"bec ulei" si "alte pericole" aprinse din senin
![]() ![]() ![]() |
"bec ulei" si "alte pericole" aprinse din senin
alexutzu_arte |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
- VS 03 VMT
1998
|
|||
Minel |
![]()
Post
#2
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(alexutzu_arte @ 10 Oct 2008, 14:13) . am auzit fel si fel de pareri ca ar fi de la lichidul de frana, ca e de la ulei, ca e una ca e alta... voi ce credeti ca ar fii? In primul rand ce ulei ai in motor ?? Si un topic cam cu aceleasi probleme , spor la citit ... ![]() http://www.daciaclub.ro/Bec-ulei-t121556.html |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
- CS-01-TMS
1995/1397cmc Mandru posesor de Dacia
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#3
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
(!) nu inseamna alte pericole, ci probleme la sistemul de franare (pompa de frana)
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
alexutzu_arte |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 August 08 ![]() |
am ulei 15w40 lukoil si are cam 2500 km. motorul are cam 8000 km de cand a fost segmentat, etanseitatea baii de ulei e foarte buna, semeringul de palier a fost schimbat la ultimul schimb de ulei pt ca am pierdut tot uleiul intr-o noapte dupa o goana nebuna( forja maxima la motor- 145 km/h la 4000 si ceva de ture), pompa de ulei e in stare foarte buna....joja o iau de cateva ori pe saptamana si nivelul e constant(adica e bun dupa parerea mea).....
sunt incepator in ale mecanicii si ale condusului.... |
--------------------
Dacia
1310 L
- VS 03 VMT
1998
|
|
Merced |
![]()
Post
#5
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.295 Joined: 24 June 07 ![]() |
Asta pateam si eu rar, cand ramanea putin ulei in motor, pentru ca-mi manca din el, si cand franam mai brusc sau demaram repede se aprindea becul de ulei. Cu RO3 20W40 am patit asta dupa 2500km, cum ai patit si tu.
Dupa ce am trecut la un ulei cat de cat, s-a intamplat mult mai rar. Am mers cu un schimb de BP vreo 6000km pana sa-mi manance atat de mult cat sa se aprinda. Eu zic sa pui un ulei decent, nu Lukoil, si vezi apoi cum se comporta. Daca tot ai facut motoru', ar fi pacat sa bagi in el jeguri d-astea ordinare. Ia 10W40, care e semisintetic, orice producator decent, de la Elf in sus e foarte ok. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Paca |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
daca esti incepator in ale condusului dc ii dai 145? cu dacia?
|
--------------------
Dacia
1310
- IS 91 VIC
berlina 1997
|
|
tantaru |
![]()
Post
#7
|
![]() fan4dacia Group: Members Posts: 16 Joined: 5 October 08 ![]() |
colega... fii atent ce poti pati... si eu am patito dar mai rau....mai intai e ceva normal k la pornire sa ramana becurile pe presiune de ulei si pe (!) aprinse cateva secunde....iar cat la faza de aprin becuri aiurea la franari sau modificari bruste de viteze e uleiul de vina si poate fi si pompa de ulei....deoarece ulei fiind un pic cam subtire si semisintetic se deplaseaza usor prin baie + uleiul care e prin motor si de aceeaia pompa se dezamorseaza si de aia sta aprina martorul de ulei aprins vreo 2-3 sec.... alta problema poate fi si pompa de ulei care sa scape pe la ax presiune, asa am patito eu
![]() ![]() 10 Oct 2008, 20:49: si un sfat pt tine nu o mai alerga asa tare mai ales k e cam batranica masinuta ta....si in plus e pacat de setul nou pe care il distrugi....si dacia nu e masina cu care sa alergi.....k doar na stiti k totii ce inseamna DACIA!!! nu??? Daca Ai Cap Iati Alta(nici mie nu mi convine vorba asta dar iubesc masinuta mea si in general daciile ) This post has been edited by tantaru: 10 Oct 2008, 20:49 |
--------------------
Dacia
1410
- BC-17-AFE
1997
|
|
Merced |
![]()
Post
#8
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.295 Joined: 24 June 07 ![]() |
Bagi omu' in ceata aiurea. Una la mana n-are ulei semisintetic(ar fi mult superior orice semisintetic spalaturii de putina de la Lukoil care costa probabil mai putin ca uleiu' de floarea soarelui per litru) in masina acum, ci mineral. Si chiar daca ar fi fost un 10W40 semsintetic, la temperatura optima de funtionare ar fi la fel de vascos ca al lui(vezi W40), doar la rece ar fi mai subtire, si ar interveni(nu cred ca e cazul dupa r.k.-ul facut recent de el) problema aia pe care o auzi de la batrani, ca pierde mai repede pe la baie sau vreun semering, desi e mai mult vrajeala si asta.
Si nu e normal sa ramana becurile aprinse cateva secunde, nu e normal deloc. Ce e peste 2 secunde deja indica o problema, ori uleiu' praf(cel mai probabil in cazul asta), ori pompa cu belele(sper sa nu fie cazul). |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
adrianne |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Ulei subtire si putin, merg pe mana lui Merced.
Ca incepator e putin riscant sa dai 145 la berlina (chiar daca real aveai 125-130) din motive de stabilitate (punte spate - barca). Forja la berlina (si la altele) inseamna turometru dus pe zona gri sau rosie. Cand iei o curba cu 6000 rpm si scartai gumele poti spune forja. Nu e nimic anormal 4000 rpm la drum intins (am venit Bratislava-Viena-Budapesta-Bucuresti asa). LE: Uleiul se pierde pe la: - semeringuri vibrochen (pompa apa si cutie viteze) - segmenti - delcou - pompa benzina - garnituri (baie ulei si chiuloasa) - semeringuri supape - buson golire ulei ( ![]() ![]() - or mai fi si alte locuri... This post has been edited by adrianne: 11 Oct 2008, 05:31 |
--------------------
Dacia
1310 L
- B44UCJ
1996 parerea unui amator...
|
|
tantaru |
![]()
Post
#10
|
![]() fan4dacia Group: Members Posts: 16 Joined: 5 October 08 ![]() |
deci cum sa ti spun ....intelege k uleiul pe masura ce se incalzeste se subtiaza..nicidecum nu se ingroasa ....iar cat de becuri ti am tiz 1-2 secunde la pornire e ceva normal.... se intampla si la masinile luxoase mercedez (unde lucrez eu) pina isi intra motorul in parametrii de ci nu te speria daca dimineatza iti stau un pic beculetele aprinse...
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1410
- BC-17-AFE
1997
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
Am pus la foarte multe masini ulei LukOil ... am fost extrem de multumit de el ... este cu mult peste noroiul ala de ELF.
Nu inteleg cum a-ti ajuns voi la concluzia ca e nasol uleiul de la LukOil . . .. Cine a demontat un capac de culbutori la un motor mers mult timp cu ELF stie ce pamant de flori se afla pe acolo ![]() This post has been edited by Ford_V6: 11 Oct 2008, 17:08 |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
- B 79 VIT
1993
|
|
tantaru |
![]()
Post
#12
|
![]() fan4dacia Group: Members Posts: 16 Joined: 5 October 08 ![]() |
ma ford nu am am zis k e naspa doar k sa incerci ceva mai bun k ar fi mai bine pt motor ceva mobil k ar fi mai bine si il protejezi
![]() |
--------------------
Dacia
1410
- BC-17-AFE
1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 01:00 |