Alternator golf II pe dacie, !!!!
![]() ![]() ![]() |
Alternator golf II pe dacie, !!!!
parpanel |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|||
soulraven |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
lume pe unde le tot gasiti, si eu caut de cand lumea si parca sunt invisibile pentru mine:(
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
pai pe la remat sau dezmembrari auto.
Recomand cu caldura de pe orice troaca de reno un valeo de 60 - 80a daca le gasiti bune. Majoritatea am vazut ca au si diametrul axului identic cu fulia de dacie. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
parpanel |
![]()
Post
#34
|
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
Eu l-am gasit pe alt forum de scule audio (nu vreau sa le fac reclama).
Am riscat sa il iau fara proba, dar nu imi pare rau. |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
parpanel |
![]()
Post
#35
|
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
Deci nu a durat prea mult bucuria, ca au aparut probleme cu incarcarea.
Tensiunea masurata pe + alternator si - baterie este 13,8 V la relanti, iar tensiunea masurata pe baterie e 13,5 V la relanti constant indiferent de turatie sau consumatori. Desi am schimbat si cureaua cu una Bosch dintata la recomandarea unui meserias care e de parere ca patineaza cureaua, bateria se descarca in 2-3 zile dupa ce o dau jos de la redresor. Idei? |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#36
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
faci urmatoarele masuratori DF - MASA (iesire releu) si spui valorile in urmatoarele situatii
1 fara consumatori si relanti 2 fara consumatori turat la 2500 3 cu consumatori la relanti 4 cu consumatori la 2500 mai masori + baterie - borna + a releului regulator si de la minusul bateriei la carcasa alternatorului (preferabil cu consumatori) |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Ma copii, ca sa ridici de la aia 12,8v ai unei baterii de 66A tensiunea pana la aia 14,4V va trebuie un curent de circa 20A. Testat, cu aparate de masura pe baterie si pe redresor.
Daca bateria e si descarcata sau varza trebuie mult mai mult. Voi va puneti vreodata problema ca e foarte posibil sa aveti instalatia electrica aproape varza pe masina? Eu am vreo 13v la relanti si 14,4 - 14,45v indiferent de turatie, ba mint, am observat ca la turatii foarte mari scade pe la 14,35v, ma rog, chestia asta o pun pe simplitatea releului de incarcare. Alternator de 50A standard de dacie si nu am probleme cu ea. Si pe faza scurta am conectat ambele filamente din becuri. Acum am 2x95w si inainte aveam 2 x 120w. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
parpanel |
![]()
Post
#39
|
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
Deci masuratorile le-am facut dupa ce abia am pornit masina prin impingere cu tensiunea pe baterie undeva pe la 11 V.
Am descoperit si consumatorul care imi papa bateria peste noapte (cd-playerul) pe care l-am decuplat o perioada sa vad daca se mai descarca bateria. Din pacate nu pot sa ma verific azi tensiunile, dar din ce am masurat ieri pe baterie, releu, alternator acum tind sa cred ca diferenta de tensiune este din cauza bateriei descarcate. |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca imi dai valorile masurate de tine asa cum am scris in postul de mai sus iti pot spune cu o acuratete de 90% de unde este
This post has been edited by bygy007: 1 Dec 2008, 00:26 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
parpanel |
![]()
Post
#41
|
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
OK.
Incerc sa ajung la masina sa fac masuratorile. |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
soulraven |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
parpanel |
![]()
Post
#43
|
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
Dupa ce bateria murea subit de la o zi la alta, am apelat la un electrician auto meserias.
Problema era de la firul de excitatie pe care era dioda si il aveam legat la alternator. Omul mi-a montat un bec de pozitie legat cu un picior la + bobina inductie si celalalt picior la borna D+ alternator; vechiul fir de excitatie fiind suspendat. Becul se aprinde cand pun contactul si dupa ce porneste motorul, acesta se stinge. Sper ca experianta de mai sus va fi de ajutor si altora. This post has been edited by parpanel: 10 Jan 2009, 15:00 |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.637 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
parpanel eu n-am inteles care era problema de fapt... ce a verificat cu becul? care a fost rezolvarea finala?
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
pcostica |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
parpanel |
![]()
Post
#46
|
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
Problema era descrisa mai sus...adica de fapt mergeam pe baterie pentru ca de fapt nu era niciun curent de excitatie.
Becul ala nu verifica nimic si nu cred ca are de sa se arda mai des decat un bec de la pozitii si are rolul de a inchide circuitul la pornirea motorul cat si comanda pentru incarcarea bateriei. Cititi va rog tot topicul pentru ca acolo totul este descris foarte clar. |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
neamtzu25 |
![]()
Post
#47
|
cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate... Group: Members Posts: 175 Joined: 10 March 09 ![]() |
daca pun un alteernator de la o dacie 1,6 pe injectie,o sa mearga bine cu toti consumatorii si la relanti???
|
--------------------
DACIA 1,4 berlina
S
1997
- BR 28 PSM cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
|
|
raul93 |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 2 January 09 ![]() |
cat scoate alternatorulde 36 A cu punte de 50 amperi?
face fata la o dacia 1310 cu 4 faruri pefaza lunga(4x60w) |
--------------------
dacia
berlina
99
- DJ 04 KPC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 10:02 |