DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> consum la nova, stie cineva cum sa ii reduc consuma la nova?pls

mihai0070
post 10 Dec 2008, 23:33
Post #31


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




pune poze rolleyes.gif


esapamentul cum l-ai prins ? blink.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 15 Dec 2008, 01:06
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Cum a spus mihai cum ai prins esapamentul? Pune poze! Mor de curiozitate!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIHAI8888
post 16 Dec 2008, 22:23
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 1 September 07




QUOTE(dj socks @ 21 Oct 2008, 14:37)
nu i adevarat ca iti scade cu un litru.eu am carb de 1400 si i am facut consumul.consum 6.5-7 %
*


unde?
in oras? radmasa.gif


--------------------
vw golf fost nova 1998 gti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 1 May 2009, 09:36
Post #34


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Consum mediu pentru GTi : 332443_5.png

This post has been edited by MAERSK: 1 May 2009, 09:46


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Socatele
post 1 Jun 2009, 22:58
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 10 December 08




excl.gif chiar merge facuta chetia am vazut-o si eu la cineva

This post has been edited by Socatele: 1 Jun 2009, 23:01


--------------------
Dacia Nova 1999/1.6 - B82EIA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PETRICA MACHI
post 1 Jun 2009, 23:13
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 1 June 09




merge sa schimbi galeria cu mici modificari tai galeria undeva mai jos de imbinare si este ok rolleyes.gif


--------------------
dacia nova 97 dacia nova 97 1997 nova - TL 11 YSA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_electric7
post 9 Feb 2010, 17:03
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 4 February 10
From: Sibiu




eu zic ca se merita sa pui un carburator de 1400 pe motor de nova 1,6
se reduce consumnu si nu scad asa mult performantele. testat pe masina mea


--------------------
dacia nova 1999 - OT 03 KXS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 9 Feb 2010, 23:56
Post #38


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Daca e reglat ok si aprinderea e in parametrii fuge de rupe locul...eu am ramas surprins cum poate sa fuga o nova cu carburator de 1400...si consumul e mai mult decat ok.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
basileros
post 10 Feb 2010, 09:40
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 1 July 08




salut...vreau sa va impartasesc si parerea mea[dupa ceva ani si experimente cu NOVA]...motorul de 1600cm3 vrea tributul lui in benzina..deci indiferent ce carburator pui motorului ca sa functioneze in parametrii optimii ii trebuie un anumit amestec aer-benzina amestec dat de carburici....carburatorul dublu corp este mai performant din acest pct de vedere el facand un amestec mai bun decat cel mono corp de1400 care este cei drept mai simplu de demontat si de intetinut.....deci daca aveti unde mergeti si reglati carburatorul dublucorp sau faceti asta chiar voi [www.oltcit.ro]daca sunteti putin indemanatici.........deasemenea verificati periodic jiglorul economizor si tevusca aceea subtire de langa el[aflate sub capacelul triunghic de pe lateralul carb.]caci daca sunt infundate cresc f.mult consumul mai ales la ralanti.........reglati si deschiderea celei de-a doua camere din surubul micrometic....clapeta trebuie sa stea la ralanti inchisa altfel o sa ai un motor nervos dar si un consum pe masura.......eu am pus jiglere de carb. dublucorp de oltcit [cele mai mari gasite parca de 1200] dar folosesc benzina doar la pornire caci merg pe GPL........apropou....daca puteti montati-va GPL si o sa faceti intradevar economie......sa mesteriti bine!!!!!!P.S:daca este cineva interesat de ::carb.monocorp+jigloare+flansa adaptare+filtru aer si carcasa filtru aer plastic[noi] +gat lebada+burduf[noi] +adaptare cablu acceleratie....tot ce trebuie pt montat carb 1400 pe NOVA.......bafta

This post has been edited by basileros: 10 Feb 2010, 09:47


--------------------
dacia nova gt 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 10 Feb 2010, 10:56
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




si eu sunt de parerea ca, carburatoarele dublu corp sunt mai complexe si in cazul masinilor scopul nu e de a complica reglajul sau de a creste consumul ci de a optimiza amestecul pentru motoare cu o capacitate mai marisoara sau mai sportive (de competitie) pentru ca motorul, pe toata plaja lui de turatie, sa aibe un raspuns bun, progresiv, fara zone moarte datorita amestecului optimizat ce se poate realiza doar cu ajutorul celor 2 camere

asa cum se mai discuta aici pe forum cel dublu de nova pe treapta I e sub capacitatea celui de 1.3 respectiv 1.4, cand intra si treapta II lucrurile se schimba la 180 de grade

ganditiva doar la trecerea de la trepta I la I+II daca nu e reglat corect cum ar arata o diagrama de amestec (aer/benzina disproportionata), sau una de consum si putere generata, in acest caz multa lume trece la carburator simplu (pentru a beneficia de consum scazut sau putere) si mi se pare corect atata timp cat nu au posibilitatea sa-l regleze pe cel dublu (care poate fi si defect) sau mai sunt persoane carora le place s-o calce dar se plang de consum si deasemenea trec pe simplu calmand consumul deasemenea si motorul

ca sfat personal se poate incerca orice tip de carburator atata timp cat poate comunica liber (ma refer la flanse de adaptare) si corect cu motorul, dar sa nu se uite niciodata de jetarea lui corecta dupa capacitatea motorului - aici cred ca apar probleme la cele de berline care sunt limitate daca nu ma insel la maxim 1.4 dar sunt altele de pe motoare straine chiar de 1.6 la care nu cred ca mai trebuie modificat nimic

nu sunt impotriva modificarilor, dar o imbunatatire a consumului ar trebui sa se faca fara pierderi de putere - pacat ca nu avem la indemana testere pentru masurarea puterii si consumului ca sa avem un etalon de unde sa pornim (circulam in conditii de drum foarte diferite mai ales daca luam in calcul soferul, din cauza asta nu ne putem raporta unii la altii)

manualele ajuta intodeauna, multa bafta la reglaje si modificari!


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 22:08
Forum Renault