DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme la motor, ulei la bujiille de la pistonele 1sit2

valex19
post 6 Jan 2013, 10:45
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 5 January 13
From: ploiesti ph




Salut,de ceva timp gasesc ulei la bujiille de la pistonele 1sit2,tmentionez ca motorutl a fost segmentat acum un an(uleiul il gasesc in scobitura din chouloasa unde se infileteeaza bujia .
As vrea sa stiu si parerile voastre,multumesc

This post has been edited by Ov: 11 Jan 2013, 17:37


--------------------
dacia 1310 1993 - PH78 KRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 6 Jan 2013, 10:59
Post #2


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




strange bujiile sau schimba seibile de etansare de la bujii


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valex19
post 6 Jan 2013, 11:14
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 5 January 13
From: ploiesti ph




Salut niku,sigur nu este nimic mai grav?am mai vb cu un nene me
strica si omu a zis ca este pe moarte motoru:(

6 Jan 2013, 11:20:
imi cer scuze k am mai mancat din litere scriu dp tel si sumt si la servici

This post has been edited by valex19: 6 Jan 2013, 11:20


--------------------
dacia 1310 1993 - PH78 KRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Jan 2013, 12:03
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pai fi sigur ca nu ar trebui sa ajunga asa mult ulei in camera de ardere, spune daca consuma si scoate fum albastru,


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 6 Jan 2013, 12:23
Post #5


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




daca zici ca ai segmentat motoru de un an,nu cred ca este pe moarte motoru, vorba lui krapcarasu consuma ulei,scoate fum ,bujiile sunt ancrasate(depuneri pe electrozi)????atunci da este pe moarte,daca nimic din toate astea atunci seibi bujii


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 6 Jan 2013, 12:34
Post #6


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Poate n-ar fi rau sa-i verifici si compresia, e posibil sa ai niste scaune de supapa uzate, care sa necesite rectificare.
Cu schimbarea "seibilor" nu rezolvi nimic.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valex19
post 6 Jan 2013, 12:57
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 5 January 13
From: ploiesti ph




Imi curgea ulei p l semeringu d l fulie si mesteru a zis s mai completez,ma gandesc eu s n fi pus
prea mult ulei si a facut presiune si l-a scos afara.
Nu scoate fum


--------------------
dacia 1310 1993 - PH78 KRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinxx
post 6 Jan 2013, 14:20
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 9 February 10
From: Iasi




uleiul de la bujie e de la capacul motor.eu tot timpul am avut ulei in acele locuri


--------------------
Dacia Dokker Stepway 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valex19
post 6 Jan 2013, 16:29
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 5 January 13
From: ploiesti ph




Cand mi-a segmentat motoru mesteru a gasit si o supapa stramba , a frecat-o cu o pasta "cik" asa se face si a indreptat-o , daca te referi de capacu de la culbutori l-am verificat si nu curge peacolo ulei, uleiul vine de undeva di-nauntru camerei de ardere crek are dreptate krapcarasu dar daca 'papa" ulei scotea fum " de afumam carnatii" biggrin.gif:D:D, multumesc pt ajutor mi-am facut o idee cam cat de grava este problema wacko.gif sad.gif


--------------------
dacia 1310 1993 - PH78 KRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 6 Jan 2013, 18:27
Post #10


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




valex19 ,,,meseriasu,,,tia gasit o supapa stramba?? huh.gif a indreptato!!!!!! mad.gif si a slefuito cu solutie,,,de indreptat supape,,, radmasa.gif
nu te supara pe mine dar ai dat niste bani degeaba,,,meseriasului,,, care sia bagat nasu in motoru tau, 052.gif
o supapa stramba/arsa/uzata pe scaunu de etansare se INLOCUIESTE cu una noua,nu se indreapta cu ciocanu 053.gif ,sau prin alte metode,asa ca daca vrei sa scapi de uleiu de la bujii trebuie data chiulasa jos(iar) si verificate TOATE supapele eventual inlocuite cele uzate,rectificat scaunu de etansare,slefuite TOATE supapele si inlocuit simeringurile de la supape
cauta un mecanic care stie cum se repara un motor nu 090.gif ,,,meseriasi de la coltu blocului,,,

This post has been edited by nikuniku: 6 Jan 2013, 18:29


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valex19
post 6 Jan 2013, 19:27
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 5 January 13
From: ploiesti ph




Asa este nikuniku am dat niste bani degeaba asa se intampla cand esti 'duda ' la mecanica ,din cauza asta stau pe aici pe topic si cer informatii ca sa stiu ce ii cer mecanicului cand am o problema sa am habar si eu de ce imi repara la masina , multumesc pt informatii si sper ca deacum inainte sa gasesc un "mesterica ":D priceput , topic inchis


--------------------
dacia 1310 1993 - PH78 KRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burlacu marian
post 6 Jan 2013, 21:08
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 1 July 09
From: MURFATLAR




Si totusi nu pot sa-mi imaginez cum iese uleiul pe la bujie(indiferent de motiv) si nu iese compresia, sau mai exact daca bujia este etansa si supapa nu, de ce uleiul iese pe langa bujie si nu in galertia de evacuare ? doh.gif


--------------------
renault symbol 2006/1,4 8v - CT 17 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 6 Jan 2013, 21:24
Post #13


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




burlacu marian e mai complicat de explicat fenomenu,dar se poate


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 7 Jan 2013, 12:36
Post #14


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(burlacu marian @ 6 Jan 2013, 21:08)
... cum iese uleiul pe la bujie(indiferent de motiv) si nu iese compresia, sau mai exact daca bujia este etansa si supapa nu, de ce uleiul iese pe langa bujie si nu in galertia de evacuare ? doh.gif
*


Da' cine-a zis ca daca iese ulei pe-acolo, nu se pierde si ceva compresie ?
Rolul primordial al bujiei nu e de a etansa, pe cand al supapelor (care, apropo, se afla mai sus decat locasul bujiilor...deci e cam greu sa vezi ulei in galeria de evacuare) da.
Ai avut dreptate cu" doh.gif "


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burlacu marian
post 7 Jan 2013, 17:05
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 1 July 09
From: MURFATLAR




Si de ce schimbarea saibelor de etansare nu ar fi o solutie?

This post has been edited by burlacu marian: 7 Jan 2013, 17:08


--------------------
renault symbol 2006/1,4 8v - CT 17 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinxx
post 7 Jan 2013, 17:20
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 9 February 10
From: Iasi




bre omule, se prelinge uleiul pe la capacul motor. daca nu scoate fum pe toba nu are cum sa vina uleiul din cilindru


--------------------
Dacia Dokker Stepway 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Jan 2013, 18:13
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




se schimba garnitura de la capac si gata ,ce toto aveti cu bujiile
uite si un magazin frumos si cu piese de calitate http://www.epiesa.ro/piese-auto/RENAULT/12...2-subcat-10327/ ,bafta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 7 Jan 2013, 18:45
Post #18


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(burlacu marian @ 7 Jan 2013, 17:05)
Si de ce schimbarea saibelor de etansare nu ar fi o solutie?
*


Cand ai schimbat vreo bujie, ai gasit vreodata vreo saiba deformata ? Eu nu. Acum sper c-ai inteles.
@ghitza: daca e de la garnitura capacului culbutorilor, ar fi foarte vizibil. Daca e asa, se gasesc si garnituri mai ieftine (3-4 lei), care nu au nici o problema, se pot "suplimenta" cu putin silicon rosu, pt. temperaturi inalte, daca canalul din capac are deformatii.
Poate ne mai tine si initiatorul la curent cu evolutia problemei...(care nici nu-i grava).


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tinker
post 7 Jan 2013, 19:37
Post #19


gradinar,lingvist, filosof


Group: Members
Posts: 221
Joined: 22 July 12




QUOTE(maho @ 7 Jan 2013, 18:45)
Cand ai schimbat vreo bujie, ai gasit vreodata vreo saiba deformata ? Eu nu. Acum sper c-ai inteles.
@ghitza: daca e de la garnitura capacului culbutorilor, ar fi foarte vizibil. Daca e asa, se gasesc si garnituri mai ieftine (3-4 lei), care nu au nici o problema, se pot "suplimenta" cu putin silicon rosu, pt. temperaturi inalte, daca canalul din capac are deformatii.
Poate ne mai tine si initiatorul la curent cu evolutia problemei...(care nici nu-i grava).
*


eu am pus din ala negru si nu da nici un pic pe afara


--------------------
Dacia 1310 Ti 2000/berlina - 123
nu iau droguri,eu sunt droguri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinxx
post 7 Jan 2013, 20:17
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 9 February 10
From: Iasi




un pic de ulei poate sa curga, ca na , e vechi si capacul ala, plus ca tu cand il strangi ii mai strambi putin partea de deasupra, iar garnitura se intareste rapid datorita caldurii

This post has been edited by catalinxx: 7 Jan 2013, 20:21


--------------------
Dacia Dokker Stepway 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Jan 2013, 21:25
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai de ce crezi ca am dat link mai sus,iei o garnitura calumea care nu se mai face beton la caldura,acuma daca te zgarcesti la 10 roni treaba ta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinxx
post 7 Jan 2013, 22:41
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 9 February 10
From: Iasi




cate discutii si cata cearta pentru un amarat de topic! pokey_eye.gif

This post has been edited by catalinxx: 7 Jan 2013, 22:46


--------------------
Dacia Dokker Stepway 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 7 Jan 2013, 23:05
Post #23


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




colegu @valex19@ a primit atatea informatii 090.gif de la noi,incat acum i sa resetat hardu coffee_spitsk.gif si nu mai stie ce sa faca,daia nici nu a mai raspuns taci.gif


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valex19
post 8 Jan 2013, 13:07
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 5 January 13
From: ploiesti ph




smile.gif))) smile.gif)) adevarat niku niku la cate info am primit sincer nici eu nu mai stiu ce sa fac smile.gif)), nu sa resetat hardu' dar trebuie sa mai merg si la servici.
Am desfacut zilele trecute bujiile unde gaseam ulei am sters locu acela unde gaseam ulei , bujiile au o culoare caramizie si putina depunere pe electrzi , cat despre garnitura capacului de la culbutori am pus una noua acum cateva luni dar nu da ulei peacolo pt ca am studiat bn problemaD:D:.
Deaocamdata nu am mai gasit ulei in scobitura aceea din chiuloasa unde intra bujiile sper sa tina mult fenomenu:))))


--------------------
dacia 1310 1993 - PH78 KRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 9 Jan 2013, 20:51
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




am vazut la un mester batran peste saiba aceea de la bujie a facut inca una de cupru cam de 1 mm grosime.cupru fiind mai moale se muleaza mult mai bine ca saiba acea din fier si asfel a scapat de uleiu care sa prelingea pe la bujie.


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 10 Jan 2013, 14:01
Post #26


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




O dam de gard cu uleiul ala... Toata vina acolo,exact cum se spunea si la inceputul topicului o poarta saibele de etansare ale bujiilor. Cand sunt stranse mai ciobaneste se deformeaza prea mult,se aplatizeaza complet si la prima desfacere si restrangere nu ma etanseaza cum trebuie si pe acolo scapa un dram de compresie care antreneaza cu el si vapori de ulei. In timp sub bujie se aduna o mica "baltoaca" si am auzit si eu de faza ca e motorul uzat daca ai ulei acolo si inca de la meseriasi batrani,de ma cruceam de ce ignoranti pot fi. Mai e si chestia ca multi dupa ce scot bujia din locas,nu curata suprafata de etansare conica pe care sta respectiva saiba,iar praful si mizeria adunate acolo nu fac casa buna cu etansarea. E bine sa se curete cu simt de raspundere si locasul si bujia pe cat posibil si strangerea sa nu se faca niciodata peste 90-100 de grade la cheie. Pe la garnitura de la capac daca scapa se vede,se umple toata chiuloasa de ulei,nu numai locasele bujiilor. Fa cum am zis ma sus si fac pariu pe ce vrei ca nu o sa mai ai ulei acolo.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:29
Forum Renault