Aruncat capacul de la ulei, n-am mai vazut
![]() ![]() ![]() |
Aruncat capacul de la ulei, n-am mai vazut
alin_xyk |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|||
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Pai sa pui volanta la semn te uiti prin fereastra aia care e fix sub surubul de prindere al electromotorului.
tu esti sigur ca fisele alea sunt puse in ordine la delcou si ca nu e defazat cu 180 de grade delcoul? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
alin_xyk |
![]()
Post
#3
|
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
si cum fac sa vad asta? sa umblu la rotita zimtata de la delcou, aia de la baza?
|
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Nu, nu umbla la rotita aia zimtata de la delcou, ce naiba aveti toti de va jucati cu avansul vacumatic si dupa aia nu il mai puteti pune la punct vreac?
Ordinea fiselor este 1-3-4-2 cu fisa numarul 1 langa capsula de vacum si in ordinea acelor de ceasornic. Delcoul trebuie sa aiba putin capsula de vacuum data inspre baterie, foarte putin in cazul meu. Deci pune delcoul cu capsula de vacum paralela cu blocul motor si mica undeva la 20 - 30 de grade inspre dreapta de el. Lasa-l acolo pentru inceput. Baga fisa 1 in gaura de langa capsula de vacuum in stanga ei bagi fisa 3, cu 180 de grade de fisa 1 trebuie sa bagi fisa 4 iar in gaura ramasa libera bagi 2-ul. si in centru fisa de la bobina de inductie. Il pornesti, vezi cum merge, il incalzesti pana ajungi la regimul termic nominal, apoi opresti motorul, pui volanta la semn, rotesti stanga de delcou, apoi rotesti dreapta de el pana cand fisa centrala pe care o pui sa stea pe la 1cm de masa vezi ca da scanteie. Aici ai avansul static reglat, pornesti motorul, pentru inceput strangi putin mai mult surubul clapetei alea de acceleratie ca sa stea la relanti si incepi cu micile ajustari, nivelul de amestec carburant care intra in motor ca oricum la carburatorul asta nu prea ai ce sa reglezi. strangi aproape maxim surubul ala de amestec si incerci sa dezsurubezi din ala de la clapeta de acceleratie pana cand ai turatia de relanti de aprioximativ 800 - 850 de ture si motorul merge rotund, sa nu vezi ca tremura. turezi motorul, vezi cum merge, il scoti la o tura sa cumperi o sticla de bere si tigari, vi acasa si bei. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Minel |
![]()
Post
#5
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Verifica de curiozitate nivelul de ulei , si daca miroase a benzina ......
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la gaz se intimpla fenomenul asta cind ai probleme cu aprinderea , reglata prost sau jocuri mari pe la delco , pinion (cel care invirte pompa de ulei) am patit-o si eu de citeva ori pina m-am prins de unde este http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=739254
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:03 |