Feed-back Mioveni? Posibile versiuni Logan, Are producatorul reactii la probleme ridicate aici?
![]() ![]() ![]() |
Feed-back Mioveni? Posibile versiuni Logan, Are producatorul reactii la probleme ridicate aici?
einstein1984 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
Bunicul |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 June 08 ![]() |
In principiu, "masa totala maxim admisa in ordine de mers" a unei masini e calculata de proiectanti in functie de limitele rezistentei structurale a caroseriei, dar si de necesitatea asigurarii unei functionari in parametri de sigurantza a sistemelor de franare si suspensie (fara sa se epuizeze cursa de amortizare).
Masa unui vehicul "gol, in ordine de mers" e masurata, din cite stiu eu, cu rezervorul plin pe jumatate, plus lichidele necesare functionarii (ulei motor/transmisie, antigel, lichid spalator parbriz), dar si cu un conducator "standard" de 75 kg la bord. Diferentza pina la "masa totala maxim admisa" reprezinta valoarea "sarcinii utile maxim admise". P.S. Nu ma gindeam atit de mult la consum, cit mai ales la pretul mai mic (cu 400 euro parca) si taxele reduse implicate de un motor 1.4. Perfect adevarat ce spui, einstein1984, apropo de consumul motorului 1.6 - pina si in ultimul test facut de ams (comparativ cu Chevrolet Aveo 1.4 si Peugeot 106 1.4), Sandero 1.6 8V (clasata prima, pe criterii obiective de punctaj) a consumat surprinzator de putzin. ![]() This post has been edited by Bunicul: 18 Nov 2008, 10:43 |
--------------------
Citroen
Saxo 1.1 i
2001
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#33
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Steel Tormentor @ 15 Nov 2008, 01:36) la cat e de blamat loganul cu motor de 1,4 pe forumul asta te duce gandul ca au mai tinut cont si de parerile consumatorilor cand au scos motorizarea asta la pick-up si noul mcv Stii cum este cu parerile consumatorilor? Vax ...Sunt masini mai scumpe cu motor de 1.4 care scot 0-100 in 14s ... Cu ce este mai breaz motorul ala la alte masini? Sa dam un exemplu Ford Focus: Motor: 1.4 Duratec - Accelerație 0-100km/h (s): 14,1 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#34
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu unul ii cam dau dreptate lui Ironik, masina oricum cara foarte putin si nici extraordinar de ieftina nu e. Insa daca avea motorul de 1,4, cara si mai putin..... Probabil ca Dacia au facut totusi un studiu de piata si au considerat ca numarul de potentiali clienti nu justifica investitia. Nu cred ca ignorau ei o nisa de piata profitabila.
Oricum, masina trebuie sa indeplineasca anumite performante impuse la inceputul proiectarii. Si un Logan papuc incarcat cu sarcina nominala si motor de 1,4... nu prea ar mai urca anumite pante sau ar face asta cu viteze inadmisibil de mici. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Bunicul |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 June 08 ![]() |
Probabil ca asta a fost explicatia excluderii versiunii Pick-up 1.4 - plus ca 400 de euro incasati in plus pentru... o axa cu came ceva mai lunga
![]() ![]() M-am sucit oricum apropo de cumpararea unui Pick-up si mi-am luat deocamdata un Citroen Saxo 1.1 i (60 CP, dar destul de vioi) SH (inmatriculat, cu AC, ABS, 5 usi, airbag sofer - asta ar fi singurul minus, visiniu metalizat, proiectoare ceatza etc) - si doar 48.000 km rulati (verificati - carte service) cu 3.200 de euro (un pretz mai mult decit bun, zic io). Deh, criza asta economica mai are si avantaje... pentru cumparatori !!! ![]() This post has been edited by Bunicul: 18 Nov 2008, 11:19 |
--------------------
Citroen
Saxo 1.1 i
2001
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 18 Nov 2008, 11:52) Oricum, masina trebuie sa indeplineasca anumite performante impuse la inceputul proiectarii. Si un Logan papuc incarcat cu sarcina nominala si motor de 1,4... nu prea ar mai urca anumite pante sau ar face asta cu viteze inadmisibil de mici. Dar poate nu toti cara caramizi si fier vechi, ci polistiren, de exemplu. Si asa cum putea sa care si vechiul papuc cu un motor de 54 cp, de ce nu ar putea si noul papuc cu un motor de 75 CP? Iar sarcina maxima pe o masina in specificatii nu am vazut sa difere in functie de CP ai masinii, oricum cu o masina incarcata la maxim nu mergi cu maximul din talon. This post has been edited by Laurentziu83: 18 Nov 2008, 12:44 |
--------------------
.
.
.
|
|
adip |
![]()
Post
#37
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 18 Nov 2008, 21:43) Dar poate nu toti cara caramizi si fier vechi, ci polistiren, de exemplu. La pariu ca cine rupea inainte break-ul sau papucul face la fel si cu Loganul? ![]() |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Asi |
![]()
Post
#38
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bunicul @ 18 Nov 2008, 10:36) In principiu, "masa totala maxim admisa in ordine de mers" a unei masini e calculata de proiectanti in functie de limitele rezistentei structurale a caroseriei, dar si de necesitatea asigurarii unei functionari in parametri de sigurantza a sistemelor de franare si suspensie (fara sa se epuizeze cursa de amortizare). Masa unui vehicul "gol, in ordine de mers" e masurata, din cite stiu eu, cu rezervorul plin pe jumatate, plus lichidele necesare functionarii (ulei motor/transmisie, antigel, lichid spalator parbriz), dar si cu un conducator "standard" de 75 kg la bord. Diferentza pina la "masa totala maxim admisa" reprezinta valoarea "sarcinii utile maxim admise". Si ce legatura are asta cu faptul ca masa maxima autorizata se calculeaza? (mai exact masa utila se calculeaza si se adauga la masa proprie cum spui tu in ordine de mers, dar fara sofer) Calculul la turisme este de 75kg sofer, 68kg pasager si 7kg bagaj/pasager, conform stasului, aici calculul este pentru o autoutilitara de format foarte mic, si nu stiu ce prevede stasul in acest caz (poti cumpara publicatia respectiva de la institutele de standardizare si te vei lamuri) Asadar producatorul, si masina n-au treaba in stabilirea masei utile. Adica cara atat cat prevede standardul din tara asta pentru o masina din aceasta clasa. In alta tara poate se calculeaza alfel, de unde si indicatia "pentru Romania". Producatorul da doar masa proprie uscata, si in ordine de mers (care e fara sofer), precum si greutatea pe diverse subansamble centru de greutate, etc.. Pentru mai multe lamuriri recomand cursul de dinamica autovehiculelor I mai exact laboratorul 1 al acestui curs. |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 14:50 |