Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.
![]() ![]() ![]() |
Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.
ionutctn |
![]()
Post
#2131
|
||
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|||
namidee |
![]()
Post
#2132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
@Moto: misto ultima poza, da' ai ramas dator cu un raspuns. Daca vezi in trafic modelul de scuter postat de Klaus, cum iti dai seama daca e moped sau motor? Ziceai ca sunt diferente intre diferitele motorizari care-ti permit sa distingi mopedul de motoare, care-s diferentele alea?
@Tarzy & rest: E adevarat ca ar trebui ca toti sa acordam atentie sporita astora pe 2 roti, de la biciclisti la motociclisti, insa eu unul prefer sa acord un bonus de atentie astora care n-au permis, ca nu stii daca dau sau nu prioritate, sau daca stiu sa se asigure. De asta mi-ar fi util sa disting mopedistii de motoristi (sa stiu care-s "oile negre" in trafic ![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
klaus |
![]()
Post
#2133
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Flamingo @ 25 Nov 2008, 09:23) Eu personal nu am ce replici sa dau la vorbaria gaunoasa, fara argumentatie. Ni s-au prezentat exemple evidente de mopede/motociclete si s-a spus de catre diversi "cuoscatori" ca automobilistii nu sunt in stare sa faca diferenta. Le-am dat la "cunoscatori" un exemplu care a demonstrat ca nici ei nu sunt in stare sa faca diferenta. Deci cum se cheama treaba ca-i ii acuzi pe altii de ceva ce si tu faci? Ipocrizie cumva? Motociclistul a "propus" modele de fluidizare a circulatiei, pentru ca e prea aglomerat pe strada si nu se poate deplasa el cum trebuie (egoism feroce). A "propus" soferilor ca, in loc sa ia masina sa ia autobuzul, care e gol. Aceasta afirmatie a fost afirmatie cu iz de inselaciune (=prezentarea ca adevarate a unor fapte neadevarate), ca atunci cand ai nevoie (la ore de varf) autobuzul e plin, lucru admis de toata lumea de altfel. A refuzat cu obstinatie sa ia si el autobuzul atunci cand poate merge cu motoreta. Doar atunci cand e obligat de vreme (frig, ploaie etc) e dispus sa ia autobuzul. Deci ceea ce ii sfatuieste pe altii el nu e de acord sa faca. Acest lucru se cheama iarasi ipocrizie. A sfatuit de asemenea trecerea la doua roti, inclusiv la mopede. La intrebarea el de ce nu trece la mopede a invocat argumentul ca merge pe autostrada. Nici macar un moment nu si-a pus problema ca ar putea merge si pe drumuri nationale (adica sa gaseasca ALTERNATIVE, cu care e asa plina gurita domniei sale). Invoca faptul ca motocicletele sunt superioare in circulatia din oras. A rezultat din discutie ca multe motociclete nu sunt facute pentru oras pentru ca nu se pot deplasa IN SIGURANTA prin oras, cu viteza legala. Trebuie sa faca nu stiu ce naiba de incalzire de anvelope prin balansare pe strada, unora le trebuie flux de aer suficient pentru racire etc etc, nu mai reiau. Pe cand mopedele sau scuterele cu motor mai mare nu au aceste neajunsuri. De asemenea s-a invocat, e adevarat in mare viteza, si un argument de poluare. De catre cine? De catre un motociclist care are o motocicleta de 1000 cmc, care polueaza fix cat un autoturism. Si care nu-si poate argumenta optiunea pe care a avut-o de a-si lua o motocicleta mare, sportiva, cand putea sa-si ia una mai buna pentru oras (ca asta e discutia, deplasarea prin oras). S-a spus de catre motociclisti ca soferii produc mai multe accidente. Statistica politiei a aratat exact invers. Ca a fost eroare, ca asa au impresia motociclistii ca sunt oropsiti, as intelege. Dar ca si in urma statisticii s-a sustinut acelasi lucru, deja aia e minciuna. Iarasi s-au folosit argumente cu iz de inselaciune. S-a manifestat o pozitie de superioritate din partea motociclistului fata de "scuteristi". Din pacate fara a se face diferentierea intre mopede si scutere cu motor > 50cmc (care sunt tot motociclete). Si asta pentru ca scuteristii nu ar avea carnet ci doar un curs de legislatie. As mentiona ca motociclistii dau si examen practic in plus fata de scuteristi pentru ca motocicletele se conduc mult mai greu. Nu sunt cu nimic superiori din acest punct de vedere, doar ca ei conduc un vehicul mai dificil decat scuteristii si trebuie sa demonstreza ca sunt capabili. Dar asta nu inseamna ca stiu mai multa legislatie. S-au invocat niste prevederi legislative care le-ar permite celor pe 2 roti deplasari intre masini, depasiri pe dunga continua (infierarea soferului care intoarce pe dunga continua fara sa se asigure din spate, de parca din spate peste dunga continua avea voie sa vina motociclistul), s-au invocat prevederi petnru mopedisti care atunci cand li s-a demonstrat la onor motociclistii ca habar nu au de legislatie (si anume cierculatia pe benzile de biciclete) s-a dat in diverse, ca legea e proasta, cretina etc. Le recomand sa faca o initiativa legislativa in acest sens, insa pana atunci legea in vigoare e aia care e si ei trebuiau SA O STIE. Ei bine, cu tot rahatul de examen supercalifraagilistic pe care l-au dat pentru categoria A, habar nu aveau (na, noroc cu mine ca le-am mai indicat niste texte spre analiza ![]() Nici un "motociclist" de pe acest topic nu a fost in stare sa stie ca mopedistii au si limitari suplimentare (in afara de aia cu viteza) la deplasarea pe drumurile publice. Deci, desi recomanda, habar nu au ce au voie si ce nu. S-a mai sustinut pe aici ca poate o sa-si duca lumea copii cu motocicleta, de ce nu. As zice eu de ce nu: pentru ca e interzis deplasarea pe motocicleta fara atas a copiilor sub 7 ani. Daca acest lucru a fost mentionat imi fac mea culpa, dar eu nu tin minte sa-l fi vazut. Motocicleta este astfel un mijloc de deplasare pentru bogatani (la cat costa) egoisti. Asta in cazul in care pot avea copii... Si in toate sustinerile privitoare la superioaritatea ca mijloc de deplasare a vehiculelor pe 2 roti, fie ele mopede sau motociclete s-a evitat cu obstinatie amintirea DEZAVANTAJELOR, majorul dezavantaj fiind cel de siguranta (de altfel invocat cu lacrimi plangacioase in alt topic). Masina, indiferent de ce crede un neuron sau altul din capul unuia sau altuia, este mai sigura. Si mai comoda, si vara si iarna. Unii isi iau vehicule si pentru alte motive decat capacitatea de a se baga ca spermatozoidul printre gauri. PS: s-a sustinut ca cineva lucreaza la Faur. Din cate stiu eu Faur nu e pe ... auostrada, unde zi de zi motociclistul se duce la lucru, conform declaratiilor sale. PPS: sunt dezamgit de capacitate de combatere pe argumente. Ca exemplu o sa dau invocare de catre mine a depasirii coloanei de catre motociclisti, ca fapta cu retinere de permis. Stie vreunul dintre combatantii mei cand e depasirea coloanei? Ca nu m-a contrazis nimeni... Si as mai avea la exemple, mama, mama. Insa din pacate lumea nu le vede petnru ca nu stie... PPPS: Na, analyze this one! |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#2134
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(namidee @ 25 Nov 2008, 11:13) @Moto: misto ultima poza, da' ai ramas dator cu un raspuns. Daca vezi in trafic modelul de scuter postat de Klaus, cum iti dai seama daca e moped sau motor? Ziceai ca sunt diferente intre diferitele motorizari care-ti permit sa distingi mopedul de motoare, care-s diferentele alea? @Tarzy & rest: E adevarat ca ar trebui ca toti sa acordam atentie sporita astora pe 2 roti, de la biciclisti la motociclisti, insa eu unul prefer sa acord un bonus de atentie astora care n-au permis, ca nu stii daca dau sau nu prioritate, sau daca stiu sa se asigure. De asta mi-ar fi util sa disting mopedistii de motoristi (sa stiu care-s "oile negre" in trafic ![]() ![]() Eu raman la parerea mea ca, par identice in poze, dar in realitate sunt diferite. Iti spun sigur ca exista o diferenta de gabarit vizibila si la exterior. Uita-te cu atentie la greutate. Attached thumbnail(s) Pages_from_Catalog_PIAGGIO.jpg ( Size: 205.33k ) Number of downloads: 23 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
klaus |
![]()
Post
#2135
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 25 Nov 2008, 11:25) ![]() Eu raman la parerea mea ca, par identice in poze, dar in realitate sunt diferite. Iti spun sigur ca exista o diferenta de gabarit vizibila si la exterior. Uita-te cu atentie la greutate. ![]() ![]() Eu pentru diferente de gabarit m-as uita la... dimensiuni. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#2136
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(klaus @ 25 Nov 2008, 11:22) Eu personal nu am ce replici sa dau la vorbaria gaunoasa, fara argumentatie. Ni s-au prezentat exemple evidente de mopede/motociclete si s-a spus de catre diversi "cuoscatori" ca automobilistii nu sunt in stare sa faca diferenta. Le-am dat la "cunoscatori" un exemplu care a demonstrat ca nici ei nu sunt in stare sa faca diferenta. Deci cum se cheama treaba ca-i ii acuzi pe altii de ceva ce si tu faci? Ipocrizie cumva? Motociclistul a "propus" modele de fluidizare a circulatiei, pentru ca e prea aglomerat pe strada si nu se poate deplasa el cum trebuie (egoism feroce). A "propus" soferilor ca, in loc sa ia masina sa ia autobuzul, care e gol. Aceasta afirmatie a fost afirmatie cu iz de inselaciune (=prezentarea ca adevarate a unor fapte neadevarate), ca atunci cand ai nevoie (la ore de varf) autobuzul e plin, lucru admis de toata lumea de altfel. A refuzat cu obstinatie sa ia si el autobuzul atunci cand poate merge cu motoreta. Doar atunci cand e obligat de vreme (frig, ploaie etc) e dispus sa ia autobuzul. Deci ceea ce ii sfatuieste pe altii el nu e de acord sa faca. Acest lucru se cheama iarasi ipocrizie. A sfatuit de asemenea trecerea la doua roti, inclusiv la mopede. La intrebarea el de ce nu trece la mopede a invocat argumentul ca merge pe autostrada. Nici macar un moment nu si-a pus problema ca ar putea merge si pe drumuri nationale (adica sa gaseasca ALTERNATIVE, cu care e asa plina gurita domniei sale). Invoca faptul ca motocicletele sunt superioare in circulatia din oras. A rezultat din discutie ca multe motociclete nu sunt facute pentru oras pentru ca nu se pot deplasa IN SIGURANTA prin oras, cu viteza legala. Trebuie sa faca nu stiu ce naiba de incalzire de anvelope prin balansare pe strada, unora le trebuie flux de aer suficient pentru racire etc etc, nu mai reiau. Pe cand mopedele sau scuterele cu motor mai mare nu au aceste neajunsuri. De asemenea s-a invocat, e adevarat in mare viteza, si un argument de poluare. De catre cine? De catre un motociclist care are o motocicleta de 1000 cmc, care polueaza fix cat un autoturism. Si care nu-si poate argumenta optiunea pe care a avut-o de a-si lua o motocicleta mare, sportiva, cand putea sa-si ia una mai buna pentru oras (ca asta e discutia, deplasarea prin oras). S-a spus de catre motociclisti ca soferii produc mai multe accidente. Statistica politiei a aratat exact invers. Ca a fost eroare, ca asa au impresia motociclistii ca sunt oropsiti, as intelege. Dar ca si in urma statisticii s-a sustinut acelasi lucru, deja aia e minciuna. Iarasi s-au folosit argumente cu iz de inselaciune. S-a manifestat o pozitie de superioritate din partea motociclistului fata de "scuteristi". Din pacate fara a se face diferentierea intre mopede si scutere cu motor > 50cmc (care sunt tot motociclete). Si asta pentru ca scuteristii nu ar avea carnet ci doar un curs de legislatie. As mentiona ca motociclistii dau si examen practic in plus fata de scuteristi pentru ca motocicletele se conduc mult mai greu. Nu sunt cu nimic superiori din acest punct de vedere, doar ca ei conduc un vehicul mai dificil decat scuteristii si trebuie sa demonstreza ca sunt capabili. Dar asta nu inseamna ca stiu mai multa legislatie. S-au invocat niste prevederi legislative care le-ar permite celor pe 2 roti deplasari intre masini, depasiri pe dunga continua (infierarea soferului care intoarce pe dunga continua fara sa se asigure din spate, de parca din spate peste dunga continua avea voie sa vina motociclistul), s-au invocat prevederi petnru mopedisti care atunci cand li s-a demonstrat la onor motociclistii ca habar nu au de legislatie (si anume cierculatia pe benzile de biciclete) s-a dat in diverse, ca legea e proasta, cretina etc. Le recomand sa faca o initiativa legislativa in acest sens, insa pana atunci legea in vigoare e aia care e si ei trebuiau SA O STIE. Ei bine, cu tot rahatul de examen supercalifraagilistic pe care l-au dat pentru categoria A, habar nu aveau (na, noroc cu mine ca le-am mai indicat niste texte spre analiza ![]() Nici un "motociclist" de pe acest topic nu a fost in stare sa stie ca mopedistii au si limitari suplimentare (in afara de aia cu viteza) la deplasarea pe drumurile publice. Deci, desi recomanda, habar nu au ce au voie si ce nu. S-a mai sustinut pe aici ca poate o sa-si duca lumea copii cu motocicleta, de ce nu. As zice eu de ce nu: pentru ca e interzis deplasarea pe motocicleta fara atas a copiilor sub 7 ani. Daca acest lucru a fost mentionat imi fac mea culpa, dar eu nu tin minte sa-l fi vazut. Motocicleta este astfel un mijloc de deplasare pentru bogatani (la cat costa) egoisti. Asta in cazul in care pot avea copii... Si in toate sustinerile privitoare la superioaritatea ca mijloc de deplasare a vehiculelor pe 2 roti, fie ele mopede sau motociclete s-a evitat cu obstinatie amintirea DEZAVANTAJELOR, majorul dezavantaj fiind cel de siguranta (de altfel invocat cu lacrimi plangacioase in alt topic). Masina, indiferent de ce crede un neuron sau altul din capul unuia sau altuia, este mai sigura. Si mai comoda, si vara si iarna. Unii isi iau vehicule si pentru alte motive decat capacitatea de a se baga ca spermatozoidul printre gauri. PS: s-a sustinut ca cineva lucreaza la Faur. Din cate stiu eu Faur nu e pe ... auostrada, unde zi de zi motociclistul se duce la lucru, conform declaratiilor sale. PPS: sunt dezamgit de capacitate de combatere pe argumente. Ca exemplu o sa dau invocare de catre mine a depasirii coloanei de catre motociclisti, ca fapta cu retinere de permis. Stie vreunul dintre combatantii mei cand e depasirea coloanei? Ca nu m-a contrazis nimeni... Si as mai avea la exemple, mama, mama. Insa din pacate lumea nu le vede petnru ca nu stie... PPPS: Na, analyze this one! Prietene, Klaus! Sper sa ma apreciezi macar pentru faptul ca am avut rabdarea necesara sa citesc tot ceea ce ai scris. Din pacate, din nou profiti de faptul ca lumea uita repede si ai reluat niste idei la care ai primit raspuns. Ca sa fac un rezumat la tot ce ai insirat in post-ul asta, iar ca lumea sa inteleaga ca nu faci altceva decat sa deturnezi atentia tuturor, sa duci discutia in alta directie, sa faci sa para ca noi am spus numai minciuni, iar tu adevarul absolut, voi da un singur exemplu: "PS: s-a sustinut ca cineva lucreaza la Faur. Din cate stiu eu Faur nu e pe ... auostrada, unde zi de zi motociclistul se duce la lucru, conform declaratiilor sale." Tin sa iti reamintesc ca nu eu am spus ca lucrez la Faur si stii si tu lucrul asta, dar il faci uitat, pentru a ma scoate pe mine mincinos. Treaba asta, cu lucratul la Faur, a aparut ca o ironie de prost gust la adresa unor oameni simpli, muncitori, din randurile carora cica as face si eu parte. Cu alte cuvinte, in incercarea de a ma face sa par un sarac prost si incult, v-ati gasit sa spuneti ca lucrez la Faur, de parca asta ar fi o rusine. V-am si atras atunci atentia ca nu e bine sa faceti misto, ca nu-i o rusine sa lucrezi la Faur si n-a fost frumos sa-i ironizati pe angajatii de acolo. 25 Nov 2008, 11:44: QUOTE(klaus @ 25 Nov 2008, 11:29) Eu vad ca nu-s identice... Tu te uiti la dimensiuni si ti se par identice, iar eu ma uit la greutate si nu le vad identice. This post has been edited by Motociclist: 25 Nov 2008, 11:44 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
costin_bad |
![]()
Post
#2137
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 23 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai cre'ca matale confunzi "gabaritul" cu "greutatea"!!!
La gabarit au dimensiuni absolut identice, dar greutatea difera. This post has been edited by costin_bad: 25 Nov 2008, 11:50 |
--------------------
suzuki
sx4 glx
2009
|
|
vijelie |
![]()
Post
#2138
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
De parca ar fi prima confuzie...
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#2139
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(costin_bad @ 25 Nov 2008, 11:47) Omule, ca sa n-o mai dam cotita, ca va faceti ca nu intelegeti si ce-i drept v-am oferit chiar eu ocazia asta, exprimandu-ma prost. Am vrut sa spun ca, daca scuterele sunt diferite ca cilindree, ca greutate, eu zic ca, desi dimensiunile date sunt aceleasi, totusi s-ar putea sa nu arate la fel, s-ar putea ca unele sa fie ceva mai mari, macar ca robustete, daca nu ca altceva. Vad ca discutam numai despre ce vrea domnul Klaus. Cum canta asa jucam. Ce treaba o avea asta cu Topic-ul nu stiu. ![]() |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
klaus |
![]()
Post
#2140
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 25 Nov 2008, 11:40) Prietene, Klaus! Sper sa ma apreciezi macar pentru faptul ca am avut rabdarea necesara sa citesc tot ceea ce ai scris. [...] Tin sa iti reamintesc ca nu eu am spus ca lucrez la Faur [...] Eu vad ca nu-s identice... Tu te uiti la dimensiuni si ti se par identice, iar eu ma uit la greutate si nu le vad identice. 1. Recunosc, apreciez. 2. Daca e asa, imi retrag cuvintele referitor la faur 3. 2 recipienti de metal de aceeasi dimensiune, de aceeasi forma, sunt identici. Chiar daca unul e plin cu apa si celalalt cu plumb. Asta nu ineamna ca sunt diferiti dpdv gabarit, aspect exterior etc. Ci doar din punct de vedere al greutatii. 4. Sunt deosebit de incantat ca din toate ideile mele tocmai de cea cu Faur te-ai legat. Daca aia e singura care merita combatuta in opinia ta, inseamna ca celelalte sunt adevarate. Multumesc! |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#2141
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(vijelie @ 25 Nov 2008, 11:49) Pai, daca tot incepeti sa bateti campii pe confuziile mele, eu zic sa discutam si despre aiureala aia cum ca eu as lucra la Faur. As dori ca cel care a scris lucrul asta sa spuna, ca sa nu mai caut eu post-ul, sa-i demonstrez lui Klaus si voua ca spune numai neadevaruri. ...Nu ca ar fi singurul. 25 Nov 2008, 11:58: QUOTE(klaus @ 25 Nov 2008, 11:53) 1. Recunosc, apreciez. 2. Daca e asa, imi retrag cuvintele referitor la faur 3. 2 recipienti de metal de aceeasi dimensiune, de aceeasi forma, sunt identici. Chiar daca unul e plin cu apa si celalalt cu plumb. Asta nu ineamna ca sunt diferiti dpdv gabarit, aspect exterior etc. Ci doar din punct de vedere al greutatii. 4. Sunt deosebit de incantat ca din toate ideile mele tocmai de cea cu Faur te-ai legat. Daca aia e singura care merita combatuta in opinia ta, inseamna ca celelalte sunt adevarate. Multumesc! Pai le-am combatut la timpul lor... Vrei s-o luam de la inceput? Si dupa ce le voi combate din nou, ce vei face? Imi vei cere sa o luam de la inceput? ![]() This post has been edited by Motociclist: 25 Nov 2008, 11:58 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
autom |
![]()
Post
#2142
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Pana la urma ce tot vrea acest ,,Motociclist,,?
Cred ca i se acorda mai mult spatiu pe server decat e nevoie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Du-te nene cu tot cu alea doua roti ale tale si lasa-ne pe noi, cei cu 4 sau mai multe roti , in plata noastra. Eu urasc motociclistii caci sunt obraznici in trafic, fac enorm de mult zgomot si polueaza. Daca ar fi dupa regulile de bunsimt, ar trebui interzise motocicletele si motociclistii examinati mai atent (dpdv psihic). La nerevedere Dl Motociclist! Iti dau un sfat :UITA-NE!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
klaus |
![]()
Post
#2143
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vijelie |
![]()
Post
#2144
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
@Moto: sincer, eu nu stiu ce ai mai putea obtine de la topic. te-a pus dracu sa te arunci la tot felul de indemnuri care mai de care mai paralele cu realitatea, sa postezi fimulete cu microcefali la volan etc. ce-ai fi vrut sa spuna oamenii? ca ai dreptate? strict legat de aspectul fizic, de volumul ocupat pe strada de catre masinile cu un singur pasager, ai perfecta dreptate. dar faptul ca ignori ca fiecare om are motivatiile lui denota o oarecare tendinta, ca sa nu zic un simptom. sanatate! (pari a avea nevoie)
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#2145
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(autom @ 25 Nov 2008, 12:00) Pana la urma ce tot vrea acest ,,Motociclist,,? Cred ca i se acorda mai mult spatiu pe server decat e nevoie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Du-te nene cu tot cu alea doua roti ale tale si lasa-ne pe noi, cei cu 4 sau mai multe roti , in plata noastra. Eu urasc motociclistii caci sunt obraznici in trafic, fac enorm de mult zgomot si polueaza. Daca ar fi dupa regulile de bunsimt, ar trebui interzise motocicletele si motociclistii examinati mai atent (dpdv psihic). La nerevedere Dl Motociclist! Iti dau un sfat :UITA-NE!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
os |
![]()
Post
#2146
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
@autom: A... nu... nu lui i se acorda spatiu pe server, ci celorlalti
![]() |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#2147
|
![]() - Group: Members Posts: 22.743 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Oricum i se potriveste salopeta pe motocicleta. Probabil este idol intre muncitori ...
25 Nov 2008, 12:06: QUOTE(os @ 25 Nov 2008, 12:04) @autom: A... nu... nu lui i se acorda spatiu pe server, ci celorlalti 4 useri au voie sa scrie un post ...![]() This post has been edited by IRONICK: 25 Nov 2008, 12:06 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#2148
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Nene motociclist, eu propun sa mearga cu masinile doar aia la care scrie TDI pe cur sau DCI sau CDI sau CRDI sau CRTDI
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
klaus |
![]()
Post
#2149
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#2150
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
Poza asta, care s-a mai postat, rezuma foarte bine unele aspecte pe care am vrut sa le scot in evidenta.
Attached thumbnail(s) car_bus_bike.jpg ( Size: 77.91k ) Number of downloads: 26 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
klaus |
![]()
Post
#2151
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai zi-le, ca poti mai mult, ce naiba!
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#2152
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(autom @ 25 Nov 2008, 12:00) Pana la urma ce tot vrea acest ,,Motociclist,,? Cred ca i se acorda mai mult spatiu pe server decat e nevoie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Eh, uite ca e "mai" vedeta decat tine. ![]() QUOTE(IRONICK @ 25 Nov 2008, 12:04) Alta mica rautate. ![]() Bre, (Motociclist) sa nu te simti... ca dai apa la moara celorlalti. ![]() QUOTE(IRONICK @ 25 Nov 2008, 12:04) Si vreo 30 sa scoata piatra. ![]() Scuze, ma amuzam doar. ![]() OS, meriti un premiu. N-am mai vazut asa admin. Bravo tie. ![]() (nu m-as mira sa aflu ca esti mare pasionat a tot ce inseamna 2 roti) |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#2153
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
|
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
os |
![]()
Post
#2154
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Ironick - replica ta cu aia 4 useri ma depaseste...
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Motociclist |
![]()
Post
#2155
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(Flamingo @ 25 Nov 2008, 12:12) Eh, uite ca e "mai" vedeta decat tine. ![]() Alta mica rautate. ![]() Bre, (Motociclist) sa nu te simti... ca dai apa la moara celorlalti. ![]() Si vreo 30 sa scoata piatra. ![]() Scuze, ma amuzam doar. ![]() OS, meriti un premiu. N-am mai vazut asa admin. Bravo tie. ![]() (nu m-as mira sa aflu ca esti mare pasionat a tot ce inseamna 2 roti) Eu zic ca Os a fost ironic, nu te lasa pacalit atat de usor. ![]() Daca n-o fi asa, imi prezint scuzele mele sincere. This post has been edited by Motociclist: 25 Nov 2008, 12:15 |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
klaus |
![]()
Post
#2156
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu, mai ales cand merg pe dunga
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#2157
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
|
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
ady77 |
![]()
Post
#2158
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
QUOTE(Motociclist @ 25 Nov 2008, 12:04) ![]() ![]() Bre Moto ti-am mai zis de cateva ori, daca nu exista filmulete pe youtube cu motociclisti defecti cu motociclete defecte, asta nu inseamna ca ei/ele nu exista in trafic. Legat de fluidizarea traficului ce legatura au filmuletele alea cu care ne ameninti cu subiectul topicului? Asta pentru ca tot dai vina pe altii ca deturneaza subiectul discutiei. Si asa cum te-am intrebat si eu si altii de mai multe ori: De ce nu mergi tot anul cu RATB-ul? De ce atunci cand ai posibilitatea (meteo) folososesti motocicleta si nu RATB-ul? Eu, de exemplu, nu pot folosi transportul public deoarece: 1. Stau intr-o zona in care imi ia 20 minute minim ca sa ajung intro statie de autobuz. 2. Am copil mic pe care trebuie sa-l duc la cresa dimineata. 3. Trebuie sa imi duc si sotia la munca dimineata, din fericire e in drumul meu (si ca sa vezi ce baiat bun sunt mai duc si o colega a sotiei care sta pe langa noi ![]() 4. Daca as folosi transportul public as ajunge in cca 1h si 20 minute la munca, in loc de 40-45 minute cat fac in mod normal. PS Cred ca e cel mai ontopic post al meu ![]() ![]() ![]() This post has been edited by ady77: 25 Nov 2008, 12:53 |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
namidee |
![]()
Post
#2159
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
Si acum intrebarea cheie: ce crezi dumneata ca ar trebui facut ca sa se reduca timpul in care ajungi la munca de la 40-45 min la 20-30 min? Si cand spun "ar trebui facut" ma refer la chestii punctuale.
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
ady77 |
![]()
Post
#2160
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Nu am mai spus acum, dar eu nu-s din Bucuresti. Eu sunt din Bacau si lucrez la Roman, deci ca sa ajung mai repede de atat ar trebui autostrada ca sa nu mai trec prin localitati. Eu oricum sunt multumit de timpul pe care il fac sa ajung de la Bacau la Roman, tinand cont ca sunt cca 50 Km de acasa pana in curtea fabricii.
|
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 21:41 |