Curge Benzina pe la Rampa de injectoare, (Furtun alimentare benzina foarte prost facut)
![]() ![]() ![]() |
Curge Benzina pe la Rampa de injectoare, (Furtun alimentare benzina foarte prost facut)
jelly |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 702 Joined: 3 October 07 From: București ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 - Laureate
- B030431 Lucrurile nu se întâmplă. Lucrurile sunt făcute să se întâmple. (John F. Kennedy)
|
|||
vi_escu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Era buna o poza cu zona exacta a scurgerilor ca nu-mi dau seama despre ce "furtune" este vorba.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
jelly |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 702 Joined: 3 October 07 From: București ![]() |
este un furtun care intra in rampa injectoarelor este undeva dupa carcasa filtrului de aer in stanga,sincer nici nu prea seamana a furtun
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 - Laureate
- B030431 Lucrurile nu se întâmplă. Lucrurile sunt făcute să se întâmple. (John F. Kennedy)
|
|
adiya |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca vorbim de acelasi lucru, al meu furtun/mufa era prins din fabrica cu un colier de plastic de rampa injectoarelor. Made in Romania.
L.E. Defapt era un asamblu din doua coliere impletite foarte "elegant" in forma de +. This post has been edited by adiya: 24 Jul 2008, 22:03 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
jelly, pune poze, te rugam!
|
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
AL |
![]()
Post
#6
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
problema exista, este cunoscuta, si este tratata cum se exprima cineva mai sus, "romaneste"... mai concret, racordarea furtunului de benzina la rampa de injectie se face printr-o mufa... acesta mufa poate prezenta scapari din motive de vibratii, oboseala matarialului etc. in conditiile in care este tensionata... pentru reducerea tensiunilor (fortelor care ar putea trage de mufa in diferite directii) s-au montat doua coliere de plastic...
de asmenea, furtunul de cauciuc este prins de partea sa de mufa cu un colier metalic de unica folosinta, montat prin clipsare... acest colier poate sa "sara" si sa se desfaca.... recomand schimbarea lui cu un colier cu surub, cu strangere uniforma pe tot perimetrul furtunului. si inca ceva.. problema e cunoscuta inca de la Supernova... |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
jelly |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 702 Joined: 3 October 07 From: București ![]() |
Problema e ca nu curge pe la mufa ci la imbinarea furtunului in mufa [lulea]ca este bagat fortat la cald si cum ai zis tu AL datorita vibratiilor ca imbatranirii nu prea cred ca este cazul inca. La super nova de la rezervor pana in fata este conducta de cupru sau aluminiu si de la conducta vine un furtunel de cauciuc care intra in luleaua respectiva. La loganurile mai noi este alt tip de mufa la imbinarea galeriei injectoarelor cica sunt mai bune fata de cele anterioare
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 - Laureate
- B030431 Lucrurile nu se întâmplă. Lucrurile sunt făcute să se întâmple. (John F. Kennedy)
|
|
parpanel |
![]()
Post
#8
|
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
Am facut poza la teava care pare umezita. Sper sa se inteleaga ceva pentru ca pozele sunt facute cu telefonul. Langa teava este si un suport care banuiesc ca este pentu acea teava.
This post has been edited by parpanel: 26 Jul 2008, 12:24 Attached thumbnail(s) DSC01520.jpg ( Size: 172.56k ) Number of downloads: 2360 |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
michou |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Poti sa te consideri fericit...eu mergand pe autostrada la 120 km mi-a sarit conducta de benzina din plastic care intra in rampa injectoarelor..s-a oprit motorul ....cand am deschis capota am crezut ca fac infart din conducta sarea benzina pe motor.....noroc ca nu am luat foc.......aceiasi remediere stiuta mi-au aplicat in service: doua bride de plastic pe conducta... am avut noroc.....din pacate calitatea la dacia e din ce in ce mai slaba.
QUOTE(jelly @ 24 Jul 2008, 18:01) Am o intrebare daca a mai patit cineva ceea ce am patit eu sa-i curga benzina la furtunul care intra in galeria de admisie cred ca am zis bine,ca daca nu eram atent si plecam cu masina la drum riscam sa ia cazanul foc ? Problema este ca nu s-a fisurat ci de la imbinarea cu luleaua respectiva pe acolo avea scapari de benzina,asa ca am sunat frumusel la dacia asistenta a urcat-o pe platforma si schimbat furtun la service [masina in garantie] Pt cei care nu stiu furtunul de benzina este din plastic de la rezervor si pana in fata la galerie ceea ce eu o consider o prostie,unii zic ca este mai bun cel de plastic altii ca nu cel de cupru,aluminiu ca la vechea dacie .Am intrebat asa ca fapt divers si costa cam 2 mil si ceva furtunul + manopera daca nu ai garantie. Va salut! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2004 daca ai condus Dacie stii sa conduci orice!!!!!
|
|
jelly |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 702 Joined: 3 October 07 From: București ![]() |
Calitatea a fost intotdeauna slaba la dacia si cum nu ti-a schimbat toata conducta?si ce coliere de plastic ti-a montat?
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 - Laureate
- B030431 Lucrurile nu se întâmplă. Lucrurile sunt făcute să se întâmple. (John F. Kennedy)
|
|
michou |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2004 daca ai condus Dacie stii sa conduci orice!!!!!
|
|
catalin_bbc |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 29 June 05 From: Iasi ![]() |
Am o problema la sistemul de alimenatare.
De curand mergand cu masina am simtit un miros de benzina in habitaclu. Am deschis cappota si am constatat cu stupoare ca curge benzina in spatele motorului unde e rampa de injectoare. Stie cineva cum se desface si daca se poate schimba o garnitura ceva ? Am rotit un pic conducta de benzina si capacul aferent de pe rampa si nu mai curge ....dar inca nu am avut timp sa ajung in Sevice. Pls HELP ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate Egee
- IS-99-CAT
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#13
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Pai ai face bine sa iti faci timp sa treci pe la un service.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
catalin_bbc |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 29 June 05 From: Iasi ![]() |
Deci solutia e doar una HomeMade ....romaneste se pare
![]() Cu coliere si sarma ![]() Dacia....pe drumul cel bun ..dar poate la inceput :| |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate Egee
- IS-99-CAT
|
|
costi |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
pipa aia la 90 de grade care intra in rampa are niste "O" ringuri pe partea cu rampa de injectie, banuiesc;
daca "transpira" pot fi schimbate ? se gasesc ? a facut cineva miscarea acasa sau trebuie mers la service ? am S.N. This post has been edited by costi: 25 Sep 2008, 13:27 Attached thumbnail(s) DSC01520.jpg ( Size: 28.42k ) Number of downloads: 2421 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
catalin_bbc |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 29 June 05 From: Iasi ![]() |
Stie cineva cum se demonteaza pipa aia ?
eu am incercat sa o rotesc ..poate iese dar nu am reusit si nu vreau sa o rup ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate Egee
- IS-99-CAT
|
|
Petty |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 September 08 ![]() |
Se demonteaza prin apsare pe lateral simultan in doua locuri unde se clipseaza pe rampa de la injectoare , cu rabdare si atentie .
|
--------------------
Ford
Focus
2002
|
|
costi |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Petty daca "ai comis-o" cu pipa aia nu vrei sa-mi spui si mie ce-i inauntru ("O" ringuri ceva...) si daca poti sa le schimbi singur in caz de neetanseitate ?
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Petty |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 September 08 ![]() |
Se poate sa fi comiso ca din poza aia nu prea se vede clar , se poate ca pipa aia sa fie parte comuna cu rampa si furtunul sa fie bagat la cald in pipa , in acest caz e nasol .
P.S. Costi se poate sa ai dreptate ! |
--------------------
Ford
Focus
2002
|
|
costi |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
E pe "O" ringuri mai mult ca sigur, care-i si permit sa se roteasca pe rampa. Mie-mi transpira vag dar mi-e teama sa o scot, nestiind ce-i inauntru. De asta tot intreb ce si cum. Cind am spus "comis-o" ma gindeam ca ai demontat-o si de aici intrebarea....
Sa mai asteptam, poate gasim pe cineva care a umblat acolo... Mishou pui o poza cu bridele alea? Catalin _bbc ai ajuns la service ? Cum e ? |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Kostica |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 6 May 06 ![]() |
Mufa respectiva iese relativ usor daca tragi de ea inspre laterala rampei . Are intradevar doua oringuri. L-am schimbat numai pe primul, mufa a intrat la loc un pic mai greu, locasul intern este un pic conic, dar tot l-am securizat prinzind mufa de rampa cu 4-5 soricei. Nu a mai curs de atunci, dar cu prima reparatie pe casco (schimbare catalizator) am schimbat si conducta benzina pe motiv de lovire cu o bordura. Oringuri am comandat la o firma din oradea, am cerut mai multe dimensiuni in jurul grosimii si a diametrului de baza masurat cu sublerul si am ales ce s-a potrivit mai bine (nu aveti idee ce conteaza o zecime la oringurile astea). Cea mai sigura si recomandata solutie e inlocuirea ( e la un pret de 40-60 ron) am vazut si pe forum la vinzare si usor de inlocuit. Daca alegeti solutia cu inlocuirea oringului va recomand ancorarea mufei de rampa cu soricei din aceia de la prinderea cablurilor electrice. Daca sesizati pierderi de benzina verificati daca nu cumva primul oring este rupt, eu asta am patit. Nu merge numai intr-un singur oring.
Stima |
--------------------
LOGAN
1,6 AMB
sept. 2004
|
|
costi |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
in sfirsit cineva care a umblat acolo.... multumim Kostica !
problema cu "O" ringurile alea este ca trebuie sa fie cit mai "de origine" posibil, pt ca nu toate cauciucurile rezista la benzina ! Era interesant daca cineva le-ar fi gasit pe piata. Mie un mecanic mi-a spus ca trebuie schimbata toata rampa !!! ![]() |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Kostica |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 6 May 06 ![]() |
Ca o curiozitate, nu stiu daca are o explicatie tehnica, primul oring (cel ce s-a rupt) era gri iar cel de al doilea era rosu. Ce am comandat si inlocuit eu erau negre, mi s-a spus ca rezista la carburanti, dar mai bine e ceva de origine. Nu am gasit separat, numai cu toata conducta odata.
|
--------------------
LOGAN
1,6 AMB
sept. 2004
|
|
costi |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Kostica |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 6 May 06 ![]() |
Nu, am gasit conducta completa la magazinele cu piese auto, iar O - urile se comanda la o firma ce produce garnituri de cauciuc de toate dimensiunile si comanzi din catalog doar ce te doare - ceva la 1 ron bucata -
|
--------------------
LOGAN
1,6 AMB
sept. 2004
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
La SN modelul care are conducta metalica are in capat un furtun cu o cupla cu O-ringuri cu tot Furtunul se gaseste la dealeri dacia si e cea mai ieftin avarianta de a pune garnituri orginale Costa undeva pe la 20 de lei si are O-ringurile in doua culori exact ca la logan Nu exista pe original doar O-ringul sa il poti cumpara
|
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
catalin_bbc |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 29 June 05 From: Iasi ![]() |
@costi: nu am mai ajuns la service ...am prins mai bine cu niste coliere conducta si vad ca e curat, nu mai curge.
10 Oct 2008, 13:21: La noul model cu facelift e schimbata alimentarea rampei de insectoare ....pare prins mai bine acum. Deci cred ca era o problema destul de frecventa. This post has been edited by catalin_bbc: 10 Oct 2008, 13:21 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate Egee
- IS-99-CAT
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
Toate modelele care sunt euro 4 au sistemul de fixare a conductei pe rampa diferit de euro 3 nu numai faceliftul
|
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:52 |