probleme la plecari in "forta"
![]() ![]() ![]() |
probleme la plecari in "forta"
fatone |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Break 1310
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
1. Poate ai o turatie mare si iti taie calculatorul din viteza/forta
2. ce fel de ulei ai in CV? poate e prea vascos, incearca sa stai un pic mai mult la punctul mort, e normal sa intre mai greu in viteza datorita uleiului vascos, pana se incalzeste nitel. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
fatone |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 November 04 ![]() |
in cutie habar nu am ce ulei am... dar cred ca ai dreptate poate am ulei vascos...dar si dupe ce se incalzeste intra tot as greu????
iar cu motorul ... am turatie buna zic eu pt ca nu are zgomotul de motor turat la relanti si nu am consum mare de benzina .... sigurul lucru inmomentul in care vreau sa pllec mai repede de la semafor de ex. imi da in nas... tre sa accelerez putin odata si apoi pleca cum vreau... dar nu stiu dece face asa la masina pe care am avut-o pe carburator mergea super bine la faza asta... eu sunt dezamagit la faza asta despre dacia asta noua pe injectie.... |
--------------------
Dacia
Break 1310
|
|
dragos.a |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 04 ![]() |
E de vina pompa de benzina din rezervor mai ales daca ai putini litri 5-6 si popma nu atinge cu filtru fundul rezervorului normal ca la debraieri bruste benzina se duce in spatele rezervorului si in momentul ala intervine un gol de aer care practic intrerupe mersul motorului pana cand apuca sa traga benzina din nou.Poti ajusta distanta prin intermediul furtunelor de partand corpul pompei de capacul de sus slabind colierele dand furtunele mai jos si apoi strangi colierele.P.S:VEZI SA NU AI PROBLEME SI CU PRESIUNEA IN REZERVOR SI SE UMFLA CAPACUL REZERVORULUI RIDICAND ASTFEL SI POMPA.
|
--------------------
dacia 1310
berlina injectie
2000 4x4 dacia papuc injectie 2002
|
|
fatone |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 November 04 ![]() |
QUOTE(dragos.a @ 22 Nov 2004, 11:22) E de vina pompa de benzina din rezervor mai ales daca ai putini litri 5-6 si popma nu atinge cu filtru fundul rezervorului normal ca la debraieri bruste benzina se duce in spatele rezervorului si in momentul ala intervine un gol de aer care practic intrerupe mersul motorului pana cand apuca sa traga benzina din nou.Poti ajusta distanta prin intermediul furtunelor de partand corpul pompei de capacul de sus slabind colierele dand furtunele mai jos si apoi strangi colierele.P.S:VEZI SA NU AI PROBLEME SI CU PRESIUNEA IN REZERVOR SI SE UMFLA CAPACUL REZERVORULUI RIDICAND ASTFEL SI POMPA. man si cu rezervorul plin imi face chestia asta... intreruperi .... dar ai dreptate cu presiune in rezervor... se umfla din cauza gazelor din benzina dar problema e ca nu stiu cum sa scap de ele..... daca ai vreo idee sa imi spui si mie... ![]() |
--------------------
Dacia
Break 1310
|
|
dragos.a |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 04 ![]() |
Lucrul pe care l-am facut si eu si anume:iei busonul de la rezervor desfaci cuiul de siguranta care tine arcul acela mare presat,dupa ce l-ai scos fara sa iti sara din mana,incearca sa scoti si butucul cheii de pe acel 'cilindru'.....o sa vezi pe el nu mai tin minte daca este in capat sau la mijloc o garnitura de diametrul butucului care este desigur pe el si este gros cam cat un elastic din acela subtire...in fine tu trebuie sa scoti garnitura aia montezi totul la loc si nu mai ai treaba pt ca acumularile eventuala de gaze o sa iasa pe la buson.
|
--------------------
dacia 1310
berlina injectie
2000 4x4 dacia papuc injectie 2002
|
|
Ov |
![]()
Post
#7
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
sau decupezi un sant de 2 mm pe raza garniturii
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
fatone |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 November 04 ![]() |
QUOTE(dragos.a @ 24 Nov 2004, 14:04) Lucrul pe care l-am facut si eu si anume:iei busonul de la rezervor desfaci cuiul de siguranta care tine arcul acela mare presat,dupa ce l-ai scos fara sa iti sara din mana,incearca sa scoti si butucul cheii de pe acel 'cilindru'.....o sa vezi pe el nu mai tin minte daca este in capat sau la mijloc o garnitura de diametrul butucului care este desigur pe el si este gros cam cat un elastic din acela subtire...in fine tu trebuie sa scoti garnitura aia montezi totul la loc si nu mai ai treaba pt ca acumularile eventuala de gaze o sa iasa pe la buson. man mersi pt sfat ... o sa incerc sa fac chestia asta cu garnitura la buson... dar cu plecatul in "forta" si cu efectu ala de ''dat in nas " cum ramane??? vreo idee??? ![]() |
--------------------
Dacia
Break 1310
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#9
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
aproximativ aceasi problema .... daca ma puteti ajuta si pe mine click aici
![]() ![]() 22 Nov 2008, 21:24: faza cu busonu in nici un caz nu prea e indicata ... cand o speli sau cand ploua poti colecta si apa in rezervor This post has been edited by tmkrf: 22 Nov 2008, 21:24 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#10
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
ai rezolvat problema pana la urma ?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
CRED CA DIN 2004 A REZOLVAT EL PROBLEMA
![]() |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#12
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
akuma am vazut si eu posturile de cand is ... scuze se mai intampla si la clase mai mari
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
![]() |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 14:46 |