DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Imposibila parcare, a romanian tale

Mache
post 13 Jun 2005, 13:24
Post #121


Chibiț autorizat


Group: Members
Posts: 109
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Syl, 112 e numarul nou de urgenta, pentru toate: politie, pompieri si salvare. Am impresia ca au un dispecer care directioneaza apelurile.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - B-18-X...
"Și dacă-mi spune cineva cum ar pute să hie mai ghini, mă las de tăti, mă duc acolo, mă întorc înapoi, mă iau și pi mini..." - "Eu beu", Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 13 Jun 2005, 13:31
Post #122


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Stiu ca 112 e noul nr de urgenta, cel putin in Bucresti e introdus de mai bine de un an, dar credeam ca o perioada sunt valabile si vechile nr (955, 961, 981).
Si nu m-am lamurit 112 e gratis de pe tel mobil ?
Multumesc, si scuze de off-topic. blush.gif


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ant
post 13 Jun 2005, 13:36
Post #123


Utilizator resuscitat


Group: Members
Posts: 358
Joined: 21 June 04
From: Bucuresti




banuiesc ca da ...merge apelat si fara cartele inauntru...


--------------------
Opel Vectra 2005 cu remorca - B .. AIT
Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 13 Jun 2005, 18:55
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




@SYL, 112 este apel gratuit care merge facut chiar daca nu ai sim in telefon. Sunt valabile si vechile numere, dar se intampla uneori sa nu raspunda nimeni la numarul vechi. La 112 ti se raspunde destul de repede. Daca problema nu este solutionata in 20-30 de minute revii cu un telefon. La al doilea poti schimba un pic tonul, iar la al treilea poti fi chiar agresiv. wink.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 13 Jun 2005, 19:31
Post #125


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Pai si ce sa fac, sa pierd o ora asteptand ca prostul in parcare la 1 jumate noaptea (eram mort de oboseala), din cauza unui nesimtit cu Clio si a politistilor care isi iau salariile din impozitele paltite si de mine, carora le e greu sa isi miste cenzuratul...


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 13 Jun 2005, 20:50
Post #126


Membru


Group: Members
Posts: 4.468
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(costi @ 13 Jun 2005, 10:46)
Periculosi Tirgovistenii astia ! Si l-ati mai impuscat si pe Ceasca !
*



Asta era continuarea la ceea ce spusese maxiK


"1.ridicat stergatoarele pentru atentionare
2. pus un bilet
3. desunflat un cauciuc dar atat cat sa poata ajunge la vulcanizare.
4.intepat 4 buc. anvelope
5. deja se complica lucrurile "



--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kukuruz
post 25 Dec 2005, 14:28
Post #127


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 4 June 04
From: Bucuresti




Nu neaparat "imposibila parcare" cat mai ales inrautatirea continua a conditiilor de trafic (din Bucuresti: "In aglomeratia din ce in ce mai mare de pe arterele Bucurestiului eu pot intrezari moartea sofatului") il determina pe editorialistul unei reviste auto (baiat tanar, de altfel) sa titreze: Automobilul se pregateste sa moara si sa incheie articolul aproape apocaliptic:

Maine-poimaine, admiratia pentru masini se va consuma doar in reviste auto, care, ca si filmele porno, iti permit sa inchizi ochii si sa visezi.

Daca verdictul din titlu era pus de un CTP, de pilda, mai treaca-mearga, dar el vine de la un om din presa auto... asa ca imi da de gandit...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 25 Dec 2005, 15:46
Post #128


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Ar cam fi cazul sa se inteleaga ca pentru deplasari in oras mai exista si altceva in afara de masina personala. Mai mult ca sigur vor aparea masuri pentru a evita sufocarea traficului urban. Probabil ca vom protesta, ca deh, am dat o caciula de bani pe o fieratanie sclipitoare si nu putem epata cu ea, dar va trebui sa ne adaptam.

Si apoi mersul pe jos este recomandat si de medic. biggrin.gif

Nu este asa o tragedie.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Parintele
post 25 Dec 2005, 16:32
Post #129


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 18 November 05





Lipsa infrastructurii (Bucuresti & restul tarii) + dezinteresul total al fostilor sau actualilor "carmaci" ptr. asa ceva => aglomeratie,gropi,nervi
......si celelalte.
Si va mai mirati de ce oare,atunci cand mai apare vreun "strainache"pe la Otopeni,nu stie cum sa ia primul avion retur mai repede!!!!


--------------------
MB C class MB - x xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Dec 2005, 17:41
Post #130


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.582
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Oameni buni, 112 e numar de urgente, nu de anuntat ca ti-a ocupat cineva locul de parcare. Pentru asta exista numarul normal (6 sau 7 cifre) al sectiei de politie de care apartii si la care raspunde ofiterul de serviciu. Daca ia din intamplare foc masina celui care ti-a luat locul de parcare (nu sfatuiesc pe nimeni sa recurga la asa ceva), atunci suni la 112 si rogi sa trimita pompierii, dar nu ocupi liniile cu prostii de genul asta.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 25 Dec 2005, 22:26
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Diferenta e ca la sectie s-ar putea sa te trateze cu dosul si sa 'uite' de telefonul tau, pe cand la 112 apelul tau e integistrat.


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 26 Dec 2005, 00:33
Post #132


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




QUOTE(maddan @ 11 Jun 2005, 10:17)
..In alta ordine de idei, nu voi obosi sa spun ca ceea ce face Primaria sectorului 3 acum este de-a dreptul halucinant: fac parcuri peste tot - si foarte bine fac! Da' toate masinile pe care le scot de pe "spatiul verde" se inghesuie acum pe banda I de pe bulevarde, pe trotuare si chiar si pe aleile care duc la putinele parcari.
*

Pentru primarie si in general pentru guvernantii nostrii, nu conteaza nevoile oamenilor (cum ar fi ca nu au unde parca). Conteaza ca muschiu lor vrea sa faca parcuri, ca asa e frumos, asa e in alte capitale europene!

Exact asa au facut si cu strazile laturalnice din centrul Bucurestiului, pe care le-au inchis circulatiei auto. Argumentul suprem este ca "asa e si la Viena" - nu conteaza ca in blocurile din zona aia locuiesc oameni cu masini, care trebuie sa poata sa intre cu masina, nu conteaza ca in centru sint foarte putine locuri de parcare.


In mod normal, inainte de a lua niste masuri, primarii, guvernantii, etc, ar trebui sa se intrebe:

- Care sint interesele populatiei?

- Este masura pe care o iau in interesul populatiei, sau nu?

Asta ar fi un mod de gindire normal.


In schimb, avem modul de gindire romanesc:

- Vrea muschiul primarului sa ia o masura? Atunci o ia fara sa-i pese de interesele populatiei.

- E in alta capitala europeana interzis sa circuli in centru? Atunci asa sa fie si in orasul nostru! Ce conteaza ca incomodam o gramada de oameni?

Cred ca in alte tari unde e interzisa circulatia in centru sau sint foarte multe parculete orasele respective au fost proiectate de la inceput pentru multe masini, iar centrul e compus din cladiri la care chiar ai ce vedea si care merita pastrate (nu din jafurile de cladiri care sint pe strazile alea din Bucuresti - remarcabile prin absolut nimic - m-am plimbat mult prin zona).


Dar, eu imi racesc gura de pomana, probabil ca majoritatea forumistilor or sa spuna ca e bine sa se desfiinteze parcarile ca sa facem parcuri, ca asa o sa fim si noi ca la Viena - argumentul suprem si complet ilogic.


--------------------
Volțvagăn Glonț 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 - -
Athos, Porcos si Bairamis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 26 Dec 2005, 10:30
Post #133


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




Stai ca m-ai pierdut. Ce e rau la parcuri? Da, prefer la orice ora niste parcuri unei parcari. Parcarile se pot face si in cladiri special amenajate, pe verticala. Si da, sunt de acord - daca stai in centru, e cazul sa te coste mult parcarea (ca de-aia e centru, ca toata lumea ar vrea sa ajunga pe-acolo).
Noi "n-avem nimic sa aratam" fiindca nu am stiut sa intretinem si sa dam cu un strat de spoiala la exterior. Ca altfel, sunt sigur ca ar putea sa arate foarte bine centrul ala mult hulit - si de altfel, sunt sigur ca in cel mult 10 ani char va fi amenajat.


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 26 Dec 2005, 13:29
Post #134


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




QUOTE(vv @ 26 Dec 2005, 11:30)
Stai ca m-ai pierdut. Ce e rau la parcuri? Da, prefer la orice ora niste parcuri unei parcari. Parcarile se pot face si in cladiri special amenajate, pe verticala. Si da, sunt de acord - daca stai in centru, e cazul sa te coste mult parcarea (ca de-aia e centru, ca toata lumea ar vrea sa ajunga pe-acolo).
*

Parcurile sint un lucru bun. Si parcarile sint un lucru bun.

Intre sa fie parcuri si sa am unde parca cind ma duc undeva, prefer oricind sa am unde parca.


Inainte de a lua masuri de genul "desfiintam masiv parcarile ca sa facem parcuri" ar trebui ca primaria sa intrebe populatia - ce prefera, sa aiba parcuri, sau sa aiba unde parca?

Asta e de fapt supararea mea - ca in loc sa faca un mini-referendum sau un sondaj in care sa intrebe oamenii ce vor, ei merg pe metoda "Ni s-a nazarit noua? Hai sa facem, nu conteaza ca incomodam pe foarte multa lume".


Masurile astea gen "inchidem strazile din centru" sau "desfiintam parcarile si facem parcuri" luate in Bucuresti sint asemanatoare cu urmatoarea poveste:

Sint administrator de bloc. Fiecare apartament din bloc are o singura baie.

Ma gindesc "ce frumos ar fi ca si in blocul nostru sa fie ca in casa miliardarului X, pe care l-am vizitat recent".. ce avea miliardarul interesant in casa? O sera si o sala de sport cu aparate de fitness.

Asa ca intru in apartamentul fiecaruia, desfiintez baia (care contine si WC-ul), si fac in locul ei sera sau mini-sala de sport.

Admir ce frumos este in bloc. E ca la miliardarul X. Nu conteaza ca omul nu mai are unde sa se spele si unde sa-si faca nevoile. In definitiv, daca vrea sa faca asta, sa o faca la rudele de la tara, asemenea lucruri nu-si au locul intr-un bloc la fel de frumos precum casa miliardarului X.

Nu conteaza ca locatarii nu vor - conteaza ca mie ca administrator mi s-a nazarit sa fac asa, si ca e frumos ca e ca la miliardarul X.

Ca administrator de bloc, ma simt mindru.

Ca guvernant, ma simt mindru ca e si la mine in oras ca la Viena. Este exact modul de gindire al guvernantilor si primarilor nostri.



Sera sau minisala de sport se pot face in casa doar daca s-a prevazut de la inceput spatiu pentru asta. Este o mare timpenie sa luam un spatiu indispensabil, foarte util si-l transformam in altceva pentru ca "asa e frumos".

Primarii trebuiau sa se ocupe in primul rind de nevoi serioase ale populatiei cum ar fi:

- sa se amenajeze parcari si locuri de parcare
- sa patruleze jandarmi si politisti mai des pe strazi, ca sa nu ne mai dea in cap agaricii
- sa avem un transport in comun suficient si civilizat
- sa nu mai fie gropi pe strazi
- traficul sa fie decongestionat
- sa se ridice gunoaiele mai des nu sa zaca
- etc.

Pe locuitorii Bucurestiului nu ii incalzesc cu nimic parcurile, daca ei zi de zi se duc la servici inghesuindu-se ca sardelele in mijloace de transport in comun murdare, care vin rar si din care de-abia scapi cu oasele nerupte din cauza presiunii cauzate de aglomeratie!

De-abia cind lucrurile de mai sus erau facute puteau sa se gindeasca si la parcuri, inchiderea centrului orasului (numai DUPA ce era rezolvata satisfacator problema cu parcarea), si alte masuri "ca sa fie ca la Viena".


Are sens sa ne gindim sa fie ca la Viena cind o sa fim un oras la fel de bogat ca Viena. Adica atunci cind se vor stringe la buget (fara sa punem o povara excesiva pe umerii cetatenilor) o suma similara cu cea care se stringe la Viena.

Pina atunci trebuie sa avem o ierarhie clara a prioritatilor iar acea ierarhie sa fie stabilita de nevoile cetatenilor, si nu de ce i s-a nazarit primarului.

This post has been edited by Vlad Georgescu: 26 Dec 2005, 13:58


--------------------
Volțvagăn Glonț 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 - -
Athos, Porcos si Bairamis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kukuruz
post 26 Dec 2005, 14:06
Post #135


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 4 June 04
From: Bucuresti




Va veni vremea (daca nu a venit deja) ca si in Bucuresti, inainte de a se hotari sa-si ia masina, orice om cu scaun la cap sa se intrebe mai intai: "Da' oare am unde s-o tin?"

Primaria/guvernantii/Atotputernicul n-au de unde sa asigure 8-10 metri patrati de sol "pe cap de automobil" la toata lumea. Pentru comparatie, sa ne gandim doar ce suprafata de sol revine "pe cap de locatar" in cazul unui bloc de 8-10 etaje cu 40-50 de apartamente si o medie de 2.5 persoane/apt.

Ah, da, si corespondez cu cineva care locuieste in centrul Parisului care mi-a zis ca isi tine masina intr-un parking (contra chirie, desigur) la 6 statii de metro distanta de casa.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian79
post 26 Dec 2005, 14:15
Post #136


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 11 September 05
From: O R A D E A




Am si eu o intrebare. Cam pe la ce suma se-nvarte vanzarea unui garaj in Bucuresti. Intreb din curiozitate ptr ca daca pretul de vanzare in Oradea care e cca 4500 euro ptr un garaj din beton cu toate actele, in Bucuresti poate atinge 7-8.000? :shock:


--------------------
pejos confort 2006
feel free ..... feel FIAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kukuruz
post 26 Dec 2005, 14:29
Post #137


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 4 June 04
From: Bucuresti




In parkingul privat de la subsolul unei cladiri din zona Piata Unirii unde am cumparat si eu un loc (apropo, la 4 statii de tramvai de casa) cu cca. $4.000 acum v'o 6 ani, as putea sa-l vand acum lejer cu €10.000


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian79
post 26 Dec 2005, 15:12
Post #138


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 11 September 05
From: O R A D E A




Pe-aproape.
Insa cat costa un garaj pe care sa-l ai in fata blocului (sau in spate ). Adica iesi afara din bloc faci 10 metri deschizi lejer usa garajului si scoti masina. Daca locul tau zici ca face lejer 10k euro, atunci garaju din fata blocului face lejer 15k euro ? Pai in felu asta ne apropiem de pretul unei garsoniere ohmy.gif


--------------------
pejos confort 2006
feel free ..... feel FIAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 26 Dec 2005, 16:35
Post #139


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




QUOTE(kukuruz @ 26 Dec 2005, 15:06)
Va veni vremea (daca nu a venit deja) ca si in Bucuresti, inainte de a se hotari sa-si ia masina, orice om cu scaun la cap sa se intrebe mai intai: "Da' oare am unde s-o tin?"
*

Si o fi bine asta? Nu e bine deloc!

Chiar presupunind ca va fi asa cum spui tu, e bine, e normal ca primaria sa desfiinteze parcarile care sint si asa putine, si sa faca parcuri, in loc sa lase parcarile asa cum sint (daca nu e in stare sa faca unele noi) si sa investeasca de exemplu in transportul public care e sub orice critica?


Normal ar fi fost ca orasul sa se construiasca de la inceput cu parcari. Fiecare cladire sa se construiasca cu tot cu spatiul de parcare aferent.

Sa fie interzis sa construiesti un bloc de 20 de apartamente daca nu construiesti linga el cel putin 20-30 de locuri de parcare pentru locatarii din bloc.

La fel si cu cladirile. Daca ai treaba la primaria din Bucuresti, nu ai unde parca. Trebuia ca de la inceput sa se faca pentru cladire un loc de parcare suficient.


QUOTE(kukuruz @ 26 Dec 2005, 15:06)
Primaria/guvernantii/Atotputernicul n-au de unde sa asigure 8-10 metri patrati de sol "pe cap de automobil" la toata lumea.
*

Si atunci daca nu poate sa asigure, de ce ia masura ABERANTA sa desfiinteze locuri de parcare? Ce are una cu alta?

Stii cum gindesti tu?

Nu putem sa rezolvam o problema - asa ca hai s-o inrautatim!

Daca nu putem sa rezolvam ceva sau sa imbunatatim situatia, hai s-o inrautatim, ca asa e in strainatate! - argumentul suprem ™, care n-are nici o logica.


QUOTE(kukuruz @ 26 Dec 2005, 15:06)
Ah, da, si corespondez cu cineva care locuieste in centrul Parisului care mi-a zis ca isi tine masina intr-un parking (contra chirie, desigur) la 6 statii de metro distanta de casa.
*

Am un prieten in Germania in Mannheim care si-a cumparat recent apartament. Fiecare apartament din blocul ala are loc de parcare. Cine vrea poate sa-si cumpere inca un loc, daca in familie exista doua masini! Blocul a fost construit inca de la inceput cu suficiente locuri de parcare..

ASTA inseamna civilizatie, nu "hai sa desfiintam locurile de parcare si sa facem altceva, ca nu conteaza, fraierii aia cu masina oricum vor ajunge sa parcheze foarte departe, asa vrea Primaru' si Kukuruz de pe forum".

Primaria ar trebui sa se gindeasca in privinta locurilor de parcare asa: "populatia are o problema cu locurile de parcare, asa ca hai ca pe cit posibil sa NU desfiintam locurile de parcare deja existente, si daca putem hai sa amenajam sau sa incurajam amenajarea unora noi"

Deja accizele pe benzina sint extraordinar de mari. Din banii astia, ar cam fi cazul sa se faca ceva pentru automobilisti - nu putem spune ca Statul nu are bani de asta.


Unii de pe forum inteleg ce inseamna a fi civilizat sau occidental intr-un mod care pentru mine este foarte ciudat. Pentru mine un guvern civilizat, ca in occident NU inseamna ca primarii si guvernantii sa fie anti-oameni, sa interzica, sa puna esteticul deasupra functionalului, si sa nu tina seama de nevoile oamenilor.

Inseamna din contra, sa tina seama de nevoile oamenilor, cind iau o masura sa se gindeasca in primul rind la oameni, sa ia in considerare nu numai esteticul ci si functionalul (care e mai important decit esteticul), si in general sa rezolve sau macar sa incerce sa rezolve problemele oamenilor intr-un mod civilizat, fara a jena alti oameni.

Chiar ma uimeste mentalitatea de pe forum.

This post has been edited by Vlad Georgescu: 26 Dec 2005, 16:46


--------------------
Volțvagăn Glonț 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 - -
Athos, Porcos si Bairamis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kukuruz
post 26 Dec 2005, 18:08
Post #140


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 4 June 04
From: Bucuresti




Vlad, nu te nelinisti, in "Programul de dezvoltare a Municipiului Bucuresti 2005-2008" pe care poti sa-l descarci de pe site-ul oficial al Primariei Generale in format PDF, 875 kb, 66 pag., bilingv (romana si engleza) gasim la Cap.I, punct 2, pag.9:

QUOTE
Sisteme de parcare supraterana si subterana în Municipiul Bucuresti

Proiectul consta în realizarea, într-o prima etapa, în regim de parteneriat public-privat, a unui numar de 23 de parcaje (din circa 70 identificate) supra si subterane în zonele centrale ale Municipiului Bucuresti:

1. Piata Garii de Nord
2. Piata Ateneului Român
3. Piata Obor
4. Piata Sudului
5. Str. Edgar Quinet
6. Piata Salii Palatului
7. Piata Amzei
8. Piata Presei Libere
9. Piata Domenii
10. Piata Walter Maracineanu
11. Piata Hurmuzachi
12. Piata Dorobanti
13. Parcul Herastrau-Pavilion H
14. Esplanada Gara Baneasa
15. Piata Alba Iulia
16. Sos. Stefan cel Mare-Blocul Perla
17. Restaurantul Pescarus
18. Bd. Magheru (Magazinul EVA)
19. Muzeul Taranului Român
20. Piata Charles de Gaulle
21. Sos. Stefan cel Mare-Aleea Circului
22. Str. Barbu Vacarescu-Bd. Lacul Tei
23. Piata Universitatii

Beneficii:
- crearea de facilitati de parcare în zonele aglomerate ale orasului;
- descongestionarea circulatiei rutiere si pietonale de suprafata din zona;
- crearea a aproximativ 100 noi locuri de munca.

Costuri estimate:
150 mil. euro

Asadar, peste 3 ani pe vremea asta, la finele lui 2008 adica, problemele cu parcarea in Bucuresti se vor fi rezolvat, toata lumea va fi multumita.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Parintele
post 26 Dec 2005, 19:08
Post #141


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 18 November 05




@kukuruz:Asta este ca in chestia acea cu "vrabia Mihai Viteazul"!!!!

Programe,legi ,"planuri"si alte "gandiri marete"s-au facut si se vor mai face inca muuulta vreme prin rrrrooomulania de acum incolo.O singura chestie este insa esentiala: nimic din ceea ce s-a facut(vorba vine, oare ce s-a facut????)pana acum nu a fost ptr.omul platitor de taxe(adicatelea muritorul de rand) ci numai ptr."carmacii"care s-au tot perindat pana acum,si vor mai fi in continuare.
Nu a interesat pe nici unul pana acum de nimic,ptr. ca incepand cu Ghe.Ghe.Dej+compania care au luat casele(&parcarile adiacente)de la "dusmanii boborului=burghejii",C.Nic.a continuat si s-a extins spre Snagov,iar restul ,de la '89 incoa' au urmat exemplele "demne ale inaintasilor".
Ptr. ei + turma lor de urmasi & mostenitori s-au gasit (si se vor gasi tot timpul) si locuri de parcare,si case "ieftine",se vor taia paduri-vezi Baneasa-(au mai ramas????)si toate celelalte.(ma refer la "maretul" bucuresti,sufocat de gunoaie,caini,daramaturi,parveniti,colorati,....tot ce a fost mai "bun" prin ro:adunat la gramada).
Asa ca ,planurile arata FOARTE bine pe "hartie"recte situl primariei,alea sunt ptr. a" justifica"banisorii care vor fi "cheltuiti";prin ce buzunare vor ajunge......stiu ei!!!
Ps:ca de obicei,se va forma o comisie(daca nu s-a si format) care sa studieze ,voteze si ...restul balciului.....si v-a mai trece multa apa prin canalele ApaNova(de la ploi,bineinteles,pe care tot noi o platim.....daca nu stiati?!?!?)pana se va face ceva(OARE SE VA FACE CEVA.....CANDVA????)


--------------------
MB C class MB - x xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 26 Dec 2005, 19:12
Post #142


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Sunt si eu curios ce parcari au fost desfiintate in Bucuresti pentru a se face parcuri? blink.gif

Statistica arata altceva: 60% din spatiile verzi din capitala au fost distruse si au disparut in ultimii 15 ani.

Chiar si in onor sect. 3, unde Primaria a marit cam cu 30% capacitatea fiecarei parcari dintre blocuri, intrand olecuta in spatiul verde (mai precis in maidanele imputite care erau inainte de a interveni ei si a le transforma in spatii verzi) si daramand garajele construite ilegal.
Si asa e toata lumea multumita: avem unde parca si in acelasi timp spatiul verde, desi mai mic, este acum organizat sub forma de parculet, cu banci, alei asfaltate, flori si gazon (in fine, florile o sa reapara la primavara).

Dar asta rezolva problema doar temporar si partial.
Pana nu se vor construi parcari multinivel nu se va rezolva aceasta problema.

Vlad, ai dreptate, fiecare cladire noua, indiferent de destinatia ei, ar trebui sa aiba prevazute inca din proiect un numar aferent de locuri de parcare.
Dar nu ai dreptate in privinta centrului istoric. Nici un centru istoric de oras european nu a fost conceput inca de la inceput cu locuri de parcare, dintr-un motiv evident: dateaza de secole!!

Dar ar putea sa faca mai intai 2-3 parcari mari, unde sa-si parcheze omu' masina contra cost, si asa s-ar rezolva problema. Vrei sa locuiesti in centru? Costa, nene!


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kukuruz
post 26 Dec 2005, 19:30
Post #143


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 4 June 04
From: Bucuresti




QUOTE(maddan @ 26 Dec 2005, 20:12)
Statistica arata altceva: 60% din spatiile verzi din capitala au fost distruse si au disparut in ultimii 15 ani.

Chiar si in onor sect. 3, unde Primaria [...]

Apropo de sectorul 3, din al mai mare parc din sector IOR-Titan (unde imi fac plimbarica cu catelul aproape zilnic, iarna-vara), s-au mai ciopartit niste bucatele bune pentru carciumi: Brown Sugar, inca una langa ea imi scapa numele, La Tramvai, una langa pod. Sunt destule acum, sper sa se opreasca aici.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 26 Dec 2005, 20:49
Post #144


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Io nu le frecventez, dar sunt foarte bine integrate in zona verde, totusi.
Si proprietarii pastreaza curatenia in jurul lor intr-un mod exemplar.
Stii unde ar putea si ar trebui sa faca terase? Pe toata distanta dintre intersectia Potcoava si metroul Titan. Cei 100 de metri ar fi super pentru terase...

Parerea mea! alcoholic.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 26 Dec 2005, 21:27
Post #145


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(kukuruz @ 26 Dec 2005, 19:30)
s-au mai ciopartit niste bucatele bune pentru carciumi: Brown Sugar, inca una langa ea imi scapa numele, La Tramvai, una langa pod.
*


Astea sunt vechi,au cel putin 2 ani vechime si proprietarii lor au 3 oo icon_mrgreen.gif !Partea mai nasola e ca sunt asa de multe masini,ca pe stradutele mai mici nu mai ai loc sa treci de cele parcate pe ambele parti ale carosabilului,ca sa nu mai zic de trotuare,mai ales dupa "ideea stralucita" de a darama garajele dintre blocuri.Mai nou se practica tipul asta de parcare si pe bulevarde,acolo unde se intersecteaza cu stradutele mai mici.Nu de putine ori s-a intamplat ca atunci cand am vrut sa intru pe strada mea,sa astept ca masina care vine din sens opus sa treaca,neavand loc amandoi in acelasi timp.


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 26 Dec 2005, 21:33
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




esti mic copil ! la mine printre blocuri, se lasa masinile pe linia a doua incit pe alei ramine doar o banda ! daca da o zapada nu mai ramine nici aia!


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kukuruz
post 26 Dec 2005, 21:56
Post #147


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 4 June 04
From: Bucuresti




Ar fi o solutie!

Uite ce la ce i-a dus mintea pe japonezi:
toyotaiswing7184001f.jpg

Se cheama "i-swing" si a fost prezentat luna trecuta la Tokyo Motor Show:

- vehicul extrem de versatil pentru 1 persoana pe doua roti (sau trei, dupa nevoi), dublu control (maneta si/sau pedale), ia curba usor prin miscarea corpului, ca la ski
- conceptul este propus prin utilizarea comunicarii AI (inteligenta artificiala), respectiv posibilitatea ca acesta sa "evolueze" prin "invatarea" obiceiurilor si preferintelor utilizatorului, cele relevante fiind stocate in memoria calculatorului cu care este prevazut i-swing


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius81
post 30 Dec 2005, 10:43
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 30 June 04
From: -




ufff ufff , greu cu parcarea prin Bucharest ! smile.gif Ca fiecare dintre voi am probleme cu parcarea din fata blocului. Desifiind o straduta mai retrasa si un bloc micutz cu 4 etaje , ca vecini ne cunoastem intre noi si nu sunt probleme prea des (parcheaza in locul meu , parchez si eu in locul lui...asta e). Buba cea mare apare cand vine cate un taranoi cu o vaca de masina pe care si-o arunca in diferite pozitii langa bordura fara sa-i pese ca de lene mare ce are pe dansul ocupa 2 locuri de parcare, asta ma enerveaza cel mai tare. Daca gasesc locul ocupat parchez mai incolo , ce rost are sa ma cert cu cineva atat timp cat nu am loc de parcare platit. Ma mai apuca totusi uneori crizele de personalitate si blochez cate un nefericit, dar e ca si cum te-ai lupta cu morile de vant ....daca e prost crescut de mamica lui asa moare smile.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 27 Jan 2006, 11:06
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Reiau aici discutia de pe topicul lui Dany despre locurile de parcare.

Cele 2 adrese de la Primaria Sectorului 3 (una pentru locurile de parcare ale blocului si cealalta pentru T-urile din zona), cu data de intrare 19.12.2005, sunt fara raspuns pana azi, desi termenul era de 30 de zile. As putea sa le fac adrese la adrese sa-i rog mumos a binevoi sa raspunda, dar sunt curios daca am si alte optiuni la dispozitie.


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 31 Jan 2006, 10:10
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Intre timp am primit raspuns la cea despre T-uri, bineinteles cu data postei 25. Se incearca gasirea de locatii si investitori pentru parcari noi sub si supra-terane, si abia apoi se va trece la dezafectarea constructiilor ilegale de pe domeniul public.
La multe 'constructii', ca nimeni nu vegheaza mad.gif

primarie8di.th.jpg

This post has been edited by Codrin: 31 Jan 2006, 10:11


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 03:57
Forum Renault