Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.
![]() ![]() ![]() |
Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.
ady77 |
![]()
Post
#2101
|
||
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
|
||
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|||
adip |
![]()
Post
#2102
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
bai nene da' n-ati obosit?
![]() |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2103
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.652 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Adevarul e ca un numar de inmatriculare galben e greu de deosebit de unul alb.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
namidee |
![]()
Post
#2104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
QUOTE(ady77 @ 24 Nov 2008, 16:02) 3) ramane pana la urma cea mai buna metoda de identificat mopede (nr. de inmatriculare), cel putin pentru mine. 2) pica nu pentru ca n-as fi in stare sa identific motoare in doi timpi, ci mai mult pentru ca am obiceiul sa ascult muzica in masina si sunetele exterioare nu se mai percep la fel de bine. Cat despre 1) (toba), ar merge, dar nu-i la fel de sigur ca numarul de inmatriculare. Multumiri tuturor pentru informatii. |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#2105
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 24 Nov 2008, 15:57) Nu toate au motor in 2 timpi si suna "strident". Al meu era in 4 timpi si suna "rotund"... dar ma rog. ![]() @Adip... NU ! Cel putin eu inca mai pot... ![]() This post has been edited by Flamingo: 24 Nov 2008, 16:19 |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
marksman |
![]()
Post
#2106
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.735 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
ady77 |
![]()
Post
#2107
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 24 Nov 2008, 16:17) QUOTE(namidee @ 24 Nov 2008, 16:17) 3) ramane pana la urma cea mai buna metoda de identificat mopede (nr. de inmatriculare), cel putin pentru mine. 2) pica nu pentru ca n-as fi in stare sa identific motoare in doi timpi, ci mai mult pentru ca am obiceiul sa ascult muzica in masina si sunetele exterioare nu se mai percep la fel de bine. Cat despre 1) (toba), ar merge, dar nu-i la fel de sigur ca numarul de inmatriculare. Multumiri tuturor pentru informatii. Sunt curios cum vezi tu (einstein sau namidee) nr galben de inmatriculare cand circuli pe un drum cu prioritate si iti apare un moped din dreapta sau din stanga, sa stii sa-l eviti in caz ca nu stie regulile de circulatie. Oricum eu cand vad vehicule pe 2 roti sunt mai atent indiferent daca e moped sau motocicleta, indiferent ca are sau nu permis. This post has been edited by ady77: 24 Nov 2008, 16:46 |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#2108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
QUOTE(tarzy @ 24 Nov 2008, 15:51) ma framanta si pe mine o curiozitate .... tu cand mai lucrezi? daca toata ziua buna ziua faci pe soferu' la familie? nu crezi ca iesi mai "ieftin" daca cumperi la nevasta o masina (sau o motocicleta) orice metoda aplicata simplist si singular nu o sa rezolve pba traficului, poate o sa mai diminueze din efecte dar nu o sa rezolve. Eu nu lucrez. Stau degeaba si-mi vin banii. Fac si eu "pe soferul la familie", ca-i a mea si mi-i draga. Adica duc dimineata pe cine trebuie, unde trebuie, imi vad de ale mele in restul zilei, iar apoi ma duc si-mi pescuiesc pinguinii de pe unde i-am lasat. Nu-i bine, nu? Nu fluedizez traficul... ![]() Nu, nu ies mai ieftin "daca cumpar la nevasta o masina". Ca-i antitalent. Are permis, da' cel putin cu piticii n-o sa-l foloseasca niciodata. Aici am cazut la pace. Ca sa nu te mai framante curiozitatea, toata ziua sunt soferul meu. Acum o sa dezamagesc cotarla ![]() |
--------------------
ZAZ
Zaporojeþ
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#2109
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ady77 @ 24 Nov 2008, 16:44) Sunt curios cum vezi tu (einstein sau namidee) nr galben de inmatriculare cand circuli pe un drum cu prioritate si iti apare un moped din dreapta sau din stanga, sa stii sa-l eviti in caz ca nu stie regulile de circulatie. Eh, uite ca in sfarsit cineva din tabara "cealalta" a pus punctul pe "i"... Mai are rost sa spun ca la asta faceam si eu referie in posturile de mai sus... ? ![]() QUOTE(ady77 @ 24 Nov 2008, 16:44) Oricum eu cand vad vehicule pe 2 roti sunt mai atent indiferent daca e moped sau motocicleta, indiferent ca are sau nu permis. Asa stimabile... Respectele mele ! Asta ar trebui sa faca toti. Deci nu cred ca mai conteaza ca "prostul" ala cu casca pe cap are sau nu permis (bine, ca nu incurajez mersul fara). Probleme pot fi de ambele parti si decat sa verifici daca omul este in regula sau nu, mai bine sporesti atentia si il eviti in caz ca-i dobitoc. ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
namidee |
![]()
Post
#2110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
QUOTE(ady77 @ 24 Nov 2008, 16:44) Sunt curios cum vezi tu (einstein sau namidee) nr galben de inmatriculare cand circuli pe un drum cu prioritate si iti apare un moped din dreapta sau din stanga, sa stii sa-l eviti in caz ca nu stie regulile de circulatie. Oricum eu cand vad vehicule pe 2 roti sunt mai atent indiferent daca e moped sau motocicleta, indiferent ca are sau nu permis. Din pacate, ai dreptate. Asa fac si eu momentan, atentie sporita la toti cei pe 2 roti, de la biciclisti la chopper-isti. Speram sa gasesc aici o metoda sigura si practica de clasificare a TUTUROR vehiculelor pe 2 roti in "cu permis" si "potential fara permis". Pana la urma se pare c-o sa raman c-o zona gri unde o sa merg pe prezumtia de "fara permis" ca sa n-am surprize. |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#2111
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(namidee @ 24 Nov 2008, 16:59) Pana la urma se pare c-o sa raman c-o zona gri unde o sa merg pe prezumtia de "fara permis" ca sa n-am surprize. Eh, stai linistit ca nu esti singurul... Eu niciodata nu m-am gandit ca 100 % din motorizati au permis... si am preferat sa-i evit cat mai mult cu putinta (uneori imi pliez oglinda sau ma dau 20-30 cm mai la stanga / dreapta), decat sa am vreo surpriza. Nu toti sunt asi la ghidon, nu toti au experienta necesara... si cum desteptul cedeaza, am zis ca n-o fi foc daca ii evit sau daca le fac loc sa se duca. |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
tarzy |
![]()
Post
#2112
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
de unde pana unde ideea ca aia de au permis stiu si cum e treaba cu circulatia?
voi in ce tara traiti? .... eu in Romania am parte zilnic de minim 2-3 "conservari" care ori au uitat tot, ori nu au stiunut niciodata cum sta treaba cu condulul dupa regulament. "donatori de organe" nu ma incomodeaza din cauza ca mi-am dezvoltat gestul reflex de a-i evita si lasa sa se duca .... prefer sa-i stiu in fata mea unde-i pot supraveghea decat in spate .... fac pariu acum ca majoritatea dintre noi la un examen "spot" nu o sa excelam la "teorie". poate ati uitat dar mai acum cateva luni a fost desconspirata reteaua de fabricat permise din arges. Parca si Primarul Sector 4 a beneficiat de serviciile acesteia This post has been edited by tarzy: 24 Nov 2008, 17:17 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
namidee |
![]()
Post
#2113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
Aici exagerezi nitel, nu poti sa zici ca nu-i nici o diferenta intre a avea si a nu avea permis, permisul de conducere spune despre posesor ca ar trebui sa stie ceva reguli de circulatie. Ideea e sa stie cel putin treaba cu asiguratul si cu acordarea prioritatii, pentru ca astea duc (alaturi de viteza) direct la accidente. Si da, daca acum as da un examen teoretic este indoielnic daca stiu cate puncte amenda si penalizare se iau pentru o contraventie anume, dar garantez ca prioritatile nu le gresesc sub nici o forma. Altfel, ai dreptate, si mie-mi place sa stiu nebunii in trafic in fata mea si nu in spatele meu. Si aici ma refer la nebuni de toate categoriile fara discriminare: motociclisti, automobilisti, camionagii.
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
klaus |
![]()
Post
#2114
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 24 Nov 2008, 15:57) 1 ) dupa toba, ca alea de 50 cmc au 2 timpi si toba diferita 2) dupa zgomot, din acelasi motiv. 3) dupa numar, cele sub 50 cc au numar galben de primarie Domnu einstein, ca va vad cunoscator in toate, dupa ce ati echivalat peugeotul de 1.4 si loganul de 1.6 ca fiind masini sport (ca-s la fel intre masini cum sunt motoretele cu 1000 cmc sport intre motorete), observ informatii din ce in ce mai utile de la dvs. Ca exemplificare, puteti sa-mi indicati in exemplul dat de mine la care scuter in 2 timpi va referiti? Ca inteleg ca ala s-ar auzi altfel. Am inteles ca dl motociclist, actualmente ratb-ist, a vazut diferente exterioare dar nu a putut sa le identifice, dar dvs. puteti identifica scuterul cu motor in 2 timpi din 4 scutere toate cu motor in 4 timpi? Ia sa vedem, deci la care va refereati? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine sã mã înºel din prea multã suspiciune decît din prea multã naivitate. - Cristoiu
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#2115
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(klaus @ 24 Nov 2008, 21:57) Domnu einstein, ca va vad cunoscator in toate, dupa ce ati echivalat peugeotul de 1.4 si loganul de 1.6 ca fiind masini sport (ca-s la fel intre masini cum sunt motoretele cu 1000 cmc sport intre motorete), observ informatii din ce in ce mai utile de la dvs. Ca exemplificare, puteti sa-mi indicati in exemplul dat de mine la care scuter in 2 timpi va referiti? Ca inteleg ca ala s-ar auzi altfel. Am inteles ca dl motociclist, actualmente ratb-ist, a vazut diferente exterioare dar nu a putut sa le identifice, dar dvs. puteti identifica scuterul cu motor in 2 timpi din 4 scutere toate cu motor in 4 timpi? Ia sa vedem, deci la care va refereati? ![]() Si tu te dai cunoscator in toate si singur deschizi subiecte despre care nu stii mare lucru, cum a fost si cel in care spuneai ca nu exista motociclete de serie de peste 2000cc. Si-ai mai vorbit tu si despre alte lucruri, iar cand ti s-a demonstrat ca n-ai dreptate te-ai facut nevazut. Am observat ca ai acest obicei, de a te fofila imediat ce-ai dat cu bata-n balta, aparand dupa ce lucrurile au fost uitate. In fine... Ca dispari, e treaba ta, ca doar n-o sa stai tu sa ti se arate cat esti de pe langa subiect in unele cazuri. Dar sa apari mai apoi cu desaga de intrebari, sa le versi pe Forum si sa astepti a fi luat in serios si a ti se raspunde cu seriozitate este prea mult, cel putin in ceea ce ma priveste. Pe scurt, ca sa ma intelegi. Chiar n-are rost sa-mi bat capul cu raspunsuri la obiect pentru tine, pentru ca vei vedea din nou ca n-ai dreptate, dispari, si reapari mai tarziu cu alte intrebari pe cu totul alta tema. In ceea ce te priveste m-am lecuit. Nu te intereseaza decat sa ai dreptate, sa fii ridicat in slavi de unii aplaudaci. Atat! This post has been edited by Motociclist: 25 Nov 2008, 07:51 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#2116
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Asteptam replica.
![]() Lasand gluma la o parte... asa este, s-a inselat Einstein... insa cel putin 3 useri strict "conservari" au ajuns ieri la concluzia ca nu mai conteaza care are 2 sau 4 timpi, care e mai mare sau mai mic / mica, care e de serie sau nu, care are permis sau e infractor... Importanta este atentia sporita in trafic... de ambele parti. Si apoi pana iese la iveala una-alta... politie, anchete, etc... vehiculele pe 2 roti sunt si ele PARTICIPANTE la trafic. Sau vorba aia... Prezumtia de nevinovatie... A auzit cineva de ea ? Deci inchideti topicul ca s-au spus destule. Ambele tabere s-au convins de incapatanarea "dusmanilor". Gata ! ![]() Motociclist, Einstein... si inca vreo 3-4 de pe aici (se stiu ei care, nu vreau sa-i deconspir ca s anu aibe probleme)... ![]() ![]() This post has been edited by Flamingo: 25 Nov 2008, 09:25 |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#2117
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(Flamingo @ 25 Nov 2008, 09:23) Asteptam replica. ![]() Lasand gluma la o parte... asa este, s-a inselat Einstein... insa cel putin 3 useri strict "conservari" au ajuns ieri la concluzia ca nu mai conteaza care are 2 sau 4 timpi, care e mai mare sau mai mic / mica, care e de serie sau nu, care are permis sau e infractor... Importanta este atentia sporita in trafic... de ambele parti. Si apoi pana iese la iveala una-alta... politie, anchete, etc... vehiculele pe 2 roti sunt si ele PARTICIPANTE la trafic. Sau vorba aia... Prezumtia de nevinovatie... A auzit cineva de ea ? Deci inchideti topicul ca s-au spus destule. Ambele tabere s-au convins de incapatanarea "dusmanilor". Gata ! ![]() Motociclist, Einstein... si inca vreo 3-4 de pe aici (se stiu ei care, nu vreau sa-i deconspir ca s anu aibe probleme)... ![]() ![]() Flamingo, eu i-am spus si ieri lui Namidee ca scuterele alea prezentate prin poze de domnul Klaus, desi par asemanatoare, in realitate sunt destul de diferite incat sa-ti dai seama care este de cilindree mai mare si care de cilindree mai mica. Dar sa stam acum sa le zgandarim doar de dragul lui Klaus, n-are rost. Oricum, daca vede ca avem dreptate devine invizibil cateva ore si revine cu alte intrebari, in cu totul alta directie. ...Deja a inceput s-o devieze spre diferentele dintre 2 si 4 timpi. ![]() In rest, ai avea tu dreptate, cu atentia sporita de ambele parti, etc., numai ca nu despre asta trebuia sa discutam in cadrul acestui Topic. ![]() ![]() ...Vezi ca ne-ai invitat la un vin fiert, asa ca tu faci cinste. ![]() This post has been edited by Motociclist: 25 Nov 2008, 09:55 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
namidee |
![]()
Post
#2118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
Avand in vedere ca am deschis cutia Pandorei cu intrebarea despre diferentierea intre scutere/mopede/motoare, permiteti-mi sa trag si concluziile, inainte ca un flame sa se dezlantuie:
- 1) in afara de numarul de inmatriculare, nu exista nici o metoda 100% sigura de a distinge in trafic intre mopede si motoare; - 2) dupa cum a aratat Klaus si a admis si Flamingo (care are chef sa-l convinga si pe @Moto: be my guest), forma vehiculului poate insela: exista modele de scutere care vin cu mai multe motorizari, sub si peste 50cmc. C-o fi forma putin diferita (datorita motorului?), e posibil, dar in trafic sunt imposibil de distins de un nespecialist (putem s-o lasam asa?) - 3) toba nu este un criteriu 100% corect, pe motiv ca exista si mopede in 4 timpi; - 4) zgomotul nu este intotdeauna relevant, pe motiv de punctul 3) si pe motiv de ascultat muzica in masina - 5) concluzie: grija mare la astia pe 2 roti ca sunt destule cazuri cand nu poti sti daca au sau nu permis. In plus, sunt fragili, desi multi se comporta ca si cum ar fi nemuritori. |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
psychoo |
![]()
Post
#2119
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.730 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
cum este o vorba din popor "vorba multa = saracia omului"...uite de asta e romania o tara saraca...tot citesc posturi si se discuta despre ceva ce nu face referire la titlul topicului...s`au tras concluziile corecte mai sus si anume: nu esti singur pe strada, deci atentie sporita. poate foarte bine sa fie motocicleta cu 1000cmc in 4 timpi...nu inseamna ca cel care o conduce are si permis mai ales in bucuresti...sa nu imi ziceti ca aveti impresia ca toti au permis! nu presupuneti...este un vehicul cu 2 roti si este pe drum...ii faci loc ca sa nu il incomodezi sau sa iti rupa oglinda cand trece si gata. oricum trebuie sa fim prudenti in trafic...cainii nu cunosc regulile de circulatie si pot sari dintre masinile parcate, la fel copiii.
nu prea conteaza sa faci diferenta intre tobele scuteristilor...atentia in alte parti ar trebui sa fie. sper ca nu am suparat pe nimeni dar asta este parerea mea ![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#2120
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(namidee @ 25 Nov 2008, 09:57) Avand in vedere ca am deschis cutia Pandorei cu intrebarea despre diferentierea intre scutere/mopede/motoare, permiteti-mi sa trag si concluziile, inainte ca un flame sa se dezlantuie: - 1) in afara de numarul de inmatriculare, nu exista nici o metoda 100% sigura de a distinge in trafic intre mopede si motoare; - 2) dupa cum a aratat Klaus si a admis si Flamingo (care are chef sa-l convinga si pe @Moto: be my guest), forma vehiculului poate insela: exista modele de scutere care vin cu mai multe motorizari, sub si peste 50cmc. C-o fi forma putin diferita (datorita motorului?), e posibil, dar in trafic sunt imposibil de distins de un nespecialist (putem s-o lasam asa?) - 3) toba nu este un criteriu 100% corect, pe motiv ca exista si mopede in 4 timpi; - 4) zgomotul nu este intotdeauna relevant, pe motiv de punctul 3) si pe motiv de ascultat muzica in masina - 5) concluzie: grija mare la astia pe 2 roti ca sunt destule cazuri cand nu poti sti daca au sau nu permis. In plus, sunt fragili, desi multi se comporta ca si cum ar fi nemuritori. Spune-mi ca nu vezi nicio diferenta intre un moped, scuter si o motocicleta si-o lasam... |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
marksman |
![]()
Post
#2121
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.735 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Se poate inchide? :plictisit:
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#2122
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
QUOTE(klaus @ 24 Nov 2008, 22:57) ![]() Poate se referea la asta... 207xso7.jpg Mi l-am construit eu pentru a merge la pescuit (din an in pasti am placerea de a merge la niste prieteni la tara si acolo folosesc dracaria asta pentru a merge la pescuit). Pana acolo, intra perfect in portbagaj. Altfel il tin in boxa, unde l-am si construit. Stau la et. 4 dar e foarte usor, cu o mana il cobor pe scari. Asta sigur e in 2 timpi si va spun din experienta ca paraie de te infioara. ![]() Alex |
--------------------
-
-
-
|
|
namidee |
![]()
Post
#2123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
@Moto: Sunt cazuri in care ochiul meu de nespecialist nu le distinge, iertata fie-mi ignoranta. Apoi, Klaus exact asta a si subliniat cu un exemplu concludent. Nu stiu cum ai putea distinge matale intre alea 4 motorizari ale aceluiasi model de scuter, ochiului meu i-ar fi imposibil, pentru ca forma (de la distanta, nu pe masurate) pare aceeasi, motoarele am impresia ca erau toate in 4 timpi, zgomotul nu-l auzi de la distanta etc. Fara nici o urma de misto, dumneata cum le-ai distinge?
@Klaus: am impresia ca Tarzy era ala care pretindea ca se pot distinge mopedele de motoare dupa forma. PS. Ar trebui sa se faca o diferenta intre "in general" si "intotdeauna", de ex. in cazul meu: in general disting mopedele de motoare, dar nu intotdeauna, iar criteriile sunt aceleasi care le-ati spus si voi: forma, dimensiuni, zgomotul motorului cand il aud etc. Morala povestii (cel putin pana acum) e ca un "conservar", medui sa zicem, nu poate fi intotdeauna 100% sigur daca un vehicul pe 2 roti este moped sau motor. This post has been edited by namidee: 25 Nov 2008, 10:17 |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#2124
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
@Alex G...
Pentru pasiune... respectele mele ! ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#2125
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(namidee @ 25 Nov 2008, 10:15) @Moto: Sunt cazuri in care ochiul meu de nespecialist nu le distinge, iertata fie-mi ignoranta. Apoi, Klaus exact asta a si subliniat cu un exemplu concludent. Nu stiu cum ai putea distinge matale intre alea 4 motorizari ale aceluiasi model de scuter, ochiului meu i-ar fi imposibil, pentru ca forma (de la distanta, nu pe masurate) pare aceeasi, motoarele am impresia ca erau toate in 4 timpi, zgomotul nu-l auzi de la distanta etc. Fara nici o urma de misto, dumneata cum le-ai distinge? @Klaus: am impresia ca Tarzy era ala care pretindea ca se pot distinge mopedele de motoare dupa forma. PS. Ar trebui sa se faca o diferenta intre "in general" si "intotdeauna", de ex. in cazul meu: in general disting mopedele de motoare, dar nu intotdeauna, iar criteriile sunt aceleasi care le-ati spus si voi: forma, dimensiuni, zgomotul motorului cand il aud etc. Morala povestii (cel putin pana acum) e ca un "conservar", medui sa zicem, nu poate fi intotdeauna 100% sigur daca un vehicul pe 2 roti este moped sau motor. Uite o alta diferenta. Acum poti face deosebire intre ele? This post has been edited by Motociclist: 25 Nov 2008, 10:29 Attached thumbnail(s) Bunica_20Ravenna.jpg ( Size: 68.26k ) Number of downloads: 20 catania_20bunica_20nepoata.jpg ( Size: 62.16k ) Number of downloads: 22 moto.jpg ( Size: 75.54k ) Number of downloads: 22 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
tarzy |
![]()
Post
#2126
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(namidee @ 25 Nov 2008, 10:15) ..... @Klaus: am impresia ca Tarzy era ala care pretindea ca se pot distinge mopedele de motoare dupa forma. ... ai impresia gresit .... am "pretins" ca se poate distinge SI dupa forma, printre multe alte modalitati oricum eu tot nu inteleg la ce va ajuda cada e moped sau motor? .... dpdv al conducerii preventive tot aia e .... e o chestie pe 2 roti mai ingusta si care ar trebui pe cat posibil protejata in trafic. sau si voi sunteti dintre aceia care mai intai se uita la ce tip de masina ii depaseste si in fubctie de asta mentine sau mareste viteza? |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#2127
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tarzy @ 25 Nov 2008, 10:33) sau si voi sunteti dintre aceia care mai intai se uita la ce tip de masina ii depaseste si in fubctie de asta mentine sau mareste viteza? ![]() ![]() ![]() Hai ca n-am putut sa ma abtin. N-o sa recunoasca nimeni, stai linistit... Asta e romanul... cea mai a dreaq natie de oameni de pe planeta. Si va rog eu, nu va obositi sa dati replica. ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
miki |
![]()
Post
#2128
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.256 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tarzy @ 25 Nov 2008, 11:33) oricum eu tot nu inteleg la ce va ajuda cada e moped sau motor? .... dpdv al conducerii preventive tot aia e .... e o chestie pe 2 roti mai ingusta si care ar trebui pe cat posibil protejata in trafic. Dar de ce? De ce tratament preferential? Daca respecta si el regulamentul rutier,in special prioritatea, regimul de viteza si incadrarea pe banda, nu se poate intampla nimic! ![]() |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe
2004 / 2019/2008
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Aºılırsa |
|
Motociclist |
![]()
Post
#2129
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(tarzy @ 25 Nov 2008, 10:33) ai impresia gresit .... am "pretins" ca se poate distinge SI dupa forma, printre multe alte modalitati oricum eu tot nu inteleg la ce va ajuda cada e moped sau motor? .... dpdv al conducerii preventive tot aia e .... e o chestie pe 2 roti mai ingusta si care ar trebui pe cat posibil protejata in trafic. sau si voi sunteti dintre aceia care mai intai se uita la ce tip de masina ii depaseste si in fubctie de asta mentine sau mareste viteza? Totul a pornit de la faptul ca, s-a discutat pe marginea ideii ca mopedistii si scuteristii fac cele mai multe accidente (pentru ca n-au permis) si sunt confundati mereu cu motociclistii. Si adevarul chiar asta este. Mopedistii si scuteristii nostri sunt la fel de insconstienti ca batrana din imagine, care s-a avantat in trafic in slapi, la maneca scurta, cu o casca in varful capului, fara alte protectii pentru corp sau ca doamna care si-a mai luat si copilul in papucei, bermude si fara protectii. In ceea ce le priveste pe domnisoarele de pe motocicleta, ele s-au urcat pe un motor in stationare, pentru ca pe asa ceva nu merge oricine. Trebuie sa ai unele cunostinte, sa fii posesorul categoriei A. Si daca ai acele cunostinte, te urci pe doua roti macar cu o casca de calitate si niciodata in slapi. Ce-am vrut eu sa spun este faptul ca te mai uiti si la om, daca dupa motoreta nu-ti poti da seama de are permis ori ba. Nu mai confundati motociclistii cu mopedistii sau scuteristii ca ati ajuns sa-i urati pe nedrept si uite ce se intampla... Nu mai putem discuta decat in contradictoriu. A nu se intelege din spusele mele ca "padure fara uscaturi nu exista". This post has been edited by Motociclist: 25 Nov 2008, 10:56 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#2130
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tarzy @ 25 Nov 2008, 11:33) ... sau si voi sunteti dintre aceia care mai intai se uita la ce tip de masina ii depaseste si in fubctie de asta mentine sau mareste viteza? Uiti ca scutieru' e ala de-a spus ca nu trebuiesc bagati in aceeasi oala scuteristii, mopedistii si motociclistii. De acolo a pornit treaba cu identificatu-n trafic. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 21:42 |