Pentru un tors frumos..., Și putere bună...
![]() ![]() ![]() |
Pentru un tors frumos..., Și putere bună...
Adrian_Boy |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|||
tzepesch |
![]()
Post
#32
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
schimbi motorul cu 54 de pisici
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
djasu82 |
![]()
Post
#33
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ady fi si tu mai explicit ... cu datul in nas am mai explicat si eu in afara de altii ... Datul in nas se rezuma la a nu se alimenta motorul cu benzina asta datorita nivelului la plutitor foarte mic care scade sub jiclorul principal atunci cand tu acclerezi fiindca pompa de sprit trage ultimul strop de benzen din cnc iar pana cand se incarca dureaza. Regleaza plutiorul cu un spiral de 7,2-7,5mm alti bagau 8mm dar e prea mult iar cota cealata sa raman la cat e 13mm sau 12,8mm. Asta e cu datul in nas nu tine de avans fiindca oricum e compensat de avansul vacumatic ... deci pana la urma ramane carburatorul. Eu as fi dat si cu spiral subtire in jiclorul principal pe laterlaul jiclorului ca sa mai compenseze putin cate putin.
Daca plutiroul se regleaza intre 8 mm si 10 mm se uzeaza cuiul pantou nu recomand numai ca prin acesta metoda cnc o sa fie mai mereu plin cu benzina. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:09 |