lichid de frana si probleme...
![]() ![]() ![]() |
lichid de frana si probleme...
bgs |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 September 03 From: Bucuresti - Dr. Taberei ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio III
1.5 dCi Privilege
|
|||
SGN_1310 |
![]()
Post
#2
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Dar de ce ai chef sa dai bani aiurea.
Lichidul de frana se completeaza nu se schimba ca uleiul de cutie sau motor! |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
bgs |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 September 03 From: Bucuresti - Dr. Taberei ![]() |
Pai n-am chef sa dau bani aiurea...dar nici sa ma joc cu viatza mea.
Mai nou nici franele nu mai tin cum trebuie...si am observat ca am lichid de frana pe fund. Oricum tre' sa ma duc in service sa-mi faca aerisirea si sa-mi verifice franele, dar lichid tot tre' sa cumpar. Eu am cumparat masina...nu e noua si nu stiu ce lichid de frana a fost folosit inainte, si ma gandesc sa-l schimb pe tot. |
--------------------
Renault
Clio III
1.5 dCi Privilege
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#4
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Pai nu te joci iti spun eu.
Te joci cand se aprinde martorul de frana shi n'ai zeama de frana la tine. In rest daca nu ti'a scazut nivelul e bine sa il lasi asha, pt ca e reglata frana, aerisita shi pace, insa daca te mananca ai sa vezi ce pb'me mai apar cum ar fi : aerisire incorecta, sau cazul meu cand la sugestia cuiva m'am dus sa imi "stranga franele" shi mi'a f#t#t servo . Inca ceva daca nu ai pb'me nu te lega, o zic serios shi prieteneste..... Daca ai bani ...chiar putini investeste'i : cumpara ceva la nevasta, prietena sau daca nu cuparati actiuni ceva ....nu il imbogati pe mecanic! |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
bgs |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 September 03 From: Bucuresti - Dr. Taberei ![]() |
pai ma joc tocmai pt ca am probleme.
S-a slabit rau de tot frana. Iti dai seama ca daca nu avea nimic o lasam in pace. Cred ca am pierdut ceva lichid, pt ca inainte era mai mult. p.s bani n-am ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
1.5 dCi Privilege
|
|
Marty |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
SGN, lichidul de frina SE SCHIMBA periodic, asta pentru informarea ta.
bgs, stai usurel, nu baga banii aiurea ca nu stii inca de la ce e! Cum adica ai lichid de frina "pe fund" ???? Vezi ca daca s-a slabit frina, s-ar putea sa ai probleme cu pompa de frina, racodrdurile la etrieri, garniturile de la etrieri, repartitor, garniturile sau cilindrii de pe spate. Explica mai detaliat ca sa iti zica lumea ce si cum! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bgs |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 September 03 From: Bucuresti - Dr. Taberei ![]() |
Da stiu ca problemele pot proveni din mai multe cauze, de asta vreau sa ma duc la service.
Detalii ? pai pedala e moale rau..tre' s-o apas pana la fund... inainte o ciupeam putin si ingheta. |
--------------------
Renault
Clio III
1.5 dCi Privilege
|
|
Marty |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Pai mai intai baga mina sub pompa de frina si pipaie corpul servo-frinei. Daca e ud, e n aspa , inseamna ca sunt duse garniturile din pompa. Daca nu e ud, dupa ce ai lasat masina nemiscata pentru mai mult timp (macar peste noapte) te uiti sub ea si urmaresti interiorul anvelopelor sa vezi daca e cumva semn de udatura pe una din ele. La repartitor e mai greu sa te uiti. Trebuie sa sui masina pe rampa si sa te uiti pe sub mansoanele alea de cauciuc. Daca e umezeala dedesubt, e clar.
Mai trebuie sa te mai uiti si la aerisitoarele de pe etrieri/tamburi, s-ar putea sa ai unul mai "bagabont" si sa nu etanseze calumea. Preturi : - pistoane complet echipate pentru pompa de frina : 250-400 mii lei; - pompa de frina Piese de Origine: 650-800 mii lei; - repartitor: 300-400 mii lei (asta e pentru berlina, nu stiu daca difera fata de ala de Nova) |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bgs |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 September 03 From: Bucuresti - Dr. Taberei ![]() |
Merci Marty
O sa incerc sa fac ce zici tu...acum mai trebuie sa si gasesti copmponentele care mi le-ai enumerat. Cel putin etieri/tamburi nici nu stiu cum arata..habar n-am ce sunt ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
1.5 dCi Privilege
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#10
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Stai ma linistit nu trebuie sa te chinuie gandul ca e asha de grav.
Daca Marty shi'a permis dintotdeauna sa schimbe platini/uleiuri s.a.m.d la cateva mii de km, asta nu inseamna ca trebuie sa decartezi la greu shi tu. Asta pt ca in primul rand masina e o adevarata gaura neagra pt finantele tale, iar rezultatul nu e pe masura asteptarilor intodeauna. |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
Marty |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Ma, eu nu l-am pus sa schimbe toate alea! I-am sugerat ce si unde sa caute ca sa-si dea seama de la ce se inmoaie frina, in plus i-am dat niste preturi ale componentelor care pot fi defecte.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Valentine |
![]()
Post
#12
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
QUOTE Da stiu ca problemele pot proveni din mai multe cauze, de asta vreau sa ma duc la service.
Detalii ? pai pedala e moale rau..tre' s-o apas pana la fund... inainte o ciupeam putin si ingheta. asta am patit si eu. cauza f. probabila: trebuie aerisita pompa. inca ceva, pierzi lichid de frana? |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
bgs |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 September 03 From: Bucuresti - Dr. Taberei ![]() |
cred ca da..putin
parca era mai mult inainte :?: |
--------------------
Renault
Clio III
1.5 dCi Privilege
|
|
denver_ |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 30 November 03 From: Iasi, RO ![]() |
hello everyone
tocmai am "descoperit" si eu forumul asta... destul de interesant as zice ![]() me |
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Denver, bine ai venit!
Ce zici tu acolo e boala specifica de repartitor, trage aer pe acolo. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Valentine |
![]()
Post
#16
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
QUOTE cred ca da..putin
parca era mai mult inainte :?: atunci nu ai ce-i face: vezi si tu schimba garniturile alea pe la saboti spate, pompa (la un service ceva eu am dat parca 400,000 sa mi le schimbe) aeriseste-o, verifica tot timpul nivelul (nu exagerez tot timpul! eu m-am trezit fara frane intr-o intersectie!) si ai tot timpul lichid la tine. daca nu stii (f. putin probabil, dar ma rog eu zic ![]() ![]() si incepi aventura dacia ![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
paulp |
![]()
Post
#17
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
SGN, aici nu sint eu de acord cu tine.
Lichidul de frina, daca este de alt tip, poate precipita si abia atunci sa vezi probleme. Sfatul meu este, daca tot vrei sa schimbi lichidul, sa-l schimbi tot si sa pastrezi (sau sa notezi) tipul lichidului. Din pacate operatiunea se face intr-un service, sau cu un mecanic foarte bun. Eu folosesc DOT 3 si nu am probleme. Daca vrei sa-ti faci frinele ca lumea, mergi intr-un service care are si ITP si dupa ce schimbi, reglezi, repari tot ce e, mai da 200K si fa-i un test la stand. Asa vei fi sigur daca sint bine reglate, daca nu poti sari la beregata lor, ca vor sa te omoare :wink: . |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
e destul de probabil sa fie garniturile de la pompa de frana uzate sau corpul pompei ovalizat.
|
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
bgs |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 September 03 From: Bucuresti - Dr. Taberei ![]() |
A pornit !!! hi hi ce fericit sunt...si acum chiar merge...porneste la prima cheie
![]() In legatura cu lichidul de frana am luat DOT4...sper ca e bun. Chiar care e diferenta intre DOT3 si DOT4 ? P.s Paulp sper ca maine ajung pe acolo sa-ti trimit motorasul. |
--------------------
Renault
Clio III
1.5 dCi Privilege
|
|
Valentine |
![]()
Post
#20
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
[quote="bgs"]A pornit !!! hi hi ce fericit sunt...si acum chiar merge...porneste la prima cheie
![]() [quote] felicitari! bucurate cat poti, pana la urmatoarea buba ![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
Marty |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
DOT 4 raspunde mai repede decit DOT 3. Problema e ca fabricantii romani de componente/pompe de frina recomanda expres DOT 3
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bgs |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 September 03 From: Bucuresti - Dr. Taberei ![]() |
Pai la mine este recomandat DOT4... si de aia am luat de asta.
|
--------------------
Renault
Clio III
1.5 dCi Privilege
|
|
Marty |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Atunci e f. bine! Eram obisnuit cu inscriptiile de la Berlina.... :oops:
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
GoGu |
![]()
Post
#24
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
la DSN si (logic...) SLZ se pune NUMAI DOT4. Nu stiu diferentele fata de dot3 (banuiesc legate de compresibilitate -sper ca asa se cheama- , compatibilitate cu unele materiale etc.)
In caz de combinare cu dot 3 s-ar putea sa se lase cu "spume" ![]() |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
DRE |
![]()
Post
#25
|
![]() Pimp inside Group: Members Posts: 141 Joined: 12 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Rostul manevrei este urmatorul: daca te afli in camp si ai nevoie de lichid de frana (sa il completezi) din varii motive, si nu ai decat DOT 3 la indemana (opresti in disperare de cauza masini si aia au la ei DOT 3 si se indura de tine) sa le poti amesteca fara probleme (deci e doar o chestie de compatibilitate). Evident, in afara acestei situatii delicate (dar cu Dacia nici o situatie nu e imposibila) se recomanda folosirea aceluiasi tip de lichid de frana.
|
--------------------
Audi
A4
2010 Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
|
|
zongo |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 4 June 03 From: Cluj Napoca ![]() |
Lichidele nu se comprima, prin urmare, din punctul asta de vedere oricare ar fi bun. Diferentele sunt la punctul termic de solidificare/fierbere si la compatibilitatea cu materialele folosite in sistemul de franare.
|
-------------------- uffff....
|
|
bgs |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 September 03 From: Bucuresti - Dr. Taberei ![]() |
Bai Valentine....
![]() Am vz ca discul e cam 850k + discul de presiune parca :roll: care nu stiu cat e. Ce tre' sa mai schimb la ambreiaj ? Ca am inteles ca manopera e mai scumpa decat pisele ? |
--------------------
Renault
Clio III
1.5 dCi Privilege
|
|
asarban |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
placa de presiune!
Discul de ambreiaj rulmentul de presiune cablul de ambreiaj Siiiiingurele chestii de inlocuit la ansamblul ambreiaj E bine daca ai banii si tot "deschizi" masina sa le schimbi pe toate, ca sa se uzeze uniform, unele dupa altele! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Mr.T |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 5 February 05 From: De peste tot ![]() |
Cat lichid de frana trebuie pentru o Supernova ? 450 sau 650 ml ??? pe carte scrie ca rezervorul e de 450 dar circuitul de 650 ?? deci ? cat cumpar daca vreau sa-l schimb pe tot ?
Mersi |
--------------------
DSN
Pe gri
- B-42-QUAE
|
|
klaus |
![]()
Post
#30
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
650 ml
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:08 |