probleme cu dacia 1310, is nou in ale automobilelor...multumesc!
![]() ![]() ![]() |
probleme cu dacia 1310, is nou in ale automobilelor...multumesc!
conservaru |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 November 08 From: Sibiu/Targoviste/Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1982
- DB-04-ERS [B]....4 roti misca trupul, 2 roti misca sufletul....[/B][COLOR=blue]
|
|||
vi_escu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
- ce vezi tu ca iese pe teava de esapament nu este benzina ci apa. La toate se observa asa ceva atat timp cat linia de evacuare este rece si condenseaza vaporii obtinuti din arderea benzinei. Imediat dupa ce o pornesti, la rece, nu are cum sa fie relantiul stabil. Reglajele se fac la cald.
- nu imi dau seama ce numesti tu un fel de carait exact ca la motoarele diesel, ar putea fi rulmentul, trebuie vazut/ascultat - garniturile de frana (sabotii) uzate sau reglate prost |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
conservaru |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 November 08 From: Sibiu/Targoviste/Brasov ![]() |
nop.. e benzina...mi-am bagat deshtu in ea si am mirosit...benzina e suta la suta....plus k miroase rau fumu a benzina.
stiu si de faza cu condensu si prima data am crezut k asta este... dar nup.. nu este....plus k nu am toba...iese direct, adica o am cumparata noua dar mi s-a rupt galeria aia de care se prinde si am bagat-o in portbagaj k nu am conditii aici sa o repar. pt faza cu caraitu asa e.. e greu sa explic p forum.. ![]() ms mult man ! ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1982
- DB-04-ERS [B]....4 roti misca trupul, 2 roti misca sufletul....[/B][COLOR=blue]
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
N-are cum! Un amestec prea bogat duce la fum negru pe evacuare, dar sa arunce benzina nearsa? Ia verifica tu uleiul sa vezi nivelul si cat de tare miroase a benzina?
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#5
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Colecteaza "benzina" intr-un paharel si ii dai foc.Daca arde iti fac un plin.
Bine zice colegu vi_escu,aia e apa.Daca ar fii benzina:motoru ar fii numai inecat,ti-ar da niste explozii de o marime mai ceva decat "ciuperca" unei bombe atomice, ![]() ![]() Mirosul de benzina se datoreaza unei arderi mai slabe a amestecului,in cazul asta verifica aprinderea. Fumul negru inseamna benzina nearsa,verifici nivelul CNC,cui poantou+aprindere. Rateurile ori din cauza aprinderii,ori reglaj defectuos al culbuorilor. Pentru restul problemelor mai detaliaza putin. This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 6 Nov 2008, 18:51 |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
conservaru |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 November 08 From: Sibiu/Targoviste/Brasov ![]() |
aa.....uleiu... la mine pun ulei ca si benzina in ea ca papa de rupe, are garnitura de la chiulasa si aia de al capacu de sus duse cred k imi pierde si e motoru mereu murdar, il curat si dupa ceva vreme iar se umple de ulei....sub ea inca nu curge slava domnului
![]() o sa verific si ulei, dar spune-mi o chestie te rog: ceasul din bord arata ca are presiune iar la joja dimineata.. nepornita, statuta pe drept arata k nu are...eu ce sa cred...ceasu sau joja? presupun k joja......... |
--------------------
Dacia
1310
1982
- DB-04-ERS [B]....4 roti misca trupul, 2 roti misca sufletul....[/B][COLOR=blue]
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ti s-ar ineca cu mult inainte sa vezi tu la esapament benzina, daca prin absurd ar fi, dar e apa.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
conservaru |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 November 08 From: Sibiu/Targoviste/Brasov ![]() |
ms tibi... am zis k nu ma pricep la conserve..
![]() posibil sa fie apa...da cata frate.. ![]() tare faza cu paharelu.. ii dau de lucru lu fratimiu ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1982
- DB-04-ERS [B]....4 roti misca trupul, 2 roti misca sufletul....[/B][COLOR=blue]
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#9
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Presiunea nu are treaba cu nivelul.Are dar intr-o mica masura.Tu spune cat ai presiunea uleiului cu motorul cald,cu motorul rece e normal sa fie maxima.
LE:acu fiind inca necunoscator ce povestim poate ti se par lucruri extraordinar de complicate....totusi nu-i asa.Le iei cap coada,verifici cate una,mai studiezi putin forumul,mai inveti una-alta si tot asa. This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 6 Nov 2008, 19:01 |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Pe ceasu' ala verifici presiunea. Cu motorul oprit, evident trebuie sa fie 0. Pe joja verifici nivelul.
De unde sti ca ai garnitura de chiulasa ciupita, iti baga bule in borcan? Aia "de sus" de la capacul de culbutori de schimba f. usor. This post has been edited by vi_escu: 6 Nov 2008, 19:03 |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
conservaru |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 November 08 From: Sibiu/Targoviste/Brasov ![]() |
cu el cald e normala...mai scade uneori,nu cere cifre k nu am de unde sa zic...e un indicator de toata jena....pur orientativ...
|
--------------------
Dacia
1310
1982
- DB-04-ERS [B]....4 roti misca trupul, 2 roti misca sufletul....[/B][COLOR=blue]
|
|
yon |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
salut! referitor la mersul motorului rotund sa stii ca si eu am probleme cu a mea si maine voi regla tacheti sfat pe care til dau si tie pt ca cel mai probabil de acolo sa fie sau de la amestecul prea bogat fapt care duce si la mirosul de benzina la teava de esapament(ai grija ca daca nu sunt reglati tacheti bine si ai amestecul prea bogat risti sa ai o detonatie in esapament de toata frumusete)
deci regleaza tacheti parca 0,15 admisie si 0,20 evacuare eu asa tin minte dar ca sa fii sigur sunt mai multe topicuri care te vor lamuri cum se face si ce valori sunt indicate apoi daca tot nu functioneaza rotund reglezi amaestecul carburant si avansul. |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
conservaru |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 November 08 From: Sibiu/Targoviste/Brasov ![]() |
ms am studiat topicurile de reglaje tacheti, si eu intantionam maine sa ii verific
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1982
- DB-04-ERS [B]....4 roti misca trupul, 2 roti misca sufletul....[/B][COLOR=blue]
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 09:24 |