probleme la motor, ulei la bujiille de la pistonele 1sit2
![]() ![]() ![]() |
probleme la motor, ulei la bujiille de la pistonele 1sit2
valex19 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
strange bujiile sau schimba seibile de etansare de la bujii
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
valex19 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Salut niku,sigur nu este nimic mai grav?am mai vb cu un nene me
strica si omu a zis ca este pe moarte motoru:( 6 Jan 2013, 11:20: imi cer scuze k am mai mancat din litere scriu dp tel si sumt si la servici This post has been edited by valex19: 6 Jan 2013, 11:20 |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
pai fi sigur ca nu ar trebui sa ajunga asa mult ulei in camera de ardere, spune daca consuma si scoate fum albastru,
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
daca zici ca ai segmentat motoru de un an,nu cred ca este pe moarte motoru, vorba lui krapcarasu consuma ulei,scoate fum ,bujiile sunt ancrasate(depuneri pe electrozi)????atunci da este pe moarte,daca nimic din toate astea atunci seibi bujii
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
maho |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Poate n-ar fi rau sa-i verifici si compresia, e posibil sa ai niste scaune de supapa uzate, care sa necesite rectificare.
Cu schimbarea "seibilor" nu rezolvi nimic. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
valex19 |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Imi curgea ulei p l semeringu d l fulie si mesteru a zis s mai completez,ma gandesc eu s n fi pus
prea mult ulei si a facut presiune si l-a scos afara. Nu scoate fum |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
catalinxx |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
uleiul de la bujie e de la capacul motor.eu tot timpul am avut ulei in acele locuri
|
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
valex19 |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Cand mi-a segmentat motoru mesteru a gasit si o supapa stramba , a frecat-o cu o pasta "cik" asa se face si a indreptat-o , daca te referi de capacu de la culbutori l-am verificat si nu curge peacolo ulei, uleiul vine de undeva di-nauntru camerei de ardere crek are dreptate krapcarasu dar daca 'papa" ulei scotea fum " de afumam carnatii"
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#10
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
valex19 ,,,meseriasu,,,tia gasit o supapa stramba??
![]() ![]() ![]() nu te supara pe mine dar ai dat niste bani degeaba,,,meseriasului,,, care sia bagat nasu in motoru tau, ![]() o supapa stramba/arsa/uzata pe scaunu de etansare se INLOCUIESTE cu una noua,nu se indreapta cu ciocanu ![]() cauta un mecanic care stie cum se repara un motor nu ![]() This post has been edited by nikuniku: 6 Jan 2013, 18:29 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
valex19 |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Asa este nikuniku am dat niste bani degeaba asa se intampla cand esti 'duda ' la mecanica ,din cauza asta stau pe aici pe topic si cer informatii ca sa stiu ce ii cer mecanicului cand am o problema sa am habar si eu de ce imi repara la masina , multumesc pt informatii si sper ca deacum inainte sa gasesc un "mesterica ":D priceput , topic inchis
|
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
Si totusi nu pot sa-mi imaginez cum iese uleiul pe la bujie(indiferent de motiv) si nu iese compresia, sau mai exact daca bujia este etansa si supapa nu, de ce uleiul iese pe langa bujie si nu in galertia de evacuare ?
![]() |
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#13
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
burlacu marian e mai complicat de explicat fenomenu,dar se poate
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
maho |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(burlacu marian @ 6 Jan 2013, 21:08) ... cum iese uleiul pe la bujie(indiferent de motiv) si nu iese compresia, sau mai exact daca bujia este etansa si supapa nu, de ce uleiul iese pe langa bujie si nu in galertia de evacuare ? ![]() Da' cine-a zis ca daca iese ulei pe-acolo, nu se pierde si ceva compresie ? Rolul primordial al bujiei nu e de a etansa, pe cand al supapelor (care, apropo, se afla mai sus decat locasul bujiilor...deci e cam greu sa vezi ulei in galeria de evacuare) da. Ai avut dreptate cu" ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
burlacu marian |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
Si de ce schimbarea saibelor de etansare nu ar fi o solutie?
This post has been edited by burlacu marian: 7 Jan 2013, 17:08 |
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
catalinxx |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
bre omule, se prelinge uleiul pe la capacul motor. daca nu scoate fum pe toba nu are cum sa vina uleiul din cilindru
|
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
ghitza |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
se schimba garnitura de la capac si gata ,ce toto aveti cu bujiile
uite si un magazin frumos si cu piese de calitate http://www.epiesa.ro/piese-auto/RENAULT/12...2-subcat-10327/ ,bafta |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
maho |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(burlacu marian @ 7 Jan 2013, 17:05) Cand ai schimbat vreo bujie, ai gasit vreodata vreo saiba deformata ? Eu nu. Acum sper c-ai inteles. @ghitza: daca e de la garnitura capacului culbutorilor, ar fi foarte vizibil. Daca e asa, se gasesc si garnituri mai ieftine (3-4 lei), care nu au nici o problema, se pot "suplimenta" cu putin silicon rosu, pt. temperaturi inalte, daca canalul din capac are deformatii. Poate ne mai tine si initiatorul la curent cu evolutia problemei...(care nici nu-i grava). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
tinker |
![]()
Post
#19
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
QUOTE(maho @ 7 Jan 2013, 18:45) Cand ai schimbat vreo bujie, ai gasit vreodata vreo saiba deformata ? Eu nu. Acum sper c-ai inteles. @ghitza: daca e de la garnitura capacului culbutorilor, ar fi foarte vizibil. Daca e asa, se gasesc si garnituri mai ieftine (3-4 lei), care nu au nici o problema, se pot "suplimenta" cu putin silicon rosu, pt. temperaturi inalte, daca canalul din capac are deformatii. Poate ne mai tine si initiatorul la curent cu evolutia problemei...(care nici nu-i grava). eu am pus din ala negru si nu da nici un pic pe afara |
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
catalinxx |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
un pic de ulei poate sa curga, ca na , e vechi si capacul ala, plus ca tu cand il strangi ii mai strambi putin partea de deasupra, iar garnitura se intareste rapid datorita caldurii
This post has been edited by catalinxx: 7 Jan 2013, 20:21 |
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
ghitza |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai de ce crezi ca am dat link mai sus,iei o garnitura calumea care nu se mai face beton la caldura,acuma daca te zgarcesti la 10 roni treaba ta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
catalinxx |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
cate discutii si cata cearta pentru un amarat de topic!
![]() This post has been edited by catalinxx: 7 Jan 2013, 22:46 |
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#23
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
colegu @valex19@ a primit atatea informatii
![]() ![]() ![]() |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
valex19 |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
![]() ![]() ![]() Am desfacut zilele trecute bujiile unde gaseam ulei am sters locu acela unde gaseam ulei , bujiile au o culoare caramizie si putina depunere pe electrzi , cat despre garnitura capacului de la culbutori am pus una noua acum cateva luni dar nu da ulei peacolo pt ca am studiat bn problemaD:D:. Deaocamdata nu am mai gasit ulei in scobitura aceea din chiuloasa unde intra bujiile sper sa tina mult fenomenu:)))) |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
r3d |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
am vazut la un mester batran peste saiba aceea de la bujie a facut inca una de cupru cam de 1 mm grosime.cupru fiind mai moale se muleaza mult mai bine ca saiba acea din fier si asfel a scapat de uleiu care sa prelingea pe la bujie.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
O dam de gard cu uleiul ala... Toata vina acolo,exact cum se spunea si la inceputul topicului o poarta saibele de etansare ale bujiilor. Cand sunt stranse mai ciobaneste se deformeaza prea mult,se aplatizeaza complet si la prima desfacere si restrangere nu ma etanseaza cum trebuie si pe acolo scapa un dram de compresie care antreneaza cu el si vapori de ulei. In timp sub bujie se aduna o mica "baltoaca" si am auzit si eu de faza ca e motorul uzat daca ai ulei acolo si inca de la meseriasi batrani,de ma cruceam de ce ignoranti pot fi. Mai e si chestia ca multi dupa ce scot bujia din locas,nu curata suprafata de etansare conica pe care sta respectiva saiba,iar praful si mizeria adunate acolo nu fac casa buna cu etansarea. E bine sa se curete cu simt de raspundere si locasul si bujia pe cat posibil si strangerea sa nu se faca niciodata peste 90-100 de grade la cheie. Pe la garnitura de la capac daca scapa se vede,se umple toata chiuloasa de ulei,nu numai locasele bujiilor. Fa cum am zis ma sus si fac pariu pe ce vrei ca nu o sa mai ai ulei acolo.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:29 |