Caldura dacia
![]() ![]() ![]() |
Caldura dacia
mircea2006x |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|||
brigada_diverse |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
au fost prost concepute....nici la mine nu merge bine....
ce inseamna la tine ca se simte cand actionezi manetele alea? ca se micsoreaza(inchide) sau se deschide debitul de aer? sau ca se simte la mana? cum anume ai izolat? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
mircea2006x |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
Manetele alea nu merg in gol , iar fiecare din ele isi face treaba bine ( deschizi caldura pt grila de parbriz vine caldura pe acolo , deschizi caldura pt picioare vine caldura pt picioare). Izolatia am facut-o in compartimentul dintre parbriz si capota acolo unde este radiatorul de caldura , purfix pe margini si silicon pe unde a mai fost nevoie pt ca debitul de aer sa vina in radiator sa nu se piarda prin alte parti. Ma repet , caldura este in masina dar foarte putina ; de exemplu in mers si la viteza mai mare (cu caldura data la maxim pt parbriz si/sau ventilatorul pornit ) debitul de aer este ff mic , nici nu se simte la mana doar ca se incalzeste grila aceea de plastic de langa parbriz.Ce as putea sa-i fac ?
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
dar fara ventilator pornit?
sau pe loc cu ventilatorul pornit? eu am pus o musama(sau orice ai impermeabil) in primul compartiment, intre calorifer si grila cu draperiile de vinilin....si a crescut debitul de aer. am mai pus si un captator de aer pe grila...... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
gabi_gabi1989 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 30 September 08 ![]() |
in legatura cu problema ta incearca sa izolezi cat mai bine compartimentul caloriferului eu am pus o panza foarte moale in loc de ce avea ea original la grile , a mea nemaiavand deloc inainte pe acolo, am schimbat ventilatorul tot cu unul de dacia dar modelul mai nou si are un debit mult mai mare 10 lei in targ l am uns si curatat am pus si grila de aer deasupra dar la mine nu se abserva cine stie ce cu ea insa cand stau pe loc ventilatorul baga aer de se simte la fata fierbinte nu foarte puternic insa te incalzeste,
izolatia eu am facut o cu purfix si cu zapada artificiala la partea soferului astefel incat debitul de aer sa nu se duca mai incolo de calorifer ci sa se opreasca si sa intre exact in capatul lui si mare grija si cu directionarea din interior de la clapete la mine nu merge nicuna insa e blocata sa intre putin pe la picioare si mai mult pe sus adica exat cat sa incalzeasca si eu am muncit pana sa o rezolv insa acuma merge foarte bine iar cu parbrizul si geamurile laterale nu mai am probleme se dezaburesc imediat si un ultim sfat pune purfix de jur imprejurul grilei de aerisire sa nu mai scape pe acolo deloc flux de aer Spor la lucru This post has been edited by gabi_gabi1989: 19 Oct 2008, 10:48 |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
mircea2006x |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
In mers, fara ventilator pornit debitul este mic , abia se simte aerul cald in masina , la fel si daca as sta pe loc si ventilatorul ar fi pornit si nu stiu pe unde se ''pierde'' aerul cald, pt ca atunci cand ventilatorul merge ,prin grila de sus unde ai montat tu captatoare de aer trage aer ,nu pierde.Eu ma gandesc ca este ceva infundat dupa ce aerul trece de radiator si se blocheaza pana sa intre in masina , am citit ceva postat in legatura cu asta cum ca ar fi niste bucati de pasla acolo langa parghiile care redirectioneaza aerul . Am inteles insa ca pt a ajunge acolo trebuie bordul dat jos ....si nu prea vreau sa incerc asta .
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
Paca |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
la mine cand e pornita aeroterma iese aer pe la grilele de afara de langa parbriz si prea putin inauntru
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
nica_85 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 19 October 08 ![]() |
ASTA E O PROBLEMA MAI VECHE se rezolva relativ simplu se da grila jos si trebuiesc izolate cateva gauri dar nu toate la mine functioneaza fara probleme (va pot ajuta)
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1994
|
|
Paca |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
pai fa o schema si explica-ne ce avem de facut,mc
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
mircea2006x |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
Paca dupa ce dai grila jos , o sa observi ca este un perete(aproape de radiator) care are 2 orificii prin care intra aerul atunci cand masina este in mers.Pe acele orificii ar trebui sa existe un fel de perdea impermeabila care sa inchida atunci cand masina sta pe loc si ventilatorul merge.La tine cred ca s-au uzat acele perdele(numai inchid orificiul) si aerul cald iese afara .Aceeasi problema am avut-o si eu ,le-am schimbat cu musama(perdelele) si acum e ok se simte doar ca trage aer de afara ventilatorul.
PS: Referitor la problema mea cu debitul mic de aer cald din masina ,m-am gandit sa pun pe radiator (sau f aproape de el ) niste ventilatoare de 80 mm de pc sau mai puternice .Ce ziceti ar fi o idee buna sau bat campii? 20 Oct 2008, 11:18: Se pare ca problema mea referitoare la debitul de aer este legata de clapetele de redirectionare a aerului .Are cineva idee cum pot ajunge la ele fara sa dau bordul jos ? ( ca asa am citit pe forum ca se face ) This post has been edited by mircea2006x: 20 Oct 2008, 11:18 |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
QUOTE(mircea2006x @ 19 Oct 2008, 17:55) PS: Referitor la problema mea cu debitul mic de aer cald din masina ,m-am gandit sa pun pe radiator (sau f aproape de el ) niste ventilatoare de 80 mm de pc sau mai puternice .Ce ziceti ar fi o idee buna sau bat campii? nu au nici un efect! am incercat eu cu tot felul de ventilatoare si sunt degeaba in comparatie cu aeroterma |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
ATM |
![]()
Post
#12
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa ajungi la voleti fara sa dai bordul jos, mare minune ar fi, eu unul nu cunosc nici o solutie. Eventual, daca ai nervi de tocit, poti incerca sa dai doar polita aia infecta din carton jos, cu tot cu torpedoul si s-ar putea sa ajungi la voletii de jos, fara sa fii nevoie sa demontezi si coaja de bord. Dar 1. polita aia iti scoate peri albi pana o dai jos si 2. cand incerci s-o pui la loc, vei vedea ca s-a fisurat si dezaxat, nu mai pica pe pozitie, s-au largit gaurile de suruburi, ca se rupe, fiindca-i putrezita de la infiltratiile pe care le-a suportat -balamuc, ce mai.
Daca tot lucrati la caloriferul exterior, atentie si la plasticul ala curbat care se pune in fata aerotermei, are prostul obicei sa faca picioare si fluxul de aer nu mai e dirijat corespunzator, in loc sa ia curba spre calorifer, mare parte din el ataca peretele care desparte compartimentul caloriferului de compartimentul motor. Off topic, stau sa ma gandesc ce-o fi fost in mintea proiectantilor de la Renault cand au facut R12 - polita de carton, fete de usi de carton, despartitor habitaclu-portbagaj de carton...si mai rade lumea de cei cu Trabantul ca ei au masini din carton... This post has been edited by ATM: 21 Oct 2008, 01:23 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
mircea2006x |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
Destul de complicata problema , o sa duc masina la un mecanic (eu nu ma pricep asa bine la demontat bordul) , vine iarna si o sa fie ca in pestera la mine in masina , de dezaburire nici nu mai zic ...
Multumesc pentru sfaturi ! |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
Poky |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 8 January 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(ATM @ 20 Oct 2008, 21:36) Daca tot lucrati la caloriferul exterior, atentie si la plasticul ala curbat care se pune in fata aerotermei, are prostul obicei sa faca picioare si fluxul de aer nu mai e dirijat corespunzator, in loc sa ia curba spre calorifer, mare parte din el ataca peretele care desparte compartimentul caloriferului de compartimentul motor. O poza te rog? ![]() This post has been edited by Poky: 21 Oct 2008, 14:13 |
--------------------
dacia
solenza
2003 scala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:41 |