DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> bataie lant distributie?

D2ani
post 9 Mar 2005, 15:22
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 21 February 05




imi poate spune cineva daca lantul de distributie poate sa bata tare? ma refer la faptul daca poate fi confundata cu bataia bolt-piston,avind in vedere ca bataia este localizata la cilindrul 4.mi-a sugerat cineva in topic sa verific lantul.si poate sa bata fara sa afecteze performantele motorului? mersi.


--------------------
dacia nova gt 1998 - b16rgw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 9 Mar 2005, 16:51
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Bataia de lant e ca o zdranganeala pe o tabla. Loveste lantul de capacul de distributie. Nu afecteaza performantele dar poate produce mici desincronizari ale aprinderii, supapelor.
Se aude de obicei la turatie mica si cu motorul rece. De obicei dispare cand se incalzeste.
Daca e prea intins lantul (larg) sare un dinte. In cazul asta pornesti masina modificand avansul (rotind delcoul mult spre dreapta). Oricum va merge prost pentru ca supapele sunt desincronizate.
Daca sare 2 dinti nu o mai pornesti.
E posibil sa se si rupa cu toate ca eu nu am auzit de lant rupt.
Bataia de bolt se accentueaza pe masura ce creste turatia. Se aude mereu.
Bataia de linie (cuzineti uzati) se aude la pornirea la rece pana ia ulei. Cand cuzinetii sunt uzati becul de ulei se stinge dupa cateva sec de la pornire.
Lanturile sachs sunt foarte bune. Daca ai gaura in bloc pune intinzator hidraulic. Daca nu (1,4 mai noi si 1,6 nu au) pune mecanic. Oricum schimba si intinzatorul.

This post has been edited by cristidb: 9 Mar 2005, 16:53


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D2ani
post 9 Mar 2005, 17:56
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 21 February 05




multumesc de informatii.atunci exclud varianta bataii de lant.bataia de la cilindrul 4 se aude la ralanti.la cresterea turatiei nu se mai aude.


--------------------
dacia nova gt 1998 - b16rgw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 9 Mar 2005, 18:01
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Tocmai invers. Bataia de bolt se accentueaza la cresterea turatiei. Cea de lant se aude la relanti.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 9 Mar 2005, 23:09
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




Sal.La mine se intampla in halul urmator: cand pornesc masina si e motoru rece se aude o bataie, care dupa ce se incalzeste motoru nu se mai aude.Mecanicu mi-a spus ca ar fi o bataie de psiton in camasa; camasa e prea larga si pana se incalzeste pistonu se aude bataia.Totusi as crede ca e bataie de cuzineti.Cum pot sa imi dau seama daca sunt cuzineti de biela sau de palier. blink.gif


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 9 Mar 2005, 23:33
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




dai jos baia si desfaci si la biela si la palier capacele. Cel mai sigur mod. Vezi ca daca e de la cuzineti se simte can turezi brusc motoru. Il ridici in ture de la 800 la 3000 brusc si la fel de brusc cobori turatia. Daca se aude bataie la inceputul cresterii turatiei sunt cuzinetii.


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 11 Mar 2005, 00:00
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




de palier sau de biela ? tongue.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mad MAX
post 11 Mar 2005, 00:13
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 5 January 04
From: Bucuresti




@cristidb : de unde pot lua si eu un lant sachs din ala? la nova se poate monta intinzator hidraulic sau nu? 10x


--------------------
Daewoo Cielo ex NOVA GT - .
Totul pare mare atunci cand esti mic.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 11 Mar 2005, 10:08
Post #9


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




cred ca ambele batai sunt batai de cuzinet. Nu cumva cand schimbati uleiul se aude o perioada mai tare?. DAca da atunci un duralube il ajuta pe motor sa mai mearga o perioada. Daca vreti sa-l faceti cautati cuzineti, samd si reparati...


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 11 Mar 2005, 12:06
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(Mad MAX @ 11 Mar 2005, 02:13)
@cristidb : de unde pot lua si eu un lant sachs din ala? la nova se poate monta intinzator hidraulic sau nu? 10x
*


Se gasesc. Eu l-am schimbat la berlina la 30 000 km si acum are 130 si nu da semne de oboseala. La nova avea din fabrica sachs.
Nu poti pune la nova intinzator hidraulic. Trebuie sa aiba o gaura in bloc pe unde vine ulei pentru a monta intinzator hidraulic. Avantajul lui e ca permite o uzura mai mare a lantului fara a avea zgomote. Poate daca dai gaura in bloc merge...


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mad MAX
post 11 Mar 2005, 14:25
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 5 January 04
From: Bucuresti




hmmm .... stii cumva cat costa aprox un astfel de lant pt nova?


--------------------
Daewoo Cielo ex NOVA GT - .
Totul pare mare atunci cand esti mic.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 11 Mar 2005, 16:33
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(Mad MAX @ 11 Mar 2005, 16:25)
hmmm .... stii cumva cat costa aprox un astfel de lant pt nova?
*


Nu iti pot spune nici cat costa si nici unde il poti gasi exact. Eu l-am schimbat cu cativa ani in urma si stiu ca era prea scump. Scrie pe el sachs (pe unele zale), asa il poti deosebi de cel romanesc.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mad MAX
post 11 Mar 2005, 17:52
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 5 January 04
From: Bucuresti




la nova lantul de distributie e la fel ca cel de berlina sau difera?
PS: dupa operatia de schimbare a lantului de distributie trebuie sa schimb uleiul sau nu are legatura uleiul cu distributia? unsure.gif

This post has been edited by Mad MAX: 11 Mar 2005, 19:41


--------------------
Daewoo Cielo ex NOVA GT - .
Totul pare mare atunci cand esti mic.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 13 Mar 2005, 23:00
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




<<de palier sau de biela ? >>

E asa greu de citit ce am scris? Daca e greu atunci mai zic odata DE PALIER SI DE BIELA. Fiecare are cuzinetii lor, asa ca trebuie verificati toti.


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 14 Mar 2005, 11:59
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(Mad MAX @ 11 Mar 2005, 19:52)
la nova lantul de distributie e la fel ca cel de berlina sau difera?
PS: dupa  operatia de schimbare a lantului de distributie trebuie sa schimb uleiul sau nu are legatura uleiul cu distributia?  unsure.gif
*


Toata distributia e identica. Nu trebuie sa schimbi uleiul. Trebuie sa ai grija sa cureti bine siliconul de pe capacul de distributie, de pe bloc si de pe baie in portiunea in care se imbina cu capacul de distributie, si apoi sa degresezi.
La motoarele mai noi si baia si capacul de distributie sunt etansate cu silicon si nu au garnituri. Nu trebuie slabita baia, asa cum se facea la modelul cu garnitura, pentru ca o sa piarda ulei pe langa ea.
Trebuie sa ai grija cand montezi capacul de distributie, zona sensibila fiind imbinarea cu baia de ulei. De obicei cand montezi capacul siliconul de pe buza baii de ulei e impins inauntru si nu se etanseaza bine.
Inca un lucru de verificat este pozitia capacului. Trebuie montat cu simeringul pe el, si in asa fel incat simeringul sa fie centrat. Dupa aceea se strange. Altfel va pierde ulei pe la simering.
Legat de montarea lantului, se demonteaza si monteaza scotand pinionul de la axul cu came. Distributia se aliniaza punand cele doua sageti de pe pinioane una spre alta.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 14 Mar 2005, 16:25
Post #16


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




eu am pus sachs si am dat acum 6 luni(in octombrie) 200.000 pe el!cam greu am gasit


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 04:58
Forum Renault