Mitsubishi Lancer Classic 1.6 Invite, ... gunoi de 12000E
![]() ![]() |
Mitsubishi Lancer Classic 1.6 Invite, ... gunoi de 12000E
PaulT |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|||
driverx |
![]()
Post
#482
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 27 Dec 2008, 13:13) Nu ma bag la aia in rusa.. ![]() Schimbarea la fata la ale noastre nu prea are legatura cu motor,cutie,suspensii,etc.Deci asta e perfect!!... Sau nu. Nu stiu daca versiunile vechi aveau AC automat. Iar acesta are maaaare legatura cu Engine Management-ul. ![]() QUOTE(PaulT @ 27 Dec 2008, 13:13) Mersi. O dimineata intreaga de cautari. Si nu cautam neaparat manual. Ci ... ORICE. ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
PaulT |
![]()
Post
#483
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Cele pre-face lift nu aveau aer automat.Dar dpdv management motor nu prea cred ca ar trebui sa fie diferente atat de mari.Si intr-un caz si in celalalt trebuie doar sa compenseze sarcina suplimentara de la compresorul a/c.
La tine o resoftare in service oare nu ar ajuta?Ca s-ar face repede.Si...cine stie.. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
driverx |
![]()
Post
#484
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Da, si eu m-am gandit la asta. Dar CINE sa o faca? Daca merg la CJ astia zic ca masina e OK. Astept sa treaca revelionul sa mai vorbesc cu aia de la Bucuresti.
Oricum, e faaaaaain manualul. Daca ai stii cate proceduri trebuie facute doar daca ma iau dupa ce scrie pornind de la ce scrie pentru Crank Angle Senzor ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by driverx: 27 Dec 2008, 14:13 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
aphophis |
![]()
Post
#485
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(driverx @ 27 Dec 2008, 11:27) Octavia Tour e barca pe langa Lancer. Ia-o cum vrei, dar asa e. Vezi cum se mai plange lumea de franele de la Octavia Tour. Dupa aia urca-te intr-un Lancer Classic (nu generatia 10), pune mana pe plastice, pe textilele de pe usi, etc, apoi urca-te in coaja ta ![]() In timpul cautarilor mele chiar am luat in calcul si varianta unui Megane, ca erau ceva promotii. Dar pe langa ca nu imi placea cum stau la volan, bordul m-a facut sa vomit. Botoanele au design and shit, dar is din acelasi plastic ca la Logan. Oribil. Si nu glumesc...oribil. De fapt, daca tot m-ai pornit acuma, sunt foarte serios cand zic ca probabil Megane-ul mi-a intors cel mai tare stomacu cand vine vorba de interior. Si m-am urcat in: Renoaie, Opel Astra H, Kia Ceed (si astia la interior is peste Megane-uri), Toyota Corolla si Auris, Skoda, Seat, Ford Focus etc Ahh, am mintit. Mi-am adus aminte. Cred ca singura masina care tanjeste dupa locul 1 ocupat de Megane pentru capacitatea de a intoarce stomacu pe dos este Noua Skoda Fabia. Si in materie de design, dar si la calitatea materialelor. Apoi toate comenzile de la Lancer (manete, botoane) au feedback mult mai fain decat majoritatea masinilor testate. Si la Octavia era OK. La Megane era aproape mai naspa decat la Logan-ul meu. Si ala cu "lancer cu motor de evo fara turbina" are motorul 4G63 aspirat. Si din greseala EVO IX are si el 4G63. Stai jos. Nota 2. ![]() ![]() fara suparare, dar sa zici ca la megane e aproape mai naspa decat la logan dpdv al comenzilor, mi se pare superhazardat.. oricum mie interiorul classic-ului mi se pare boring de tot, chiar nu vad unde il vezi tu superior megane-ului. materiale proaste, bord invechit etc.. |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
driverx |
![]()
Post
#486
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(aphophis @ 27 Dec 2008, 14:08) Manetele de semnalizare and shit SUNT mai naspa. E drept ca si pe Logan Feiz 2 sunt mai naspa decat pe loganul meu. Parca ar agata. La Lancer nu o sa vezi asa ceva. Butoanele de climatizare la megane sunt infecte. Suna ca dracu, feeling ca dracu de plastic frecat pe plastic, la un exemplar se mai si misca butonul ala mare central. Du-te la Lancer clasic sa vezi ce fain ii. Zici ca e butonul de Master Volume de la ceva scula audio profesionista. Se misca finut, nu scartaie. Maneta din dreapta pentru reglat temporizarea stergatoarelor. Merge finut, nu simti frecari, opune rezistenta dar nu suparator, dar suficient sa iti dai seama cand trece la alta pozitie, etc, etc. QUOTE(aphophis @ 27 Dec 2008, 14:08) ... oricum mie interiorul classic-ului mi se pare boring de tot, chiar nu vad unde il vezi tu superior megane-ului. materiale proaste, bord invechit etc.. Da ma. E boring. Daca ai stii cat mi-a trebuit sa ma obisnuiesc cu idea... Daca chiar vrei sa afli cat, reciteste topicu "Ce rabla sa imi iau?" ![]() ![]() ![]() ![]() Masina asta am luat-o pentru doua chestii care mi-au placut: 1. Cum se conduce. Aproape e si peste un Focus. Si masina aia are ALT pret. 2. Interiorul. Chiar daca nu ma omor dupa el din punct de vedere al designului, desi e departe de a fi urat, e doar altfel fata de standardele europene cu care suntem obisnuiti ma face sa ma simt bine. Desi nu sunt fan piele in masina deloc, pana si asta e placuta la atingere, nu imi transpira mana pe ea, etc. In rest nu are nu stiu ce atuuri. Arata ca un Cielo obosit, cu ea nu poti convinge pe nimeni ce masina bengoasa ai, nu are card si alte tampenii de uns wishful thinking-ul unor oameni care habar nu au ce is alea masini, nu e o masina prezentata ca super mega masinilor de pe pamant. De fapt e subestimata mult. In afara ca Mitsu bate mult pe imaginea EVO atunci cand prezinta Lancer-ul, nu scoate cu nimic in evidenta masina. Dar Mitsu intotdeauna a sarit in fata cu istoria lui in motor-sport. This post has been edited by driverx: 27 Dec 2008, 14:26 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
bulan |
![]()
Post
#487
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
QUOTE(driverx @ 26 Dec 2008, 22:19) La 13100 (daca bine tin minte) luam rahatul ala 1.6 MPI. Gunoi de motor. Nu prea mi-a placut cum mergea. Te rog frumos sa vorbesti cuviincios tinere!Daca dai in 1,6MPI dai in mine,daca dai in mine dai in fabrici si uzine,daca dai in fabrici si uzine dai in popor si asta se chiama infamie!!! Poftim aici de vezi un motor adevarat: http://www.mycarwallpapers.com/seat/2005-s...toledo/4/18201/ QUOTE(driverx @ 26 Dec 2008, 23:02) Am facut un test cu motorul turat de mine la 2200rot/min, am tinut foarte fix piciorul rezemat de tunelul central sa nu imi tremure DELOC si schimb pozitia clapetei de acceleratie si am pornit AC-ul. A sarit instant la vreo 3200-3300 rot/min Eu zic sa nu mai faci teste din astea si sa cuplezi AC-ul doar la relanti(sau cum s-o scri). QUOTE(vis-a-vis @ 27 Dec 2008, 11:38) E uite eu nu sunt subiectiv si recunosc LANCER-ul classic e o masina adevarata dar un relanti(sau cum s-o scri) stabil nu o sa aibe niciodata! |
--------------------
a
b
c
|
|
driverx |
![]()
Post
#488
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(bulan @ 27 Dec 2008, 14:26) Te rog frumos sa vorbesti cuviincios tinere!Daca dai in 1,6MPI dai in mine,daca dai in mine dai in fabrici si uzine,daca dai in fabrici si uzine dai in popor si asta se chiama infamie!!! Poftim aici de vezi un motor adevarat: ... ![]() ![]() ![]() ![]() Scuuuuuuzzzaaatiiii. Mii de scuze don' bulan. ![]() ![]() QUOTE(bulan @ 27 Dec 2008, 14:26) Si cand AC-ul automat cupleaza el la 2500-3000 rot/min cand masina merge cu viteza si masina accelereaza io ce sa fac? Sa deschid toperdoul, sa bag mana bine sub bord si sa smulg afara ECU si sa il arunc pe geam? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
semit |
![]()
Post
#489
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(driverx @ 27 Dec 2008, 14:22) Butoanele de climatizare la megane sunt infecte. Suna ca dracu, feeling ca dracu de plastic frecat pe plastic, la un exemplar se mai si misca butonul ala mare central. Du-te la Lancer clasic sa vezi ce fain ii. Zici ca e butonul de Master Volume de la ceva scula audio profesionista. Se misca finut, nu scartaie. Maneta din dreapta pentru reglat temporizarea stergatoarelor. Merge finut, nu simti frecari, opune rezistenta dar nu suparator, dar suficient sa iti dai seama cand trece la alta pozitie, etc, etc. 1.care clima la lensăr 2. pe cand senzor de ploaie la lensăr |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
bulan |
![]()
Post
#490
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Aici ai si tu dreptate!Dar oare nu are vreo protectie AC-ul in general care sa-l faca sa astepte cuplarea pana ajunge motorul la relanti prima oara?Ca decat sa tina temperatura sub control strict si sa-i dea suturi compresorului la turatii de peste 2500 mai bine sa aibe rabdare pana ajunge si motorul la un relanti cat de scurt pentru o cuplare mai lina.Chiar asa stie cineva cum si in ce fel are loc cuplarea la astea cu AC automat sau clima bizonica?
|
--------------------
a
b
c
|
|
A l e x |
![]()
Post
#491
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
E adevarat ca plasticul din Megane e infect, si sunetul pe care-l scoate e foarte enervant... Dar macar nu face compromis la siguranta si dotari, spre deosebire de alte masini aduse in discutie pe aici la care singurele calitati sunt ca "e japoneze baaa"... In rest, vai mama lor de intri intr-un copac sau e foarte cald afara
![]() Nu vreau sa fiu rau, dar un Lancer nu e cu nimic superior unui Megane, in afara de senzatia la condus care intr-adevar, e putin mai sportiva, pe cand un Megane (mai ales cu PDG) aduce a barca. Totusi, acea barca e sigura, dotata, aproape la fel de ieftina ca si Lancer-ul si la anumite motorizari, chiar trage bine... Si sa nu intram cu argumente gen "Da ba, da Lancerul e Evo fara turbina" ca asa pot si eu fabula sa zic ca Megane-ul e un fel de GTR, fara turbina ![]() Cu alte cuvinte, amandoua sunt masini ieftine asa ca nu le putem cere prea multe, dar macar majoritatea posesorilor de Megane stiu ce masina au si nu o dau in diverse, facand comparatii cu Evo sau alte nebunii... |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
driverx |
![]()
Post
#492
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(semit @ 27 Dec 2008, 14:46) Daca n-are display atunci nu e climatizare automata? ![]() Senzor ploaie? Niciodata. Dar sa nu imi zici ca avand senzor de ploaie Meganu e mai masina. Sau ca are card. Is niste tampenii care nu fac rau nimarui dar le platiti. Plusul REAL care il aduc chestiile astea? In afara ca da o senzatie proprietarului ca ar avea masina de masina, dupa mine nu au nici un plus real. Automatizari de genu, mai ales mult ravnite de unii nu arata decat ca noi, ca specie devenim tot mai idioti. Si prosti sa ne lasam condusi (prea mult) de tehnologie. Nu vrea sa fac pe desteptu si superioru' acuma, dar poate candva o sa realizati si voi astea. Iar sa aduci vorba de senzor de ploaie cand vorbim de doua masini e o miscare trista. Trista rau. Si stii ce este super naspa la Lancer? Deschiderea trapei carburant nu e legata la inchiderea centralizata. Si ce e si mai trist? Ca nici macar nu e electrica. Ci mecanica. Cu cablu de bicicleta. Si stii ce e si mai si mai trist? Ca si deschiderea portbagajului e fix la fel ca la trapa carburant. Si stii ce e si mai si mai trist? Ca si Lancer 10 e fix la fel. Deci is niste gunoaie antice care nici nu au auzit de tehnologie de ultima ora. Deci ai dreptate cu Meganu. QUOTE(A l e x @ 27 Dec 2008, 14:56) .... Nu vreau sa fiu rau, dar un Lancer nu e cu nimic superior unui Megane, in afara de senzatia la condus care intr-adevar, e putin mai sportiva, pe cand un Megane (mai ales cu PDG) aduce a barca. .... Asa o fi. Daca zici tu. Daca ar fi vorba sa va luati o haina, normal ca va uitati la ceva de marca sau macar sa fie 100% (da' cu adevarat 100%) bumbac, sa aveti o senzatie placuta cand dati cu mana pe material sau cand imbracati acea haina. Dar cand te urci in Megane si iti lasi pielea (stiu exagerez acuma ![]() Important e sa aiba card si senzor de ploaie. Nu? Ok. Pana la urma vorbim de masini diferite, cu caracteristici diferite pentru ca in primul rand eu, tu, semit...SUNTEM DIFERITI. Deci fiecare masina oarecum raspunde nevoilor fiecaruia. Flame-ul asta nu ne duce nicaieri. Dar sa afirmi ca direct sau indirect ca o masina ar fi mai masina doar ca ar avea gadgets mai multe e un act de .... prostie....sa ma scuzati. This post has been edited by driverx: 27 Dec 2008, 15:15 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
A l e x |
![]()
Post
#493
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Climatronicul nu e un "gadget," e ceva ce tine de confort. In rest, am vorbit de siguranta, si da, chiar cred ca asta conteaza... Acum stiu ca, multi romani zic ca "nu conteaza" sau ca e "marketing" ... Dar la unii, conteaza...
Nu a zis nimeni ca Megane-ul e o super masina.. Chiar nu e... E o masina ieftina si de cati bani dai, de atat primesti... Interior anost, plastic de rahat, etc... Dar asta e diferenta, posesorii de Megane recunosc asta, alti posesori de alte masini la fel de slabe sau chiar MAI SLABE o ridica in slavi intr-un mod absolut ridicol... Gen "E evo, fara turbina" sau alte nebunii... Asta vroiam eu sa subliniez... Si nu e flame, e doar o discutie in contradictoriu... Oricum eu ma opresc aici, ca nu vreau iar sa fiu prea off-topic... |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#494
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
fara suparare dar tu acuzi subiectivismul altora, fara sa acuzi si subiectivismul tau. Pentru ca nici intr-o mie de ani, megane-ul nu are calitatea aia proasta pe care vrei tu sa o prezinti. Si fata de logan si fata de lancer. Urca-te intr-un privilege si (poate) iti vei schimba putin parerea.
27 Dec 2008, 15:31: QUOTE(A l e x @ 27 Dec 2008, 15:28) Climatronicul nu e un "gadget," e ceva ce tine de confort. In rest, am vorbit de siguranta, si da, chiar cred ca asta conteaza... Acum stiu ca, multi romani zic ca "nu conteaza" sau ca e "marketing" ... Dar la unii, conteaza... Nu a zis nimeni ca Megane-ul e o super masina.. Chiar nu e... E o masina ieftina si de cati bani dai, de atat primesti... Interior anost, plastic de rahat, etc... Dar asta e diferenta, posesorii de Megane recunosc asta, alti posesori de alte masini la fel de slabe sau chiar MAI SLABE o ridica in slavi intr-un mod absolut ridicol... Gen "E evo, fara turbina" sau alte nebunii... Asta vroiam eu sa subliniez... Si nu e flame, e doar o discutie in contradictoriu... Oricum eu ma opresc aici, ca nu vreau iar sa fiu prea off-topic... corect ![]() This post has been edited by aphophis: 27 Dec 2008, 15:31 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
argon |
![]()
Post
#495
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
adip |
![]()
Post
#496
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(driverx @ 28 Dec 2008, 00:13) Dar sa afirmi ca direct sau indirect ca o masina ar fi mai masina doar ca ar avea gadgets mai multe e un act de .... prostie....sa ma scuzati. drivere, pai a ta nu are nici gadgeturi si nici relanti stabil. Si atunci despre ce masina vorbim? Dacia 1300 cu carburatorul si avansul reglate de mine? ![]() |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
semit |
![]()
Post
#497
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(driverx @ 27 Dec 2008, 15:13) Daca n-are display atunci nu e climatizare automata? ![]() NU. nu e ![]() Dar cand te urci in Megane si iti lasi pielea (stiu exagerez acuma ![]() sa imi arati te rog in poza d emai jos unde te zgarii.. eu in 4 ani jumate nu am reusit.. butonul de reglaj oglinzi de Logan nu intra in discutie da? ![]() Important e sa aiba card si senzor de ploaie. Nu? da, sa iti explic avantajul imens al cardului, poti lasa masina pornita dar scoate cardul, asa ca daca un baiat destept se gandeste sa o șuteasca, tu ramai cu ambele carduri si iti iei banii de la casco ![]() Ok. Pana la urma vorbim de masini diferite, cu caracteristici diferite pentru ca in primul rand eu, tu, semit...SUNTEM DIFERITI. Deci fiecare masina oarecum raspunde nevoilor fiecaruia. Flame-ul asta nu ne duce nicaieri. Dar sa afirmi ca direct sau indirect ca o masina ar fi mai masina doar ca ar avea gadgets mai multe e un act de .... prostie....sa ma scuzati. corect si incorect.. prima parte e corecta, e adevarat.. a doua, din nou tu ai citit ce ai scris? geely ralliart=s klasse.. nu conteaza ca s-klasee are mai multe gadgeturi nu Hai la multi ani, sa fim sanatosi sa ne luam niste masini adevarate, nu megane rahat de plastic sau geely evo ![]() Attached thumbnail(s) IMG_2013.JPG ( Size: 778.18k ) Number of downloads: 515 |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
driverx |
![]()
Post
#498
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(argon @ 27 Dec 2008, 15:32) Si unul automat cu ce e mai tare? Ca tare mi se pare ca in basmele urbane circula idea ca ala automat are display. La siguranta intradevar e discutabil, pentru ca Lanceru asta nu a fost testat in Europa. Si nu faceti ca argon, care cu luni in urma posta link-uri de youtube cu crash-test lancer model 98. Adica vreo 2 generatii in urma. Lanceru asta intradevar a fost cam problematic in prima varianta, cred ca ar fi luat cam 2 stele. Poate 3. Dar s-au schimbat lucrurile de atunci, s-au mai pus inca 4 airbaguri. Deci 6 in total. Standard. La Megan nu as fi avut atatea. Din testele care le-am vazut, cred ca ar lua 4-5 stele la EuroNCap. Dar nu ma imbat cu idea asta, cum fac altii cu Meganu sedan NE-testat nici el la EuroNCap. Deci, e bullshit ce facem aici. Idea e ca iar s-au trezit unii sa atace Lancer-ul cu niste chestii fluu. Ramaneti la masina voastra, io la rabla asta si sa ne vedem fiecare de prostiile noastre. N-am chef sa ma mai tarasc in asemenea tampenii de discutii. Megane e best. Lancer nu e cu nimic mai bun. Asa sa fie. Asa ramane. End of story. This post has been edited by driverx: 27 Dec 2008, 15:45 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#499
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Solon |
![]()
Post
#500
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
aphophis |
![]()
Post
#501
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(driverx @ 27 Dec 2008, 15:44) Si unul automat cu ce e mai tare? Ca tare mi se pare ca in basmele urbane circula idea ca ala automat are display. La siguranta intradevar e discutabil, pentru ca Lanceru asta nu a fost testat in Europa. Si nu faceti ca argon, care cu luni in urma posta link-uri de youtube cu crash-test lancer model 98. Adica vreo 2 generatii in urma. Lanceru asta intradevar a fost cam problematic in prima varianta, cred ca ar fi luat cam 2 stele. Poate 3. Dar s-au schimbat lucrurile de atunci, s-au mai pus inca 4 airbaguri. Deci 6 in total. Standard. La Megan nu as fi avut atatea. Din testele care le-am vazut, cred ca ar lua 4-5 stele la EuroNCap. Dar nu ma imbat cu idea asta, cum fac altii cu Meganu sedan NE-testat nici el la EuroNCap. Deci, e bullshit ce facem aici. Idea e ca iar s-au trezit unii sa atace Lancer-ul cu niste chestii fluu. Ramaneti la masina voastra, io la rabla asta si sa ne vedem fiecare de prostiile noastre. N-am chef sa ma mai tarasc in asemenea tampenii de discutii. Megane e best. Lancer nu e cu nimic mai bun. Asa sa fie. Asa ramane. End of story. mane nu are rost sa te enervezi, tu nu observi ca nu zice nimeni ca megane-ul e cel mai cel? Spun doar ca megane-ul nu e rabla aia pe care o imaginezi tu.. Hai pace.. |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
PaulT |
![]()
Post
#502
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Si cam care ar fi diferenta intre a/c automat cu display sau fara???Ca amandoua fac fix acelasi lucru...Le setezi o temperatura si ele o mentin directionand automat aerul,regland automat ventilatorul si regland automat temperatura aerului introdus in habitaclu.Deci??
In rest,referitor la toate acele gadgeturi inutile....o sa ajungem sa apreciem la un moment dat o masina in care nici macar nu mai tinem directia...sau eventual nici nu mai alegem traseul catre destinatie...Chiar ca ne prostim pe zi ce trece si devenim tot mai dependenti de tehnologie. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
aphophis |
![]()
Post
#503
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
o spui de parca o lumina automata sau un senzor de ploaie rapeste placerea condusului
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
PaulT |
![]()
Post
#504
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu.Dar azi luminile si stergatoarele...maine...
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
driverx |
![]()
Post
#505
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
O sa fim tot mai dependeti de tehnologie si o sa avem de fapt tot mai putin control asupra ei. Si nu ma refer strict la masini. Si NU ma refer la faptul ca tehnologia ar incepe sa aiba una doua o constiinta a ei si s-ar intoarce impotriva noastra ci efectiv ne va impiedica oarecum.
As putea da exemplu chiar situatia mea actuala cu Lancerul meu. Dea lungul deceniilor ne-au trebuit masini cu mai multe gadgeturi decat in casa, desi in casa stam 8 ore, in masina stam 1-2 ore zilnic, s-au complicat, or mai trbuit tot felul de senzori ca deh....masinile polueaza, mai inoculam apoi la prostime ca e bine sa fii green si CUM sa fii green si daca pe rabla lui scrie Euro5 se simte mai bine, dar nu ii zice nimeni ca toate tehnologiile lui mult ravnite pe masini polueaza o gramada la productie dar si DUPA ce masina iese din uz (chiar pentru acea reciclare), etc, etc, etc. Si sa nu credeti ca ceea ce experimentez eu acum e neaparat pentru ca traim in Romania. Atata am frecat netul cu problema asta incat am ajuns la concluzia ca fie ca e Mitsu, Toyota, Honda, GM sau BMW sau Volvo si ai o problema ciudata precum o are Lancerul meu, fie ca e o problema simpla gen reglaj prost sau un simplu aer fals sau chiar un contact prost, intotdeauna va lua o vesnicie pana se rezolva problemele. DA, NU doar in Romania. Nu doar la Mitsubishi. De ce? Ca NU ai control asupra ceea ce se intampla. Chiar acuma studiam capitolul Emission Control. Efectiv te tii de cap cand realizezi cate pot sa mearga prost doar pentru ca exista niste tehnologii bagate la greu in motoare ca sa mai reduca o idee din anumite emisii. Dar fabricile pot sa le emita in voie in continuare. Oamenii tind sa imbratiseze usor tehnologiile noi. Ii va gadila, le va alimenta in mare masura ceva wishful thinking, dar rareori realizeaza costurile reale. De obicei se priveste simplu problema...daca tehnologia face in asa fel incat omu sa nu isi mai mute tentaculele pe maneta de stergatoare, inseamna ca tehnologia aia e buna. Asa o fi...aparent. Dar realitatea e putin mai complexa. <span class='edit'>27 Dec 2008, 16:09:</span> QUOTE(aphophis @ 27 Dec 2008, 15:56) Deloc. Din contra. Dar automatisme de genu fac mai mult decat sa ofere placerea condusului. Dau false impresii la utilizatori ca ar avea de a face cu nu stiu ce space ship. Io am raspuns la post-ul initial a lui semit (si voi interpretati ca eu as fi inceput) pentru ca NU e prima data cand el asa trateaza lucrurile, mai ales cand vine vorba de Megane ![]() Iar faza cu senzorii de ploaie nu a aparatu prima data. Mai e unu pe aici care a mai intrebat de senzori. Si la modul ala in careparca automatizarea asta ar fi cireasa de pe tort care ar face dintr-o covata......masina adevarata. Nu zic. Megane pe hartie in lista dotarilor arata impresionant la prima vedere. Dar daca incepi sa cerni prostiile de acolo cu putina judecata constati ca de fapt nu are nimic in plus fata de altele, doar ca is mai multe. Mai ales daca e listata si bricheta (asta e specific nu Reno, ci mai mult Skoda ![]() Deci hai sa nu ne mai certam. E foarte clar ca din multi de pe aici vorbeste marketingul. Nu e capat de lume, dar mie mi-ar place ca la alt nivel sa se desfasoare asemenea discutii. Doar ca se pare ca este imposibil. Atata tot. This post has been edited by driverx: 27 Dec 2008, 16:12 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
PaulT |
![]()
Post
#506
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Sa revenim.Despre o rescriere de soft ai putea vorbi cu cei din B.Si manualul intr-adevar este excelent.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
semit |
![]()
Post
#507
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
ultimul post si gata : apropo de aratat mai bine pe hartie.. lancerul pare evo fara turbina.. in realitate e un geely fara siguranta, fara dotari sau performante.. un fel de Logan da ceva mai scump cu ”clima” si 6 airbaguri
![]() succesuri |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
driverx |
![]()
Post
#508
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
bulan |
![]()
Post
#509
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 27 Dec 2008, 15:53) In rest,referitor la toate acele gadgeturi inutile....o sa ajungem sa apreciem la un moment dat o masina in care nici macar nu mai tinem directia...sau eventual nici nu mai alegem traseul catre destinatie...Chiar ca ne prostim pe zi ce trece si devenim tot mai dependenti de tehnologie. E uite ca nu e chiar asa!Eu fiind sofer de camion si lucrand pe un camion model 1995 nu am nici un fel de gadgeturi dar am preferat sa imi cumpar masina in varianta stylance adica full la motorizarea 1,6 si nu in varianta cheala.Ce avantaj mi-a adus faptul ca am optat pentru varianta stylance cu toate gadgeturile ei?Ei bine intr-o serie de curbe pe un traseu necunoscut mie m-am intalnit cu un tir din contra sens pe timp de ploaie.Cum ploaia se treminase stergatoarele nu functionau si eu mergeam linistit.Dar cand a trecut tir-ul pe langa mine mi-a umplut parbrizul cu noroi instantaneu si am ramas complet fara vizibilitate.Cum ma aflam intr-o serie de curbe chiar daca as fi franat brusc tot nu as fi putut urma drumul bun si as fi intrat fie in parapet fie pe contrasens.Insa multumita senzorului de ploaie stergatoarele au pornit insantaneu pe viteza cea mai mare si pana nu au sters parbrizul nu s-au oprit.Fara acest gadget minimum as fi facut accident iar maximum nu as mai fi postat acum aici. |
--------------------
a
b
c
|
|
driverx |
![]()
Post
#510
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 27 Dec 2008, 16:15) Sa revenim.Despre o rescriere de soft ai putea vorbi cu cei din B.Si manualul intr-adevar este excelent. Da. Dar daca studiezi Inspection procedure No. 8 (Capitolu 13, Troubleshooting) si parcurgi tot pe acolo dat fiind ca senzorii sunt OK se cam ajunge la schimbat ECU. ![]() 27 Dec 2008, 16:33: QUOTE(bulan @ 27 Dec 2008, 16:27) Ma, nu stiu cum e cu experienta de camioane, dar io cu experienta mea pe masini mici, cand vad baltoaca pe jos si camion din fata stii ce fac? Ridic de maneta stergatoarelor care comanda scurt pornirea stergatoarelor. Deci io o sa am parbrizu sters mai repede decat tine. Pentru ca am creer si pot prezice situatii. Automatismele fac actiuni doar pe baza unor constatari. Iar miscarea asta o fac usor cu degetul mic sau altu, depinde de pozitia pe volan. Dar deh, pentru asta trebuie sa ai o pozitie corecta de conducere, mai ales in conditiile date de tine. Prin asta nu spun ca nu e util, dar nu e un plus REAL. Cum ar fi ESP de exemplu. This post has been edited by driverx: 27 Dec 2008, 16:33 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 14:15 |