Motor diesel distrus?, a mers la relanti o noapte
![]() ![]() ![]() |
Motor diesel distrus?, a mers la relanti o noapte
LuluMOB |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#32
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Supraîncălzirea pe loc la ralanti se face doar datorită unui termostat defect zic eu.
Dacă rămâne blocat închis treaba e evidentă. Dacă rămâne deschis, precum la celebrele 'nu trece de 2 liniuțe", apa nu face acea "pauză" prin radiator, pentru răcire, și astfel se încălzește încet dar sigur... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#33
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@LuluMOB, si mai ales @MAERSK - eu am explicat de ce ungerea e deficitara si de ce racirea e deficitara la functionarea la ralanti. Nu am afirmat ca e normal sa se farame, ca se farama sigur. De altfel am si spus ca e posibil sa fie decat calamina pe paletele de la turbo.
Va rog sa va retineti rasul necontrolat, altfel veti ajunge ca gigi becali, iar eu aveam o parere mai buna despre membrii acestui forum. Legat de F1 - acelasi fenomen se intampla si acolo (racire si ungere deficitara la turatie si viteza mai mica decat cele prevazute de constructor) - era un exemplu doar. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#34
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
De unde știi că ungerea e deficitară? Pompa de ulei asigură presiune direct proporțională cu turația motorului. La mersul ralanti pe loc, deci fără sarcină, s-a determinat presiunea necesară, și ca să vezi, așa s-a construit o pompă care, minune, chiar asigură acea presiune...
Ungerea e deficitară la ralanti cu MOTORUL RECE. Atât. This post has been edited by MAERSK: 23 Oct 2008, 10:42 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
andreispeed40 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 17 May 08 ![]() |
motorul nu are absolut nimic!
mergeti cativa km cu el turat mai tare! |
--------------------
dacia
logan
2007 laureate
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#36
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 23 Oct 2008, 11:42) Nu sunt de acord cu lucrul asta. Parerea mea e ca si cu motorul cald ungerea e mai proasta la ralanti decat in sarcina. Nu am dovezi sa ti le prezint tie si nici dorinta de a pierde din timpul meu pentru a-ti demonstra tie asa ceva. Daca tu crezi ca numai la rece ungerea se face mai prost e parerea ta si nu am de gand sa incerc sa ti-o schimb. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
klaus |
![]()
Post
#37
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 23 Oct 2008, 11:33) As inclina si eu spre aceasta idee daca e vorba intr-adevar de racire insuficienta. Poate la diesel e o problema cu mersul "subturat" perioade indelungate de timp, si acest relanti indelungat a fost echivalent. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
bulan |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
QUOTE(klaus @ 23 Oct 2008, 11:00) Poate la diesel e o problema cu mersul "subturat" perioade indelungate de timp, si acest relanti indelungat a fost echivalent. Eu cred ca totusi lucrati la DACIA dar sunteti seful serviciului juridic ca prea le spuneti ca la carte fara a pune totusi punctul pe i. Oricum e clar ca in exploatare apar cele mai neobisnuite defecte!Vom vedea daca motorul isi revine dupa o tura in forta pe autostrada cu motorul turat si constant in forja ca ce poate sa fie decat ori la bal ori la spital. |
--------------------
a
b
c
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#40
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Utilizarea necorespunzatoare cam invalideaza garantia. ramane de vazut daca se va considera ca e utilizare necorespunzatoare.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
klaus |
![]()
Post
#41
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
e, acu' demonstreaza ca a utilizat necorespunzator vehicolul...
Si oricum nu scrie nicaieri in garantie ca mentinerea motorului la relanti, care e un mod normal de functionare de altfel, o perioada indelungata duce la distrugerea motorului. Eu le-as manca ficatii la aia de la garantie de la dacia pana ar repara pe garantie (asta in cazul in care fac nazuri) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#42
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Doar prezența undeva memorată a aprinderii martorului de temperatură apă... invocându-se apoi posibilitatea de a se fi urcat pe Transfăgărășan.
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
driverx |
![]()
Post
#43
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 23 Oct 2008, 13:08) Si le f**i una in mecla. Sa dovedeasca ca eu am fost pe Transfagarasan sau ca am folosit necorespunzator masina. Ca altfel, ei pot zice orice. Pe forumul Mitsubishi unu s-a dus cu revizia de 15mii la un Colt. S-a ales cu uleiul de cutie schimbat (pe banii lui, dar care ulterior au fost recuperati). Motivul schimbarii? La p*lica mesteru martian i s-a parut cam negru uleiu' ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#44
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Si daca mergi pe Transfagarasan, se considera exploatare necorespunzatoare?
This post has been edited by AR-18-MOS: 23 Oct 2008, 12:57 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
andreispeed40 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 17 May 08 ![]() |
mai oameni buni, motorul NU are nimic! (cel putin nu din cauza mersului incontinuu la relanti , se poate sa fi avut ceva dinainte).
motoarele, indiferent de tip sau producator, sunt concepute sa reziste perioade indelungate de exploatare , indiferent de regimul de exploatare. De ce credeti ca motoarele, ca de altfel toate componentele auto sunt supradimensionate? daca ar fi sa cedeze asa repede, dupa numai 12 ore de functionare in gol, va dati seama ca in bucuresti am schimba motoarele anual. prin urmare, repet, motorul nu are nimic afectat de mersul in gol! |
--------------------
dacia
logan
2007 laureate
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#46
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Parcă în manual scrie că dacă se aprinde martorul ăla la urcarea unei pante sau ceva de acest gen să se oprească motorul pentru răcire.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
driverx |
![]()
Post
#47
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
bulan |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Dupa cateva curse prin oras si niste demaraje prelungite motorul a inceput sa se auda frumos peste 2800rot/min dar sub inca se aude zdranganind.Dci-ul este de 85cp si are elf sintetic 5w40.Electroventilatorul functioneaza normal iar apa e la 4 liniute.Fum inca mai scoate cu miros specific de ulei.
Sa vedem cum evolueaza starea motorului si va tin la curent! |
--------------------
a
b
c
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#49
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Dar nivelul uleiului a scazut?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bulan |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Nu sau nu sesizabil!
|
--------------------
a
b
c
|
|
driverx |
![]()
Post
#51
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Motorul ala e varzarit. Nu va mai autoprostiti. Duceti-l la doctor si gata. Daca i se intampla ceva, vreau sa va vad dupa aia cum mai rezolvati cu garantia. INCA aveti tot dreptul sa beneficiati de garantie. Daca il birjariti asa, chiar nu meritati nici o garantie. Serios acuma.
Bulane, nu te mai lua dupa sfaturi vesele dinastea cu plimbatu motorului. Esti om cu judecata. Duceti masina repede in service. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#52
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ca o recomandare. Cat il mai alearga sa se curete...., sa nu isi bata joc de el cu acceleratii blana sau mers in limitare. Pe langa furtunele admisie aer, se vad urme de lichid scapat? Este imporscat ceva pe undeva?
Eu nu prea ii dau viata lunga motorului aluia ... This post has been edited by IRONICK: 23 Oct 2008, 16:07 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
aliuta2000 |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 17 April 07 ![]() |
Daca nu ti-a scazut nivelul la ulei si motorul se comporta ok in mers normal (peste 2000 ture ) eu zic sa mergeti cu masina ca nu are ce sa aiba , si probabil ca se va curata eventualele depuneri. Cat despre garantie, cum bine a zis @Klaus nu ai (firma sau colegul tau ) nici cea mai mica grija pentru ca daca ai probleme mergi peste ei pentru ca nu are cum sa dovedeasca ca motorul a mers la relanti 12 ore sau poate si mai mult . Daca ramai in zapada cu masina si ai nevoie de supravietuire trebuie sa pornesti motorul la relanti cate 5 min??? Treaba cu supraincalzirea nu cred ca nu are nici o treaba pt ca altfel gaseai motoirul gripan si nu mergand . Bafta cu masina si orice probleme mergi la garantie si se spune doar domnule nu mai merge cum trebuie / sau am cutrare probleme , pt ca nu scrie si nu au cum sa dovedeasca ca motorul a mers la relanti sau la 5000 ture sau mai mult( de aceea il limiteaza la turatie superioara sa nu se deterioreze nmotrul) si daca erau probleme la mers indelungat la o alta turatie o evitau direct. Se fac chiar teste de anduranta cu motoare in diverse stadii de turatie/ sarcina / cat despre F1 sa nu uitam ca aia au masini de unica folosinta si acolo se testeaza diferite treburi si nu putem compara o masina care ajunge la 100 Km in 2-3 sec si care folosete ~15000 rpm usual cu una care e facuta sa ,mearga cu 2-3000 Rpm . Cand ajung la standuri merg usor ca sunt limitati si nu cred ca au probleme nici cand stau in relanti(cat au ei stand cand schimba pneuri si alimenteaza , pt ca am vazut si masini carea au stat 2-3 minute din diverse probleme si au plecat fara probleme ) parere personala si nu numai . |
--------------------
Renault
-Megane 3
2014
- -
|
|
bulan |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Lichidul de racire e la nivel pierderi nu are si demarajele nu se dau in bataie de joc.La service daca nu isi revine motorul o sa o duca cel care a lasat-o mergand dar cred ca mai degraba vom cumpara un motor de pe una tamponata din Germania ca se gasesc pe la 1500 euro fara anexe.
|
--------------------
a
b
c
|
|
tarzy |
![]()
Post
#55
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
sunt curios cat o sa coste adusul motorului aici .... si cat o sa mai coste omologarea?
|
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#56
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Adusul se face cu tirul ... gratis
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bulan |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
QUOTE(tarzy @ 23 Oct 2008, 16:39) De gasit i-l gasim pe net,de adus chiar si cu o comanda facuta unei firme de transport nu e scump,de montat pe masina o sa o faca mecanicii de la atelier dar cred ca va trebui pus calculatorul pe el ca sa i se faca niste setari.Daca avem factura si motorul este de la un logan tamponat cat poate sa coste schimbarea seriei de motor in CI? |
--------------------
a
b
c
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#58
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Stiu pe cineva care conduce un Iveco ... si lasa motorul pornit noaptea in fiecare iarna cat doarme ( 8-10-12 ore ) .
Dimineata scoate fum de nu te vezi om cu om ( nici RABA nu scoate atata fum .. defapt funingina ) , dar dupa ce merge cu masina o vreme isi revine ![]() Si chestia cu racirea deficitara la ralanti ... hai sa fim seriosi ! Am mers o zi intreaga prin capitala bara la bara ... asta insemna ca trebuia sa schimb motorul ? Astea sunt ABERATII ! Motorul e prevazut sa mearga non-stop la ralanti si sa nu se strice nimic ! 23 Oct 2008, 17:56: QUOTE(bulan @ 23 Oct 2008, 17:51) De gasit i-l gasim pe net,de adus chiar si cu o comanda facuta unei firme de transport nu e scump,de montat pe masina o sa o faca mecanicii de la atelier dar cred ca va trebui pus calculatorul pe el ca sa i se faca niste setari.Daca avem factura si motorul este de la un logan tamponat cat poate sa coste schimbarea seriei de motor in CI? Motorul nici nu s-a calat si voi vreti deja sa-l schimbati ? ![]() ![]() This post has been edited by cosmin_2300: 23 Oct 2008, 16:56 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
bulan |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
La mersul prin capitala bara la bara mai accelerezi din cand in cand si nu deranjeaza cu nimic daca dormi in logan dar lasi motorul accelerat cumva pe la o mie de ture.
Pai motorul desi nu s-a calat scoate fum si cum ITP-ul se face on line cu RAR poti sa nu treci testul la fum si ramai cu fierul in curte pana rezolvi. |
--------------------
a
b
c
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#60
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Incearca sa mergi la garantie .... poate rezolvi ceva
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:00 |