[VAND] CEDEZ AVANTAJOS LEASING-HYUNDAI ACCENT 2005
![]() ![]() ![]() |
[VAND] CEDEZ AVANTAJOS LEASING-HYUNDAI ACCENT 2005
emilgreus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
Attached thumbnail(s) STA50134.jpg ( Size: 63.58k ) Number of downloads: 448 STA50136.jpg ( Size: 64.04k ) Number of downloads: 448 STA50137.jpg ( Size: 83.78k ) Number of downloads: 446 STA50138.jpg ( Size: 69.59k ) Number of downloads: 458 |
||
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|||
tud. |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Fondator Group: Members Posts: 429 Joined: 13 August 06 From: Bucuresti ![]() |
scuze ca ma bag aiurea..poate nu am inteles eu bine..nu are A/C? si apropo...46 mii km nu e tocmai un numar mic de km rulati,mai ales la noi in tara
![]() eu as fi fost interesat de masina...dar depaseste cu mult bugetul meu spor la vanzare |
--------------------
Opel
Astra
G
- I.T.P
|
|
emilgreus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
Cred ca intrebarile tale sunt cat se poate de pertinente, asa ca nu e nici o suparare.......
![]() Masina are acum 44 000km, dar sunt in Austria pana pe 3 septembrie, si am pus de la mine ![]() Chiar daca o parte cei 46 000 de kilometrii au fost rulati in Romania, cred ca mai rau era daca erau rulati in traficul+bordurile din Bucuresti (parerea mea), si orcium 46 000 este o valoare mica(sau mai bine zis normala) fata de masinile aduse din afara cu peste 100 000 de kilometrii la bord si la care poti sa ai surpriza sa pierzi o roata in prima groapa din Romanica (stiu eu un exemplu). Cam asta ar fi legat de numarul de kilometrii ![]() In ceea ce priveste aerul conditionat, asa e, dupa cum am scris si in descriere, nu are. De aceea si pretul este asa de mic. Pentru mine acest lucuru nu constitue o problema, deoarece sistemul de climatizare+dezaburire+oglinzi incalzite isi face treaba constiincios si in afara de 1-2 luni pe an cand este canicula si esti blocat in trafic, nu simt nevoia aerului conditionat. Si ca un fapt divers, fara aer conditionat consumul masinii este de 7/100 in oras ![]() In plus pentru cine tine neaparat, aerul conditionat se poate monta si ulterior, cu un cost de circa 800-1000 de euro, fara a fi necesare modificari asupra masinii, fiindca caroseria este pregatita pentru instalatia de aer conditionat (in sensul de gauri, trasee de conducte...etc) Eu nu am considerat necesara o astfel de investitie. |
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#4
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
emilgreus |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
![]() buna intrebare ![]() ![]() Masina are un motor de 1,3 in trei cilindrii, cu patru supape pe cilindru, deci 12V, de ultima generatie(pentru cunoscatori). Puterea este mai mare decat a multor masini cu 4 cilindrii, 85 CP, cu avantajele unui consum de diesel in 4 cilidrii. ![]() Eu unul sunt ![]() |
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
bog70 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru care avea cotizatia platita pana in februarie '90. Group: Members Posts: 73 Joined: 3 April 06 ![]() |
QUOTE(emilgreus @ 25 Aug 2008, 16:55) ![]() buna intrebare ![]() ![]() Masina are un motor de 1,3 in trei cilindrii, cu patru supape pe cilindru, deci 12V, de ultima generatie(pentru cunoscatori). Puterea este mai mare decat a multor masini cu 4 cilindrii, 85 CP, cu avantajele unui consum de diesel in 4 cilidrii. ![]() Eu unul sunt ![]() Ma scuzi ca intervin, dar induci lumea in eroare.....Am aceeasi motorizare pe masina (motor G4EA) si e din 2002....mai greu sa fie ultima generatie..... Cu numarul de cilindri probabil te tii de glume sau nu stii ce-i sub capota. Are patru cilindri cu trei supape pe cilindru....au existat motoare hyundai in trei cilindri (lansate prin 2000) dar pe motorina. Cat despre consum, eu n-am ajuns la performantele tale. Eu scot 8,8 in oras si 6,4 pe sosea/autostrada (cu aerul pornit)..... Bafta la vanzare.... |
--------------------
Hyundai
Accent
1.3 - 85 cp Mio P350 - MioMap 3.2 - GPS Tuner 5
Bere sanatoasa, in corp sanatos. |
|
EdyB |
![]()
Post
#7
|
![]() Reno-watt! Group: Members Posts: 462 Joined: 21 February 07 From: Bucuresti ![]() |
De asta si zicea omul 7/100 in oras FARA AER.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 2
2000 Expression 1.4 8V 75CP - 50 000 km
|
|
bog70 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru care avea cotizatia platita pana in februarie '90. Group: Members Posts: 73 Joined: 3 April 06 ![]() |
QUOTE(EdyB @ 25 Aug 2008, 18:50) Am observat chestia asta, dar te asigur ca nu scoti cu motorul asta 7/100 in oras NEVER, cu aer sau fara (daca vorbim de Bucuresti). Cel mai putin am reusit un 7,8-8 /100, fara aer si intr-o perioada in care lumea era in vacanta.....ca idee, mi se pare ca a dat consumurile mai mici si decat alea date de producator, care oricum sunt stabilite de departamentul de marketing ![]() |
--------------------
Hyundai
Accent
1.3 - 85 cp Mio P350 - MioMap 3.2 - GPS Tuner 5
Bere sanatoasa, in corp sanatos. |
|
tatabobu |
![]()
Post
#9
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
emilgreus |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
'Neata! Am ajuns in fata calculatorului si am vazut ca a fost ceva activitate pe topic
![]() Asta e foarte bine. Va multumesc tuturor pentru up!-uri. Cred ca nu ar trebui sa intram intr-o polemica privind consumurile. Pentru acest lucur ar trebui deschis un topic separat. Binenteles ca traficul din Bucuresti este o exceptie, mai bine zis in Bucuresti nu poate fi considerat trafic, din moment ce faci un sfert de ora intre doua semafoare. Deci consumul obtinut de un anumit forumist in Bucuresti nu cred ca e relevant pentru performantele masinii. Asa ca pentru a inlatura orice dubiu, eu o sa adaug specificatiile tehnice date de producator. Precizez ca ele sunt pentru o masina cu aer conditionat. Daca o sa va uitati cu atentie veti vedea un consum urban dat de fabrica (apropo......nu cred ca de departamentul de marketing- o mica rautate din partea colegului....ci mai degraba de cel tehnic) de 7,8/100, deci asa cum am spus si eu, fara aer conditionat consumul este in jur de 7/100 urban, ceea ce este extraordinar pentru o masina pe benzina si cu 85 CP. Veti vedea deasemenea ca, consumurile extraurban si mixt sunt mai mici decat cele declarate de mine. Imi pare rau daca am indus pe cineva in eroare (cu toate ca nu cred ca e cazul), si sper ca am inchis off topicul legat de consum de benzina, conditii de trafic, stil de condus.....etc. O zi excelenta va doresc! ![]() 26 Aug 2008, 09:42: Legat de numarul de cilindrii de pe motor, recunosc ca am gresit (remarcile colegului de forum m-au facut curios sa deschid capota si sa vad ca asa e ...SUNT 4 CILINDRII: -1,3 sohc 12v inseamnna ca sunt 3 supape pe cilindru, 2 pe admisie, una pe evacuare, toate fiind actionate de acelasi ax cu came (single overhead camshaft). O alta remarca ar fi ca acest motor (fabricatie 2005), in ansamblu identic, are modificata pertea de electronica si cutie de viteze pentru a optimiza performantele. Deci e putin diferit (in sens bun) de cel al colegului cu Accent din 2002. Dar cu 3 sau cu 4 cilindrii performantele motorului legate de putere/cuplu/consum sunt cele observate de mine in acesti trei ani de utilizare - foarte bune, nu am ce sa ii reprosez. 26 Aug 2008, 12:31: up 26 Aug 2008, 15:57: inca valabil This post has been edited by emilgreus: 26 Aug 2008, 14:57 Attached File(s) ![]() |
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
emilgreus |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
UPDATE
M-am intors din vacanta, asa ca masina poate fi vazuta "live" de doritori. Kilometrii au devenit 46500. Masina in contiunare functioneaza impecabil. Adaug cateva poze din interior si un nou pret 5200 euro FIX. Attached thumbnail(s) 26082008253.jpg ( Size: 127.04k ) Number of downloads: 403 26082008254.jpg ( Size: 71k ) Number of downloads: 165 26082008255.jpg ( Size: 67.89k ) Number of downloads: 125 |
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
emilgreus |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
![]() |
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
emilgreus |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
UP... ca merita !
8 Sep 2008, 20:33: PRET NOU : 5 1 0 0 E U R O ! ! ! VALABIL PANA LA SFARSITUL LUNII SEPTEMBRIE. MASINA MERITA MULT MAI MULT - VA GARANTEZ ! CINE ARE ACESTI BANI - POATE PROFITA DE OFERTA. EU AM NEVOIE DE BANI LUNA ASTA, DE ACEEA AM SCAZUT PRETUL.....ORICUM MAI JOS NU POT SA MERG....GRATIS NU O DAU.... ![]() This post has been edited by emilgreus: 8 Sep 2008, 19:33 |
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
emilgreus |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
UP
|
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
emilgreus |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
update de kilometrii: 47500
masina in contiunare impecabila. pretul in contiunare 5100 euro fix |
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
emilgreus |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
![]() |
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
emilgreus |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
in contiunare in atentia voastra
|
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
emilgreus |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
![]() |
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
Hypo RS |
![]()
Post
#19
|
![]() Lentilescu Obezel Group: Members Posts: 215 Joined: 26 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Am acest tip de masina. Bine intretiunta este perfecta pt o familie fara pretentii. Se conduce f usor, nu e foarte scumpa ca intretinere asa ca ... indrazniti
![]() |
--------------------
Renault Sport
Clio 172
2003
- B -- XUU Hyundai Accent 2005 B xxxxxx
Biciclist urban... Univega HT 560 usor modificata |
|
emilgreus |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
Multumesc pentru UP. Ceea ce spui tu e cat se poate de adevarat. Orice proprietar de Accent cred ca este multumit de aceasta masina.
In ceea ce priveste intretinerea, eu zic ca e chiar foarte ieftina (chiar si in comparatie cu Dacia Logan - fiindca e un forum Dacia). Spre exemplu la revizia de 45000km, efectuata la reprezentata(in august, anul acesta) am platit 340ron, cu schimb de ulei(Mobil 1) si flitru, schimb filtru aer, diagnoza computerizata+ manopera). Eu spun ca e fff. ieftin. Este pacat ca lumea inca nu apreciaza asa cum ar trebui masinile asiatice (japoneze, coreene). Deocamdata pentru majoritatea romanilor masinile germane sunt cele mai bune la toate capitolele..... This post has been edited by emilgreus: 17 Sep 2008, 18:58 |
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
emilgreus |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
+
![]() |
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
emilgreus |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
up
|
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
emilgreus |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
![]() |
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
emilgreus |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
up
|
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
emilgreus |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 August 08 From: Ploiesti ![]() |
up
|
--------------------
RENAULT
GRAND SCENIC, 1.5 dCi, 110CP, MT6
2015
|
|
annem |
![]()
Post
#26
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Frumoasa promovare, convingatoare argumente, dar mai mult de 4500 de euro fix nu cred ca merita masina. Iar pentru ca te grabesti doar un pic in prezentul context, cred ca trebuie sa te multumesti doar cu 4000 de euro fix.
Succes! |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 09:40 |