Cum recunosc un motor de 1400 in targ?
![]() ![]() ![]() |
Cum recunosc un motor de 1400 in targ?
marianrec |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|||
Fiorossu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru iritant Group: Members Posts: 97 Joined: 19 August 05 From: Bucuresti-Berceni ![]() |
La mine exista o stanta pe o tabla prinsa cu nituri de motor. E pe partea cu carburatorul. Pe stanta zice clar "1400"
|
--------------------
Peugeot
406
2000 Hdi full options Dacia 1310 TLS ... de maritat
Peugeot 406 din 2000 Hdi 138CP (Obdtuning) ... masina de zi cu zi |
|
payty |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
pe partea stanga cum te uiti din fata ( pe partea cu delcoul) este o tabla pe care scrie tipul motorului. Cel de 1300 este 810-00 sau 810 - 99 ( oricum e ceva cu 810). Cel de 1400 este 102-00, 102-13 sau 102-14. Eu zic sa iti iei 102-13 pentru ca il poti usor transforma in 1600. Scrie si pe chiuasa undeva deasupra, dar s-ar putea sa trebuiasca sa dai jos capacul de la culbutori. Mare grija cu motoarele astea vechi sa nu aiba probleme ( joc prea mare) la lagarul axei cu came, ca atunci blocul ala e compromis, nu ai ce face cu el ( decat eventual sa il bucsezi ceea ce e cam carpaceala).
This post has been edited by payty: 26 Jul 2006, 07:06 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
exact, ce incepe cu 810 e 1300.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Blocul de 1300 la partea superioara (imbinarea cu chiulasa) are latimea cam cit a chiulasei. Cele de 1400 privind dinspre latura cu delcoul, in partea dreapta fata de delco(adica in portiunea dintre delco si cil 2 pina pe la jumatatea lui) au un fel de "palier" pe care cei de la RAR stanteaza seria in caz de pierdere tablita(adica se vede o portiune de metal de 2-3 cm/10-12 cm). La cele de 1300 se stanteaza pe "montura" delco, acolo unde delco-ul intra in bloc.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
marianrec |
![]()
Post
#6
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
Multumesc mult pt raspunsuri. Acum sunt lamurit.
Cu toate ca am vazut de f multe ori ceea ce a spus diaconuliviu, niciodata nu mi-am dat seama ca asa as putea face diferenta. payty - Daca este 102-13 intra cumva setul de 1600 fara modificari (exceptand arborele cotit) ..? This post has been edited by marianrec: 26 Jul 2006, 13:12 |
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
SiloS |
![]()
Post
#7
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Care este diferenta ontre blocurile motor de 1.3 sau intre cele de 1.4 ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#8
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(SiloS @ 26 Jul 2006, 16:31) Pai diametrul de centrare in bloc este mai mare la 1400. Cel putin asa scrie in carte ![]() @marianrec din cate stiu eu ca sa bagi set de 1600 iti trebuie si alte biele ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
marianrec |
![]()
Post
#9
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
lds_ok |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 19 April 05 ![]() |
am eu un motor de 1400 care sta degeaba in garaj...daca vrei ...vorbim
|
--------------------
Fiat
Punto
1.7 TD
|
|
marianrec |
![]()
Post
#11
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
QUOTE(lds_ok @ 9 Aug 2006, 00:06) Ciudat.... Azi am luat un motor. Totusi la ce pret este ca mai aveam pe cineva interesat? Acum sper sa fi avut dreptate diaconuliviu, pt ca eu nu am gasit la motorul asta scris vreun cod gen 102-... |
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
lds_ok |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 19 April 05 ![]() |
QUOTE(marianrec @ 8 Aug 2006, 23:46) Ciudat.... Azi am luat un motor. Totusi la ce pret este ca mai aveam pe cineva interesat? Acum sper sa fi avut dreptate diaconuliviu, pt ca eu nu am gasit la motorul asta scris vreun cod gen 102-... nu stiu la ce pret e discutam pe mail daca vrei (dan_laudescu@yahoo.com)...in principiu vreau sa scap de el ca am terminat cu daciile.motorul este complet nu a fost alezat deci la cota o,nu a mai functionat de un an(masina a fost dezmembrata piesele fiind folosite pe alta masina,dar care avea motorul cu injectie).ce am inteles de la un mecanic ca este necesar sa schimbi camasile si segmentii+curatate toate piesele,deoarece motorul este stat.in pretul motorului intra si chiulasa.stiu ce valoare are la dezmembrari si nu cer nici pe departe pretul ala.daca vrei iti fac si o poza dar nu prea ai ce sa vezi la el. |
--------------------
Fiat
Punto
1.7 TD
|
|
marianrec |
![]()
Post
#13
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 26 Jul 2006, 13:10) Blocul de 1300 la partea superioara (imbinarea cu chiulasa) are latimea cam cit a chiulasei. Cele de 1400 privind dinspre latura cu delcoul, in partea dreapta fata de delco(adica in portiunea dintre delco si cil 2 pina pe la jumatatea lui) au un fel de "palier" pe care cei de la RAR stanteaza seria in caz de pierdere tablita(adica se vede o portiune de metal de 2-3 cm/10-12 cm). Deci sa nu va luati dupa asta niciodata. O fi in cea mai multe cazuri adevarat, dar eu am luat un motor de genul asta si dupa ce l-am masurat am vazut ca e de 1300. Sa vad cum il dau inapoi.. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Dar 810-xx scrie undeva pe el?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
marianrec |
![]()
Post
#15
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Raspuns primit de la RAR:
Partea mai lata pe bloc, placuta cu seria/tipul si unele mai au si 1400 scris pe chiulasa. Daca cel cumparat nu avea seria pe el (unde scrie si tipul, placuta aia din Al) ramineau acele doua indicii. Cu exceptia inlocuirii chiulasei cu una de alt tip, cind iarasi n-aveai cum sa-ti dai seama. This post has been edited by diaconuliviu: 10 Aug 2006, 11:07 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Cristy |
![]()
Post
#17
|
![]() Ghinion Group: Members Posts: 110 Joined: 31 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Se poate modifica motorul de 1.4 la 1.6? Pe talon scrie 102-13... ce difera intre ele? adica ce piese tre sa cumpar? (p.s: vreau sa ii fac motoru')
|
--------------------
Dacia 1310 /
Opel Astra GTC ||
2000 / 2005
- B-08-LWJ / B-YY-XXX Am o Dacie si nu ezit s-o folosesc!
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#18
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Se poate modifica daca e 102-13.
Piesele pe care trebuie sa le cumperi sunt setul motor, arborele, plus alte maruntisuri. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
vierme_ha |
![]()
Post
#19
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
ce tip de motor de 1.4 permite montarea de set de 1.6 pe garnituri de cupru?
102-cat? asta daca etansarea pe cauciuc e de tip conica(asa e?) mersi... |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
SiloS |
![]()
Post
#20
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
1.6 are alta curba de avans .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#21
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
marianrec, de ce nu-ti iei de 1.4 si il omologhezi dupaia?
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
marianrec |
![]()
Post
#22
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
Radocanu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru lagunist Group: Members Posts: 1.983 Joined: 24 March 07 From: Hunedoara ![]() |
eu am luat o masina... in talon scrie ca e motor de 1397.. dar nu are serie pe motor.. baiatul a zis ca a pierdut seria... m-am uitat eu sa fac diferenta intre motor de 1300 si cel de 1400...dar nu vad nici o diferenta... cum pot sa imi mai dau seama.. :-s
|
--------------------
Renault
Laguna 2 - Facelift
2006 1.9 dci - Dynamique
- HD-88-CAR Dezmembrez R.Laguna 2
Telefon 0773803384 |
|
CiprianPJM |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Avertizat Group: Members Posts: 197 Joined: 17 October 04 From: Bucuresti ![]() |
In 1991 se mai faceau motoare de 1300? Cel pe care l=am luat eu e din `91. Nu mai stiu seria, o vad maine ca acum e noapte.
![]() |
--------------------
Opel
Omega 2.0i
1997
- B 33 EZW Zic si io, nu dau cu paru!
|
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Radocanu @ 20 Apr 2007, 13:14) eu am luat o masina... in talon scrie ca e motor de 1397.. dar nu are serie pe motor.. baiatul a zis ca a pierdut seria... m-am uitat eu sa fac diferenta intre motor de 1300 si cel de 1400...dar nu vad nici o diferenta... cum pot sa imi mai dau seama.. :-s Incerca sa conduci o Dacie de 1.4, si ulterior a ta, presupunand ca sunt reglate OK amandoua, si o sa-ti dai seama. Ala de 1,4 trage mai bine, are 8 cai in plus. Cate trepte de viteza are? Alta metoda, dar nu e nici asta sigura, vezi ce scrie pe carburator, si spune aici. Metoda e buna, daca nu a fost schimbat carburatorul. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
CiprianPJM |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Avertizat Group: Members Posts: 197 Joined: 17 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Seria de la motorul meu e 1192264 sau ceva de genul asta. Oricum, nu are nici 810 nici 102. Ce motor e totusi?
Motorul original al masinii e un 102-13 (nu mai e pe masina). Cat ma costa sa il fac de 1.6? Cat costa setul, bielele si arborele daca trebuie modificat? |
--------------------
Opel
Omega 2.0i
1997
- B 33 EZW Zic si io, nu dau cu paru!
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#27
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
reincep discutia. inca nu e clar nimic.....am luat ieri un motor, iar proprietarul zice ca e de 1400. pe placuta nu se vede decat seria, tipul motorului nu se vede ca stiti cum e scris si se sterge in timp. deci m-am uitat atent sa vad dupa blocul motor daca imi dau seama si intradevar am vazut ca e mai lat blocul adica are pe bloc o portiune mai lata in dreapta delcoului si in prima faza am zis ca e clar ca e de 1400, dar aseara am vazut un bloc de 1300 de tip mai nou (masina era din 90) si are exact acelasi tip de bloc motor. m-am uitat si in acte si scrie clar 810-99 1289 cmc.asa ca inca am o indoiala cu privire la motorul meu. proprietarul a zis sa merg maine dupa carburator ca ala nu la avut in garaj acolo de unde mi-a dat motorul. acuma daca io vad carbul o sa imi dau seama daca e sau nu de 1400.
ASTEPT RASPUNSURI URGENT |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Precum vezi mai sus am dat un raspuns primit de la RAR in legatura cu acea parte latita; totusi, de pare ca nici ei n-au stiut prea bine, drept pentru care l-am indus in eroare pe marianrec (fara voia mea). Ba, mai mult, unui amic n-au vrut sa-i faca ITP la o statie RAR tocmai pe acest motiv: "in carte scrie ca ai 1300, asta are 1400, are blocul latit". Actual am luat o masina produsa in '89 cu acel bloc latit dar de 1289 cmc. Se pare ca peste tot la dacia au fost "suprapuneri" de asemenea "indicii" pentru anumite perioade.
Daca citesti pe forum, multi si-au pus carburatoare de 1400 (cu acel 27 in cerculet) in loc de 1300 (25,5). Ca urmare, poate pe chiulasa sa gasesti un 102.xx, desi, "bricolatorii" au montat si asa ceva pe 1300. Unica solutie (as zice cea mai sigura dar nu 100%) ar fi sa demontezi baia si sa masori alezajul camasilor. Spun ca nici asta nu e sigura 100% pentru ca sint persoane care au alezat camasi de 1300 la cota de 1400. Acolo vei constata o grosime a camasii in partea baii de numai 1 mm. Mai sint si cei care au alezat blocul si au montat set intreg de 1400. Alta solutie ar fi sa dai seria la RAR (daca tablita cu seria e fixata bine, fara urme de ciocan pe nituri). Eventual poti cauta daca nu are repoansonata seria (ACEEASI) si pe acea latire a blocului sau pe partea laterala a alezajului pentru delco. This post has been edited by diaconuliviu: 24 Jul 2007, 10:59 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#29
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
cand am fost dupa carburator la nenea, am constatat cu stupoare ca este de 1300 un 32 IRM A. acuma nu imi ramane decat sa desfac motorul si sa ma apuc de masuratori sa vad. mersi de raspunsuri.
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
DAJ |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 19 November 04 From: București S1 ![]() |
Caut si eu asa ceva: motor de 1300 cod 810-99 cu bloc de "1400" adica acea parte latita de care vorbiti care se traduce si prin "palier marit". Motoare fabricate cam prin 1988-1992. Obligatoriu cu acte si in stare tehnica cat mai buna ca sa ia testul de noxe.
|
--------------------
Dacia
Logan
06/2005 Preference 1.4 MPI
- B 44 FTP Diagnoză CAN Clip
Chei și electronică auto [URL=https://www.facebook.com/profile.php?id=100080458785363]Chei diagnoza electronica auto[/URL] |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 03:46 |