DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator golf II pe dacie, !!!!

parpanel
post 2 Nov 2008, 14:13
Post #31


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Ieri am reusit sa montez si eu alternatorul de audi 80.
Am pus dioda P600M pe firul de excitatie, iar saiba la suportul alternatorului inspre habitaclu pentru a alinia fuliile alternatorului cu cea a pompei de apa si arborelui cotit.
Incarca dupa 20-30 secunde de la pornirea motorului, tensiunea de incarcare la relanti fara consumatori este 13,8 V, iar cu toti consumatorii (faza lunga, ventilator, dezaburire, faruri de ceata) este 13,73 V tot la relanti. In rest mi se pare cam putin loc pentru a schimba filtrul de ulei.


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 5 Nov 2008, 23:16
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




lume pe unde le tot gasiti, si eu caut de cand lumea si parca sunt invisibile pentru mine:(


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 6 Nov 2008, 01:29
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




pai pe la remat sau dezmembrari auto.

Recomand cu caldura de pe orice troaca de reno un valeo de 60 - 80a daca le gasiti bune. Majoritatea am vazut ca au si diametrul axului identic cu fulia de dacie.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 6 Nov 2008, 08:43
Post #34


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Eu l-am gasit pe alt forum de scule audio (nu vreau sa le fac reclama).
Am riscat sa il iau fara proba, dar nu imi pare rau.


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 29 Nov 2008, 12:46
Post #35


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Deci nu a durat prea mult bucuria, ca au aparut probleme cu incarcarea.
Tensiunea masurata pe + alternator si - baterie este 13,8 V la relanti, iar tensiunea masurata pe baterie e 13,5 V la relanti constant indiferent de turatie sau consumatori.

Desi am schimbat si cureaua cu una Bosch dintata la recomandarea unui meserias care e de parere ca patineaza cureaua, bateria se descarca in 2-3 zile dupa ce o dau jos de la redresor.

Idei?


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 29 Nov 2008, 13:49
Post #36


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(soulraven @ 5 Nov 2008, 23:16)
lume pe unde le tot gasiti, si eu caut de cand lumea si parca sunt invisibile pentru mine:(
*


cauta pe la pomarla prin magazii laugh.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 Nov 2008, 00:45
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




faci urmatoarele masuratori DF - MASA (iesire releu) si spui valorile in urmatoarele situatii
1 fara consumatori si relanti
2 fara consumatori turat la 2500
3 cu consumatori la relanti
4 cu consumatori la 2500

mai masori + baterie - borna + a releului regulator
si de la minusul bateriei la carcasa alternatorului (preferabil cu consumatori)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 30 Nov 2008, 03:33
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Ma copii, ca sa ridici de la aia 12,8v ai unei baterii de 66A tensiunea pana la aia 14,4V va trebuie un curent de circa 20A. Testat, cu aparate de masura pe baterie si pe redresor.

Daca bateria e si descarcata sau varza trebuie mult mai mult. Voi va puneti vreodata problema ca e foarte posibil sa aveti instalatia electrica aproape varza pe masina?

Eu am vreo 13v la relanti si 14,4 - 14,45v indiferent de turatie, ba mint, am observat ca la turatii foarte mari scade pe la 14,35v, ma rog, chestia asta o pun pe simplitatea releului de incarcare.

Alternator de 50A standard de dacie si nu am probleme cu ea. Si pe faza scurta am conectat ambele filamente din becuri. Acum am 2x95w si inainte aveam 2 x 120w.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 30 Nov 2008, 11:29
Post #39


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Deci masuratorile le-am facut dupa ce abia am pornit masina prin impingere cu tensiunea pe baterie undeva pe la 11 V.
Am descoperit si consumatorul care imi papa bateria peste noapte (cd-playerul) pe care l-am decuplat o perioada sa vad daca se mai descarca bateria.
Din pacate nu pot sa ma verific azi tensiunile, dar din ce am masurat ieri pe baterie, releu, alternator acum tind sa cred ca diferenta de tensiune este din cauza bateriei descarcate.


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 Dec 2008, 00:25
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca imi dai valorile masurate de tine asa cum am scris in postul de mai sus iti pot spune cu o acuratete de 90% de unde este

This post has been edited by bygy007: 1 Dec 2008, 00:26


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 1 Dec 2008, 20:58
Post #41


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




OK.
Incerc sa ajung la masina sa fac masuratorile.


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 2 Dec 2008, 17:02
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




ce?nu am inteles nimic.....

QUOTE(ydaniel @ 29 Nov 2008, 13:49)
cauta pe la pomarla prin magazii laugh.gif
*




--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 10 Jan 2009, 14:58
Post #43


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Dupa ce bateria murea subit de la o zi la alta, am apelat la un electrician auto meserias.
Problema era de la firul de excitatie pe care era dioda si il aveam legat la alternator. Omul mi-a montat un bec de pozitie legat cu un picior la + bobina inductie si celalalt picior la borna D+ alternator; vechiul fir de excitatie fiind suspendat. Becul se aprinde cand pun contactul si dupa ce porneste motorul, acesta se stinge.
Sper ca experianta de mai sus va fi de ajutor si altora.

This post has been edited by parpanel: 10 Jan 2009, 15:00


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 10 Jan 2009, 15:30
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.637
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




parpanel eu n-am inteles care era problema de fapt... ce a verificat cu becul? care a fost rezolvarea finala?


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 10 Jan 2009, 19:09
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




QUOTE(parpanel @ 10 Jan 2009, 15:58)
.... Becul se aprinde cand ...
*



ai grija sa nu se arda becul ala.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 11 Jan 2009, 18:57
Post #46


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Problema era descrisa mai sus...adica de fapt mergeam pe baterie pentru ca de fapt nu era niciun curent de excitatie.
Becul ala nu verifica nimic si nu cred ca are de sa se arda mai des decat un bec de la pozitii si are rolul de a inchide circuitul la pornirea motorul cat si comanda pentru incarcarea bateriei.
Cititi va rog tot topicul pentru ca acolo totul este descris foarte clar.


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neamtzu25
post 12 Mar 2009, 23:14
Post #47


cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate...


Group: Members
Posts: 175
Joined: 10 March 09




daca pun un alteernator de la o dacie 1,6 pe injectie,o sa mearga bine cu toti consumatorii si la relanti???


--------------------
DACIA 1,4 berlina S 1997 - BR 28 PSM
cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raul93
post 16 Mar 2009, 08:46
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 2 January 09




cat scoate alternatorulde 36 A cu punte de 50 amperi?
face fata la o dacia 1310 cu 4 faruri pefaza lunga(4x60w)


--------------------
dacia berlina 99 - DJ 04 KPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 10:02
Forum Renault