: iasi




la ce turatie se schimba corect treapta de viteza la solenza 1.9d?
din ce`am citit pe aici cam pe la 2500, cand am fost la itp ala mi`a zis undeva intre 3000-3500 la fel. Mecanicul la care am fost sa schimb cate ceva mi`a zis acelasi lucru
nu cred ca este nevoie sa va zic cum face un diesel(dacia mai ales) la peste 3000 prin oras..
ala de la itp mi`a zis c`ar trebui sa am consum mare daca schimb pe la 2500, desi eu pana acu am scos pe oras si sub 6..
nici nu stiu ce sa mai cred

This post has been edited by i96nds: 10 Apr 2010, 14:51


--------------------
dacia solenza 2004 - nt-06-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 10 Apr 2010, 14:14
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




Este indicat sa mergi mai turat pentru a nu se infunda egr-ul (in caz ca se infunda egr-ul, motorul va scutura de zici ca se rupe caroseria in doua).
Daca ai dezactivat egr-ul insa, poti sa schimbi pe la 2500 fara nici o problema (desi ar fi bine ca din cand in cand sa o mai calci pe coada).

Consumul cel mai bun il vei avea daca mergi subturat si fara acceleratii bruste, insa atat mersul supraturat cat si mai ales cel subturat va duce la o uzura mai accentuata a motorului si posibil a transmisiei.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 10 Apr 2010, 14:22
Post #3


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




motorul diesel de regula trebuie sa fie mai turat cind schimbi vitezele decit unul pe benzina...am citiva ani buni experientza pe diesel si l-am invatat...pe la 3000 ture este super bine...


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 10 Apr 2010, 15:24
Post #4


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




ati vrut sa ziceti, "ca", benzinarul trebuie turat mai mult ca un diesel
pai de ce?
pai daia, pt ca benzinaru are cuplu maxim.. peste 3000 rpm.

din moment ce dieselu are cuplu maxim disponibil la mai putin ture, nu are rost sa il turezi la 3000 cu treapta 1

1-2 2000 rpm... 3a-4- 2500, 4-5 2700 3000 chiar depinde de situatie..si de cheful de condus inclinatia drumului etc


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolidu
post 10 Apr 2010, 16:25
Post #5


Pai daca n-am ?!


Group: Members
Posts: 2.068
Joined: 1 July 06
From: Medgidalas




Ct-03-tvy absolut corect !


--------------------
Solenza Confort 2005 Opel Astra Coupe - CT-XX-CMF
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 10 Apr 2010, 17:08
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




QUOTE(ct-03-tvy @ 10 Apr 2010, 15:24)
ati vrut sa ziceti, "ca",  benzinarul trebuie turat mai mult ca un diesel
pai de ce?
pai daia, pt ca benzinaru are cuplu maxim.. peste 3000 rpm.

din moment ce dieselu are cuplu maxim disponibil la mai putin ture, nu are rost sa il turezi la 3000 cu treapta 1

1-2    2000 rpm...  3a-4- 2500, 4-5    2700  3000 chiar    depinde de situatie..si de cheful de condus inclinatia drumului etc
*


depinde sunt unele benzinare care au cuplu mai jos ca si dieselu de exemplu motoru de dacie 1600 are cuplu maxim la 2500


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipoc
post 10 Apr 2010, 17:26
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 4 May 08
From: iasi




ala de la itp a turat masina pe la 4500 si a umplut hala de fum..
eu mai mult de 3000 si ceva de ture nu i`am dat niciodata..
mi se pare si mie ok varianta lui Ct-03-tvy
mai aveti si alte versiuni?


--------------------
dacia solenza 2004 - nt-06-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kataRFG
post 10 Apr 2010, 17:38
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 26 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(vladut88 @ 10 Apr 2010, 19:08)
depinde sunt unele benzinare care au cuplu mai jos ca si dieselu de exemplu motoru de dacie 1600 are cuplu maxim la 2500
*


unde zici tu ca scrie asta?
cred ca glumesti cu 2500rpm, poate daca inmultim cu 2 aflam adevarul. icon_mrgreen.gif


--------------------
bmw e60- 530Da 2000 si ceva - xox
SENIOR intre timp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 10 Apr 2010, 20:21
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




motoru de dacia 1600 are cuplu maxim la 2500 rpm puterea maxima la 5000 rpm
motor / cuplu / putere

1.3 / 3000 / 5250
1.4 / 3300 / 5500
1.6 / 2500 / 5000

This post has been edited by vladut88: 10 Apr 2010, 20:40


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 10 Apr 2010, 20:40
Post #10


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




Nu am mers cu Solenza pe motorina,dar cred ca se schimba vitezele ca la orice diesel si anume intre 2000-2500 rpm.
In general la diesel se schimba la turatii joase deoarece are cuplu maxim la turatie mai scazuta decat la motoarele Otto.


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 10 Apr 2010, 20:57
Post #11


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




QUOTE(cipoc @ 10 Apr 2010, 17:26)
ala de la itp a turat masina pe la 4500 si a umplut hala de fum..
eu mai mult de 3000 si ceva de ture nu i`am dat niciodata..
mi se pare si mie ok varianta lui Ct-03-tvy
mai aveti si alte versiuni?
*


la ITP la 4000 ture se verifica noxele la diesel...eu de 10 ani conduc diesel primul Aro 244 TDX 27 si acum din 2005 am un Nissan Navara si nu schimb treptele sub 3000 ture...cind le schimb sub trage greu pina ajunge la turatia adecvata...deci schimba la 3000 ture si este ok totul...


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 10 Apr 2010, 21:12
Post #12


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




bun, da cum ramane cu consumu? cel mai bun fiind in turatia de cuplu maxim,


adica tu schimbi vitezele la 3000 de ture de la 1 pa la 5-6?.. a da,stiu conduci sportiv radmasa.gif

te mai intelegi in masina?

bun mai multe ture= uzura mai mare.... pt ce?

motoarele benzinare le prind bine turele, e vai curu lor sub 3500 de ture intr-o depasire

This post has been edited by ct-03-tvy: 10 Apr 2010, 21:14


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 10 Apr 2010, 21:29
Post #13


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




Eu am condus o perioada buna un Fiat Punto JTD de 1.9 si schimbam la 2000 rpm.Cand aveam nevoie de demaraj bun schimbam intre 2500-3000 rpm.La 4000 rpm nu mai avea nimic de spus(desi facea multa galagie). wink.gif

La Solenza mea schimb de regula: in oras intre 2200-2800 rpm,afara pe la 3000 rpm,cand am nevoie de demaraj o duc pana aproape zona rosie,la deal o tin la cuplu maxim(2800rpm) si schimb pe la 3500-4000 rpm.

This post has been edited by romanvs: 10 Apr 2010, 21:35


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 10 Apr 2010, 21:33
Post #14


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




nu am probleme cu consumul nici la diesel si nici la benzina daca schimb la 3000 sau intre 2500-3000...de exemplu cind merg cu solenza batrineste si schimb pe la 2000 ture vitezele imi papa benzina de ma rupe...asa ca ii dau sportiv in limitele admise...adika urc cu ea pe la 3000 si atunci schimb,si crede-ma am consumul fff bun pe ea...la fel sint multumit si de Nissan Navara 2.5 TDI 174CP si 6 trepte de viteza...la un drum constant gen autostrada cu aerul dat la blana,la maxim, imi consula la o viteza maxima admisa pe A1 - 130 km/h - sa zic un 10% si motorina numai Petrom super diesel 5...deci eu sint super multumit de aminduoa cum merg


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kataRFG
post 14 Apr 2010, 19:15
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 26 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(vladut88 @ 10 Apr 2010, 22:21)
motoru de dacia 1600 are cuplu maxim la 2500 rpm puterea maxima la 5000 rpm
motor / cuplu / putere

1.3 / 3000 / 5250
1.4 / 3300 / 5500
1.6 / 2500 / 5000
*


eu zic sa te mai documentezi! poate reusesti sa te razgandesti, tinand cont ca vorbim de benzina. faci gelos si un motor dci .


--------------------
bmw e60- 530Da 2000 si ceva - xox
SENIOR intre timp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 18 Apr 2010, 13:29
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




sefu am si uitat de topicul asta uite aici ,daca nu crezi http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627492338

106 02 este motoru de 1600

This post has been edited by vladut88: 18 Apr 2010, 13:30


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 18 Apr 2010, 13:44
Post #17


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Eu la dizelache schimb treptele inferioare (1, 2) pe la 2500, 3 și 4 aproape de 3000. Dacă mă dau tare la 1 și 2, smucește mașina când schimb și nu îmi place. Când merg constant, încerc să țin turele peste turbină, adică pe undeva peste 2200 RPM.
La Solenza MPI, schimb de obicei pe la 2600-2800 dacă am mașina goală și dacă am ceva oameni, încerc să schimb aproape de 3000, ca să "cad" în cuplu cât mai bun în treapta superioară. Îmi consumă cam 10 în București pe vremea asta, condusă un pic sportiv.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, 09/2007 - B-***-**F
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 18 Apr 2010, 14:08
Post #18


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




este ffff bun consumul pe timpul asta in Bucuresti...bravooo


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 18 Apr 2010, 14:27
Post #19


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(VyRuZ @ 18 Apr 2010, 13:44)
Eu la dizelache schimb treptele inferioare (1, 2) pe la 2500, 3 și 4 aproape de 3000. Dacă mă dau tare la 1 și 2, smucește mașina când schimb și nu îmi place. Când merg constant, încerc să țin turele peste turbină, adică pe undeva peste 2200 RPM.
La Solenza MPI, schimb de obicei pe la 2600-2800 dacă am mașina goală și dacă am ceva oameni, încerc să schimb aproape de 3000, ca să "cad" în cuplu cât mai bun în treapta superioară. Îmi consumă cam 10 în București pe vremea asta, condusă un pic sportiv.
*



nu am inteles exact la partea cu diesel, dar daca ai vrut sa spui ca in momentul in care cuplezi treapta superioara, turatia scade la cea la care se "simte" turbina, atunci este bine.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 Apr 2010, 14:28
Post #20


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




schimb intre 3000 si 3500 consumul foarte bun la super nova si in oras se preteaza foarte bine acolo unde poti.
Se mere si sub 1400 cu acceleratie constanta si cel putin 50 la ora la fel consum mic , cel mai mult papa stand pe loc.
La cea straina idem la fel merg constant la 2300 de ture iar cand accelerez o duc peste 3500 .

This post has been edited by djasu82: 18 Apr 2010, 14:31


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 18 Apr 2010, 15:11
Post #21


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




QUOTE(slider2 @ 18 Apr 2010, 14:27)
nu am inteles exact la partea cu diesel, dar daca ai vrut sa spui ca in momentul in care cuplezi treapta superioara, turatia scade la cea la care se "simte" turbina, atunci este bine.

Spuneam că schimb treptele 1 și 2 un pic mai jos de 3000 la Diesel, anume pe la 2500, deoarece dacă le schimb în 3000, când trec în treapta superioară smucește un pic mașina, nu se produce o schimbare lină decât dacă patinez un pic mai mult ambreiajul, lucru care nu-mi place (Skoda Octavia Tour 1.9 TDI). 3, 4 și 5 le schimb, exact, astfel încât turația treptei superioare să fie undeva peste regimul minim de funcționare a turbinei. Dacă am nevoie de putere (la depășirile mai dificile, spre exemplu) urc până la 4000 și.

This post has been edited by VyRuZ: 18 Apr 2010, 15:14


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, 09/2007 - B-***-**F
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 18 Apr 2010, 19:42
Post #22


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




schimbat 3000-3500 asa linistit tongue.gif da cand ii dau , ii dau cat mai sus
nu e prea recomandat sa schimbati sub 3000 la benzinare pt ca ai sanse mari sa infunzi catalizatoru ( mai ales aia care au boala sa schimbe la 2500 si sa ii dea si talpa ) si v-a fi lenesa sad.gif
de fiecare data cand merg cu tata ( ala adevarat ) ( are un focus 1.6 16v ) tip la el ca schimba SUB 2500 si accelereaza 022.gif cand ii mai prind masina ii dau pana in limitare si cand ma uit in spate vad un nor de fum smile.gif)


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 18 Apr 2010, 20:47
Post #23


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




@andrey nu ca va fi lenesa este problema, ci buba este ca nu va mai trece itp-ul...
si chiar scoate fum focusul ala?? mi se pare ca exagerezi un pic, pentru ca si eu mai obisnuiam sa desfund meganeul, tinand cont ca tata are un stil de condus asemanator cu cel al tatalui tau, dar nu a iesit niciodata fum...

This post has been edited by slider2: 18 Apr 2010, 20:47


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 18 Apr 2010, 21:22
Post #24


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




la diesel de obicei norul ala de fum negru este specific


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 18 Apr 2010, 21:30
Post #25


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




la diesel stiu, dar eu si andrey vorbeam de 1.6 16v benzina, nu e chiar acelasi motor, dar n-ar trebui sa fie diferente enorme...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 14 May 2010, 20:05
Post #26


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Dar la Papuc cu aceeasi motorizare ce turatie recomandati pentru liniute? Nu ma intereseaza consumul si viata motorului.

63 HP - 4500 rpm
120 Nm - 2250 rpm

Ma gandesc ca pe la 3000 ar fi cel mai bine, mai sus trec de zona de cuplu maxim si cand intu in viteza urmatoare nu accelereaza tare.

Am turometru aftermarket deci nu ma pot baza foarte tare pe el. sad.gif


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman86
post 15 May 2010, 14:43
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 7 March 09




[quote=mk2,10 Apr 2010, 14:14]
Este indicat sa mergi mai turat pentru a nu se infunda egr-ul (in caz ca se infunda egr-ul, motorul va scutura de zici ca se rupe caroseria in doua).
Daca ai dezactivat egr-ul insa, poti sa schimbi pe la 2500 fara nici o problema (desi ar fi bine ca din cand in cand sa o mai calci pe coada).

Consumul cel mai bun il vei avea daca mergi subturat si fara acceleratii bruste, insa atat mersul supraturat cat si mai ales cel subturat va duce la o uzura mai accentuata a motorului si posibil a transmisiei.
*

[/quote

Are dreptate ,Mk2, daca mergi cu ea subturat o sa infunde egr-ul, mie asa mi-se mai intampla.
Recomand sa shimbi intre 2500 - 3000 treptele 2,3,4, nu afecteaza consumul, si daca cumva apar simptome de egr infundat, (sa dea in nas), baga o tura cu ea si dai cat poate, aici ma refer la viteza mare, (treapata 5, peste 130 Km/H), nu neaparat sa o turezi de ii sar pistoanele ca nu rezolvi nimic.
Eu am solenza diesel de ceva timp, si asa rezolv problema, (fara scos egr).


--------------------
Dacia Solenza 2003 1.9D - IF-01-FPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 16 May 2010, 09:03
Post #28


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Eu am facut cateva modificari la sistemul anti-poluare, l-am dezactivat cu totul biggrin.gif.

Stiti cum iese din galeria de evacuare un tub cutat ce duce la valva egr? Ei bine eu am tait o tabla dupa modelul garniturii si am oprit gazele sa ajunga la egr.

Am dezactivat si Egr-ul scotand mufa, ca sa fiu sigur ca nu se plimba aiurea gazele in cutia aia de plastic.

Am eliminat si sistemul de reaspiratie al vaporilor de ulei. Gaura din capacul de la filltrul de aer am astupat-o cu un dop, si am tras un furtun de la decantorul de ulei sub masina.

Am facut asta nu pentru ca vreau sa otravesc planeta dar imi parea rau de munca mea, am desfacut tot sistemul de admisie si l-am curatat ca la spital (nu romanesc se intelege), inlocuit filtrul de aer, purjat si inlocuit filtrul de motorina, filtrul de ulei, si restul fluidelelor.

Obsevatii:

Galeria era infundata serios cu un amestec lipicios de gaze si ulei, ca o smoala. Diametrul era redus efectiv la jumatate si asta la o masina de 15000 de km ce a fost condusa in forta.

Dupa curatare motorul respira mai usor, se aude, si se simte - creste mai lejer in ture. Merge mai stabil, nu il mai sufoca esapamentul, (daca iti era blocata valva egr pe pozitia deschis motorul avea sanse mari sa moara, ca nu poate functiona doar cu esapament). Motorul respira din abundenta era curat si RECE, caci inainte se incingea rau de tot galeria de admisie.

Pe de alta parte acum am un tubulet sub masina care emite aburi de ulei, nu te deranjeaza decat daca iti bagi capul sub masina, dar poate te zgandare la constiinta.

Recomand la toti din toata inima aceasta modificare, masina voastra va v-a multumi tongue.gif

Opinii si Comentarii sunt intotdeauna bine venite.

This post has been edited by 4x4: 16 May 2010, 09:17

Attached thumbnail(s)
EGR.png ( Size: 261.77k ) Number of downloads: 675
Reaspiratie_Vapori_Ulei.png ( Size: 125.64k ) Number of downloads: 664


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 16 May 2010, 10:15
Post #29


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




eu te inteleg ce vrei sa spui tu cu ce ai facut la masina...dar noxele mai sint respectate in parametrii????mai bine le curatai si le puneai la locul lor...pui numai motorina buna si ulei bun...asta este motorul diesel,mai pretentios decit cel pe benzina...bravooo


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 16 May 2010, 10:29
Post #30


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Au sa iasa identice, doar daca dai jos catalizatorul le poti influenta.
Unicul lucru suspect ar fi furtunasul de sub masina, dar il poti reconecta temporar.

In documentul word este explicat principiul de functionare al EGR, recomand sa fie citit.

This post has been edited by 4x4: 16 May 2010, 10:30

Attached File(s)
Attached File  14___Antipoluare.doc ( 2.38mb ) Number of downloads: 63


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th June 2024 - 22:11
Forum Renault