Lipsa putere, Legat de topicul cu bobina
![]() ![]() ![]() |
Lipsa putere, Legat de topicul cu bobina
Sergiu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Avand in vedere cate ai incercat si se dovedeste ca nu este de la evacuare, incearca sa verifici daca senzorii din zona corpului clapetei sunt in parametrii (presiune atmosferica, temperatura aer, detonatii). Mai curata mufele pe acolo si verifica potentiometrul clapetei, daca da informatiile care trebuie (masurare)
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(klaus @ 27 Oct 2004, 17:45) Avand in vedere cate ai incercat si se dovedeste ca nu este de la evacuare, incearca sa verifici daca senzorii din zona corpului clapetei sunt in parametrii (presiune atmosferica, temperatura aer, detonatii). Mai curata mufele pe acolo si verifica potentiometrul clapetei, daca da informatiile care trebuie (masurare) Update - am masurat cu mana mea cu un ohm-metru potentiometrul clapetei si totul parea ok. Valorile sunt cele din manualul de la Solenza (difera de DSN), dar daca principiul de functionare e cel pe care il banui eu, nu conteaza (se aplica 5V pe rezistenta si se citeste tensiunea cursorului - cel putin asa vad eu ca ar merge). Nu sare, variaza continuu pe toata cursa. Masurarea s-a facut la mufa care merge la calculatorul de injectie (BTW, un pin dupa manualul de service de DSN este gresit, dar am gasit eu care is aia buni). Calculatorul nu avea memorate defecte legate de potentiometru. O noua precizare - cand e motorul oprit, se apasa acceleratia ca in branza! Dar nu am comparat cu alte masini, e posibil ca faptul ca e mai tare in mers sa fie normal. |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
AL |
![]()
Post
#4
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
cureaua de distributie ai verificat-o?.... pozitionare si mai ales intindere corecta...
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
clr |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Intrucat se pare ca ai facut deja o serie de teste serioase cred ca e destul de greu sa descoperi ceva doar pe baza unei discutii pe forum. Incearca totusi sa schimbi "specialistii". Pe forum a fost destul de laudat CNCD Pitesti. Te - ai gandit sa incerci si acolo (daca nu ai fost deja)?
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Marty |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Sergiu, asa face si SLZ mea cind da de caldura! E chiar periculoasa cind te bagi in depasiri pentru ca indiferent de treapta de viteza selectata ma sina tot la fel trage! Habar n-am de la ce e, nimeni n-a fost in stare sa-mi spuna.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
DRE |
![]()
Post
#7
|
![]() Pimp inside Group: Members Posts: 141 Joined: 12 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Am avut o problema similara cand am spalat prima si ultima oara motorul... Aproape identic, dar eu am fost la service si aveam apa la sonda lambda (cred). Ideea era urmatoarea: senzorul acela (cred totusi ca e sonda lambda) nu citea corect amestecul de aer + benzina, calculatorul fiind indus in eroare - ori dadea mai multa benzina de fugea masina de sub mine, ori prea putina de aveam pedala apasata la maxim si masina nu se misca!!! Dar in majoritatea timpului avea aceleasi simptoame, adica nu mai tragea ca inainte. Verifica si pista asta... Eu am schimbat atunci si bujiile...
|
--------------------
Audi
A4
2010 Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Merci pentru sfaturi!
O sa zic si intreb pe scurt la fiecare: - cureaua nu am verificat-o, odata s-au reglat jocurile la distributie, dar nu a avut nici un efect asupra comportamentului. Plus ca de luat a luat-o de la schimbarea tobelor cred (cele 3 zile de glorie ale masinii)... Nu s-au atins atunci de motor (ma refer la ceva in interior). - la Pitesti mi-e cam greu sa ajung din Timisoara. Cred ca mai simplu ar fi sa o vand si gata! Sunt eu ambitionat, dar nici chiar asa... - la mine, v-am zis, intr-o zi dupa o intoarcere pe loc in forta (eram nervos ca se blocase o intersectie si era coada cat vedeai cu ochii) a mers binisor. Si cand se incalzea motorul la fel de bine mergea (incalzit = GMV porneste). Acum intr-adevar, cand e rece parca merge mai bine... - DRE - ai schimbat sonda lambda? la mine au scos-o, au zis ca arata impecabil (ruginie), combustie buna, am mers si fara ea (scoasa de tot) si mergea prost masina. La tester semnalul de la sonda pare bun. |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
nelu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
La temperatura la care functioneaza sonda lambda nu sta nici mama apei pe/in ea.
|
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
nvmirel |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 7 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Incearca sa iei un corp clapeta de la o alta DSN si sa faci o proba. Se poate sa fie la tine motorasul pas cu pas mai lenes.
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
|
|
clr |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
bogdan79abc |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 20 November 03 From: pitesti ![]() |
Daca rezolvi ceva cu masina anunta-ma si pe mine ca tot asa face.
cand e incins motorul ma rog de ea sa traga. Acum 2 zile am fost la cncd pitesti si mi-a zis ca e avansul mare din cauza benzinei. Dar nu am sesizat imbunatatiri alimentand de la alta benzinarie. Pate o sa bag odata daia v power un plin dar nu-mi mai vine sa bag atatia bani in ea. Deci daca-i dai de cap anunta-ma si pe mine. |
-------------------- |
|
MariusWsW |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 ![]() |
Inca ceva...incearca sa mai cureti o data injectoarele si schimba si filtrul de benzina...nu cumva e cam infundat si nu trece cum trebuie benzina prin el?Nu cumva pompa de benzina nu functioneaza cum trebuie?Nu cumva e mal in rezervor si oricate filtre ai schimba el tot se infunda?Eu cred ca e ceva de la alimentare.Nicidecum de la corpul clapeta.Nu are treaba cu motorasul pas cu pas...asta e pentru relanti nu pentru acceleratie.Sau nu cumva vreo conducta e gatuita si nu trece iar benzina si nu treage motorul?Eu daca as fi in locul tau la cate ai facut m-as uita si la astea...sa ai spor...
|
-------------------- Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
|
|
stoianco |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 5 November 04 ![]() |
Am o DSN si pana ieri am avut si eu o problema de putere... aparuta in weekend. Pur si simplu nu mai muncea. Solutia: la un service s-au desfundat injectoarele...desi nu pareau cu probleme insa unul dintre ele (cel de la pistonul 4) nu mai functiona corespunzator. (nu pot sa spun exact ce pt ca nu au fost facute cine stie ce masuratori) Dupa schimbarea acestui injector, atentie costa cam 1.7 mil lei, masina trage iar de mananca pamantul (recunosc ca am schimbat si bujiile desi nu era imperativ necesar dar deja ma enervasem)
Din experienta: am auzit cazuri de lipsa de putere cand pompa de benzina nu are debitul necesar... Presiunea pe care o poate crea acesta pompa este pe la 5-6 atm iar motorul are nevoie in rampa de aproximativ 3. Reglarea o face regulatorul de presiune de pe rampa care are si returul benzinei spre rezervor.(Atentie: asta e la DSN, la SLZ regulatorul este direct in rezervor si nu mai este nevoie de retur, eu chiar nu inteleg cum e cu acest filtru de benzina "pe viata" de la SLZ dar cine sunt eu sa stiu totul...) Si revenind, orice dereglare sau pierdere de presiune a combustibilului duce automat la o pierdere de putere prin saracirea amestecului din camera de ardere. Sperand ca am putut ajuta va doresc doar MOTOARE PUTERNICE ! |
--------------------
Dacia Logan
PRESTIGE
2006
|
|
PVF |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 31 December 04 ![]() |
In legatura cu pompa de benzina... am avut aceleasi probleme, am fost la service si...pompa nu are debit, au scos-o baieti era plina de pamant, am schimbat-o si a mers struna....vreo cateva zile... dupa aceea a revenit. ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2006 confort dynamique- 5 usi 1,2 16 V 75 CP
- B 16 PVF Clio III confort dynamique- 5 usi 1,2 16 V 75 CP.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 10:59 |