consum la nova, stie cineva cum sa ii reduc consuma la nova?pls
![]() ![]() ![]() |
consum la nova, stie cineva cum sa ii reduc consuma la nova?pls
mihai0070 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|||
anndi |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Cum a spus mihai cum ai prins esapamentul? Pune poze! Mor de curiozitate!
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
|
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#34
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Socatele |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 10 December 08 ![]() |
![]() This post has been edited by Socatele: 1 Jun 2009, 23:01 |
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6
- B82EIA
|
|
PETRICA MACHI |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 1 June 09 ![]() |
merge sa schimbi galeria cu mici modificari tai galeria undeva mai jos de imbinare si este ok
![]() |
--------------------
dacia nova 97
dacia nova 97
1997 nova
- TL 11 YSA
|
|
dj_electric7 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 4 February 10 From: Sibiu ![]() |
eu zic ca se merita sa pui un carburator de 1400 pe motor de nova 1,6
se reduce consumnu si nu scad asa mult performantele. testat pe masina mea |
--------------------
dacia
nova
1999
- OT 03 KXS
|
|
G I M |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Daca e reglat ok si aprinderea e in parametrii fuge de rupe locul...eu am ramas surprins cum poate sa fuga o nova cu carburator de 1400...si consumul e mai mult decat ok.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
basileros |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 1 July 08 ![]() |
salut...vreau sa va impartasesc si parerea mea[dupa ceva ani si experimente cu NOVA]...motorul de 1600cm3 vrea tributul lui in benzina..deci indiferent ce carburator pui motorului ca sa functioneze in parametrii optimii ii trebuie un anumit amestec aer-benzina amestec dat de carburici....carburatorul dublu corp este mai performant din acest pct de vedere el facand un amestec mai bun decat cel mono corp de1400 care este cei drept mai simplu de demontat si de intetinut.....deci daca aveti unde mergeti si reglati carburatorul dublucorp sau faceti asta chiar voi [www.oltcit.ro]daca sunteti putin indemanatici.........deasemenea verificati periodic jiglorul economizor si tevusca aceea subtire de langa el[aflate sub capacelul triunghic de pe lateralul carb.]caci daca sunt infundate cresc f.mult consumul mai ales la ralanti.........reglati si deschiderea celei de-a doua camere din surubul micrometic....clapeta trebuie sa stea la ralanti inchisa altfel o sa ai un motor nervos dar si un consum pe masura.......eu am pus jiglere de carb. dublucorp de oltcit [cele mai mari gasite parca de 1200] dar folosesc benzina doar la pornire caci merg pe GPL........apropou....daca puteti montati-va GPL si o sa faceti intradevar economie......sa mesteriti bine!!!!!!P.S:daca este cineva interesat de ::carb.monocorp+jigloare+flansa adaptare+filtru aer si carcasa filtru aer plastic[noi] +gat lebada+burduf[noi] +adaptare cablu acceleratie....tot ce trebuie pt montat carb 1400 pe NOVA.......bafta
This post has been edited by basileros: 10 Feb 2010, 09:47 |
--------------------
dacia
nova gt
1999
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
si eu sunt de parerea ca, carburatoarele dublu corp sunt mai complexe si in cazul masinilor scopul nu e de a complica reglajul sau de a creste consumul ci de a optimiza amestecul pentru motoare cu o capacitate mai marisoara sau mai sportive (de competitie) pentru ca motorul, pe toata plaja lui de turatie, sa aibe un raspuns bun, progresiv, fara zone moarte datorita amestecului optimizat ce se poate realiza doar cu ajutorul celor 2 camere
asa cum se mai discuta aici pe forum cel dublu de nova pe treapta I e sub capacitatea celui de 1.3 respectiv 1.4, cand intra si treapta II lucrurile se schimba la 180 de grade ganditiva doar la trecerea de la trepta I la I+II daca nu e reglat corect cum ar arata o diagrama de amestec (aer/benzina disproportionata), sau una de consum si putere generata, in acest caz multa lume trece la carburator simplu (pentru a beneficia de consum scazut sau putere) si mi se pare corect atata timp cat nu au posibilitatea sa-l regleze pe cel dublu (care poate fi si defect) sau mai sunt persoane carora le place s-o calce dar se plang de consum si deasemenea trec pe simplu calmand consumul deasemenea si motorul ca sfat personal se poate incerca orice tip de carburator atata timp cat poate comunica liber (ma refer la flanse de adaptare) si corect cu motorul, dar sa nu se uite niciodata de jetarea lui corecta dupa capacitatea motorului - aici cred ca apar probleme la cele de berline care sunt limitate daca nu ma insel la maxim 1.4 dar sunt altele de pe motoare straine chiar de 1.6 la care nu cred ca mai trebuie modificat nimic nu sunt impotriva modificarilor, dar o imbunatatire a consumului ar trebui sa se faca fara pierderi de putere - pacat ca nu avem la indemana testere pentru masurarea puterii si consumului ca sa avem un etalon de unde sa pornim (circulam in conditii de drum foarte diferite mai ales daca luam in calcul soferul, din cauza asta nu ne putem raporta unii la altii) manualele ajuta intodeauna, multa bafta la reglaje si modificari! |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 22:08 |