DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alarma + Pornire Motor

andr3y_yoo
post 20 Jan 2009, 14:28
Post #31


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(abc @ 19 Jan 2009, 21:17)
cum sa se blocheze frate ? acum serios ...ce dracu.lasa masina fara frana de mana trasa ? sa fim seriosi ,mie unu nu mi-a inghetat si doar a fost tinuta la temperaturile alea destul de scazute si la tara.stai cu masina un pic pornita si nu ai nici o problema poate daca pleci ca destuptu dai cheie si pleci asa zdrang bang poate ...desi nu cred nici asta ...da sa iti inghete frana de mana ..... mellow.gif  huh.gif
*


uite asa pur si simplu
nu la 0 sau -2 grade .... cand e frig man la -15,16,17 grade si o lasi mult cu frana trasa (poate 1 zi sau macar o noapte ...)
si nu ingheata maneta ingheata sabotii biggrin.gif

QUOTE(ionelpopa83 @ 19 Jan 2009, 21:19)
parca se discuta despre alarme huh.gif
*


aa da scuze
revenim la subiect toata lumea
dubla 10 laugh.gif

This post has been edited by andr3y_yoo: 20 Jan 2009, 14:29


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 20 Jan 2009, 14:52
Post #32


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(andr3y_yoo @ 20 Jan 2009, 14:28)
uite asa pur si simplu
nu la 0 sau -2 grade .... cand e frig man la -15,16,17 grade si o lasi mult cu frana trasa (poate 1 zi sau macar o noapte ...)
si nu ingheata maneta ingheata sabotii biggrin.gif
aa da scuze
revenim la subiect toata lumea
dubla 10  laugh.gif
*


radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikemaniack
post 20 Jan 2009, 14:54
Post #33


Membru Maniac


Group: Members
Posts: 357
Joined: 8 April 08
From: Bucuresti




cum sa inghete sabotii nu stiu cum patiti unii sau de unde le scoateti smile.gif)
sa fiu doar eu ala norocos sa nu aiba probleme, mie tare greu sa cred.
am avut masina si pe panta si cu strat de 40 cm de zapada in decembrie pe ea si cu frana de mana tras si a dreaqu tot nu a inghetat.

20 Jan 2009, 14:56:
cum sa inghete sabotii nu stiu cum patiti unii sau de unde le scoateti :))
sa fiu doar eu ala norocos sa nu aiba probleme, mie tare greu sa cred.
am avut masina si pe panta si cu strat de 40 cm de zapada in decembrie pe ea si cu frana de mana tras si a dreaqu tot nu a inghetat.

This post has been edited by mikemaniack: 20 Jan 2009, 14:56


--------------------
BMW 320D TOURING
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 20 Jan 2009, 15:03
Post #34


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




foarte simplu ingheata cablul de frana in pozitia actionat. pana si discurile de frana ingheata. tatalui meu i s-a intamplat de 2 ori sa inghete placutele de frana pe discuri.
a turnat un pic de apa calda pe roti si pe urma a mers. dar nu au inghetat ca a tras frana de mana (oricum nu o trasese), ci au inghetat pentru ca in seara precedenta spalase masina si nu a mutat-o din locul in care a spalat-o (s-a intamplat in provincie la bunici). si au inghetat placutele pe fata si pe spate, probabil a ramas pelicula de apa intre ele si discuri si aceasta a inghetat. de dimineata a vrut sa mute masina si n-a putut, ma rog n-a fortat-o, probabil ca daca apasa mai tare acceleratie se spargea gheata, dar pentru orice eventualitate a turnat apa calda pe roti.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikemaniack
post 20 Jan 2009, 15:20
Post #35


Membru Maniac


Group: Members
Posts: 357
Joined: 8 April 08
From: Bucuresti




pai ce spui tu e caz special ca a spalat masina si ca a inghetat pe acolo diverse..
dar in conditii normale fara sa o speli eu nu cred ca ingheata.


--------------------
BMW 320D TOURING
EX SOLENZA CLIMA 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 20 Jan 2009, 15:22
Post #36


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




ba da i s-a intamplat si unchiului meu, are si el tot solenza si intr-o iarna a patit-o. si nu cred eu, ca ma mintea unchiul meu totusi.

This post has been edited by slider2: 20 Jan 2009, 15:23


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikemaniack
post 20 Jan 2009, 15:30
Post #37


Membru Maniac


Group: Members
Posts: 357
Joined: 8 April 08
From: Bucuresti




ok se poate nu te mai contrazic,dar totusi am deviat de la subiect ideea e ca masina sa porneasca pe timp friguros si sa mearga frana de mana ca astia zic ca daca nu e actionata frana de mana nu porneste masina din tembelcomanda smile.gif, ca nu mai pleci de pe loc cu frana trasa e alta poveste..
eu o o problema cu matul meu porneste de mult singura si nimeni nu ii face nimic..
va rog astept niste sfaturi m-am dus la astia la garantie s-a uitat la ea mi-a zis ca e senzorul de soc prea sensibil si le-am spus sa il faca mai putin sensibil dar tot urla.
acum daca ma duc la ei nu urla exact cand vreau eu. are anumite momente, cert e ca am "prins-o" odata cand imi urla alarma si nu era nimeni pe langa masina.

astept va rog niste sfaturi de la voi sa mai incerc ceva si daca nu merge sa ma duc sa ii iau de gat pe aia din service.


--------------------
BMW 320D TOURING
EX SOLENZA CLIMA 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 20 Jan 2009, 15:51
Post #38


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




pai mi se pare logic ca alarma cu pornire motor sa functioneze doar daca ai frana de mana trasa, vorba aia nu poti s-o lasi in viteza, trebuie s-o tina ceva.
si unchiul meu avea o problema asemanatoare cu a ta. punea alarma si in maxim 3 minute incepea singura. avem un vecin electrician si i-am spus lui problema. tipul a venit cu o trusa cu scule, a mai intrebat inca o data simptomele exacte. dupa ce i le-am spus si probat, a lasat trusa cu scule deoparte, a ridicat capota la masina, a bagat mana sub senzorul pentru capota al alarmei, a inchis capota si a zis gata. blink.gif blink.gif
am inteles de la el, ca este o boala comuna pe la unele solenze blocarea acestui senzor. poate e si la tine aceeasi problema, sau poate e alt senzor de vina.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionelpopa83
post 20 Jan 2009, 17:08
Post #39


dea


Group: Members
Posts: 237
Joined: 1 May 06




QUOTE(mikemaniack @ 20 Jan 2009, 15:30)
dar totusi am deviat de la subiect ideea e ca masina sa porneasca pe timp friguros si sa mearga frana de mana
*



ca bine zici a scapat.gif

- sa inteleg ca nimeni nu a mai auzit de suspectul de mai jos ?
- daca se pricepe cineva sa explice, rog respectuos, la ce foloseste acel modul de by pass (asta daca am inteles corect termenul in urma discutiei cu electricianul) si cat costa ?
- pt cei care au activata optiunea de pornire motor din alarma, sunt inconveniente ?


Attached thumbnail(s)
hugesun_s5000.jpg ( Size: 148.08k ) Number of downloads: 232


--------------------
dacia solenza 2005 confort - dea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 20 Jan 2009, 18:18
Post #40


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




inconvenient ar fi exact ceea ce s-a discutat mai sus. pentru ca alarma sa functioneze, trebuie ca masina sa nu aiba vreo treapta de viteza cuplata, deci obligatoriu va trebui sa tragi frana de mana. tinand cont de experientele unor posesori de solenza, va exista si in cazul tau posibilitatea ca in conditii de ger, frana de mana sa ramana blocata.
in rest nu prea vad mari inconveniente.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 21 Jan 2009, 00:48
Post #41


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




am alarma cu pornire de anul trecut din vara...nu am garaj, curte spatiu rezervat de parcae...am acelasi balti, colturi la care nici eu nu ma gandeam ca as putea parca, si acelasi ger...revelionul de exemplu l-am petrecut pe la sibiu unde cel putin o saptamana a fost constant -15 noaptea...si nu mi-a inghetat nici frana de mana, nici roata nici sabotu, nici placuta, nici cablul...
intr-o dimineata am gasit maina tapetata cu un strat de gheata de 2-3 cm pentru ca am parcat pe un drum foarte aglomerat si care avea o balta chiar unde parcasem . nu am mai putut sa intru in masina pe partea aceea, dar tot am putut pleca de pe loc nu stiu cum de a ineceput ca la inghet metalul sa se lipeasca...ce naiba e a 5-a stare a materiei? smile.gif) sau sunteti pescari?

aa si nu trag frana de mana doar ca sa bifez o actiune ci chiar o folosesc, din obisnuinta o trag pana sus ..

recomand abandonarea acestui dezavantaj din discutie...

pana acum in 6 luni de folosire nu am gasit nici un inconvenient, nici vara cand fugeam din casa/birou in masina la racoare, nici acum cand plec dimineata la caldurica si am si geamurile dezaburite si dezghetate...


acrii is strugurii.....

This post has been edited by pskint25: 21 Jan 2009, 00:54


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neny_gty
post 21 Jan 2009, 08:23
Post #42


membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 October 08




poti sa ne spui si noua, ce marca e alarma de unde ai luato si cat ai dat pe ea?


--------------------
dacia solenza 2005 / europa+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 21 Jan 2009, 09:05
Post #43


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




citesti pe sarite?

vezi postul 23 pagina 1.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursachemihai
post 21 Jan 2009, 09:46
Post #44


dasda


Group: Members
Posts: 245
Joined: 23 September 07
From: aici




QUOTE(slider2 @ 20 Jan 2009, 18:18)
inconvenient ar fi exact ceea ce s-a discutat mai sus. pentru ca alarma sa functioneze, trebuie ca masina sa nu aiba vreo treapta de viteza cuplata, deci obligatoriu va trebui sa tragi frana de mana.
in rest nu prea vad mari inconveniente.
*



asta nu e inconvenient. Este pentru siguranta.
Frana de mana trebuie trasa oricand, apoi daca te dai jos din masina cu motorul pornit sigur nu are cum sa ramana in viteza.


--------------------
Logan berlina 2008 - bb33ddd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 21 Jan 2009, 10:13
Post #45


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Mi-a venit si mie o idee! De ce sa nu folosim un microcontroler in care sa scriem codul din cheie. Astfel ca mai venim cu un fir de la frana de mana + unu de la schimbatorul de viteze(si astfel putem sa facem si un indicator de treapta de viteza), un fir de la bucsa antidemaraj, unul de la +contact si unul de la electromotor si un fir de la alarma(de la un canal liber). Programam picul in caz ca e in viteaza sa nu plece, daca nu e trasa frana de mana iar sa nu plece. Cand dam comanda din alarma sa stea zece secunde intre contact si electromotor(pentru ca motorul sasi faca damblaua) si sa opreasca,sa zicem, dupa un sfert de ora. Astfel cand urcati in masina puneti decat cheia pana in punctul de contact.
Sper ca m-am facut inteles biggrin.gif , daca nu gun3.gif gun3.gif me


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 21 Jan 2009, 12:11
Post #46


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




cam asa functioneaza si alarma.. smile.gif)


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 21 Jan 2009, 12:58
Post #47


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(ursachemihai @ 21 Jan 2009, 09:46)
asta nu e inconvenient. Este pentru siguranta.
Frana de mana trebuie trasa oricand, apoi daca te dai jos din masina cu motorul pornit sigur nu are cum sa ramana in viteza.
*


inconvenientul nu era ca trebuie sa tragi frana de mana, ci ca aceasta este posibil sa ramana blocat in conditii de ger.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 21 Jan 2009, 19:37
Post #48


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(pskint25 @ 21 Jan 2009, 12:11)
cam asa functioneaza si alarma.. smile.gif)
*

Pai pe mine ma incalzeste mai mult sa dau pe toate piesele 50 de mii, decat o sume de aproximativ 5 milioane


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionelpopa83
post 21 Jan 2009, 20:14
Post #49


dea


Group: Members
Posts: 237
Joined: 1 May 06




QUOTE(22CMM @ 29 Oct 2008, 10:29)
Problema se punea la momentul ala si la momentul asta de asemenea ca pentru pornirea din pager se anuleaza singura protectie a motorului in potriva "pornirii neautorizate" adica a cipului de la contact care citeste codul dupa cheie.
*


QUOTE(mikemaniack @ 29 Oct 2008, 10:45)
modul de pornire a motorului e si asta in jur de 200-250 iar pe langa asta trebuie cumparat un modul bypass in care se baga cheia de rezerva a masinii si asta mai costa in jur de 100 ron si manopera inca vreo 200 ron..
ajunge distractia de montat modul motor in jur de 400-500 ron
*


QUOTE(ionelpopa83 @ 19 Jan 2009, 17:51)
- greutati la montaj? am inteles ca trebuie pus cipul din cheie la contact pt a functiona pornirea din telecomanda  huh.gif  , un pret estimativ de montaj?
*


QUOTE(ionelpopa83 @ 20 Jan 2009, 17:08)
- pt cei care au activata optiunea de pornire motor din alarma, sunt inconveniente ?
*


cand vorbeam de inconveniente ma refeream la cele de mai sus, mi se pare suspect sa pui cipul folosit de cheie pt pornire la contact pentru a putea porni masina, mi se pare ca se anuleaza protectia impotriva pornirii neautorizate, sau gresesc?

This post has been edited by ionelpopa83: 21 Jan 2009, 20:25


--------------------
dacia solenza 2005 confort - dea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 21 Jan 2009, 23:42
Post #50


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(ionelpopa83 @ 21 Jan 2009, 20:14)
cand vorbeam de inconveniente ma refeream la cele de mai sus, mi se pare suspect sa pui cipul folosit de cheie pt pornire la contact pentru a putea porni masina, mi se pare ca se anuleaza protectia impotriva pornirii neautorizate, sau gresesc?
*


Pentru masinile cu chip pe cheie service-ul pune la dispozitia clientului modul bypass – transponder (in val de 100lei – montaj inclus) acesta fiind necesar pentru a evita furtul masinii dvs cu o cheie bruta.
Citatul este scos dupa internet


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionelpopa83
post 22 Jan 2009, 00:03
Post #51


dea


Group: Members
Posts: 237
Joined: 1 May 06




dupa mai multe cautari pe internet m-am lamurit cat de cat, cautasem si inainte dar nu stiam ca se numeste modul bypass – transponder
detalii am gasit si aici http://www.securitech.ro/products.php?id=129

nelamurirea mea provenea din discutiile purtate cu un amic ce are montata pe masina (opel) o astfel de alarma, iar persoana care i-a montat-o i-a scos cipul din cheie si l-a pus la contact, mi-a desfacut cheia in fata si era gol locul unde trebuia sa fie cipul care foloseste la pornire ohmy.gif
ati mai auzit astfel de cazuri ? posibil sa fi inteles eu gresit ? se poate porni masina din alarma fara acel modul ?


--------------------
dacia solenza 2005 confort - dea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 22 Jan 2009, 05:48
Post #52


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




pai asta face modulul, ajuta la pornire fara cip (cipul fiind in modul) cu alte cuvinte daca ai modulul instalat te duci cu cheia la centru de copiat chei si poti sa-ti faci n chei si o sa porneasca cu toate smile.gif


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Banu1974
post 22 Jan 2009, 14:42
Post #53


COSTIN


Group: Members
Posts: 1.155
Joined: 5 October 08
From: BUCURESTI-CHITILA




QUOTE(alinushy @ 22 Jan 2009, 05:48)
pai asta face modulul, ajuta la pornire fara cip (cipul fiind in modul) cu alte cuvinte daca ai modulul instalat te duci cu cheia la centru de copiat chei si poti sa-ti faci n chei si o sa porneasca cu toate smile.gif
*


Ce avantaje poti avea ca pornesti masina din casa?Oare in-afara de faptul ca vad vecinii ca iti pornesti masina de la geam,mai e altul?Lamuriti-ma si pe mine... nedumerire.gif


--------------------
dacia solenza 2003 clima - B-33-SAC
Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 22 Jan 2009, 15:16
Post #54


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




QUOTE(pskint25 @ 21 Jan 2009, 01:48)


pana acum in 6 luni de folosire nu am gasit nici un inconvenient, nici vara cand fugeam din casa/birou in masina la racoare, nici acum cand plec dimineata la caldurica si am si geamurile dezaburite si dezghetate...
acrii is strugurii.....
*



...


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 22 Jan 2009, 16:14
Post #55


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




nu sunt pescar
am patit-o la alta masina am zis k?? nu la solenza


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 22 Jan 2009, 18:17
Post #56


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(B-33 -SAC @ 22 Jan 2009, 14:42)
Ce avantaje poti avea ca pornesti masina din casa?Oare in-afara de faptul ca vad vecinii ca iti pornesti masina de la geam,mai e altul?Lamuriti-ma si pe mine... nedumerire.gif
*


iarna cand e frig, o pornesti cu 5 minute inainte sa cobori tu la masina, astfel motorul va fi deja incalzit, in masina va fi ceva caldurica, geamurile vor fi dezaburite si tu vei putea pleca imediat cu ea. si vara ai putea eventual sa lasi ac-ul cuplat si ar face racoare, dar nush ce sa zic ca totusi in ambele cazuri lasi destui consumatori porniti, ceea ce nu stiu cat de benefic e la pornirea motorului.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 22 Jan 2009, 19:15
Post #57


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(B-33 -SAC @ 22 Jan 2009, 14:42)
Ce avantaje poti avea ca pornesti masina din casa?Oare in-afara de faptul ca vad vecinii ca iti pornesti masina de la geam,mai e altul?Lamuriti-ma si pe mine... nedumerire.gif
*


am vazut pe unu cu o skoda azi dimineata radmasa.gif tot asa porneste domnu de sus motoru .... nimeni in masina laugh.gif
mi-a amintit de topicu asta


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Banu1974
post 22 Jan 2009, 22:37
Post #58


COSTIN


Group: Members
Posts: 1.155
Joined: 5 October 08
From: BUCURESTI-CHITILA




QUOTE(slider2 @ 22 Jan 2009, 18:17)
iarna cand e frig, o pornesti cu 5 minute inainte sa cobori tu la masina, astfel motorul va fi deja incalzit, in masina va fi ceva caldurica, geamurile vor fi dezaburite si tu vei putea pleca imediat cu ea. si vara ai putea eventual sa lasi ac-ul cuplat si ar face racoare, dar nush ce sa zic ca totusi in ambele cazuri lasi destui consumatori porniti, ceea ce nu stiu cat de benefic e la pornirea motorului.
*


Singur te contrazici...


--------------------
dacia solenza 2003 clima - B-33-SAC
Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 22 Jan 2009, 23:11
Post #59


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(B-33 -SAC @ 22 Jan 2009, 22:37)
Singur te contrazici...
*


de ce?? e un avantaj pentru comoditate, dar ca sa te bucuri de comoditatea asta trebuie sa lasi dezaburitorul de luneta, ventilatorul orientat spre parbriz pornite, si acestea cand porneste motorul, se activeaza. acum exista si un posibil dezavantaj ca motorul porneste cu toti acesti martori porniti. poate nu se va strica nimic, dar se va consuma bateria mai repede. eu unul mi-as monta, ca pe timp de iarna sa nu mai stau 5 minute in masina in frig pana se incalzeste masina.

This post has been edited by slider2: 22 Jan 2009, 23:11


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 23 Jan 2009, 00:05
Post #60


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




Q: dar cand mergi si ai martorii enumerati porniti de ce nu moare bateria? unde mai pui ca mai ai si faruri, muzica, mai deschizi un geam, samd..
wink.gif
A: Nu este baterie, este acumulator reincarcabil. bateria se foloseste o singura data. Alternatorul o reincarca si mai sustine si consumuri in mers...


scuze ca ma repet, dar nu am gasit dezavantaje. poate daca reuseste colegu' sa faca un modul in costuri foarte mici si il distribuie (ai face ceva bani smile.gif ) o sa vedeti ce dragut este

This post has been edited by pskint25: 23 Jan 2009, 00:07


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 19:51
Forum Renault