nu imi merge semnalizarea
![]() ![]() ![]() |
nu imi merge semnalizarea
vlad2005 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 June 08 ![]() |
Attached thumbnail(s) mufa.jpg ( Size: 6.69k ) Number of downloads: 177 |
||
--------------------
dacia
1310
1999
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
semnalizarea merge prin contact , verifica butonul de avarii
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vlad2005 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 June 08 ![]() |
Nu merge nici avaria. Stiu ca merge prin contact.
Ma gandesc poate e releul de vina, dar cum verific daca este asta problema, ca sa nu cumpar degeaba altul. |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
masoara pe el
This post has been edited by bygy007: 23 Nov 2008, 22:16 Attached thumbnail(s) buton_avarie_1.JPG ( Size: 34.6k ) Number of downloads: 248 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vlad2005 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 June 08 ![]() |
Scuze, dar nu imi dau seama ce reprezinat desenul. Poti fi mai explicit?
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
kta |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
E butonul de avarie. Daca el nu merge, sau i-a sarit un fir, nu mai merge nici semnalizarea.
|
--------------------
=================
=================
==================
- --------- Seat Altea 2006
|
|
vlad2005 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 June 08 ![]() |
toate firele sunt bagate, nu este nici un fir scos
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu o fi firul scos dar poate este defect butonul , masori pe el si vezi daca ajunge tensiune , si ma refer la partea de tensiune nu la cea unde se leaga becurile , daca nu masori fa rost de un buton care esti sigur ca merge si inlocuieste-l si vezi daca e de acolo
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Masoara tensiunile pe comutator, conform celor desenate de bygy.
Apoi, spui ca o singura linie punctata (fara fir) ai la mufa. restul is legate? Ti-a mers vreodata semnalizarea cu acel releu? Asta pentru ca avind 4 fire la mufa si releul mecanic avind numai 3, din ce-mi amintesc firele lui nu-s la fel cu ale celui electronic (difera ca pozitionare), ca atare e posibil ca mufa ta sa fie pt electronic. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
merge din cite stiu cel mecanic si cel electronic (au aceiasi amplasare la pini) diferenta este ca la cel electronic se mai adauga un fir si anume minusul
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Caut unul, eu stiu ca nu-s la fel.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vlad2005 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 June 08 ![]() |
A mers cu releul actual. Masina nu este a mea, o folosesc temporar. Releul mergea lent, si dupa ce am incercat sa folosesc avaria, nu a mai mers deloc semnalizarea.
La mufa am 4 fire, 3 merg la releu, si unul (cel negru), la masa, in contact si cu carcasa releului. Butonul de avarie, are legaturi ca in figura. Ce tensiuni trebuie sa am intre borne? This post has been edited by vlad2005: 25 Nov 2008, 10:22 Attached thumbnail(s) imag2.jpg ( Size: 27.17k ) Number of downloads: 237 |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cam asa imag2.jpg ( Size: 23.62k )
Number of downloads: 232
sau mai degraba asa Buton_avarii_2.jpg ( Size: 71.15k ) Number of downloads: 251 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vlad2005 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 June 08 ![]() |
Bun, si deci, cum verific, daca e butonul de vina. Ce tensiuni trebuie sa am pe fiecare borna in raport cu masa, pe pozitie normala, respectiv pe cea de avarie?
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
masori daca iti ajuge la repeu + (12V) cind ai butonul de avarie apasat sau + cind nu ai butonul apasat si contacul pus , sai masori pe cei 3 pini ai butonului de avarie cum am spus mai sus pinii 1,2,3
This post has been edited by bygy007: 27 Nov 2008, 00:45 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vlad2005 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 June 08 ![]() |
Deci, am masurat si am urmatoarele rezultate:
1. indiferent daca e pornit sau oprit intre borna 3 si masa, nu am tensiune. La fel intre borna 5 si masa. 2. la bornele 1 si 2 am o tensiune cam de 3V fata de masa. |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai acolo e problema trebuie sa ai tensiune verifica cele 2 reglete de sub bord
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
sir_sanjei |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 26 November 08 ![]() |
te-ai gandit vreodata ca poate contactul la masa nu e bun(am avut aceeiasi problema ca si tine) am schimbat releu, am schimbat buton avarie mai putin si schimbam si semnalizarea si mia zis un prieten sa ii leg un fir de la masa semnalizari la orice surub de pe masina care are contact cu caroseria si iam dat de cap.
ai putea sa incerci si asta, nu dureaza mult si nici nu ai ce sa strici ai incercat masa de pe buton sau ai verificat cu un capat pe + si un capat pe caroserie? This post has been edited by sir_sanjei: 27 Nov 2008, 22:56 |
--------------------
dacia
1300
79
- tm 80 lav
|
|
vlad2005 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 13 June 08 ![]() |
am incercat masa de pe maneta schimbatorului de viteze.
28 Nov 2008, 18:49: Pana la urma am schimbat butonul de avarie si releul. Acuma merge ok, cred ca era cate putin din amandoua problema. Sigur, nu costa o avere, dar voiam sa intele cum se rezolva o astfel de problema. This post has been edited by vlad2005: 28 Nov 2008, 18:49 |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 18:34 |